konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Kuba Ruszkowski:

Powinnaś raczej napisać ogłoszenie w grupie ABY POMÓC W 48 ;-) Ankietę spod linka uzupełniłem, potem przeniosło mnie na inną stronę, z inną ankietą, którą już sobie podarowałem.


Przeniosło Cię do 2. części tej samej ankiety, więc test nie został w ogóle uzupełniony, bo system go odrzucił :(

Już tam zamieszczałam.Anita A. edytował(a) ten post dnia 08.10.11 o godzinie 12:55

Temat: Ogłoszenia

Akademia Nowoczesnego Marketingu.

Odkryj nowy wymiar twojego biznesu. Skorzystaj z niepowtarzalnej okazji, możesz mieć dostęp do wiedzy i narzędzi najlepszych marketerów w Polsce.

Bez względu na branże, w jakiej działają. Już dziś projekt zrzesza ponad 300 osób i bardzo dynamicznie się rozwija. Zamiast teoretycznych wykładów masz okazję nauczyć się w praktyce, jak budować biznes online.
Wiedza, jaką uzyskasz jest niepowtarzalna i niezbędna, a co najlepsze możliwa do zastosowania w dowolnym biznesie w dowolnej branży.

Celem akademii jest nauka marketingu internetowego.
Zajęcia w Akademii są bezpłatne, a jeżeli zechcesz skorzystać z pełnego pakietu jedyne, co musisz zrobić, to zarejestrować się do niskokosztowego programu partnerskiego (około 30zł/miesiąc), na którym nie tylko będziesz zdobywać praktyczna wiedzę, ale będziesz mieć okazję ją wykorzystać i zarobić dodatkowe pieniądze.

Zapraszam na bezpłatny webinar informacyjny w każdą sobotę o godzinie 11.00
http://j.mp/AkademiaNowoczesnegoMarketingu

Pozdrawiam
Lukasz

Potrzebujesz więcej informacji zapraszam na priv
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Ogłoszenia

Biznesowe Know How skutecznego przedsiębiocy - SPRZEDAŻ, NEGOCJACJE, PORFESJONALNY WIZERUNEK - szkolenia bezpłatne

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na II edycję bezpłatnego cyklu szkoleń dla Małopolski finansowanych z budżetu UE z obszaru technik sprzedażowo-negocjacyjnych, umiejętności autoprezentacji i efektywnej komunikacji z klientem. Warunek - zatrudnieie lub prowadzenie działalności zarejestrowanej w województwie małopolskim.

W ramach programu prezentujemy: JAK SKUTECZNIE SPRZEDAWAĆ,KORZYSTNIE NEGOCJOWAĆ I ZADBAĆ O SWÓJ WIZERUNEK BIZNESOWY, czyli know how profesjonalnego
przedsiębiorcy
, a w nim m.in.:
•techniki efektywnej sprzedaży
•skuteczne negocjacje handlowe
•kreowanie profesjonanego wizerunku
•budowanie korzystnej relacji handlowej
•bank rozwiązań trudnych sytuacji w kontakcie z klientem

ZAPEWNIAMY:
• 15 dni szkoleniowych: 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych w Wieliczce (w weekendy)
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach + materiały
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• zajęcia w 12 osobowych grupach

DLACZEGO WARTO:
1. Gdyby udział nie był finansowany ze środków UE jego koszt wyniósłby od kilku do kilkanastu tysięcy złotych.
2. Pozytywne rekomendacje uczestników I edycji.
3. Udział w projekcie zapewnia nie tylko wiedzę i konkretne umiejętności, ale też stanowi cenne źródło kontaktów biznesowych.
4. Program: sprzedaż, negocjacje, autoprezentacja - to nie tylko praktyczne narzędzia biznesowe, ale też przydatne elementy codziennej komunikacji.

Terminarz:
1.13/10 - 20/11/2011 r. - grupa II
2. od listopada do grudnia (III grupa)- grupa w trakcie rekrutacji, termin do ustalenia

Warunki rekrutacyjne, program szkoleń oraz zaproszenie video z opinią uczestników minionej edycji odnajdziecie Państwo pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

ZGŁOSZENIA możecie Państwo dokonać wypełniając formularz online: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Zachęcam do aplikacji.OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!

W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 26 październik 2011, Warszawa
690 + 23% VAT (przy 2 osobach z 1 firmy 10% zniżki na każda osobę, przy 3 15% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi (1 rok). Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003
Grzegorz Miedziński

Grzegorz Miedziński Pełnomocnik firmy
Active Group;
dyrektor ds.
kluczowych k...

Temat: Ogłoszenia

Witam!
Poszukuję sponsorów, partnerów w ramach Akademickich Mistrzostw Polski w Kolarstwie Górskim 2012 oraz ogólnopolskiego cyklu zawodów kolarskich AZS MTB CUP 2012 (wyścigi cross-coutry w formacie olimpijskim). Ofertę przygotowujemy indywidualnie.

http://www.youtube.com/watch?v=wb3ehMXz4Xo

http://www.azsmtbcup.com/index.php?option=com_content&...

Zapraszam do współpracy!
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Ogłoszenia

E-MARKETING: SEO, Google AdWords, social media, czyli KNOW HOW SKUTECZNEJ PROMOCJI W SIECI - szkolenie DOFINANSOWANE ze środków UE + DARMOWA WIEDZA - BEZPŁATNA PRÓBKA SZKOLENIA

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na kolejną edycję szkolenia „Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?” dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.

Zajmiemy się praktycznym aspektem biznesowej obecności Państwa firmy w Internecie oraz popracujemy nad strategią e-marketingową w kontekście jej tradycyjnej działalności.
Warunek uczestnictwa: prowadzenie mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź bycie jego pracownikiem.

W ramach projektu oferujemy BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA – w której przedstawimy jak bardzo tanio lub za darmo pozyskać klientów w Internecie. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.

Uzyskacie do niej Państwo dostęp wpisując się na listę adresową Akademii Rozwoju Biznesu pod adresem:
http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html

Z WIDEOPREZENTACJI dowiesz się:
1. Jakie są 3 największe mity dotyczące marketingu internetowego?
2. Co to jest NOA i dlaczego pod żadnym pozorem nie wolno Ci tworzyć "wizytówki firmy" w internecie?
3. Jaka jest najskuteczniejsza strategia pozyskiwania "fanów" na portalu Facebook, którą być może stosuje już Twoja konkurencja?
4. Jakie narzędzie jest internetową "górą złota", która może generować przychody nawet gdy jesteś na wakacjach?

W ramach programu szkolenia między innymi:
• Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
• Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
• Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis.
• Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.

Co zapewniamy:
• szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów;
• profesjonalne materiały szkoleniowe;
certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu;
• obiady i przerwy kawowe;
• noclegi dla osób z poza Warszawy;
• ubezpieczenie na czas szkolenia;
• możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń;
• pomoc przy składaniu aplikacji.

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych – 2 dni
Termin szkolenia: 20-21/10, 27-28/10/2011
Lokalizacja: Warszawa

Profil naszego BENEFICJENTA:
Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.

Szczegółowy program szkolenia, warunki rekrutacyjne oraz koszt znajdziecie Państwo w oknie szkolenia dofinansowanego. Zarejestruj się do obejrzenia darmowej prezentacji pod linkiem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html po czym dokonaj wyboru interesującego Cię szkolenia.

Zachęcam do zgłoszeń – LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

W razie jakichkolwiek pytań, pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Agencja interaktywna Subeli zaprasza do współpracy, zajmujemy się tworzeniem stron internetowych, identyfikacją wizualną, e-marketingiem, tworzeniem aplikacji dedykowanych, pozycjonowaniem. Projekty "szyjemy na miarę" potrzeb Klienta.

Chcesz zadać dodatkowe pytanie? Zadzwoń lub napisz:

piotr Strychalski
Account Manager
tel. +48 535 962 192
e-mail: Piotr.strychalski@subeli.com

http://www.subeli.com


Obrazek
Piotr Strychalski edytował(a) ten post dnia 18.10.11 o godzinie 18:50
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


TO JUŻ OSTATNIA CHWILA, ŻEBY WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTACIE TECHNIK NEGOCJACYJNYCH ZA JEDYNE 100 zł

Przekonaj się, że tematyka negocjacji nie musi być trudna, nudna i... biznesowa. Sprawdź, jak wiele rozmaitych umiejętności możesz przećwiczyć uczestnicząc w warsztacie:

ZADBAJ O WŁASNE INTERESY - WARSZTAT TECHNIK NEGOCJACYJNYCH.

Proponujemy Ci 16-godzinne zajęcia, podczas których:
- przećwiczysz swoją umiejętność argumentacji
- poznasz i przećwiczysz wiele podstawowych technik negocjacyjnych
- nauczysz się panować nad stresem towarzyszącym trudnym
- dowiedzieć się, jak uniknąć poczucia zmanipulowania w trakcie negocjacji
- rozwiniesz swoje umiejętności komunikacyjne
- poznasz fajnych ludzi, z którymi spędzisz czas miło i owocnie!

Warsztat prowadzi Andrzej Bednarek.

TERMIN WARSZTATU:
22-23 października 2011
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

MIEJSCE:
Łódź, Plac Zwycięstwa 2

PROMOCJA!!!
Tylko teraz powołując się na ten wpis za 16-godzinny warsztat zapłacisz 100 zł

WIĘCEJ O WARSZTACIE NA:
http://www.crearte.com.pl/negocjacje.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się!" przy opisie spotkania.

Strona spotkania na GL: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-zadbaj-o-w...
Alina Nowaczyk

Alina Nowaczyk edukacja ekonomiczna

Temat: Ogłoszenia

Poznaj czar świata perfum i naucz się ich właściwie używać.
Ściągnij darmowy ebook

Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


ZAPRASZA NA SZKOLENIA OTWARTE
listopad i grudzień 2011

„Twój umysł może osiągnąć wszystko, co tylko może sobie wyobrazić”, Brian Tracy

Na każdym szkoleniu uczestnicy otrzymują certyfikaty uczestnictwa
oraz materiały szkoleniowe.


Zapisz się już teraz! Skorzystaj z rabatów!

Zadzwoń po dodatkowe informacje lub zamailuj!
… bo jeśli nie odpiszemy w ciągu 16 godzin roboczych,
dostaniesz dodatkowy 10% rabat na szkolenie!


Informacje i zapisy pod numerem telefonu lub przez e-mail:
tel. 530 690 700
anna.formeister@personia.pl
http://www.personia.pl

04 listopad 2011
godz.: 09:00 – 15:00
Profesjonalny sekretariat

08 listopad 2011
godz.: 09:00 – 15:00
Zaplanuj własny budżet! Psychologia zarządzania finansami
–we własnej firmie, w swoim dziale i w domu


15 listopad 2011
godz.: 09:00 – 15:00
Profesjonalna obsługa Klienta

17 listopad 2011
godz.: 09:00 – 15:00
Sprzedaż w praktyce, nie tylko dla sprzedawców

22 listopad 2011
godz.: 09:00 – 15:00
Budowanie zespołu

24 listopad 2011
godz.: 09:00 – 15:00
Rekrutacja dla pracodawców

29 listopad 2011
godz.: 09:00 – 15:00
Zostań mistrzem organizacji!
Efektywne planowanie i zarządzanie czasem


01 grudzień 2011
godz.: 09:00 – 15:00
Znajdź idealną pracę! Czyli szkolenie o tym, jak napisać dobre CV, list motywacyjny i jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej

05 grudzień 2011
godz.: 09:00 – 15:00
Profesjonalny sekretariat

08 grudzień 2011
godz.: 09:00 – 15:00
Asertywność, czyli jak skutecznie bronić się przed manipulacją, krytyką i presją nacisków

12 grudzień 2011
godz.: 09:00 – 15:00
Zwalcz stres! Warsztat o tym, jak skutecznie radzić sobie ze stresem

15 grudzień 2011
godz.: 09:00 – 15:00
Podstawy marketingu w Internecie. Jak dać się znaleźć w sieci?

Na każdym szkoleniu uczestnicy otrzymują certyfikaty uczestnictwa
oraz materiały szkoleniowe.


Zapisz się już teraz! Skorzystaj z rabatów!

Zadzwoń po dodatkowe informacje lub zamailuj!
… bo jeśli nie odpiszemy w ciągu 16 godzin roboczych,
dostaniesz dodatkowy 10% rabat na szkolenie!


Informacje i zapisy pod numerem telefonu lub przez e-mail:
tel. 530 690 700
anna.formeister@personia.pl
http://www.personia.pl
Zbyszek K.

Zbyszek K. tak tu powinien być
opisa ale nie ma :D

Temat: Ogłoszenia

Witam

Gdy doskwiera Ci brak czasu zgłoś się do mnie nie tylko sprzedam Ci czas ale i zaoszczędzisz ze mną niepotrzebnych wydatków

Ambasada, Urząd Celny, Ministerstwa, Urzędy, gminy, i inne takie

Masz kłopot z firmą remontową ? ja zrobię im odbiór i rozliczę się.
Kupiłeś nowe auto , nie masz czasu na formalności , Zostaw to mi
Chcesz coś sprzedać? dobrze się składa: nie ma takiej rzeczy której nie sprzedam
i wiele wiele więcej.....

Więcej na http://pelnomocnik24.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

[img]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR7W1uI5uQlRfB...[\img]

Papillon Massage Room mieści się w stylowym hotelu Polonia Palace, Aleje Jerozolimskie 45 w Warszawie. Salon oferuje najwyższej jakości zabiegi, wykonywane przez wysoko wykwalifikowane masażystki i przy użyciu najlepszych produktów. Oprócz tego oferujemy także makijaż permanentny oraz możliwość skorzystania z sauny i siłowni w cenie zabiegów. Jeśli szukają Państwo miejsca, gdzie można się naprawdę zrelaksować w kameralnej atmosferze, to gościnne podwoje salonu Papillon stoją przed Wami otworem!
Dla Klientów korporacyjnych mamy przygotowane specjalne pakiety, które zawsze dostosowujemy do ich indywidualnych wymagań.

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych!
http://www.papillon.waw.pl/

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Papillon Massage Room mieści się w stylowym hotelu Polonia Palace, Aleje Jerozolimskie 45 w Warszawie. Salon oferuje najwyższej jakości zabiegi, wykonywane przez wysoko wykwalifikowane masażystki i przy użyciu najlepszych produktów. Oprócz tego oferujemy także makijaż permanentny oraz możliwość skorzystania z sauny i siłowni w cenie zabiegów. Jeśli szukają Państwo miejsca, gdzie można się naprawdę zrelaksować w kameralnej atmosferze, to gościnne podwoje salonu Papillon stoją przed Wami otworem!
Dla Klientów korporacyjnych mamy przygotowane specjalne pakiety, które zawsze dostosowujemy do ich indywidualnych wymagań.

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych!
http://www.papillon.waw.pl/Maciej Binkowski edytował(a) ten post dnia 26.10.11 o godzinie 14:33
Tomasz J.

Tomasz J. Outsourcing -
doradztwo w
marketingu, PR i
sprzedaży,

Temat: Ogłoszenia

.Tomasz J. edytował(a) ten post dnia 02.07.12 o godzinie 14:39
Marta Szpak

Marta Szpak Trener Konsultant,
GRUPA NIEZALEŻNYCH
TRENERÓW BIZNESU

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers zapraszają na 1 dniowy intensywny warsztat z zakresu zarządzania zespołem sprzedaży

Do kogo adresujemy szkolenie?

1. Dyrektorzy operacyjni.
2. Kierownicy regionalni.
3. Kierownicy zarządzający zespołami sprzedażowymi.

Czym się będziemy zajmowali na szkoleniu?

W pierwszej kolejności zastanowimy się nad tym, jak budować prawidłowe relacje szef - podwładny. Jak już zbudujemy sobie podwaliny do dalszej pracy, przejdziemy przez takie etapy jak:

1. Motywowanie. Nie liczcie na to, że powiemy Wam, jak motywować z wykorzystaniem kasy. To potrafi każdy. Wypracujemy sobie takie narzędzia, dzięki którym motywacja wzrośnie bez potrzeby inwestowania.

2. Karanie. O tym nie boimy się mówić, bo to należy do trudnych, jednak koniecznych obowiązków menedżera. Poznasz niestandardowe metody dyscyplinowania swoich pracowników. Jednocześnie to wszystko zrobimy tak, by nie zmniejszać poziomu motywacji.

3. Wspieranie. To jest kluczowy moment w naszym szkoleniu. Dowiesz się jak wspierać swoich ludzi w zależności od ich etapu rozwoju. W tym pomocny nam będzie Ken Blanchard i jego koncepcja zarządzania sytuacyjnego. Działając w oparciu o nasze wskazówki staniesz się przywódcą porywającym ludzi za sobą a nie tylko zarządcą dla którego odwala się pańszczyznę.

4. Wizerunek szefa/przywódcy. Wszystkie powyższe elementy wykorzystamy do tego, by budować wizerunek przywódcy. Pokażemy czym, naszym zdaniem, różni się przeciętny menedżer od przywódcy i jak wspierać budowanie odpowiedniego wizerunku.

5. To na czym zakończymy to delegowanie odpowiedzialności i zadań. Jak coś delegujemy to w taki sposób, by nasz pracownik czuł się współodpowiedzialny za realizację zadania i podejmował inicjatywę oraz wspólnie z nami poszukiwał rozwiązań.

Jeżeli jeszcze nie wiesz jak to wszystko wpłynie na podniesienie wyników, to przeczytaj to raz jeszcze!

Co dostaniesz po szkoleniu?

1. Materiały dla uczestnika - treściwy podręcznik płynnie przechodzący przez zagadnienia merytoryczne.
2. Możliwość konsultacji telefonicznych z trenerem prowadzącym.
3. Imienne zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
4. 10% rabatu na dowolne usługi naszej firmy.

Zanim zdecydujesz się na to szkolenie, przeczytaj referencje w naszych profilach GL i na naszej stronie http://gntb.eu


FORMALNOŚCI

1. Zgłoszenie pobierzesz z naszej strony: http://gntb.eu. Wypełni je podpisz czytelnie i wyślij skan mailem lub faksem. Oryginał oddasz nam na szkoleniu.

2. Za szkolenie zapłać 299zł + VAT (23%) na 7 dni przed szkoleniem. Tylko to zarezerwuje Ci miejsce na szkoleniu. My wystawimy Ci fakturę VAT.

UWAGA
Cena 299zł + VAT obowiązuje tylko osoby, które nigdy nie miały z nami do czynienia i jeszcze nie wiedzą co tracą. Od pozostałych bierzemy 599zł + VAT

3. Przyjedź na szkolenie do POZNANIA w dniu 26.11.2011r. na godzinę 10:00
4. Weź udział w szkoleniu
5. Wystaw nam referencje.
6. Buduj i czerp korzyści z pracy w oparciu o to czego się dowiesz
7. Poleć nasze szkolenie innym.


Ciągle mało Ci informacji?
Napisz szpak.marcin@gntb.eu lub zadzwoń +48 796-319-705


Inne terminy i lokalizacje
22.10.2011r. - Wrocław http://www.goldenline.pl/spotkanie/zarzadzanie-zespole...

17.12.2011r. - Szczecin




Obrazek
Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Kamil Gancarz

Kamil Gancarz
www.invest-managemen
t.pl - Usługi Wealth
Management

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

Wiele osób poszukuję ostatnimi czasy możliwie najbardziej bezpiecznych inwestycji, w związku z obecną sytuacją rynkową.
Udało się nam znaleźć taki produkt, dlatego też mogę zaproponować konkretnie zainteresowanym osobą ostatnią sztukę inwestycji o następujących parametrach:

Inwestycja w kwocie 100 000 zł:
100% gwarancji kapitału + gwarancja zysków
15% rocznie wypłacane co roku
Inwestycja na 3 lata
15% po 1 roku, 15% po 2 roku, 15% + zwrot kapitału po 3 roku.

Zainteresowany inwestor jest zobowiązany do podpisania NDA (Umowy o zachowaniu poufności) przed poznaniem szczegółów inwestycji.

Istnieje alternatywna możliwość zainwestowania w innej walucie (30 000EUR, 40 000 USD, 36 000 CHF, 25 000 GBP).
Parametry podobne, jednak oprocentowanie wynosi 6% rocznie.

W obu przypadkach oferta tylko i wyłącznie dla pierwszego inwestora.
Posiadamy inne inwestycje w podobnych kwotach, ale już o zupełnie innych parametrach.

Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu na priv. (tel: 531 083 087)

Pozdrawiam serdecznie,

Kamil Rafał Gancarz
Joanna Ś.

Joanna Ś. Brand&Trade
Marketing Manager
Monini Polska Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia

DGGP - tune up your business!
Firma powstała z potrzeby i chęci wykorzystania wiedzy, umiejętności i doświadczeń, które jako manedżerowie i naukowcy gromadzimy od ponad 10 lat. Zauważamy, że rynek usług doradczych dla małych i średnich przedsiębiorstw jest rzadko dostrzegalny przez największe firmy doradcze. Konsulting zawsze bowiem był kojarzony z usługami "dużych dla dużych". Tak oczywiście być nie musi.
Jesteśmy świadomi specyfiki funkcjonowania małych i średnich firm. Nasze doradztwo jest kompleksowe, wolne od wycinkowego analizowania przedsiębiorstwa. Każdy problem przenika bowiem wiele obszarów i niesie za soba skutki księgowe, podatkowe, handlowe, logistyczne itd. W naszej pracy łączymy w spójną całość misję firmy, cele strategiczne oraz zadania do wykonania z osobami i komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za realizację codziennych zadań oraz z posiadanymi przez przedsiębiorstwo zasobami.
Zapraszamy do współpracy i kontaktu!
http://dggp.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Log System Control - nowy agregator logów systemowych

Zainteresowanych nowoczesnym narzędziem kontroli logów systemowych w formie agregatora logów zapewniających większy poziom bezpieczeństwa w organizacji zapraszamy do prezentacji platformy BTR włoskiej firmy Crossover, która w dniach 14-17 listopada 2011 będzie gościła w Warszawie.

Więcej o platformie można poczytać na:
http://www.crossoverweb.eu/btr_eng.asp

Zainteresowanych proszę o kontakt na ieksporter@gmail.com, tel. 510-382-716 celem umówienia spotkania.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zachodnie trendy, innowacyjne szkolenia zespołu już w Polsce! Rozwijaj się, baw się i pomagaj!


Obrazek


Szkolenia z Sercem™ to połączenie warsztatu z akcją społeczną CSR (Corporate Social Responsibilty – Społeczna Odpowiedzialność Biznesu), które niesie potrójną wartość:
1. Rozwój Twojego zespołu, polepszenie współpracy, zrozumienie ról zespołowych, rozwój naturalnych liderów, poprawę komunikacji – czyli to wszystko co musi być efektem szkolenia zespołu
2. Pomoc potrzebującym w otoczeniu Twojej firmy, własnoręczne zrobienie czegoś dobrego dla innych
3. Zwiększenie zaangażowania i lojalności Twoich pracowników oraz zbudowanie dumy - czyli to wszystko, co powinno być efektem szkolenia zespołu

Szkolenia z Sercem™ mogą przyjąć różną formę:pracownicy mogą odmalować plac zabaw dla dzieci, zrobić przedstawienie cyrkowe w domu dziecka, przygotować występ artystyczny dla Domu Opieki Społecznej czy Hospicjum dziecięcego lub oczyścić las albo rzekę z góry śmieci. Możecie również opracować i zrealizować projekt bliski własnej działalności Waszej firmy. Formy i tematy pomocy są nieograniczone, bo nieograniczone są ludzkie potrzeby!

Informacje do pobrania:
http://www.active-coaching.pl/dok/szkolenia%20i%20CSR.pdf

Na spotkaniu opowiemy więcej. Aby się umówić napisz: szkolenia@Active-Coaching.pl

Zapraszamy!

http://www.Szkoleniazsercem.pl
szkolenia@active-coaching.pl

Następna dyskusja:

Konferencje -Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do