Zuzanna Broszczak

Zuzanna Broszczak Dyrektor
Zarządzający
Francuski Instytut
Zarządzania - pr...

Temat: Ogłoszenia

Francuski Instytut Zarządzania zaprasza na seminarium
Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem (5 dni) + business plan (1 dzień gratis)
14-19.V.2012 (poniedziałek-sobota)
Prowadzący: Michel Muszynski
W dobie obecnej bezlitosnej walki konkurencyjnej nauczenie się zarządzania strategicznego (od prowadzenia analizy portfelowej począwszy, a na tworzeniu i kierowaniu grup kapitałowych skończywszy) stało się dla dyrekcji i zarządów przedsiębiorstw witalną koniecznością. To seminarium, stanowiące syntezę programu MBA i jednocześnie najwyższy stopień menedżerskiego wtajemniczenia, oparte jest w znacznej mierze na symulacjach komputerowych i analizie wykonalności różnych strategii.
• Strategia produktu, ceny, komunikacji i dystrybucji w optyce rynku, konkurencji i sytuacji wewnętrznej firmy
• Definiowanie cen: yield mmanagement i ceny dynamiczne (symulacja decyzyjna HOTEL)
• Cykl życia produktu jako podstawowy parametr zarządzania strategicznego
• Zarządzanie portfelem produktów: mapy strategiczne i ich zastosowania dla całościowej analizy sytuacji firmy (symulacja STRATEG)
• Modele i ruchy strategiczne a walka z konkurencją (komputerowa symulacja decyzyjna CRUISE)
• Metody wyceny wartości przedsiębiorstw i związane z ich zastosowaniem trudności
• Fuzje, przejęcia i podział firm jako sposoby tworzenia holdingów: mechanizm dźwigni prawnej, podział i łączenie się firm (warsztaty HOLDING, decyzyjny symulator CHAIRMAN)
• Sens i praktyka tworzenia grup kapitałowych: koncentracja kapitału
• Giełda i jej zasady, wycena różnych instrumentów finansowych, strategie giełdowe
• Podejmowanie decyzji menedżerskich w warunkach niepewności ekonomicznej: czynnik ludzki oraz problem „nieomylności” menedżera
• Narzędzia pozwalające zmniejszać ryzyko w biznesie: model decyzyjny, modele matematyczne, analiza hierarchiczna, metody Delphi oraz PERT
• Planowanie scenariuszowe
• Praktyczne wprowadzanie strategii w życie
• Komputerowe warsztaty strategiczne (globalny decyzyjny symulator strategiczny CEO)
• Planowanie finansowe długoterminowe: monoproduktowy business-plan i wieloproduktowy corporate-plan


Francuski Instytut Zarządzania
Tel. +48 22 827 76 40
Tel. +48 500 27 46 64

http://mba.edu.pl
Anna Nikiel

Anna Nikiel Specjalista ds.
promocji

Temat: Ogłoszenia

Jeśli masz wątpliwości co do podjęcia nauki systemem online przeczytaj artykuł http://www.eip.pl/dlaczego-warto-uczyc-sie-on-line.html a wszystkie wątpliwości zostaną rozwiane.

Polecam jednocześnie kursy językowe w Szkole Języków Obcych Shamrock prowadzone właśnie online, przez skypa.
Rozpoczynamy właśnie liczne kursy wakacyjne. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Szkoła Języków Obcych Shamrock oferuje kursy dla osób wyjeżdżających do pracy za granicę. Obejmują one naukę słownictwa z wielu popularnych dziedzin zawodowych, a także pomoc w tłumaczeniu niezbędnych dokumentów, czy doboru właściwych zwrotów w planowanej rozmowie kwalifikacyjnej. Znajomość specjalistycznego języka pozwoli Ci na podniesienie swoich kwalifikacji i otworzy możliwości aplikowania na stanowiska dotąd niedostępne. Sprawdź- awans jest w zasięgu Twojej ręki. Nauka odbywa się on-line i jest dostępna z każdego miejsca na świecie.
Zapoznaj się z naszą ofertą na stronie http://www.szkola-shamrock.pl/cennik/promocje/.

Zapraszamy!

http://www.szkola-shamrock.pl/
Pn - Pt: 09:00 - 16:00
Gadu - Gadu: 28643507
Tel: 00 48 77 466 18 18

Temat: Ogłoszenia

Babskie Pogaduchy – jedyne w swoim rodzaju Warsztaty dla
Kobiet


Zapraszamy wszystkie Kobiety, które chcą spędzić czas w fajnym
gronie, dowiedzieć się czegoś nowego na temat pielęgnacji
twarzy, stylizacji własnej sylwetki, jak dobrać odpowiedni
biustonosz oraz nauczyć się tańczyć salsę!
To wszystko przy łyku pysznej kawy i słodkim ciastku.

Termin: 19 maja 2012 r. – godz. 10.30 – 18.00

Program Warsztatów:
Jak pielęgnować skórę twarzy?

jak dbać o siebie,
jak poprawić wchłanialność kremów,
jakie są kroki właściwej pielęgnacji,
jak codziennie pielęgnować się szybko a skutecznie.
Warsztat poprowadzą:
Konsultantki MaryKay
– firmy założonej w 1963 roku przez Mary
Kay Ash. Firmy opartej na zasadach, którymi kierowała się w
życiu – na uczciwości, szczerości, Złotej Zasadzie i mocy
odmieniania losów innych. Dziś, te zasady pozostają wciąż żywe
w pasji tworzenia produktów, które ukazują naturalne piękno
każdej kobiety.
Podczas Warsztatów będzie możliwość zakupu kosmetyków MaryKay.

Jakim typem sylwetki jesteś?
analiza sylwetki ciała,
jak za pomocą kilku trików zmienić proporcje sylwetki,
jak dobierać dodatki do stylizacji i sylwetki,
„must have” wiosna/lato 2012.
Warsztat poprowadzi:
Marta Zalega
– właścicielka ZALESHKAVISAGE Pracowni Doskonalenia
Wizerunku. Osobista stylistka, personal shoperka, ekspert
w dziedzinie ubioru i stylizacji, stworzy Twoją nową garderobę
oraz wykreuje Twój własny niepowtarzalny styl, podkreślający
Twój charakter.

Jak dobrać odpowiedni biustonosz?
idea brafittingu – czyli co to jest i dlaczego jest taki ważny,
budowa piersi – jak o nie dbać?
co robimy źle – główne błędy i ich powody,
cechy dobrego biustonosza,
jak kupić dobry biustonosz?
rodzaje biustonoszy i ich przeznaczenie.
Warsztat poprowadzi:
Anna Pamuła
– właścicielka Abrakadabra firmy stworzoną przez
kobietę dla Kobiet. Jest realizacją marzenia o pięknych, dobrze
dopasowanych biustonoszach w każdym rozmiarze. Dlatego powstała
Abrakadabra – miejsce gdzie można odetchnąć, na chwilę
zwolnić, zapomnieć o problemach, porozmawiać, ” zrzucić
ciężar z pleców”. Dobrze dobrany biustonosz działa jak słowo
od Przyjaciółki – poprawia samopoczucie, daje wiarę w swoje
możliwości, pozwala nam iść wyprostowaną przez życie.

Naucz się tańczyć salsę!
Warsztat poprowadzi instruktorka Akademii Tańca i Teatru im.
Isadory Duncan.

Miejsce:
Akademia Tańca i Teatru im. Isadory Duncan - CH LAND ul.
Wałbrzyska 11 lok 218 Warszawa

Koszt udziału w Warsztatach: 100 zł.

Ilość miejsc ograniczona: 20 osób.

Każda uczestniczka Warsztatów otrzyma w prezencie Balsam do
ciała intensywnie ujędrniający Lirene MaXSlim.


Zapisy na: http://www.zaufajblondynce.pl lub
karolina.nadolska@zaufajblondynce.pl.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek



Obrazek


Zapraszamy do rejestracji na XX edycję BEZPŁATNEJ konferencji EOIF GigaCon, tym razem spotkamy się w Poznaniu w Hotelu Mercure.

Podczas wydarzenia przedstawiciele firm zaprezentują swoje rozwiązania. Będzie to doskonała okazją do zapoznania narzędzi do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Wybrane tematy wykładów:

Wykład inauguracyjny poprowadzi
dr Marcin Kraska (Instytut Logistyki i Magazynowania)

W oczekiwaniu na e-urzędy – jak daleko nam do elektronizacji administracji?

Patryk Zarębski (ATENA Usługi informatyczne i finansowe)

Strategia zarządzania treścią w przedsiębiorstwie

Jarosław Żeliński (IT-Consulting)

Projektowanie wdrożeń systemów obiegu dokumentów, przepływu pracy
i archiwizacji


Marcin Makowski (BeOne)

Elektroniczny Obieg Dokumentów na platformie Alfresco w Polskiej Grupie Farmaceutycznej

Tomasz Grzybkowski (Adwokacka Spółka Partnerska Grzybkowski Guzek Jackowski)

Weksele w codzinnym życiu

Anna Sobczak (PROGMATE Sp. z o.o.)
Zbigniew Stężyński (PROGMATE Sp. z o.o.)


Użyteczność i ergonomia w systemie PROGMATE DOCs

Krzysztof Dobrzyński (IMPAQ)

Pióro cyfrowe w elektronicznym obiegu dokumentów

Marcel Kasprzak (MIS SA)

Procesy biznesowe wspierane internetem - przykład praktycznej implementacji

Wojciech Kroczak (DYSANT Software)

Strategia Jednolitej Platformy Zarządzania Procesami Biznesowymi

Agenda, szczegółowe informacje: http://gigacon.org/eoif_poznan

Bezpłatna rejestracja: http://gigacon.org/eoif_poznan/rejestracja


Obrazek


Firmy zainteresowane promocją na konferencji zapraszam do kontaktu.

ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ!!!
Katarzyna Fremi

Katarzyna Fremi Business Lab Nowy
Świat

Temat: Ogłoszenia

Dostępne od zaraz, mini biuro dwuosobowe. Wydzielona przestrzeń do własnej dyspozycji w profesjonalnym biurze, w otoczeniu innych profesjonalistów, przy warszawskim Nowym Świecie.

http://www.business-lab.pl/oferta/business-box

Zapraszam serdecznie!

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt.

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie

Jesteśmy zainteresowani budową platformy hurtowni internetowej o szerokim zakresie towarów, sklepów internetowych połączonych z hurtownią i masowym wystawianiem przedmiotów na portalach aukcyjnych w Polsce.
Najważniejszą sprawą jest przygotowanie setek tysięcy produktów do wystawienia.
Czy każdą z aukcji/ofert w sklepie trzeba przygotowywać osobno czy specyfikację produktu, zdjęcia można zaimportować automatycznie za pomocą programów z ogólnodostępnych źródeł np. ceneo, skąpiec itp.
Jesteśmy zainteresowani w pierwszej kolejności przygotowaniem wielu ofert do wystawienia w portalach aukcyjnych na podstawie ogólnodostępnych programów z możliwością automatycznego importu danych o produktach, z tego względu że przygotowanie tak wielu ofert- aukcji, a także ofert w sklepie wymagałoby zbyt dużego nakładu czasowego.
Proszę o oferty z propozycję współpracy.
Preferujemy mniejsze grupy profesjonalistów, kontakt z 1-2 osobami niż wielkie agencje.

Pozdrawiam Robert
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Ogłoszenia

Firmy zainteresowane wejściem na zachodnie rynki: Holandia, Belgia, Niemcy zapraszam do kontaktu.

Możliwości pozyskania nowych rynków, odbiorców, kooperantów. Budowa struktur sprzedażowych lub przedstawicielstwa.
Maria S.

Maria S. RPO Program Delivery
Manager EMEA at
Vestas |
mamgs@vesta...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Personia ogłasza
CZERWIEC MIESIĄCEM BEZPŁATNYCH KONSULTACJI COACHINGOWYCH!

Zaczynamy zmiany od zaraz, ale wprowadzamy je w bardzo przemyślany sposób.

Jak skutecznie przeprowadzić zmianę w swoim życiu?

Indywidualne konsultacje o charakterze coachingu polegają na odkryciu indywidualnego potencjału oraz poszerzeniu kompetencji – również tych, które posiadamy, ale z różnych powodów uległy zapomnieniu. Dzięki konsultacjom wypracowuje się nowe rozwiązania.

Gdy:
- Dążymy do rozwoju osobistego lub zawodowego w danym obszarze
- Czujemy, że stoimy w miejscu i nie wiemy, co zrobić
- Brakuje motywacji do pracy i działania
- Chcemy zmienić dotychczasowe nawyki i zachowania
- Planujemy wzmocnić swoją pozycję zawodową
- Przygotowujemy się do zmiany zawodowej
- Dotychczasowe działania nie przynoszą rezultatów
- Czujemy się wypaleni, przemęczeni i potrzebujemy wzrostu energii

Efekty:
Dokonanie zmian na lepsze!
- Sprawniejsze pokierowanie swoim życiem – zarówno w sferze zawodowej, jak i osobistej
- Większa motywacja i kreatywność w działaniach
- Lepsze wykorzystanie swojego potencjału
-Zwiększenie zadowolenia z pracy
- Poprawa jakościowa relacji z innymi
Razem wypracowujemy najlepsze rozwiązania dla danej osoby w danej sytuacji, gdyż nie ma jednego uniwersalnego rozwiązania dla wszystkich ludzi.

Dla nowych Klientów w miesiącu czerwcu oferujemy 1godzinę konsultacji gratis!

Zapytaj naszych Klientów o zadowolenie z coachingu w Personii.
Chętnie zaprezentujemy referencje.

Nie jesteś pewien, czy ta usługa będzie dobra dla Ciebie?
Zadzwoń i spytaj! 530-690-700.Maria S. edytował(a) ten post dnia 23.05.12 o godzinie 08:35
Damian Wilpert

Damian Wilpert Trener wystąpień i
sprzedaży

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do zobaczenia bogatego portfolio i naszego promocyjnego cennika.

http://www.deastudio.pl - Koniec z projektami, które nic nie mówią


Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek


Z poważaniem
Damian Wilpert
http://www.deastudio.pl - Koniec z projektami, które nic nie mówią

http://www.katalogdea.pl - Darmowy moderowany katalog

http://www.deaszkolenia.pl - Szkolenia, poszukiwanie klientów ( Również indywidualne )

http://www.gwiazdyfutbolu.com - Serwis gwiazd

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do skorzystania z oferty e-prenumeraty "Dziennika Gazety Prawnej"!
Przemysław Żarnecki

Przemysław Żarnecki Przedsiębiorca -
Trener - Nauczyciel

Temat: Ogłoszenia

Kompleksowa kampania promująca Państwa strony www. W jej skład wchodzą:

- elementy klasycznego pozycjonowania (np, katalogowanie)
- promocja na portalach społecznościowych (np. facebook, profeo, nk itp.)
- marketing szeptany (fora reklamowe, ale też specjalistyczne z określonej branży)
- promocja w serwisach ogłoszeniowych (regularne dodawanie ogłoszeń)
- przygotowywanie materiałów i poszukiwanie partnerów do sensownej wymiany banerów oraz linków
- pomoc w obsłudze kampanii adwords
- pomoc w wysyłce mailingu

Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy kilka rewelacyjnych wariantów cenowych oraz promocje.

Miesięczny koszt kampanii to 150 zł netto. Natomiast przy opłacie jednorazowej rocznej 30% rabatu, przy półrocznej 15%. Zobacz ile oszczędzasz:

- 12 x 150 zł = 1800 zł netto. 30% zniżki = 1260 zł netto. Oszczędzasz 540 zł netto!!!

- 6 x 150 zł = 900 zł netto. 15% zniżki = 765 netto. Oszczędzasz 135 zł netto!

Serdecznie zapraszamy!
http://favor.info.pl
http://favor.firmy.net/

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy do rejestracji na IV edycję BEZPŁATNEJ konferencji Outsouring IT GigaCon, tym razem spotkamy się w Warszawie w Hotel Courtyard .


Obrazek


Spotkanie to zostanie poświęcone nowoczesnym rozwiązaniom outsourcingu IT, które stale się rozwijają i zdobywają coraz więcej zwolenników w Polsce. Spowolnienie gospodarcze, którego jesteśmy świadkami, według analityków przybierze na sile w 2012, roku natomiast branża outsourcingowa jako jedna z niewielu utrzyma dodatnią dynamikę wzrostu. Dobry i skuteczny outsourcing powinien zapewnić firmie zmniejszenie wydatków i oszczędność czasu oraz pozwolić na koncentrację na kluczowych elementach działalności. Istnieją jednak obawy dotyczące wypływu informacji, utraty samodzielności i kontroli przez firmę.

Więcej informacji o konferencji:

Obrazek

Proponowana tematyka wykładów:
- Zarządzanie współpracą outsourcingową, opłacalność ryzyka
- Kryterium wyboru dostawcy
- Aspekty prawne związane z outsourcingiem IT
- Outsourcing procesów biznesowych
- Outsourcing personelu IT
- Outsourcing cloud computing
- Outsourcing infrastruktury IT
- Outsourcing sprzętu
- Outsourcing wydruków, obsługa korespondencji
- Outsourcing data center
- Call center/ contact center, usługi telekomunikacyjne


Współpraca Merytoryczna:

-Tomasz Mnich (The Why Method)
-Piotr Welenc


Obrazek

Uczestnikom zapewniamy:

- komplet materiałów konferencyjnych
- przerwę kawową
- możliwość uczestniczenia w wybranych wykładach


Udział w konferencji jest bezpłatny. Warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja.

Obrazek


Serdecznie zapraszamy
Przemysław Żarnecki

Przemysław Żarnecki Przedsiębiorca -
Trener - Nauczyciel

Temat: Ogłoszenia

Promocyjne kampanie reklamowe stron www...

Postprzez favor » 5 minut temu
Kompleksowa kampania promująca Państwa strony www. W jej skład wchodzą:

- elementy klasycznego pozycjonowania (np, katalogowanie)
- promocja na portalach społecznościowych (np. facebook, profeo, nk itp.)
- marketing szeptany (fora reklamowe, ale też specjalistyczne z określonej branży)
- promocja w serwisach ogłoszeniowych (regularne dodawanie ogłoszeń)
- przygotowywanie materiałów i poszukiwanie partnerów do sensownej wymiany banerów oraz linków
- pomoc w obsłudze kampanii adwords
- pomoc w wysyłce mailingu

Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy kilka rewelacyjnych wariantów cenowych oraz promocje.

Miesięczny koszt kampanii to 150 zł netto. Natomiast przy opłacie jednorazowej rocznej 30% rabatu, przy półrocznej 15%. Zobacz ile oszczędzasz:

- 12 x 150 zł = 1800 zł netto. 30% zniżki = 1260 zł netto. Oszczędzasz 540 zł netto!!!

- 6 x 150 zł = 900 zł netto. 15% zniżki = 765 netto. Oszczędzasz 135 zł netto!

--------------------
DLA 5 KLIENTÓW DODATKOWY BONUS!!!:
Wyjątkowa promocja weekendowa dla pierwszych 5 klientów!!!
Zamów roczny abonament na pozycjonowanie (informacje o abonamentach na naszej stronie firmowej), stworzymy CI stronę internetową za darmo.
Zapraszamy do zadawania pytań i zapoznawania nas i siebie ze szczegółami!
Piotr Sady

Piotr Sady smiechoterapia.com
SPEEDBADMINTON
poduszkowce.
Nieszabl...

Temat: Ogłoszenia

Zmyślnym, skutecznym sprzedawcom szkoleń - satysfakcjonująca prowizja! Szczegóły na priv

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szkolenie "Marketing internetowy" to 2 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

III. Koszty

597 zł brutto

Koszt obejmuje 2 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie w dniach 11-12.07.2012, informacje o kolejnych miastach i terminach dostępne na naszej stronie

Temat: Ogłoszenia

Bezpłatna konferencja ERP GigaCon

5 lipca 2012, Katowice, Qubus Hotel Prestige

Co jest niezbędne w czasach rosnących wymagań rynku, konieczności redukcji kosztów i podniesienia jakości usług? - system, który pozwala nowoczesnym przedsiębiorstwom optymalnie wykorzystać posiadane zasoby i skutecznie zarządzać najcenniejszym z ’’towarów” – informacją.

Zapraszamy Państwa na IX edycję konferencji ERP GigaCon

Będzie to doskonała okazja do pogłębienia wiedzy o aktualnych zagadnieniach, związanych z systemami ERP, poznania oferty producentów i spotkania z ekspertami w tej dziedzinie.

Wybrane tematy wykładów:

- ERP II - pakiet zintegrowany czy system systemów: trendy na rynku, powoli, ale jednak w stronę integracji, system ERP jako chmura prywatna oraz jak teraz napisać wymagania

- Jak przygotować się do wdrożenia systemu ERP aby zminimalizować ryzyko porażki? - lista największych ryzyk i problemów, występujących przy wdrożeniach systemów ERP oraz działań prewencyjnych, które należy podjąć na etapie przygotowania się do wdrożenia.

- MRP, MRPII, ERP i co dalej - wybór rozwiązania MES. Jak właściwie dobrać system MES?

Udział w wydarzeniu jest BEZPŁATNY , wystarczy wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia: www. gigacon.org/erp/katowice

Firmy, zainteresowane prezentacją rozwiązań podczas konferencji, zapraszamy do kontaktu z organizatorem.

Weronika Szczubełek
weronika.szczubelek@software.com.pl
22 427 36 45
SW Konferencje Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Bokserska 1
02-682 Warszawa
Jacek Jagiełło

Jacek Jagiełło Partner All In One
Profits

Temat: Ogłoszenia

Każdemu kto chciałby zarabiać w sieci , a nie ma pomysłu pomogę rozwinąć wysokodochodowy biznes,
z gwarancją powodzenia. Biznes bardzo opłacalny, nie wymagający dużych nakładów czasu i pieniędzy.
Proszę pisać "MLM" na zeekzarobki@gmail.com
lub zajrzeć na stronę:
www. reklamuj.manifo.com
Łukasz Napora

Łukasz Napora Międzynarodowy
Inżynier Spawalnik
IWE/IWI. Inspektor.

Temat: Ogłoszenia

Witam,

!!! CENA NOMINALNA !!!

Odsprzedam po cenie nominalnej tj. 600zł/bilet - 4 BILETY EURO 2012: Mecz 28: ID - IIC (ćwierćfinał) Kijów

Mecz w dniu: 24.06.2012.

więcej informacji: cwiercfinaleurobilety@gmail.com
Zachęcam do kontaktu i zakupu.
Kamil W.

Kamil W. Dyrektor
Zarządzający -
Congruens -
zarządzanie
finansami...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na szkolenie "Jak Zbudować Bezpieczny Majątek Na Bazie metali Szlachetnych".
Więcej informacji na stronie http://zlota-wiedza.pl .

Następna dyskusja:

Konferencje -Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do