Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Nowe edycje programu Diploma in Professional Marketing - poziom zaawansowany w certyfkacji The Chartered Institute of Marekting już w listopadzie w Warszawie:

• DM 34 - 14 listopada
• DM 35 - 21 listopada

Nowe bloki tematyczne:
• Strategic Marketing
• Mastering Metrics
• Digital Strategy
• Driving Innovation

Nowy certyfikat - Award:
• weź udział tylko w jednym z czterech proponowanych modułów i zdobądź międzynarodowy certyfikat Award

Nowe możliwości dzięki, którym dołączysz do grona profesjonalnych marketerów z międzynarodowym certyfikatem!

Stara i zawsze aktualna filozofia questus opiera się na budowaniu społeczności i długookresowej współpracy. :)

W razie pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam serdecznie,

Agata Stasiak
Customer Relationships Manager
tel. 601 052 704

http://questus.pl
ul. Organizacji WiN 83/7
91-811 Łódź

--------------
Dołącz do nas w mediach społecznościowych:
http://facebook.com/questuspolska
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do lektury najnowszego wpisu na blogu Jakuba B. Bączka (złoty medalista mistrzostw świata, jako trener mentalny kadry narodowej siatkarzy Stéphane'a Antigi), a w nim znajdziesz szczegóły odnośnie wystąpienia Kuby dla 40-tysięcznej publiczności!

http://www.jbbcoaching.pl/wystapienie-dla-40-000-ludzi...


Obrazek
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Ogłoszenia

Kursy coachingu

Korzyści dla kierowanego zespołu (organizacji) z wprowadzenia tego stylu:
► Wzmocnienie motywacji zespołu
► Wzrost zaangażowania, pro-aktywności
► Wzrost poczucia firmowej wspólnoty

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Dorota Iwanicka

Dorota Iwanicka Kierownik Projektu,
Polski Instytut
Rozwoju Biznesu

Temat: Ogłoszenia

Jak budować ciekawy i profesjonalny wizerunek w sieci?
Jak dobrać odpowiednie portale społecznościowe?
Jak tworzyć skuteczne teksty reklamowe?
Jak docierać do Klienta w internecie, by wzbudzić jego zainteresowanie, a nie rozdrażnienie?
Jak korzystać z płatnych i bezpłatnych narzędzi promocyjnych?
Jak mierzyć wyniki działań i budować efektywną strategię na przyszłość?

Na te oraz wiele innych pytań odpowiemy na kursie „Wypromuj swoją firmę”już w dniach 10-12 grudnia br.w Warszawie!


Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę i umiejętności w zakresie:

- Kreowania profesjonalnego wizerunku w sieci
- Kreatywnego copywritingu i tworzenia dobrych haseł reklamowych
- Korzystania z darmowych oraz płatnych narzędzi e-marketingowych
- Wykorzystania mediów społecznościowych do promocji marki
- Budowania skutecznej strategii działań oraz wcielania jej w życie
- Radzenia sobie z pułapkami i sytuacjami kryzysowymi. Czego nie robić i jak rozwiązywać problemy w komunikacji z użytkownikiem?
- Szukania nowych Klientów w sieci
- Realizowania akcji specjalnych oraz poznania ich aspektów prawnych
- Budowania sieci partnerów

Odbycie szkolenia pozwoli na rozpoczęcie skutecznych działań marketingowych oraz pełne wykorzystanie nowych mediów do promocji firmy.

Ostatni dzień tj. (12.12.2014r.) będzie poświęcony szczegółom dotyczącym Youtube w biznesie: warsztaty z montażu filmu, pisania scenariuszy etc. "Od pomysłu do sukcesu – You Tube bez tajemnic"

Strona:http://multiexpo.pl/wypromuj-swoja-firme
Rejestracja:http://multiexpo.pl/wypromuj-swoja-firme/rejestracja

Kontakt:
Dorota Iwanicka
tel.+48 691 571 598
dorota.iwanicka@multiexpo.pl
Daniel Bossy

Daniel Bossy Przedsiębiorca,
trener rozwoju
osobistego

Temat: Ogłoszenia

******WIELKI ZIMOWY MARATON SZKOLENIOWY******

Pierwszy Raz Zostaną Połączone Podczas Jednego Szkolenia Online Wiadomości z Zakresu Marketingu Internetowego, Tworzenia List Mailingowych Oraz Perswazyjnej Sprzedaży. Już w czwartek, 18 grudnia Daniel Bossy poprowadzi to wyjątkowe szkolenie, dla pół tysiąca uczestników. Zarezerwuj swoje miejsce także Ty, ponieważ kolejna taka szansa może się nie zdarzyć tak szybko. Z pewnością nie w tym roku:)

KLIKNIJ W LINK ABY SIĘ ZAPISAĆ!
http://bit.ly/zapisyaip

Liczba Bezpłatnych Miejsc Ograniczona
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na największe w historii polskiego internetu szkolenie online "Droga Naprzód"! Dołącz do nas już teraz.
http://www.thewayahead.pl/live/?ppid=1
4 SPECJALNYCH GOŚCI: Zaplanuj z nami nowy rok. Naucz się jak opisywać, zaplanować i zrealizować własne cele.
WYGRAJ BILETY: Zdobądź jeden z 40 całkowicie darmowych biletów na spotkanie z Nickiem Vujicicem i jeden z 10 na Anthony Robbinsa The Way Ahead !
OSTATNI MOMENT by skorzystać z wyjątkowych okazji i zapewnić sobie udział na spotkaniu z Nickiem Vujicicem i Anthonym Robbinsem w tak atrakcyjny sposób.
Kiedy? Zapisz się by otrzymać link do szkolenia: Start 20 grudnia 20:00 - 24:00. Dokładnie tak! Co najmniej 4 godziny praktycznego szkolenia w gronie minimum 30.000 ludzi - planowana liczba uczestników. Spotkanie jest całkowicie bezpłatne. Do zobaczenia!
http://www.thewayahead.pl/live/?ppid=1
Koniecznie udostepnij to wydarzenie znajomym - to także premiujemy nagrodami.


Obrazek
Karolina Hołyńska

Karolina Hołyńska Asystentka ds.
Marketingu i PR,
Focus Telecom Polska

Temat: Ogłoszenia


Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Już niedługo będziemy świętować Nowy Rok :-) Ale zanim to nastąpi i aby uczcić jeszcze ten obecny, przygotowaliśmy świetną ofertę…

Od dzisiaj do końca roku na wszystkie podstawowe produkty (książki, ebooki, audiobooki mp3 i audiobooki CD) obowiązuje:zniżka 20%!
http://www.zlotemysli.pl/new,zlotadroga,1Ten post został edytowany przez Autora dnia 29.12.14 o godzinie 17:39
Daniel Bossy

Daniel Bossy Przedsiębiorca,
trener rozwoju
osobistego

Temat: Ogłoszenia

Bezpłatny Ebook - Jak Stworzyć Strukturę Marketingu Internetowego oraz generować sprzedaż za pomocą portali społecznościowych.

Pobierz bezpłatny ebook, z którego dowiesz się w jaki sposób przygotować strukturę pobierającą kontakt Twoich przyszłych Klientów.

Pobierzesz TUTAJ >> http://bit.ly/sglmpobierz


Obrazek
Krzysztof Zarębski

Krzysztof Zarębski Kierownik ds.
Infrastruktury

Temat: Ogłoszenia

Poszukiwany Manager IT ds. rozwoju portalu internetowego

Innowacyjny portal internetowy poszukuje Managera, który opracuje, a następnie wdroży plan marketingowy.
Opracowanie to, będzie jednym z dokumentów wchodzących w skład materiałów będących podstawą do pozyskania inwestora.
Szukamy osoby z doświadczeniem w uruchamianiu portali internetowych, która będzie miała pomysł na to, jakie działania podjąć, aby spopularyzować portal internetowy, tak aby przynosił zyski. Następnie pokieruje tym procesem.
Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie uzgodnione w porozumieniu z właścicielem i inwestorem oraz udział w zyskach.

Z poważaniem
Właściciel portalu
Krzysztof Zarębski
691-226-026
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Ogłoszenia

Nowa marka francuskich kosmetyków w Polsce.

Zapraszam do współpracy gabinety kosmetyczne zainteresowane dystrybucją szerokiej gamy produktów renomowanej francuskiej marki kosmetycznej. Marka charakteryzuje się personalizacją zabiegów na twarz, ciało i włosy, opartych na ekskluzywnej metodzie drenażu.
Patricia M.

Patricia M. Communication
Strategy, business
incubation &
transformat...

Temat: Ogłoszenia

Przygotowujesz się do negocjacji lub prezentacji w języku angielskim?
Myslisz o zmianie pracy, czeka Cię rozmowa kwalifikacyjna w obcym języku?
Chcesz nawiazać nowe kontakty na brytyjskim rynku?

Zapraszam na krótkie, wyjazdowe szkolenia Business & Language Immersion w Londynie w naszym centrum szkoleniowym Open Solutions na Twickenham.

WORLD CLASS COMMUNICATION SKILLS
Poczuj się pewniej podczas międzynarodowych spotkań, seminariów czy prezentacji. Zrozum oczekiwania i tło kulturowe swoich zagranicznych partnerów i klientów.

Podczas szkolenia będziesz miał okazję:
- poznać i zastosować szeroka gamę kluczowych technik i pojeć stosowanych w negocjacjach i prezentacjach
- zrozumieć, co jest szczególnie ważne w trakcie tranzakcji z klientem angielskojęzycznym
- rozwinąć efektywną komunikację pisemną w języku angielskim
- odkryć jak unikać błędów i gaf językowych oraz kulturowych

… to tylko kilka przykładów.

Szkolenie odbywa się w bardzo praktycznej formie, jest osadzone w kotekście kulturowym prowadzone w oparciu o aktualne materiały i najnowsze techniki stosowane w szkoleniach dotyczących komunikacji międzykulturowej w biznesie
Dostępne w wymiarze 5 lub 10 godzin + 1 networking w Londynie

Oferujemy szkolenie, networking, możliwość udziału w seminariach na lokalnych uczelniach oraz ciekawe formy spedzania czasu wolnego.

Sprawdz nasze pozostałe pakiety szkoleń

Dowiedz się więcej i zarezerwuj miejsce:
http://www.opensolutions-london.co.uk
elt@opensolutions-london.co.uk

Jesteśmy członkiem PBLink oraz FSB
Open Solutions London, Regal House, 70 London Road, TW1 3QS, London, UK
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Czy wiesz czego Ci brakuje, aby podnieść swoją wartość na rynku pracy?
Chcesz poszerzyć swoje horyzonty, uporządkować wiedzę, poznać wspaniałych ludzi z każdej branży,
w końcu zdobyć międzynarodowe kwalifikacje uznawane na całym świecie?

Odpowiedź jest prosta:

Diploma in Professional Marketing - poziom zaawansowany w certyfikacji
The Chartered Institute of Marketing (CIM)

Najbliższe edycje:

Kraków - marzec
Warszawa - maj
Trójmiasto - październik
Warszawa - listopad

Więcej informacji: http://cim.questus.pl/cim/diploma/

Zapraszam!
Agata Stasiak
astasiak@questus.plTen post został edytowany przez Autora dnia 23.01.15 o godzinie 10:09
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Sprawdź się!

Właśnie dla Ciebie przygotowaliśmy zestaw pretestów do programu Diploma in Professional Marketing, które pozwalają zbadać style Uczenia się, określić aktualny stan wiedzy marketingowej oraz zidentyfikować style Myślenia.

Wypełnij formularz na naszej stronie www: http://cim.questus.pl/cim/rekrutacja/formularz/
a w zamian otrzymasz zestaw testów.

Wypełnienie ich absolutnie do niczego nie zobowiązuje.

Najbliższe edycje programu Diploma in Professional Marketing:

Kraków – 20 marca
Warszawa – 15 maja
Trójmiasto – 9 października
Warszawa - 6 listopada

Zapraszam!
Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704

Temat: Ogłoszenia

Witam

Wyprzedaję urządzenia z firmy.
Mam do sprzedania wózek paletowy EFS 1016. Wózek był bardzo mało używany. Dla zainteresowanych oczywiście prześlę zdjęcia. Kupiłam go za 2600zł brutto. Sprzedam za 1300zł brutto.

Mam także do sprzedania etykieciarkę ET firmy Prewa. Z tego urządzenia także mało korzystaliśmy.
Kupiłam ją w cenie 8784,00zł brutto. Sprzedam za 4000,00zł brutto. Oczywiście zdjęcia także prześlę zainteresowanym.

Firma rozwinęła się w innym kierunku niż planowany stąd decyzja o wyprzedaży.

W razie pytań proszę o kontakt
Ewa Krzak
696-016-101
ewa.krzak@interia.pl

Kamil Radom

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Poszukuje osób z pasją i zaangażowanych w codzienną pracę do współpracy z zakresu niszowych usług dla biznesu. Koncentrujemy się główne na obsłudze małych i średnich firm.

Proponujemy współpracę na konkurencyjnych warunkach w obszarze niszowych rozwiązań wpierających zarządzanie firmą, przepływy finansowe oraz obciążenia podatkowe. Współpracujemy z osobami z całej Polski.

Zapraszam do kontaktu:

Kilka słów o Nas

Kancelaria Jabłońscy & Partnerzy świadczy unikalną usługę concierge dla firm z zakresu:
- kancelarii księgowej,
- planowania podatkowego
- wsparcia zarządzania firmą
- planowania finansowego.

Nasi klienci:

Z naszych usług korzystają firmy działające w swojej branży od minimum jednego roku, z obrotami powyżej 150.000 zł w skali roku. Rozwiązania dedykowane do działalności gospodarczych, spółek osobowych oraz spółek Z o.o.

Kancelaria Jabłońscy & Partnerzy
ul. Nowogrodzka 31, 00-511 Warszawa
http://kancelariajablonscy.pl
m.jablonski@kancelariajablonscy.pl

Social media
https://www.facebook.com/kancelariajablonscy
https://twitter.com/Jablonscy
Beata Boloz

Beata Boloz Talent Acquisition
Expert

Temat: Ogłoszenia

Rozwój dla SAPowców,

zwłaszcza Consultantów/Analityków FICO i modułów logistycznych, osoby na różnych poziomach znajomości, ale chcących rozwijać się wtej dziedzinie w firmie która daje taką możliwość. beata.boloz@gmail.com
http://careers.accenture.com/pl-pl/your-future/career-...
Sylwia S.

Sylwia S. Pracownik ds.
ochrony środowiska

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy Państwa na kolejne szkolenia otwarte z cyklu Akademia EcoMS. Poniżej aktualny harmonogram na najbliższe 3 miesiące:

MARZEC
20.03.2015 - Wrocław - Magazynowanie towarów niebezpiecznych - praktyczne zastosowanie wymagań prawnych
25.03.2015 - Wrocław - Nowa norma ISO 9001:2015 – planowane zmiany
26.03.2015 - Wrocław - Zarządzanie chemikaliami w przedsiębiorstwie w oparciu o wymagania REACH i CLP
27.03.2015 - Wrocław - Ocena zgodności maszyn/urządzeń
31.03-1.04.2015 - Wrocław- Audytor wewnętrzny systemu zarządzania energią wg ISO 50001:2011

KWIECIEŃ
09.04.2015 - Wrocław - Gospodarka odpadami po zmianach - wymagania ustawy o odpadach na przykładach praktycznych
10.04.2015 - Wrocław - Nowa norma ISO 14001:2015 - planowane zmiany
16-17.04.2015 - Wrocław - Podsumowanie ostatnich zmian przepisów prawa z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy
23-24.04.2015 - Wrocław - Audytor wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z normami ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 oraz OHSAS 18001:2007
28.04.2015 - Wrocław - Prace przy urządzeniach elektroenergetycznych - nowe wymagania
29.04.2015 - Wrocław - Zmiana wymagań prawnych dotyczących fluorowanych gazów cieplarnianych od 2015 roku

MAJ
07.05.2015 - Wrocław - Podstawy ADR dla specjalistów BHP i ochrony środowiska - obowiązki uczestników przewozu towarów niebezpiecznych
08.05.2015 - Wrocław - Zmiany w zakresie pozwoleń zintegrowanych – wdrożenie wymagań dyrektywy o emisjach przemysłowych (IED)
14-15.05.2015 - Łódź- Konferencja "Zarządzanie chemikaliami w przedsiębiorstiwe" Łódź
14-15.05.2015 - Wrocław - Audytor wewnętrzny Systemu Zarządzania Środowiskowego wg ISO 14001:2004
21.05.2015 - Wrocław - Gospodarka odpadami po zmianach - wymagania ustawy o odpadach na przykładach praktycznych
22.05.2015 - Wrocław - Podsumowanie najnowszych zmian przepisów prawa z zakresu ochrony środowiska
28-29.05.2015 - Wrocław - Audytor wewnętrzny systemu zarządzania energią wg ISO 50001:2011

Wszelkie informacje odnośnie szkoleń można uzyskać pod nr tel. 71 346 04 85,https://www.facebook.com/EcoMSConsulting i na naszej stronie internetowej http://akademiaecoms.pl .
Cennik i aktualne promocje http://akademiaecoms.pl/cennik-i-promocje/
Wojciech Rokita

Wojciech Rokita Associate Manager -
Relyon IT Services

Temat: Ogłoszenia

HANDLOWCU ! Czy chcesz pracować w czołowych firmach działających w Polsce?

Jeśli jest ciekawym handlowcem uwielbiasz sprzedawać i wiążesz swoją przyszłość z handlem zapraszam do kontaktu. Jako firma rekrutacyjna prowadzimy róże projekty rekrutacyjne z różnych branż oraz na terytorium całej Polski.

Wyślij CV na adres: wojciech.rokita@salesfor.pl

Jeśli chcesz o coś zapytać: 731-805-563

Wszystkie oferty dostępne na stronie: http://www.salesfor.pl/

Następna dyskusja:

Konferencje -Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do