Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy Cię na niezwykłe szkolenie – „Misja - Firma warta Milion Euro™”, które odbędzie się 16 sierpnia 2014 r. w Warszawie !

Jest to event z mocno ograniczoną liczbą miejsc, na którym spotkasz praktyków biznesu i weźmiesz udział w warsztatach na najwyższym światowym poziomie. Spotykamy się, by pokazać Ci jak zbudować i/lub rozwinąć Twoją Firmę i zwiększyć jej rentowność. Skupimy się na technikach, metodach i narzędziach. Nie oczekuj od nas teorii, zbyt wielu dygresji i chaosu. Jesteśmy przedsiębiorcami i szanujemy zarówno Twój, jak i swój czas.

https://www.youtube.com/watch?v=M7FfaoY5-Fg

Więcej o szkoleniu na stronie http://www.jbbcoaching.pl/misja-firma-warta-milion-eur..., oraz pod adresem mailowym biuro@jbbcoaching.pl.


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 25.06.14 o godzinie 15:19
Łukasz Paikert

Łukasz Paikert człowiek nie miejsce

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na antydepresyjny masaż do Studia Rollmasażu, Poznań os. Rusa 126.
Masaże na urządzeniach typu rollmasażer oprócz poprawy funkcjonowania układu limfatycznego naszych organizmów, ma również działanie anty depresyjne. Podczas masażu wydzielane są również tzw. hormony szczęścia.
Wiadomo, że stres i depresja powoduje, że człowiek jest mniej efektywny i cierpi na tym życie rodzinne i towarzyskie.

Przyjdź do Studia i bądź szczęśliwym.

studiorrollmasazu.cba.pl
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Ogłoszenia

Jeśli chcesz być szczęśliwy to... BĄDŹ!™ - szkolenie , które odbędzie się 17 sierpnia 2014 r. w Warszawie !
Niezwykły warsztat, który wyrósł na bazie potrzeb, marzeń i doświadczenia. Zapraszamy na głębokie spotkanie, różniące się znacznie od wszystkiego tego, co znasz. Będzie to intymna praca kontaktowania się z kompleksami, lękami, złodziejami energii i radości. Na podstawie metod coachingowych, psychoanalitycznych, buddyjskich i autorskich technik zapraszam Cię do kontaktu z wewnętrznym spokojem.
https://www.youtube.com/watch?v=fi9ygEWzlgk

Więcej o szkoleniu na stronie http://www.jbbcoaching.pl/jesli-chcesz-byc-szczesliwy-..., oraz pod adresem mailowym biuro@jbbcoaching.pl.


Obrazek

Temat: Ogłoszenia

Witam Serdecznie,

Chciałbym państwu zaprezentować kserokopiarki Konica Minolta z serii Bizhub która firma Fix and Print prowadzi dystrybucje - serwis - naprawę - dzierżawę na atrakcyjnych warunkach! I nie tylko, jeśli potrzebują Państwo materiałów eksploracyjnych do swojego sprzętu drukującego - proszę śmiało się odzywać.

http://fixandprint.pl/

W razie jakich kol wiek pytań służę pomocą.
http://fixandprint.pl/
markiewicz@fixandprint.pl

Pozdrawiam Serdecznie
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Ogłoszenia

W ubiegłym tygodniu na blogu Jakuba B. Bączka pojawił się świetny, naprawdę niesamowity wpis! Oto kilka słów na jego temat od samego autora:

”Dojrzewałem do tego tekstu kilka tygodni... Wiem, że go PRZECZYTASZ. A skąd to wiem? Wiem! I cieszę się, bo to tekst, który da Ci odpowiedź na jedno bardzo ważne pytanie: DLACZEGO MARZENIA SIĘ NIE SPEŁNIAJĄ?”

Warto przeczytać. Polecam!

http://www.jbbcoaching.pl/marzenia-sie-nie-spelniaja,d...


Obrazek
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,
w imieniu firmy Tax Consilium Sp z o.o. mam zaszczyt zaprosić Państwa na:CERTYFIKOWANY Kurs Kadry i Płace dla zaawansowanych (kod zawodu 242310,242307)
NASZ KURS TO WIĘCEJ NIŻ WYKŁAD!
NIE ZWLEKAJ, ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Opłatę za kurs można dokonywać w ratach bez ponoszenia dodatkowych opłat!
Adresaci kursu
Kurs skierowany jest do osób, które:
- pracują w działach płacowo-kadrowych
- ukończyły kurs kadry i płace od podstaw-I poziom
- chcą pogłębić lub uaktualnić swoją wiedzę w tej dziedzinie
Cel kursu
Celem kursu jest zapoznanie słuchaczy z aktualnym stanem faktycznym i prawnym. Usystematyzowanie wiedzy oraz wskazanie uczestnikom możliwości praktycznych rozwiązań problemów, z którymi na co dzień się spotykają.
Korzyści dla uczestników
- usystematyzowanie i uaktualnienie wiedzy z zakresu prawa pracy
- nabycie umiejętności praktycznego rozwiązywania problemów napotykanych w codziennej pracy pracowników działów płacowo-kadrowych
- nabycie umiejętności dokonywania potrąceń
- zapoznanie się z problematycznymi zagadnieniami związanymi z rozliczaniem czasu pracy
- zdobycie wiedzy z zakresu czasu pracy, potrąceń z wynagrodzenia, zasiłków z ubezpieczenia społecznego, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, rozliczania podróży służbowych,
- zwrotu składek emerytalno-rentowych, ustalania podstawy wymiaru zasiłków chorobowych
- rozliczania korekt, rozliczania wypłaconych zasiłków macierzyńskich, kosztów uzyskania przychodu i zaliczek na podatek dochodowy, wynagrodzeń za część miesiąca i zwolnień z opłacania składek na FP i FGŚP;- nabycie umiejętności wystawiania świadectw pracy,
- nabycie umiejętności poruszania się w zmieniającym się prawie pracy


Obrazek


Więcej informacji:
http://www.taxconsilium.com/szkolenia/271-CERTYFIKOWAN...
Serdecznie zapraszam
Renata Petryka
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 692 783 290
e-mail: renata.petryka@taxconsilium.com
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,
Czasy kiedy księgowy w swojej pracy korzystał tylko z papieru, długopisu i kalkulatora już dawno odeszły do lamusa...
Obecnie to księgowość jest jedną z największych branż, w jakich rozwija się technologia. Pozwala ona na wdrażanie nowoczesnego oprogramowania, systemów do zarządzania, specjalistycznych moduł skierowanych do firm o konkretnej specyfice. Nie sposób więc nie korzystać z dobrodziejstwa techniki.
Programy naszych szkoleń oparte są o najnowsze zmiany i osiągnięcia w danej dziedzinie wiedzy oraz dostosowane do realiów rynkowych panujących we współczesnym świecie. Cechuje nas bezkompromisowa dbałości o jakość - dokładamy szczególnej troski o detale, etykę biznesową i profesjonalizm. Posiadamy ogromny potencjał i spectrum możliwości. Wyróżnia nas sposób nauczania - stosujemy najskuteczniejsze metody, stawiając sobie za cel rzetelne i efektywne przekazywanie wiedzy. Jesteśmy otwarci na opinie i argumenty w imię dobrej współpracy i wspólnie realizowanych celów.
W imieniu firmy Tax Consilium Sp z o.o. mam zaszczyt zaprosić Państwa na kolejną edycję szkoleń:
Symfonia Kadry i Płace od podstaw 19-20.07.2014r.
oraz
Symfonia Finanse i Księgowość od podstaw 09.08.2014r.


Obrazek

Kursy programy księgowe - znajdź szkolenie idealne dla Siebie!
Więcej informacji:
http://www.taxconsilium.com/szkolenia/kategoria2-3-kur...
Serdecznie zapraszam
Renata Petryka
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 692 783 290
e-mail: renata.petryka@taxconsilium.com
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Ogłoszenia

Witam !
W związku z licznymi prośbami o zmianę terminów, od osób chcących uczestniczyć w najbliższych szkoleniach z Jakubem B. Bączkiem w Warszawie: Misja – „Firma warta Milion Euro™”, oraz „Jeśli chcesz być szczęśliwy to... BĄDŹ!™” postanowiliśmy przesunąć je o jeden tydzień do przodu. W pełni rozumiemy, iż długi weekend (15, 16 i 17 sierpień) pragniecie przeznaczyć na wypoczynek poza miastem. Dlatego szkolenia odbędą się :

23 sierpnia (sobota) Warszawa – szkolenie pt. „Misja - Firma warta Milion Euro™”,

24 sierpnia (niedziela) Warszawa – szkolenie pt. „Jeśli chcesz być szczęśliwy to... BĄDŹ!™”.

Więcej informacji na temat szkoleń pod adresem: http://www.jbbcoaching.pl/szkolenia,dc12.html, oraz mailem biuro@jbbcoaching.pl.


Obrazek
Michał Rogalski

Michał Rogalski Marketing Manager,
Indiver S.A.

Temat: Ogłoszenia

Rozdajemy kampanie AdWords z bonusem 600 zł.

Więcej informacji: http://www.icbm.pl


Obrazek
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Ogłoszenia

Wczoraj na blogu Jakuba B. Bączka pojawił się nowy wpis, o bardzo przyjemnym tytule: ”Mniej złości, więcej radości”. Kuba w swoim wpisie ponownie przedstawia prostotę działania prowadzącą do lepszego „JA”.

http://www.jbbcoaching.pl/mniej-zlosci-wiecej-radosci,...


Obrazek
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam !
Pozostało już tylko 15 dni do kolejnego szkolenia Jakuba B. Bączka - „Misja - Firma warta Milion Euro™”. Odbędzie się ono 23 sierpnia w Warszawie i dotyczyć będzie przede wszystkim edukacji finansowej, poprawie funkcjonowania już istniejących biznesów. Ponadto z pewnością nie zabraknie ogromnej dawki inspiracji i humoru !

https://www.youtube.com/watch?v=Q4cwewtWZ1M
Więcej informacji o szkoleniu na stronie : http://www.jbbcoaching.pl/misja-firma-warta-milion-eur..., pod adresem mailowym biuro@jbbcoaching.pl, oraz numerem telefonu 791 999 222

Obrazek
Łukasz Paikert

Łukasz Paikert człowiek nie miejsce

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam wszystkich posiadaczy karnetów wydanych przez firmę OK System korzystania z usług oferowanych przez Studio Rollmasażu, os. Rusa 126, Poznań.

http://facebook.com/studiorolmasazu
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Witam,
serdecznie zapraszam na:
CERTYFIKOWANY Kurs rachunkowości od podstaw z obsługą komputerowych programów finansowo-księgowych: Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu 331301)

RACHUNKOWOŚCI NAUCZYMY KAŻDEGO!

ZAPISZ SIĘ TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!


Żadnych ukrytych kosztów – materiały gratis.

Wpłać zaliczkę 200 zł - weź udział w kursie - resztę wpłacaj w dogodnych dla Ciebie w ratach - całość kwoty wpłać maksymalnie tydzień przed końcem kursu - ciesz się nowym zawodem!

U nas nie stracisz zajęć – bezpłatnie odrabiasz je w innym terminie
lub powtórzysz, jeśli coś sprawi Ci trudność.


Miasto: Kraków
Termin: 23.08.2014 - 19.10.2014
Cena: 1 483.00 PLN netto (1 483.00 PLN brutto)


W trakcie kursu:
-nauczysz się samodzielnie prowadzić księgowość
-nabędziesz umiejętność poprawnego prowadzenia ewidencji księgowej, ewidencji rozrachunków, księgi przychodów i rozchodów
-dowiesz się, jak skuteczne zarządzać finansami przedsiębiorstwa (zyskasz kontrolę nad rozliczaniem swojej firmy, będziesz potrafił umiejętnie nią kierować)
-nauczysz się prowadzić księgi rachunkowe, sporządzać sprawozdania finansowe, listy płac oraz bilanse
-dowiesz się, jak odnaleźć się w gąszczu przepisów i wykluczających się interpretacji obowiązującego prawa podatkowego (poznasz możliwości ulg i oszczędności)
-poznasz metody i funkcje najpopularniejszych programów komputerowych używanych w działach księgowych – Płatnika, Symfonii i Optimy

Praktyczne podejście!
-kurs ma formę warsztatów – faktycznie przygotuje do pracy w zawodzie (jego celem jest zdobycie umiejętności, nie nabycie teoretycznej, nieoperacyjnej wiedzy)
-trenerzy to specjaliści – praktycy posiadający ogromne doświadczenie w pracy w charakterze głównych księgowych
-50% czasu zajmują zajęcia teoretyczne, 50% ćwiczenia praktyczne
-podczas kursu uczysz się jak samodzielnie wypełniać dokumenty księgowe
-pod okiem trenera prowadzisz ewidencję księgową, ewidencję rozrachunków (z pracownikami, klientami, ZUSem, urzędem skarbowym i innymi), tworzysz bilanse, listy płac, sporządzasz sprawozdania finansowe przedsiębiorstwa, prowadzisz księgi rachunkowe
-w programie kursu aż 24h zajmują zajęcia komputerowe z obsługi programów księgowych
(będziesz pracował przy samodzielnym stanowisku i samodzielnie wykonywał wszystkie ćwiczenia)

Realne korzyści!
-nabędziesz faktyczną umiejętność prowadzenia księgowości
-będziesz potrafił sporządzać dokumentację księgową, ewidencję rozrachunków, ewidencję księgową, sprawozdania finansowe, bilanse oraz listy płac
-otworzy się przed Tobą realna możliwość podjęcia stabilnej, dobrze płatnej pracy
w działach księgowo – finansowych, biurach rachunkowych oraz instytucjach
-będziesz posiadał wiedzę ekonomiczną pozwalającą na lepsze zarządzanie swoją firmą i jej finansami (będziesz mógł także samodzielnie się rozliczać, co pozwoli Ci na duże oszczędności)
-będziesz potrafił obsługiwać najważniejsze i najczęściej stosowane programy księgowe: Płatnik, Symfonia i Optima
-realne podniesiesz swoją wartości na rynku pracy (dzięki zaświadczeniu MEN i certyfikacie zawodu)

Adresaci kursu
Ten kurs jest właśnie dla Ciebie:
-jeśli nie posiadasz wiedzy z zakresu księgowości (kurs prowadzony jest od podstaw)
-posiadasz niewielkie doświadczenie w tej dziedzinie lub chcesz pogłębić lub uaktualnić swoją wiedzę
-chcesz rozpocząć pracę w działach finansowo-księgowych, biurach rachunkowych, instytucjach
-prowadzisz swoją firmę i chciałbyś efektywniej zarządzać jej finansami lub samodzielnie ją rozliczać
-chcesz realnie podnieść swoje szanse na rynku pracy
-chcesz nabyć faktyczną umiejętność prowadzenia księgowości, m.in. przez praktyczne wykorzystanie najważniejszych i najpopularniejszych programów komputerowych: Płatnika, Symfonii oraz Optimy, posiadasz co najmniej średnie wykształcenie
-czujesz potrzebę ciągłego rozwoju, podnoszenia zawodowych kwalifikacji oraz rozumiesz istotę
i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy zawodowej (w zawodzie księgowego to niezwykle istotne)

Więcej informacji:
http://www.taxconsilium.com/szkolenia/288-CERTYFIKOWAN...

Serdecznie zapraszam
Renata Petryka
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 692 783 290
e-mail: renata.petryka@taxconsilium.com

Kamil Radom

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Magdalena D.

Magdalena D. Specjalista
ds.marketingu,
content marketing,
SEO

Temat: Ogłoszenia

Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach zaprasza do udziału w IV Europejskim Kongresie Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz w sesji poświęconej współpracy z państwami Wschodu - „Współpraca gospodarcza Europa –Wschód”, która odbędzie się 24 września 2014 roku o godzinie 11:30 w Centrum Konferencyjnym Jordana 18.

Głównym tematem panelu będzie współpraca z Unią Celną oraz ciągle niewykorzystany potencjał tak dużego rynku. Zostaną poruszone zagadnienia dotyczące rozwoju stosunków gospodarczych z państwami Europy Wschodniej (Federacji Rosyjskiej, Białorusi i Kazachstanu) w obecnej sytuacji geopolitycznej. Co powinni zrobić przedsiębiorczy, instytucje otoczenia biznesu i rządy, by pogłębić współpracę z tymi państwami? Jakie rozwiązania systemowe należy wprowadzić? Poruszona zostanie również kwestia uniezależnienia się gospodarki od polityki. Czy takie rozwiązanie jest w ogóle możliwe?

Sesja będzie platformą dyskusji, na której eksperci i przedsiębiorcy będą mogli wymienić się doświadczeniami i omówić różnice prawne i kulturowe jakie występują podczas współpracy z Unią Celną.
Zapraszamy!

Patronami medialnymi sesji są:
Obrazek

Obrazek
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Ogłoszenia

Propozycja inwestycyjna. Inwestycja w obligacje korporacyjne: 2-letnie, stałe oprocentowanie: 9,5%. Minimalny zapis: na 20.000 zł. Zapisy: jeszcze kilka dni.
Łukasz A.

Łukasz A. Administrator
techniczny, Javin
Investments Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Poszukiwany poważny wspólnik
Minimum potrzebne do realizacji 24 000 - najlepiej 28 000 do 29 000 tyś. złotych. Temat startowy Trójmiasto i okolice -docelowo wybrane punkty w całej Polsce. Temat opracowywany przez ponad 4 lata. Ułożona strategia rozwojowa, przeprowadzone sondaże publiczne i konsultacje prawnicze. Temat w trakcie wdrażania więc czas na decyzję jest ograniczony. Nie potrzebuję pomocy fizycznie ale i nie odmówię. Realne zyski możliwe po około 2 miesiącach od inwestycji ( czas potrzebny na uruchomienie i pracę 1 miesiąca ). Wysokość możliwych do uzyskania dochodów przy założeniach minimalnych - 2000 zł do 4000 zł ogółem\netto. Jeżeli plan przewidywany w wyliczeniach się sprawdzi w krótkim czasie ( kolejne 3-4 m-ce ) dochód realny na wspólnika wyniesie 7000 zł do 14000 zł na lokalizację jednostki miesięcznie. Całkowicie legalny biznes wymagający ogromnego zaangażowania z mojej strony. Nie są to żadne bzdury internetowych marzycieli.

Strategia rozwojowa firmy oparta jest na skrajnie negatywnej reakcji społeczeństwa na oferowaną usługę więc ma bardzo duże szanse zaistnienia.
Forma współpracy: spółka z o.o. lub inna notarialnie potwierdzona.
Ogólne informacje pod numerem: 530-726-729 (7:00 - 22:00) \ 7 dni w tygodniu

Temat: Ogłoszenia

Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o. poszukuje do współpracy doświadczonego Trenera z zakresu "Bilansowe zamknięcie ksiąg rachunkowych", optymalnie z doświadczeniem w branży spółdzielczej. Nasze szkolenia realizowane są na najwyższym poziomie w związku z powyższym prosimy o przesłanie aplikacji (na adres akorchowiec@avenhansen.pl) tylko osoby mogące pochwalić się doświadczeniem zarówno zawodowym jak i trenerskim w przedmiotowym zakresie.
Sylwia Zabost

Sylwia Zabost Specjalista ds.
organizacji eventów
w MCS sp.zo.o. sp.k.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


„Działania i instrumenty wspierające przedsiębiorczość” - pod tym hasłem 21.11.14r. w Warszawie odbędzie się I edycja Targów szkoleniowo-doradczych, których celem jest zaprezentowanie osobom zarządzającym w przedsiębiorstwach cennych wskazówek i rozwiązań, mających wpływ na sprawne funkcjonowanie biznesu wraz z przedstawieniem oferty firm biorących udział w spotkaniu. Ponadto zostaną także udzielone informacje o Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020.

Wydarzenie kierowane jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz osób, które planują rozpoczęcie działalności gospodarczej. Podczas Targów odbędą się prelekcje w trzech blokach tematycznych, które poprowadzą m.in. PARP, RIF, CPI EFS, Fundacja wspierania przedsiębiorczości Twoja Inicjatywa!, Alior Bank Instytut Biznesu. Ponadto, swoje prezentacje przedstawią firmy, które profesjonalnie zajmują się wspieraniem i pomocą działań biznesowych na różnych polach, będą to m.in. firmy szkoleniowe, rekrutacyjne, IT, doradztwa prawnego i podatkowego, usług outsourcingowych dla HR, marketingu, sprzedaży i inne.
Podczas wydarzenia zostaną poruszone tematy nowych możliwości biznesowych, planowanych zmian, obszarów koncentracji funduszy oraz celów programów operacyjnych. Podpowiemy przedsiębiorcom także, jak realizować cele biznesowe oraz jak polskie firmy mogą skorzystać z funduszy unijnych. Nie zabraknie także informacji o kształtowaniu przedsiębiorczości jako jednej z istotnych kompetencji na etapie wchodzenia na rynek pracy oraz planowania przyszłej kariery zawodowej.
Więcej szczegółów wydarzenia na stronie internetowej http://www.mcs.edu.pl/najblizsze-wydarzenia.html
Uczestnictwo w Targach jest BEZPŁATNE.

Aby móc wziąć udział w wydarzeniu, należy się zarejestrować, kontaktując się z:
Barbara Jakuc
Dyrektor Działu Organizacji Eventów
Tel. 533 304 386
Mail. b.jakuc@mcs.edu.pl

Sylwia Zabost
Specjalista ds. Organizacji Eventów
Tel. 22/839 55 99 wew. 215
Mail. s.zabost@mcs.edu.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Pragniemy serdecznie zaprosić do uczestnictwa w wyjątkowym spotkaniu branży produkcyjnej

„Przemysłowa rewolucja – skuteczne obniżanie kosztów eksploatacji zakładu produkcyjnego”

6 listopada 2014 | Łódź | Iness Hotel ( mapa)

Strona www konferencji >>>

Konferencja będzie okazją do dyskusji i wymiany doświadczeń oraz pozyskania informacji na temat:

• rozwiązań technicznych i finansowych w zakresie redukcji kosztów,
• poprawy bezpieczeństwa i warunków pracy,
• sposobów wzmocnienia strategii środowiskowej firmy,
• zachodzących zmian legislacyjnych.

W programie konferencji prezentacje:

Wzrost efektywności energetycznej w przedsiębiorstwie w aspekcie regulacji prawnych, systemów zarządzania oraz mechanizmów wsparcia inwestycji energooszczędnych Artur Łazicki, Dyrektor, Krajowa Agencja Poszanowania Energii S.A., Polsko-Japońskie Centrum Efektywności Energetycznej

Optymalizacja zużycia mediów w zakładach przemysłowych – best practice Mirosław Gadomski, Dyrektor Operacyjno-Techniczny, SPIE Polska Sp. z o.o.

GreenEvolution w praktyce – jak rozpocząć proces zmian we własnym zakładzie
Radosław Buczkowski, Senior Key Account Manager Industry, Philips Lighting Poland S.A. Wojciech Kuc, Kierownik Zespołu Projektowego, Philips Lighting Poland S. A.

Przykłady oszczędności energii cieplnej w zakładach przemysłowych Agnieszka Lisikiewicz, Marketing Manager, ROCKWOOL Technical Insulation

A także panel dyskusyjny: „Czy optymalizacja zużycia energii jest skutecznym procesem wzrostu efektywności energetycznej przedsiębiorstwa?”

Szczegółowy program konferencji >>>

Bezpłatny udział - dla kogo?

Konferencję kierujemy do wszystkich zainteresowanych redukcją kosztów w swoich firmach, a przede wszystkim do kadry średniego i wyższego szczebla działów:

technicznych,
utrzymania ruchu,
produkcji,
zaopatrzenia.

Zgłaszam chęć udziału >>>

Mamy nadzieję, że program konferencji spotka się z Państwa zainteresowaniem.

Serdecznie zapraszamy do rejestracji.

--
Kontakt z Organizatorem:
Anna Włodarska
Kierownik Projektu

tel. +48 0 725 792 691
fax. +48 0-22 244 25 37
e-mail: anna.wlodarska@multitrain.pl

Następna dyskusja:

Konferencje -Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do