Joanna Wiejak

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszam do zapoznania się i rejestracji na portalu COGITORS.pl

Cogitors.pl to portal skupiający informacje o najnowszych Wydarzeniach i trendach w rozwoju kompetencji zawodowych. Znajdziecie na nim szkolenia, konferencje, seminaria, kursy, misje i inne! Prosty i szybki system rejestracji pozwoli wziąć udział w każdym interesującym Was Wydarzeniu.

Jeżeli odczuwasz głód wiedzy, a nie chcesz zaspokajać go byle czym - dołącz do nas.

Dołącz do społeczności Ludzi Głodnych Wiedzy.

COGITORS.pl
Piotr Matyjasek

Piotr Matyjasek Właściciel, Post Mat

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

Zajmuję się obsługą klienta korporacyjnego w sieci klubów Pure Health & Fitness, zapraszam do współpracy firmy poszukujące w ramach pakietów socjalnych, prestiżowych miejsc dla swoich pracowników.

Wszelkich informacji udzielam:

@: p.matyjasek@purepoland.com
M: 518-320-848

Pozdrawiam.
Robert Dolniak

Robert Dolniak dyrektor/
departament
inwestycji, UMŁ

Temat: Ogłoszenia

chcesz zyskać w krótszym czasie niż 48 h ?

jeśli tak mam dla Ciebie dobry biznes

Pakiet taśmy dwustronnej 3 M VHB o zwiększonych właściwościach kleju

(Towar orginalnie zapakowany - pochodzący z importu )

super okazja gdyż to już ostatni pakiet !

zapraszam na aukcje:
http://allegro.pl/tasma-dwustronna-3m-vhb-pakiet-w-sup...

dołącz do grona zadowolonych klientów !

Możesz sprawdzić konkurencje a i tak taniej nie kupisz :)
Bartłomiej Dąbkowski

Bartłomiej Dąbkowski
http://bartlomiejdab
kowski.innpoland.pl/

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na II Kongres Wealth Management
"Jak skutecznie pomnażać i zarządzać majątkiem"


Obrazek


Kieruj swoim interesem, bo inaczej on tobą pokieruje - Benjamin Franklin

Myśl, która przyświecała Benjaminowi Franklinowi już w XVIII wieku, pozostaje w użyciu do dnia dzisiejszego, szczególnie w kontekście zarządzania majątkiem. To świadomość istnienia zagrożeń i możliwości, jakie stawia przed inwestorami współczesny rynek, jest podstawą wszystkich działań inwestycyjnych, których głównym celem jest maksymalizacja zysków. Dlatego tak istotna jest znajomość narzędzi, które umożliwiają sprawne i efektywne zarządzanie majątkiem.

Efektywne zarządzanie majątkiem to umiejętność, która wymaga nie tylko wiedzy i doświadczenia, ale również świadomości dynamicznego rozwoju rynku inwestycyjnego. Naszym celem jest przedstawienie wachlarza możliwości, jakie daje inwestorom współczesny rynek. Wiedza ta pozwoli Państwu wyznaczyć odpowiednią strategię, a tym samym zwiększyć efektywność zarządzania bieżącym portfelem inwestycyjnym.

Udział w II Kongresie Wealth Management 2012 umożliwi Państwu zapoznanie się nie tylko z innowacyjnymi narzędziami i rozwiązaniami, służącymi do podnoszenia efektywności działań, mających na celu skuteczne zarządzanie majątkiem. To również szansa na poznanie zagadnień, związanych z optymalizacją podatkową i prawną inwestycji, które mają duży wpływ na wzbogacenie Państwa portfela inwestycyjnego. Podczas Kongresu skoncentrujemy również na sposobach nadzorowania inwestycji i dopasowywania ich do sytuacji, panującej na rynku.

Serdecznie zapraszamy do współpracy przy Kongresie!

Anna Dawidowska
Prezes Zarządu
IPO SA

Program konferencji
08.45 Otwarcie Kongresu
09.00 - 09.30 Wpływ gospodarki światowej na sytuację makroekonomiczną Polski i inwestycje (perspektywy na lata 2012 i 2013)
09.30 - 10.00 Jak zbudować zyskowny i bezpieczny portfel inwestycyjny – wybrane strategie inwestycyjne
10.00 - 10.30 Rynek obligacji Catalyst – miejsce bezpiecznych inwestycji
10.30 - 11.00 Transfer międzypokoleniowy – najpopularniejsze struktury i rozwiązania gwarantujące zabezpieczenie i przekazanie majątku
11.00 - 11.20 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami
11.20 - 11.50 Polskie fundusze inwestycyjne
11.50 - 12.20 Zagraniczne fundusze inwestycyjne
12.20 - 12.50 Umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania
12.50 - 13.20 Usługa Asset Management – aktywne zarządzanie alokacją i dopasowanie struktury portfela klienta do zmieniających się warunków rynkowych
13.20 - 13.40 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami
13.40 - 14.10 Planowanie inwestycji ukierunkowane na minimalizację obciążeń podatkowych
14.10 - 14.40 Produkty ustrukturyzowane sposobem na ochronę kapitału
14.40 - 15.10 Inwestycje w nieruchomości jako atrakcyjny sposób pomnażania kapitału
15.10 - 15.40 Ochrona majątku – najpopularniejsze sposoby zabezpieczeń aktywów
15.40 Lunch; możliwość konsultacji z ekspertami i zakończenie Kongresu

Tematy alternatywne:

* Transakcje sprzedaży i zakupów przedsiębiorstw, ich zorganizowanych części, różnego rodzaju aktywów i pasywów
* Inwestowanie w złoto – bezpieczna forma pomnażania kapitału
* Niestandardowe produkty inwestycyjne
* Wine banking jako produkt inwestycyjny
* Inwestowanie w sztukę (Art Banking)

Udział w Kongresie:
Koszt uczestnictwa w II Kongresie Wealth Management: 700 zł + VAT
Druga osoba z firmy otrzymuje rabat 50 %.

Zgłoszenia:
Prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego. Na podstawie otrzymanego zgłoszenia, zostanie przesłane drogą elektroniczną potwierdzenie uczestnictwa .Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie kongresu www.wealthmanagement.ipo.pl. W razie pytań prosimy o kontakt

Liczba miejsc jest ograniczona.

tel.: +48 71 725 59 33
www.wealthmanagement.ipo.pl
email: info@iposa.pl


Obrazek
Ewa A.

Ewa A. dzieci są moją
inspiracją w życiu
:)

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Ewa A. edytował(a) ten post dnia 24.03.12 o godzinie 09:18

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Fotografuję z pasją od wielu lat. W mojej pracy skupiam się na przekazaniu emocji, specjalizuję się w fotografii portretowej, choć nie jest to jedyny rodzaj zdjęć, jakie wykonuję.
Zapraszam na indywidualne sesje zdjęciowe zarówno modelki, w celu rozbudowy portfolio, jak i osoby bez doświadczenia. Sesje odbywają się w plenerze oraz studio.

Z chęcią podejmę się również sfotografowania pary narzeczonych przed ślubem, uroczystości w domu lub biurze, chrzcin i wielu innych, ważnych okazji, które chcielibyście zapamiętać.

Zapraszam do zapoznania się z moim portfolio oraz pełną ofertą pod adresem: http://www.zebrowska.com

oraz do polubienia mojej strony na facebook'u:
http://facebook.com/zebrowskaphotography


Obrazek

Zofia Kopka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam
Zapraszam na darmowe szkolenie:

Trzy Filary Biznesu" - czyli to co powinieneś wiedzieć przed rozpoczęciem własnego biznesu.

Nasze szkolenie pokaże Ci że praca na własny rachunek to najlepsze co może cię w życiu spotkać. Etat już nie będzie Cię męczył bo poznasz całą prawdę o biznesie i o tym jak go zacząć.

Na naszym szkoleniu dowiesz się:

-Dlaczego większość firm pada w pierwszym roku działalności
-Jakie są trzy filary biznesu
-Poznasz sekret sukcesu największych tego świata
-Dowiesz się dlaczego tylko nieliczni osiągają sukces


Obrazek


Daj sobię szanse na lepsze życie i pamiętaj wszystko zależy od ciebie.
http://www.realnezarabianie.pl

Joanna Wiejak

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Edyta Lewandowska

Edyta Lewandowska wyposażanie wnętrz
biurowych i budynków
użyteczności publ...

Temat: Ogłoszenia

Książki z 20% rabatem

Ebooki z 25% rabatem

Filmy z 20% rabatem

Pomożemy Ci wrócić do formy, zadbać o swoją sylwetkę i zdrowo się odżywiać. Koniecznie zajrzyj do nas, jeśli planujesz powitać wiosnę aktywnie.Edyta W. edytował(a) ten post dnia 27.03.12 o godzinie 12:10

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszam na jednodniowe szkolenie

PREZENTACJE BIZNESOWE W IT.

Najbliższe terminy:

18maja 2012.

11.czerwca 2012.

Zasady doboru garderoby znają niemal wszyscy. Czy wszyscy wiedzą jak operować kolorem, aby wpłynąć na konkretną reakcję partnera biznesowego?

Podanie dłoni towarzyszy otwarciu spotkania biznesowego? Czy potrafisz po uścisku i ułożeniu dłoni odczytać intencje i nastawienie rozmówcy?

Czy wiesz jak odebrać jeden prosty sygnał – położenie dokumentów w konkretnym miejscu Twojego biurka przez rozmówcę?

Czy gestem dłoni możesz podkreślić, że dane zawarte w prezentacji PowerPoint wskazują na wzrost sprzedaży?

Jeżeli Twoja odpowiedź na te 4 proste pytania brzmi: NIE, to możemy zaproponować szkolenie, które poprawi umiejętności komunikacyjne i autoprezentacyjne.

Na szkoleniu poruszane będą między innymi następujące obszary:

Jak zyskać sympatie i szacunek oraz nie zrazić do siebie innych?

Jak w ciekawy sposób poprowadzić prezentację?

Jak opanować tremę przed prezentacją?

Jak pokazać swoją wartość bez przechwalania się?

Zapraszam wszystkich zainteresowanych. Szczególnie kadrę zarządzającą, managerów oraz pracowników których praca wiąże się z bezpośrednim kontaktem z klientem.

Szkolenie prowadzone będzie przez doświadczonego trenera, który ma na koncie kilka tysięcy wystąpień publicznych i prezentacji przed audytorium od 5 do 10 tysięcy osób. Szkoli managerów, dyplomatów, urzędników, rzeczników prasowych, polityków i księży.

Zgłoszenie za posrednictwem strony

http://sqam.org/prezentacje-biznesowe

lub przez wysłanie pobranego formularza faxem.

Malwina Tobiasz
Koordynator Projektów Szkoleniowych
tel: 22 427 36 58
fax: 22 244 24 59
e-mail: malwina.tobiasz@software.com.plMalwina Tobiasz edytował(a) ten post dnia 13.04.12 o godzinie 13:26
Magdalena Swebodzinska

Magdalena Swebodzinska Nie pozwól, byś
przez kogokolwiek
czuł, że nie
zasługujes...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Witam,

serdecznie zapraszam do zapoznania się z aplikacją TaskBeat.

TaskBeat nie wymaga od Ciebie instalacji żadnych płyt, aplikacja jest obsługiwana za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej.

TaskBeatto program zbudowany w oparciu o unikatową koncepcję planowania zadań mający na celu mierzenie efektywności małych zespołów.

Nasz program pozwala na rozsądne wykorzystanie posiadanych środków oferując narzędzia przeznaczone dla efektywnego planowania zadań i finansów na poziomie każdej firmy. Dzięki ujęciu finansów i zadań firmy, pozwala zapewnić jej nie tylko przetrwanie, ale również efektywną ekspansję na nowe rynki.

Wystarczy wpisać zadania i poustawiać ich kolejność według priorytetu ważności, a pracownik będzie wiedział, co ma do zrobienia i które zadania są ważniejsze oraz odznaczy zadania zakończone. Każdy z członków zespołu może dorzucić plik lub notatkę, spędzony nad zadaniem czas oraz wydatki związane z jego wykonaniem, a system sam to podsumuje i pokaże planowane zyski a także terminy realizacji zadań.

Kontrola postępu i kosztów realizowanych zadań. TaskBeat pozwala na podejmowanie decyzji szybciej niż przeprowadzenie rozmowy telefonicznej pomiędzy kilkoma pracownikami lub za pomocą dziennych lub tygodniowych spotkań, jest to rozwiązanie zdecydowanie bardziej dynamicznie.

Proste zarządzanie zleceniami . TaskBeat to centralne miejsce przechowywania wszystkich zleceń i zadań prowadzonych przez firmę. Aplikacja pozwala na natychmiastowy dostęp do któregokolwiek zadania, arkusza czy notatki.

Narzędzie pozwala zarządzać wszystkimi priorytetami realizowanymi przez firmę bez względu na liczbę grup roboczych i pod-projektów, którymi zajmuje się firma oraz kontrolę wydatków na poziomie indywidualnego pracownika, zespołu, departamentu i całej firmy.

· - TaskBeat przyczyni się do znacznej oszczędności czasu,

· - TaskBeat jest aplikacją pro środowiskową – oszczędność papieru, tonerów…

· - TaskBeat jest osiągalny wszędzie gdzie masz dostęp do Internetu

· - Prosty w użyciu

· - Przejrzysty interfejs

Proponujemy Tobie nieodpłatne testowanie naszej aplikacji. Jedyne, czego oczekujemy w zamian to wskazówki jak moglibyśmy ulepszyć nasz produkt.

Zapraszam na stronę http://www.taskbeat.pl/ oraz do rejestracji

Zachęcam Państwa do zapoznania się z poniższymi linkami zawierającym krótkie filmiki obrazujące działanie programu:

http://vimeo.com/31683126

http://player.vimeo.com/video/32377681?autoplay=1

Bądź jednym z pierwszych użytkowników!

FB: http://www.facebook.com/taskbeat

Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Kruk

Agnieszka Kruk Life&Business Coach
/ Trener rozwoju
osobistego /
Zarządz...

Temat: Ogłoszenia

Jesteśmy niemiecką firmą o zasięgu międzynarodowym. W ofercie posiadamy produkty perfumeryjne najwyższej jakości.

Dajemy możliwość nie tylko kupowania taniej ale również możliwość zarabiania osobom, które są przedsiębiorcze, komunikatywne i kreatywne.

Będąc naszym dystrybutorem nie tylko możesz zarabiać na sprzedaży ale także tworząc własne grupy sprzedażowe na zasadach marketingu sieciowego. Możesz osiągać dochody, które będą zależne jedynie od Twojego zaangażowania i chęci.

W naszym planie marketingowym raz osiągnięta pozycja pozostaje na zawsze.
Nawet jak jedna z Twoich odnóg jest na tym samym poziomie co Ty to i tak mimo wszystko otrzymujesz z niej dochód w wysokości 3% extra bonusu.

Rozpoczynając współpracę z nami nic nie tracisz a od razu zyskujesz możliwość zarabiania, dostęp do panelu administracyjnego oraz systemu zamówień.

Rejestracja jest darmowa.

Wystarczy wypełnić formularz na stronie http://maybe-lauretta.pl

Z naszymi zapachami do Twojego sukcesu.
Agata Kornacka

Agata Kornacka Specjalista ds.
sprzedaży szkoleń,
OMEC Sp. z o.o

Temat: Ogłoszenia

11-13 kwietnia - ITIL® V3 Foundation - szkolenie we Wrocławiu


Obrazek

W imieniu OMEC serdecznie zapraszam do udziału w akredytowanym szkoleniu - ITIL® V3 Foundation.


Obrazek

Termin: 11-13.04.2012
Miejsce: OMEC Wrocław sp. z o. o., pl. Orląt Lwowskich 20c
Trener: Cezary Krzemiński

Uczestnikom zapewniamy:

- akredytowane materiały szkoleniowe,
- certyfikat ukończenia szkolenia akredytowanego dla każdego uczestnika,
- egzamin i przeprowadzenie procesu certyfikacji,
- przesłanie certyfikatu (przy zdanym egzaminie na podany przez Zamawiającego adres),
- opiekę merytoryczną trenera przez cały czas trwania szkolenia,
- sale odpowiednie do celów szkoleniowych,
- catering dla uczestników i trenera (min. trzy przerwy kawowe + obiad),

a poza tym:

- możliwość wymiany doświadczeń z uczestnikami z innych organizacji,
- miłą atmosferę!

Zachęcam do zapoznania się ze szczegółowym programem szkolenia

Zapraszam do współpracy:
Agata Kornacka
Specjalista ds. sprzedaży szkoleń
506 387 813
agata.kornacka@omec.pl

PRINCE2®, MSP®, P3O®, M_o_R®, ITIL® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office). MoP™ jest znakiem handlowym Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office).
Małgorzata M.

Małgorzata M. Projekty
Unijne/Konsulting
Personalny/Kadry/Pła
ce/Doradzt...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam http://hrwpraktyce.blogspot.com/Małgorzata Marzec edytował(a) ten post dnia 12.01.13 o godzinie 21:29
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Zapraszamy do zapoznania się z propozycją szkoleń w pierwszym półroczu 2012 roku.

Szkolenia WoMa Solution to specjalistyczne i szczegółowe szkolenia prowadzone według autorskiej formuły.

Podczas szkoleń z zakresu Służb Utrzymania Ruchu Try&Choose będą Państwo mieli okazję przetestować dostępne na rynku oprogramowanie oraz urządzenia diagnostyczne wspomagające pracę Służb UR.

Cykl szkoleń TPM LD Learning by doing to zajęcia bezpośrednio na produkcji, gdzie nauczą się Państwo jak krok po kroku wdrażać poznane narzędzia.

Szkolenie z rozwiązywania problemów to nasza propozycja na Państwa częste zapytania i prośby o taką tematykę szkoleń.
Zapraszamy!

Terminarz

Szkolenia z zakresu Służb Utrzymania Ruchu:

KWIECIEŃ 2012

PROFILAKTYCZNE UTRZYMANIE RUCHU
Ronal - Jelcz-Laskowice - 23-24 kwietnia 2012 r.
2 dni - 1400 zł netto/os.
http://womasolution24.com/PUR.html

MAJ 2012

AUTONOMICZNE UTRZYMANIE RUCHU
Ronal - Jelcz-Laskowice - 7-8 maja 2012 r.
2 dni - 1400 zł netto/os.
http://womasolution24.com/AUR.html

LEAN MAINTENANCE
KarlKnauer - Pniewy - 21-22 maja 2012 r.
2 dni - 1400 zł netto/os.
http://womasolution24.com/LEAN.html

CZERWIEC 2012

REDUKCJA KOSZTÓW PRZEZ EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE CZĘŚCIAMI
ZAMIENNYMI

RugRiello - Toruń - 19 czerwca 2012 r.
1 dzień - 800 złotych netto/os.
http://womasolution24.com/Redukcja_kosztow.html

Certyfikowany Praktyk TPM Learning by Doing:

MAJ 2012

MAINTENANCE MANAGEMENT SYSTEM
Barlinek - Barlinek - 14-15 maja 2012 r.
2 dni - 1400 zł netto/os.
http://womasolution24.com/MMS.html

CZERWIEC 2012

RELIABILITY CENTERED MAINTENANCE
Barlinek - Barlinek - 11-12 czerwca 2012 r.
2 dni - 1400 zł netto/os.
http://womasolution24.com/RCM.html

Szkolenia dodatkowe w wersji hotelowej:

CZERWIEC 2012

RCFA - Focus Improvement
Hotel Jakub Sobieski - Oława - 25-26 czerwca 2012 r.
2 dni - 1400 złotych netto/os.
http://womasolution24.com/RCFA.html
Warunkiem odbycia się szkolenia jest zebranie grupy minimum 6 osób.

Więcej informacji o naszych szkoleniach na
http://womasolution24.com/Kalendarz_szkolen.html

Zapraszamy do kontaktu!
tel. +48 68 41 41 582 lub biuro@womasolution24.com
Zespół WoMa Solution

Informacje na temat szkoleń można również uzyskać
kontaktując się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644,
drogą elektroniczną: radoslaw.lukasik@womasolution24.com


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam serdecznie na szkolenie

Inżynieria Wymagań Oprogramowania

Warszawa
21-22 maja 2012r.

Szkolenie prowadzone jest w formie wykładów połączonych z ćwiczeniami na komputerach.

Przeznaczone jest dla:

- kierowników projektów informatycznych,
- analityków systemowych,
- członków grup projektowych,
- reprezentantów użytkowników,
- wszystkich uczestniczących w procesie zbierania, dokumentowania, analizowania i zarządzania wymaganiami, zarówno od strony wykonawcy, jaki i klienta

Zaprezentowane zostaną podstawowe techniki pozwalające, w sposób jasny i klarowny, zbierać i zarządzać wymaganiami na system.

Na szkoleniu uczestnicy będą mieli możliwość zdobycia wiedzy między innymi z takich obszarów jak:
Wymagania, ich typy, specyfika, techniki opisu itp.
Dokumentacja wymagań
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie ryzykiem
Testowanie wymagań
Szkicowanie kosztów metodą punktów przypadków użycia
Metodyki „ciężkie” i „zwinnych”

Szkolenie kończy się uzyskaniem Certyfikatu.

Przy rejestracji powyżej 2 osób z firmy możliwe uzyskanie rabatu.

Rejestracja drogą elektroniczną lub przesyłając wypełniony formularz faxem.
http://sqam.org/inzynieria_wymagan

Malwina Tobiasz
Koordynator projektu szkoleniowego
SQAM Sp z o.o. S.K.
Tel. 224273658
fax: 22 244 24 59
E-mail: malwina.tobiasz@sqam.orgMalwina Tobiasz edytował(a) ten post dnia 05.04.12 o godzinie 12:08

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

proszę o usunięcieTen post został edytowany przez Autora dnia 24.02.14 o godzinie 09:30
Edyta Lewandowska

Edyta Lewandowska wyposażanie wnętrz
biurowych i budynków
użyteczności publ...

Temat: Ogłoszenia

ooo, piramida finansowa ma nową nazwę... :/

Następna dyskusja:

Konferencje -Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do