Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Ogłoszenia

Gdybyście chcieli w prosty i użyteczny sposób wykonać badania online Waszych klientów czy pracowników, dajcie znać. Mailem podeślę szczegółowe informacje na temat funkcjonalnego narzędzia do:

- badań marketingowych
- badań 180 / 360 stopni
- ankiet satysfakcji klientów, pracowników
- ankiet NPS (Net Promoter Score)
- badań opinii
- testów i formularzy online

Do zalet systemu należy bogata funkcjonalność, brak konieczności instalacji oprogramowania (system jest obsługiwany przez przeglądarkę internetową), niezwykle krótki czas potrzebny na przygotowanie badania, bardzo niski koszt usługi oraz profesjonalne wsparcie.

Jest opcja darmowa oraz rozbudowana funkcjonalność w systemie SaaS, bez konieczności instalowania skomplikowanego oprogramowania. Możliwość testowania pełnej funkcjonalności.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Ofertą objęci są Klienci, którzy prowadzą działalność gospodarczą nie dłużej niż 2 lata.
Promocja trwa od 20 czerwca 2012 r. do 20 września 2012 r.
Firmy, które w tym czasie dokonają zakupu usług objętych promocją otrzymają zniżkę w wysokości 50%.

Usługi objęte ofertą:
- dostęp do przetargów i wyników przetargów
- radar przetargowy
- profesjonalna wizytówka www firmy

Szczegóły oferty
http://www.informatorprzetargowy.pl/promocja--and-mlod...

Pozdrawiam,
Tomasz Hołówko - InformatorPrzetargowy.pl
Kamil W.

Kamil W. Dyrektor
Zarządzający -
Congruens -
zarządzanie
finansami...

Temat: Ogłoszenia

Już niebawem Szef Kuchni Rakesh zaprezentuje niezapomniane smaki tajemniczych Indii... http://www.goldenline.pl/mikroblog/kingahotel-com

Zapraszam do śledzenia naszego mikrobloga!
Joanna Filemonowicz

Joanna Filemonowicz Architekt, Architekt
Wnętrz, Architektura
i Wnętrza www.g...

Temat: Ogłoszenia

http://duzymiliterami.blogspot.com

Co jeść ? A czego nie jeść? Jaki wpływ na nasze zdrowie mają dodatki do żywności? Nie daj się oszukać producentom żywności !


Obrazek

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

Przedstawiam Państwu wybraną propozycję szkolenia wyjazdowego w Sopocie:

AKADEMIA UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH - SZKOLENIE WYJAZDOWE

CEL SZKOLENIA:

Celem warsztatów jest rozwój umiejętności menedżerskich wykorzystywanych we współpracy z podwładnymi.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

•Diagnoza potencjału kadrowego zespołu.
•Doskonalenie współpracy i integracja zespołu.
•Zwiększenie psychologicznych umiejętności menedżera.
•Konstruktywne rozwiązywanie sytuacji konfliktowych.
•Poznanie psychologicznych aspektów procesu wprowadzania zmian

ADRESACI:

Szkolenie skierowane jest do menedżerów, kadry średnich i wyższych szczebli zarządzania posiadających doświadczenie w kierowaniu zespołem.

Informacje organizacyjne

Termin

2012.08.20 - 2012.08.22 Sopot (SOM 12134)

Koszt uczestnictwa:

- jednej osoby 2990 zł + 23% VAT,
- dwóch lub więcej osób z jednej firmy 2890 zł/os + 23% VAT

Cena obejmuje:

- uczestnictwo w 3 dniach zajęć,
- autorskie materiały szkoleniowe,
- pełne wyżywienie: od kolacji w dniu 19 sierpnia 2012 do obiadu w dniu 22 sierpnia 2012,
- przerwy kawowe w trakcie każdego dnia zajęć,
- zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych: od godz. 14.00 /19.08.12 do godz. 11.00 22.08.12 (3 noclegi),
- zakwaterowanie w pokoju 1-osobowym wiąże się z dopłatą 500 zł (za cały pobyt)
- możliwość korzystania z Centrum Rekreacji: basen, sauna, jacuzzi, siłownia,
- imprezy towarzyszące:
* zwiedzanie Trójmiasta /lub Półwyspu Helskiego z przewodnikiem,
* rejs statkiem po Zatoce Gdańskiej,
* uroczysta kolacja /ognisko z muzyką,
- certyfikat ukończenia szkolenia,
- ubezpieczenie NNW na okres trwania pobytu.

Zajęcia odbędą się w godzinach:

poniedziałek i wtorek: 8:30-16.00,
środa: 9.00-13.00

Miejsce zajęć:

Hotel Haffner ****,

ul. Jana Jerzego Haffnera 59, 81-715 Sopot
http://hotelhaffner.pl

W przypadku pytań, proszę o kontakt ze mną.

Z pozdrowieniami,
Anita Angielczyk
Specjalista ds. Sprzedaży
MDDP Akademia Biznesu

anita.angielczyk@akademiamddp.pl

http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1549,SZK...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Polecam nasze oferty:

- Wizytówki - wydruk za 10 zł
- Pozycjonowanie strony www
- Firmowe logo w niższej cenie

I wiele innych!

b2bdeal.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

III. Koszty

Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).

Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie przy ul. Królewskiej w miesiącach sierpień-wrzesień; dokładne daty zostaną wyznaczone po konsultacjach z Uczestnikami.
Adrian T.

Adrian T. Przedstawiciel
Handlowy Żywiec
Zdrój Detal Warszawa

Temat: Ogłoszenia

Adrian Tyszkiewicz, Autoryzowany Doradca Biznesowy specjalizuje się w dopasowaniu ofert do potrzeb klientów. Jeżeli chcesz:
-kontaktować się z klientami i pracownikami bez przeszkód
-korzystać bez problemu z Internetu w telefonie, tablecie lub laptopie
-telefonu stacjonarnego dla swojej firmy
-lub po prostu nie odpowiada Ci obecny operator Twoich usług telekomunikacyjnych, skontaktuj się ze mną:
Telefon: +48 608 066 560
e-mail: tyszkiewicz@eurotel.com.pl
e-mail: biuro@atyszkiewicz.plAdrian Tyszkiewicz edytował(a) ten post dnia 05.07.12 o godzinie 21:12
Dorota W.

Dorota W. adiunkt, AGH, IOD

Temat: Ogłoszenia

Centrum Studiów Podyplomowych Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego zaprasza na dofinansowane studia podyplomowe z zakresu:
e-Marketing
http://studiapodyplomowe.eu/p2/index.php/kierunki/bizn...
oraz
Controlling / Business Intelligence
http://studiapodyplomowe.eu/p2/index.php/kierunki/bizn...
Rekrutacja na wszystkie kierunki w projekcie trwa do 31 sierpnia 2012.
Kinga Balter

Kinga Balter Dyrektor
Zarządzający, Allen
Carr Polska

Temat: Ogłoszenia

Klinika Rzucania Palenia metodą Allena Carra przeprowadza projekty antynikotynowe dla pracowników firm i osób prywatnych. Sesje rzucania palenia trwają 6 godzin, dodatkowo 2 sesje wspomagające gratis. Gwarancja zwrotu pieniędzy. Skuteczność pow. 70% po 3 miesiącach.

Seminaria antynikotynowe metodą Allena Carra to najskuteczniejszy sposób rozwiązania problemu palenia w miejscu pracy – bez farmakologii i nikotynowej terapii zastępczej.
Posiadamy referencje wielu światowych firm.

Przeprowadzamy również motywacyjne kampanie antynikotynowe i prelekcje „Jak rzucić palenie” dla pracowników firm.

Informacje http://allen-carr.pl tel. (22) 621 36 11

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Dofinansowane w 100 procentach Kursy Komputerowe to aż 8 dni zajęć, zakończonych uzyskaniem międzynarodowego certyfikatu ECCC! Zapoznaj się z programem i zobacz jak łatwo poprawić swoje umiejętności komputerowe.

Szczegóły i zapisy: http://darmowekursykomputerowe.pl/index.php/o-projekcie

1. Zakres tematyczny szkoleń

podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych - 4h,
użytkowanie komputerów - 4h,
grafika menedżerska i prezentacyjna - 8h,
usługi w sieciach informatycznych i komunikacja - 8h,
Przetwarzanie tekstów (MS Word) - 8h,
Arkusze kalkulacyjne (MS Excel) - 16h,
Bazy danych (MS Access) - 16h.

Jeden kurs obejmuje łącznie 64 godziny szkoleniowe (8 dni szkoleniowych). Zakres tematyczny może być dostosowany do potencjału i potrzeb danej grupy szkoleniowej.

2. Korzyści z udziału w projekcie

a) zdobycie cennej wiedzy oraz praktycznych umiejętności z szerokiego zakresu podstawowych technik informatycznych, użytkowania komputerów, MS Word, MS Excel, MS Access, grafiki menedżerskiej i prezentacji oraz usług w sieciach informatycznych,

b) możliwość uzyskania wartościowego certyfikatu ECCC (więcej o certyfikacie: http://www.eccc.com.pl/index.html), który potwierdza posiadane umiejętności,

c) poprawa pozycji w firmie poprzez podniesienie umiejętności oraz efektywności pracy.

Szczegóły i zapisy: http://darmowekursykomputerowe.pl/index.php/o-projekcie

3. Certyfikat ECCC

ECCC Europejski Certyfikat Kompetencji Informatycznych (z ang. European Computer Competence Certificate) - to dokument, który wyznacza standard kompetencji użytkowników technologii informatycznych na danym poziomie.

System certyfikacji ECCC dzięki swoim cechom, takim jak: elastyczność, dokładność, rozszerzalność, niezależność od platformy oraz, przede wszystkim, dzięki możliwości dostosowania poziomu i zakresu certyfikacji do potrzeb odbiorcy jest innowacyjnym systemem w skali europejskiej. Zachowywane są przy tym najważniejsze cechy poprawnego systemu certyfikacji: obiektywność, standaryzacja i wysoka jakość.

Każdy uczestnik szkolenia Darmowe Kursy Komputerowe otrzymuje taki certyfikat po zakończonym szkoleniu i zdaniu egzaminu.

Posiadanie Certyfikatu ECCC podnosi szanse i ugruntowuje pozycję na rynku pracy. Udokumentowując swoje kompetencje w konkretnym obszarze wykorzystania technologii informatycznych poprzez zdanie niezależnego i obiektywnego egzaminu, zwiększasz swój potencjał na rynku pracy.Certyfikat jest dokumentem międzynarodowym.

4.Kto może wziąć udział w projekcie?

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:

a) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub samozatrudnione,

b) osoby pracujące na stanowiskach administracyjno-biurowych lub osoby wykorzystujące do pracy komputer,

c) osoby zatrudnione w mikro, małej lub średniej firmie z województw: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego, małopolskiego, mazowieckiego, dolnośląskiego lub śląskiego.

Szczegóły i zapisy: http://darmowekursykomputerowe.pl/index.php/o-projekcie

II. Koszty

0 zł - 100% dofinansowania ze środków EFS

8 dni zajęć, certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

III. Terminy:

Szkolenia odbędą się w miastach wojewódzkich wymienionych powyżej województw, terminy do uzgodnienia w zależności od zebrania grupy projektowej.

Uwaga

ISTNIEJE TEŻ MOŻLIWOŚĆ SZKOLENIA DEDYKOWANEGO DLA 15 SPEŁNIAJĄCYCH KRYTERIA PROJEKTU PRACOWNIKÓW PAŃSTWA FIRMY.

kontakt: 604 528 753
mailowy: kontakt@akademiarozwojubiznesu.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Brak Ci słów? Skorzystaj z usług nieszablonowego COPYWRITERa!

Stworzę dla Ciebie: artykuły, slogany, scenariusze reklam, blogi, mailingi etc.
Portfolio: http://teksturaslowa.wordpress.com/

Wejdź w kontakt!
tel. 880-485-057
mail: m.krpski@gmail.com

Zapraszam do współpracy:>
Adam Nowicki

Adam Nowicki Manager, Poszukuję
doświadczonych
doradców finansowych

Temat: Ogłoszenia

Poszukujemy kandydatów na stanowisko
Konsultant Finansowy
Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie rozwój usług banku na terenie Trójmiasta poprzez sprzedaż produktów finansowych, aktywne pozyskiwanie Klientów banku oraz ich profesjonalną obsługę.

Ta oferta jest dla Ciebie jeśli:
•masz minimum roczne doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych (ubezpieczenia i inwestycje)
•jesteś osobą przedsiębiorczą i działasz elastycznie
•pracujesz samodzielnie
•cechuje Cię nastawienie na realizację celów
•posiadasz własny samochód.

Ponadto chcesz:
•mieć wpływ na wysokość swoich zarobków
•elastycznie organizować swój czas pracy •uczyć się od najlepszych w branży finansowej
•oferować swoim Klientom nowoczesne produkty finansowe banku
•awansować i zarządzać zespołem.

Oferujemy:
•wsparcie w procesie sprzedaży (CRM, asystenci, szkolenia)
•laptop, telefon komórkowy
•możliwości rozwoju i awansu •zatrudnienie w banku.
Miejsce pracy: Trójmiasto. Wynagrodzenie: Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawowe oraz prowizja), prywatna opieka medyczna, karta Benefit i Multisport.
Adam Nowicki

Adam Nowicki Manager, Poszukuję
doświadczonych
doradców finansowych

Temat: Ogłoszenia

Poszukujemy kandydatów na stanowisko
Konsultant Finansowy
Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie rozwój usług banku na terenie Trójmiasta poprzez sprzedaż produktów finansowych, aktywne pozyskiwanie Klientów banku oraz ich profesjonalną obsługę.

Ta oferta jest dla Ciebie jeśli:
•masz minimum roczne doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych (ubezpieczenia i inwestycje)
•jesteś osobą przedsiębiorczą i działasz elastycznie
•pracujesz samodzielnie
•cechuje Cię nastawienie na realizację celów
•posiadasz własny samochód.

Ponadto chcesz:
•mieć wpływ na wysokość swoich zarobków
•elastycznie organizować swój czas pracy •uczyć się od najlepszych w branży finansowej
•oferować swoim Klientom nowoczesne produkty finansowe banku
•awansować i zarządzać zespołem.

Oferujemy:
•wsparcie w procesie sprzedaży (CRM, asystenci, szkolenia)
•laptop, telefon komórkowy
•możliwości rozwoju i awansu •zatrudnienie w banku.
Miejsce pracy: Trójmiasto. Wynagrodzenie: Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawowe oraz prowizja), prywatna opieka medyczna, karta Benefit i Multisport.
Mirosław Ż.

Mirosław Ż. Integrator rozwoju
osobistego,
kreatywny konsultant
ds. p...

Temat: Ogłoszenia

Jeśli szukasz dodatkowego zatrudnienia w Warszawie w IT - pisz proszę na :

http://www.facebook.com/pages/Grupa-NS/133934939991644

http://www.grupa-ns.pl

W a r t o ! Nasz klient to konkretna firma ...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na szkolenie metodą Insights Discovery: "JAK MYŚLĄ KLIENCI. Skuteczne strategie obsługi klienta" organizowane w Poznaniu w dniach 18-19 września 2012.
Szkolenie kierowane jest do osób z doświadczeniem w obsłudze klienta, które szukają nowych i niestandardowych umiejętności zwiększenia efektywności swojej sprzedaży.

Szkolenie będzie prowadzone przez Małgorzatę Mrug - doświadczoną trener biznesu i akredytowaną konsultant Insights Discovery.

Wszelkie szczegółowe informacje znajdą Państwo pod tym adresem.
Adam Hanczyn

Adam Hanczyn Właściciel AHA
Szkolenia Coaching

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Potowarzyszę lub poprzyglądam się razem z Tobą Tobie.

Jestem Coachem. Fascynuje mnie człowiek i jego nigdy nie kończące się zasoby. To jak wiele można odkryć pracując nad sobą. To jak wiele można osiągnąć. Nie ma granic. To Ty decydujesz jak daleko chcesz dojść.

Zajmuje procesem coachingowym, w swojej pracy nie stawiam granic miedzy dziedzinami Coachingu.

To Ty zadecyduj jak chcesz nazwać i czy w ogóle potrzebujesz nazywać nasza pracę.
To Ty zadecyduj nad czym chcesz pracować.
To Ty zadecyduj na jak wiele chcesz sobie pozwolić.
Wyrusz w podróż. A gdy się za jakiś czas obejrzysz - zobaczysz jak daleko doszedłeś.

Pozwól mi sobie towarzyszyć.

Zapraszam Cię do pierwszej wspólnej podróży.
Tak. Jesteś gotowy.

Kontakt:
adamhanczyn@gmail.com
tel. 663-289-200

Temat: Ogłoszenia

Profesjonalne wzory CV do pobrania, oraz baza wiedzy na temat tworzenia CV. Tutaj znajdziesz fachowo stworzone wzory i cenne porady. Starasz się o pracę? Czeka Cię rozmowa kwalifikacyjna? Nasza strona z pewnością Ci pomoże. Chcesz wyróżnić się na rynku pracy i zwrócić uwagę potencjalnego pracodawcy. Pomożemy Ci w tym, dzięki profesjonalnej pomocy ludzi mających na co dzień kontakt z rekrutowaniem i wybieraniem CV spośród milionów zgłoszeń. Nie zwlekaj. To twój ostatni dzwonek na to aby zająć się swoim życiem i karierą.
Już dziś zadbaj o własny wizerunek i zajrzyj na http://cvwzor.com

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Ruszyła akcja stażowa skierowana do studentów oraz absolwentów z województwa wielkopolskiego organizowana przez Euraka-HR Sp. z o.o.

Zapraszamy młodych profesjonalistów, którzy na adres was@eureka-hr.pl mogą zgłaszać swoje CV.

Spośród zgłoszonych kandydatur wyselekcjonujemy, te które spełnią oczekiwania konkretnych pracodawców z naszej bazy.
Stażowa oferta "Last Minute", to niezastąpiona propozycja dla tych, którzy czas wakacyjnego rozprężenia chcą zainwestować w ciągły rozwój własnej kariery.
Staż, to także okazja dla pracodawców aby zdobyć niezastąpioną pomoc dla rozwoju firmy, wzmocnić ją o świeże pomysły jednocześnie wzbudzając zainteresowanie specyfiką konkretnej branży.

Strona internetowa Akcji: http://staze.eureka-hr.plEligiusz Lelo edytował(a) ten post dnia 19.07.12 o godzinie 12:12

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

COPYWRITING

Brak Ci słów? Podejmiemy się napisania dla Ciebie każdego rodzaju treści,
wymyślenia chwytliwego hasła, poprowadzenia bloga bądź konta FB.

Sprawdź nas!:
http://dobrzesieczyta.wordpress.com/

Zapraszamy do współpracy!:)

Następna dyskusja:

Konferencje -Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do