Paweł Skibicki

Paweł Skibicki Specjalista ds.
pozyskiwania
nieruchmości,
Specjalista ds...

Temat: Ogłoszenia

WSPÓŁPRACA DLA AGENTÓW, HANDLOWCÓW, PRZEDSTAWICIELI

Jesteśmy partnerem koncernu energetycznego, zajmującego czołową pozycję na rynku energii elektrycznej w Europie Środkowej, zaliczanego jednocześnie do piątki największych grup energetycznych w Europie, zarówno pod względem zainstalowanej mocy, jak i liczby odbiorców.

Poszukujemy współpracowników z rejonów: Kwidzyn, Ostróda, Iława, Swiecie, Grudziądz, Nidzica, Działdowo, Brodnica, Wąbrzeźno, Chełmno, Toruń, Rypin, Mława, Sierpc, Aleksandrów Kujawski, Inowrocław, Mogilno, Radziejów, Włocławek, Koło, Konin, Września, Gniezno, Kraków, Olkusz, Wadowice, Limanowa, Zakopane, Nowy Targ, Nowy Sącz, Tarnów i okolice - na stanowisko:

Partner - Doradca Klienta Biznesowego

Opis stanowiska:
W związku z dynamicznym rozwojem struktur sprzedaży poszukujemy partnerów, którzy w ramach własnej działalności gospodarczej oferować będą firmom istotną obniżkę kosztów poprzez zmianę aktualnego dostawcy energii elektrycznej.

Zakres obowiązków:
• Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych-sprzedaż energii elektrycznej;
• Utrzymywanie relacji handlowych z kontrahentami;
• Realizowanie wyznaczonych celów i planów sprzedaży;
• Raportowanie;

Wymagania:
• Wykształcenie minimum średnie;
• Doświadczenie w aktywnej sprzedaży i obsłudze klienta biznesowego;
• Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne;
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel);
• Samodzielność i rzetelność w działaniu;
• Własna działalność gospodarcza;
• Samochód oraz prawo jazdy kat. B;

Oferujemy:

Wynagrodzenie wyłącznie prowizyjne - proporcjonalnie związane ze zużyciem energii przez klienta w okresie trwania umowy. Wystawianie faktur przez partnerów następuje w cyklach miesięcznych na podstawie rzeczywistych wskazań urządzeń pomiarowych.

Pracę w branży, w której kryzys nie przeszkadza, a pomaga w osiąganiu dobrych wyników sprzedażowych.

Pracę w szybko rozwijającym się zespole nastawionym na sukces.

Profesjonalne, cykliczne szkolenia z wiedzy dotyczącej branży energetycznej pomagające w osiągnięciu sukcesu.

Elastyczny czas pracy.

Samodzielność w działaniu.

Wieloletnią współpracę.

Dołącz do nas jeżeli:
• Jesteś osobą, która rozwiązuje problemy zamiast je tworzyć;
• Interesują Cię przede wszystkim konkretne wyniki i rezultaty;
• Jesteś osobą komunikatywną i łatwo nawiązujesz kontakty;

Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy przesyłać: energia@biznespoczta.pl
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Ogłoszenia

Certyfikowany Praktyk TPM Learning by Doing

III Cykl Szkoleniowo - Warsztatowy TPM organizowany będzie w fabryce dzięki uprzejmości Klienta - firmie PPG DECO POLSKA SP. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu.

Obrazek

Formuła zajęć oparta o praktykę w 80% poprzedzona wstępem teoretycznym w 20%.

Uczestnictwo w programie oraz zdanie praktycznego egzaminu końcowego jest potwierdzone jedynym w Polsce Certyfikatem Praktyka TPM

Czego w dzisiejszych czasach firma oczekuje od Służb UR?

Efektywności, Skuteczności, Elastyczności oraz Redukcji Kosztów.
Technicy UR coraz częściej są angażowani w:

- opracowywanie strategii korporacyjnych,
- przeglądy wyników operacyjnych 
i ekonomicznych,
- współpracę z innymi wydziałami korporacji,
- zarządzanie kontraktami z zewnętrznymi usługodawcami.


Znaczenie Działów UR w każdej firmie ulega ciągłym zmianom, a co za tym idzie, również wyzwaniom. Wyzwania te wymagają zastosowania odpowiednich narzędzi pozwalających stawić czoła stawianym celom. W praktyce wdrożenie systemu doskonalącego działania obsługi technicznej stanowi strategiczne podejście mające na celu:

- zmianę modelu „funkcyjnego” Służb UR w model procesowy obsługi technicznej zintegrowany z procesami produkcyjnymi i technologicznymi,
- połączenie aspektów jakościowych z systemami technicznymi, które zarządzane są przez pracowników,
- wykorzystanie właściwych narzędzi w celu ciągłego doskonalenia efektywności maszyn i urządzeń poprzez niezawodność i obsługę techniczną,
- obniżenie kosztów obsługi technicznej jako składowej kosztów operacyjnych.


Proponujemy Państwu specjalistyczną i szczegółową formę szkoleń z zagadnień TPM.

Zmodyfikowany program pokaże krok po kroku jak powinno być wdrażane TPM; jak udzielić odpowiedzi na pytania, które stoją przed każdym pracownikiem UR:

CO wykonywać? JAK wykonywać? i KIEDY wykonywać?

Te odpowiedzi są udzielone przez poszczególne moduły, czyli:

Moduł 1: Fundamenty Maintenance Management (15 – 16 września 2011)
Moduł 2: Reliability Centered Maintenance (6 – 7 października 2011)
Moduł 3: Practical Maintenance Program (9 – 10 listopada 2011)
Moduł 4: Practical Maintenance Program (8 – 9 grudnia 2011)
Moduł 5: Maintenance Work Flow System (9 – 10 stycznia 2012)
Moduł 6: Zarządzanie Częściami Zamiennymi (9 – 10 lutego 20 12)
Moduł 7: Zarządzanie Kompetencjami Pracowniczymi (8 – 9 marca 2012)


Uczestnicy będą mieli okazję poznać jak należy wdrażać podstawowe narzędzia, poznają również techniki prowadzenia projektów TPM. Szkolenie TPM pokaże, w jaki sposób należy nimi zarządzać w przedsiębiorstwie. Cykl szkoleń Koordynator TPM podejmuje tematykę, która ostatnimi czasy jest niezwykle ważna nie tylko ze względu na aspekty techniczne, ale również aspekty ekonomiczne. W obecnych czasach niezwykle ważnym aspektem jest niezawodność posiadanych aktywów przedsiębiorstwa oraz efektywne ich wykorzystywanie w codziennej pracy. Te aspekty mają wpływ na wyniki przedsiębiorstwa obliczane nie tylko po stronie kosztów, ale również po stronie zysków.

Zachęcamy do przejścia całego - siedmiomodułowego cyklu.
Udział we wszystkich szkoleniach nie jest jednak obligatoryjny - można korzystać z poszczególnych modułów szkoleniowych.


Wszelkich informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644,
drogą elektroniczną: radoslaw.lukasik@womasolution24.com
www:http://www.womasolution24.com/womasolution24/Aktualnos...

Obrazek
Radosław Łukasik edytował(a) ten post dnia 22.06.11 o godzinie 08:00

Temat: Ogłoszenia

Reklama polskich firm na Wschodzie.
http://polsha24.com - informacje o Polsce po rosyjsku.
Zarejestruj swoją firmę w katalogu bezpłatnie.
Tłumaczenie informacji o firmie - za darmo.
Link do formularza zgłoszeniowego ->
http://polsha24.com/welcome/company_register
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Kalendarz szkoleń otwartych:

W związku z rosnącą ilością zapytań Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers rozszerzyła swoją ofertę o szkolenia otwarte. Poniżej znajdą Państwo zestawienie tematów i terminów szkoleń otwartych, jakie będziemy realizowali od lipca do października 2011r.

Termin / Miejsce / Nazwa Cena/os.
18.07.2011 - Warszawa - Prospecting - pozyskiwanie klientów: 549zł+VAT
08.08.2011 - Kraków - Zarządzanie zespołem: 549zł+VAT
29.08.2011 - Trójmiasto - Zarządzaie zespołem: 549zł+VAT
05.09.2011 - Łódź - Efektywny szkoleniowiec: 999zł+VAT
26.09.2011 - Katowice - Trening i coaching menedżerski: 549zł+VAT
06.10.2011 - Poznań - Psychologiczne aspekty windykacji: 649zł+VAT
20.10.2011 - Wrocław - Psychologiczne aspekty windykacji: 649zł+VAT

Szczegóły każdego ze szkoleń.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witaj!

Nazywam się Mateusz Nowak i chciałbym właśnie Ciebie
zaprosić na zupełnie DARMOWY, całkowicie bezpłatny
videokurs "Optymistycznie przez życie".


Obrazek


http://nowak-mateusz.pl/optymistycznie/

Dowiesz się między innymi tego, co tak naprawdę robi optymista,
dlaczego to Ty musisz wykonać pierwszy krok i jaki on musi
być!

Dostaniesz 9 darmowych lekcji video i
powiem Ci także o nastawieniu do życia, o tym że nie
powinniśmy cały czas się martwić!

http://nowak-mateusz.pl/optymistycznie/

Dodatkowo po zakończeniu kursu otrzymasz bonus!
Zatem na co czekasz?

Czy chcesz zmienić swoje życie na lepsze...? Bardziej
radosne i ciekawe?

ZAPISZ SIĘ NA KURS JUŻ DZIŚ
http://nowak-mateusz.pl/optymistycznie/

Zapraszam i pozdrawiam
Mateusz Nowak
http://Nowak-Mateusz.pl

Darmowy Vide-Kurs: "Optymistycznie przez życie"!
Joanna C.

Joanna C. Psycholog, DUO-
łączymy ludzi

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam wszystkich samotnych mieszkańców Poznania i okolic do biura matrymonialnego Duo.

Jeżeli umówisz się na wizytę do 15 sierpnia 2011, zapłacisz 50zł zamiast 200zł za wywiad psychologiczny, wystarczy hasło "1+1"

Nasza firma, nie jest kolejnym tradycyjnie rozumianym biurem matrymonialnym ani serwisem randkowym. Stawiamy na nowoczesność, profesjonalizm, a przede wszystkim na bezpośredni kontakt z klientem. Dzięki wywiadowi przeprowadzonemu przez psychologa jesteśmy w stanie dobrze zrozumieć Twoje oczekiwania i pomóc Ci w znalezieniu najlepiej pasującego do Ciebie partnera.

Więcej na http://duopoznan.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy na drugą edycję bezpłatnego cyklu szkoleń „Skuteczny przedstawiciel handlowy". Udział podniesie Twoje kompetencje, rozwinie praktyczne umiejętności zawodowe oraz zmniejszy ryzyko utraty zatrudnienia. Przyczyni się tez do poprawy wyników sprzedaży Twoich i Twojej firmy.

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Projekt skierowany jest do przedstawicieli handlowych, sprzedawców, osób zajmujących się obsługą klienta, o niskim stażu pracy, zatrudnionych w małych i mikro przedsiębiorstwach z województwa małopolskiego ORAZ do osób prowadzących własną działalność gospodarczą z województwa małopolskiego.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:

· wykształcenie co najmniej średnie

· zatrudnienie w małym lub mikro przedsiębiorstwie z województwa małopolskiego ALBO prowadzenie własnej działalności gospodarczej zarejestrowanej w tym województwie

· staż pracy u obecnego pracodawcy nie przekraczający 2 lat (dotyczy zatrudnionych) lub prowadzenie własnej działalności nie dłużej niż 2 lata

· wynagrodzenie netto na poziomie co najmniej 1200,00 zł netto (zatrudnieni) ALBO średni dochód miesięczny nie mniejszy niż 2740,31 zł brutto (dotyczy przedsiębiorców)

Zgłoszenia może dokonać zarówno pracodawca jak i osoba zainteresowana.

Zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował :

· Skuteczna autoprezentacja ( budowanie argumentacji, sztuka przemawiania)
· Techniki sprzedaży (techniki sprzedaży, rozwój umiejętności sprzedażowych)
· Umiejętności interpersonalne ( kontakt z klientem, radzenia sobie ze stresem, organizowanie pracy własnej, automotywacja
· Negocjacje handlowe ( zasady negocjacyjne, osiąganie sukcesów i unikanie konfliktów, efektywna komunikacja)
· Rozwiązywanie trudnych sytuacji w kontakcie z klientem ( metody odpierania ataków i zarzutów, rodzaje zażaleń i reakcji klienta, etapy radzenia sobie z nimi)
· Efektywna współpraca z producentami i dystrybutorami (budowanie korzystnej relacji handlowej- kontakt osobisty i telefoniczny, egzekwowanie ustaleń kontraktu)
· Asertywność w sprzedaży ( umiejętności odmawiania, formułowanie opinii itd.)
· Telemarketing (skuteczny kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, budowanie relacji długofalowych)

Szkolenia odbędą się:

w sierpniu i wrześniu (II grupa)
we wrześniu i październiku (III grupa)

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Uczestnikom szkoleń zapewniamy:

· 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych (w weekendy)
· bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
· pełny catering
· zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
· wykwalifikowaną kadrę wykładowców
· bezpłatne materiały szkoleniowe
· odpowiednio wyposażone sale wykładowe
· zajęcia w 12 osobowych grupach

Organizator:
Szkolenia będą organizowane i prowadzone przez Akademię Rozwoju biznesu we współpracy z firmą JWS Jagielończyk.

Kontakt:
Piotr Chmielewski
telefon: 600633610

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


W związku z rosnącą ilością zapytań Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers rozszerzyła swoją ofertę o szkolenia otwarte. Poniżej znajdą Państwo zestawienie tematów i terminów szkoleń otwartych, jakie będziemy realizowali od lipca do października 2011r.

W naszej aktualnej ofercie znajdą Państwo:
- Szkolenia dla handlowców
- Szkolenia dla menedżerów / kierowników zespołów
- Szkolenia dla szkoleniowców (np. prowadzących szkolenia BHP, techniczne, stanowiskowe itp.)
- Szkolenia dla windykatorów

Termin / Miejsce / Nazwa / Cena od os.
18.07.2011 - Warszawa - Prospecting - pozyskiwanie klientów:549zł+VAT
08.08.2011 - Kraków - Zarządzanie zespołem: 549zł+VAT
29.08.2011 - Trójmiasto - Zarządzaie zespołem: 549zł+VAT
05.09.2011 - Łódź - Efektywny szkoleniowiec: 999zł+VAT
26.09.2011 - Katowice - Trening i coaching menedżerski: 549zł+VAT
06.10.2011 - Poznań - Psychologiczne aspekty windykacji:649zł+VAT
20.10.2011 - Wrocław - Psychologiczne aspekty windykacji:649zł+VAT

Szczegóły każdego ze szkoleń

Zapraszam również do bezpośredniego kontaktu:

Marcin Szpak
tel.: +48 796-319-705
szpak.marcin@gntb.eu
http://gntb.eu
Magdalena Wysocka

Magdalena Wysocka Specjalista Polska
Agencja Rozwoju
Przedsiębiorczosci

Temat: Ogłoszenia

Kolejny raz firma Business & Management Training ( SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. komandytowa) organizuje:

Cykl szkoleń z zakresu Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN

Mam przyjemność zaprosić przedstawicieli Państwa firmy do udziału w organizowanym przez nas szkoleniu.

I moduł: Podstawy Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN
termin: 27-29 lipca 2011r. Warszawa
http://bamt.pl/podstawy_bpm_lipiec

II moduł: Symulacja Procesów z modeli BPMN
termin: 13-15 lipca 2011r. Warszawa
kolejny termin: 29-31 sierpnia 2011r. Warszawa
http://bamt.pl/symulacje-bpm-lipiec

W ramach szkolenia zapewniamy:
- od zakończenia ostatniego dnia szkolenia, uczestnicy mają prawo do 3 miesięcznych bezpłatnych konsultacji online, z zakresu tematycznego szkolenia
- obszerne materiały szkoleniowe przygotowane przez trenera
- certyfikat ukończenia szkolenia ( po odbyciu dwóch modułów szkolenia każdy uczestnik otrzymuje certyfikat " Analityka Procesów Biznesowych")
- całodzienne przerwy kawowe ( kawa, ciastka, soki)
- obiad (dwudaniowy)
- zajęcia w nowoczesnym Centrum Szkoleniowym
- klimatyzowane sale

Cele szkolenia:
-Przygotowanie uczestników do identyfikacji i modelowania procesów biznesowych
-Zapoznanie uczestników z dokumentowaniem procesów z wykorzystaniem notacji BPMN 2.0 (Business Process Modeling and Notation — Notacja i Modelowanie Procesów Biznesowych)
-Wyjaśnienie specyfiki dokumentacji zgodnej z BPMN
-Nabycie przez uczestników umiejętności samodzielnego rozpoznawania i budowania modeli procesów zgodnie z BPMN

Efekty szkolenia:
Uczestnicy szkolenia pozyskują praktyczną umiejętność identyfikacji, mapowania, modelowania i publikacji procesów w stopniu umożliwiającym samodzielne efektywne przygotowywanie tych dokumentów na potrzeby opisu istniejących i projektowania nowych procesów biznesowych, zwłaszcza w celu wdrożenia systemów informatycznych, doskonalenia przedsiębiorstwa, szkoleń i komunikacji procesów.
Uzupełnieniem szkolenia są warsztaty praktyczne (komputerowe), gdzie uczestnicy mają możliwość praktycznego przećwiczenia omawianych zagadnień w formie małego projektu.

Dlaczego BPM u nas?
Jako firma szkoleniowa działamy na rynku już od 13 lat, jesteśmy najstarszą firmą szkoleniową działającą w branży IT. Z dużym powodzeniem organizujemy szkolenia z Modelowania Procesów Biznesowych BPMN już od ponad 6 lat.

Ogromnym atutem szkoleń BPMN jest wiedza i praktyczne podejście trenera umożliwiające organizowanie szkoleń na najwyższym poziomie.
Trener przeszkolił samodzielnie kilkaset osób w obszarze modelowania w BPMN i symulacji oraz analizy procesów biznesowych. W iGrafx bierze udział w analizach na potrzeby rozwoju standardu BPMN – iGrafx jest jednym ze współtwórców tego standardu.
Duża ilość ćwiczeń i przykładów sprawia, że wiedza uzyskana podczas szkolenia pozwala na praktyczne jej wykorzystanie.

Szkolą się u nas min.:
*NARODOWY BANK POLSKI
*MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
*MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI
*AKZO NOBEL DECORATIVE PAINTS SP Z. O O
*UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KRAKOWIE
*PEPSI-COLA GENERAL BOTTLERS POLAND SP. Z O.O.
*MINISTERSTWO FINANSÓW
*POLSKA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA
*PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
*PAŃSTWOWY INSTYTUT GEOLOGICZNY
*INSTYTUT LOGISTYKI I MAGAZYNOWANIA
*POLSKIE GÓRNICTWO NAFTOWE I GAZOWNICTWO S.A.

Przy zgłoszeniu do 8 lipca RABAT – 700 zł na cykl

Więcej na:www.bamt.pl/podstawy_bpm_lipiec

Kontakt:
Magdalena Wysocka
magdalena.wysocka@software.com.pl
tel. 22 427 37 19

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Jak Zbudować Silny Charakter? Darmowy Videokurs!

Videokurs składa się z 10 nagrań, z których dowiesz się:

- Dlaczego mamy wpływ na nasz charakter,
- Z jakich kluczowych cech się on składa,
- Jak budować coraz lepszy charakter,

http://lukaszjamrozy.pl/zbuduj-silny-charakter/

Bo musisz wiedzieć, że:

Silny Charakter Zapewni Ci Życie Takie Jakie Chcesz!

Ale bądźmy szczerzy - to się samo nie stanie.

http://lukaszjamrozy.pl/zbuduj-silny-charakter/


Obrazek

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Zapisz się na jedyny Darmowy Videokurs o budowaniu Silnego Charakteru!

http://lukaszjamrozy.pl/zbuduj-silny-charakter/

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Czy chciałbyś działać szybciej, efektywniej, SKUTECZNIEJ?

http://www.nowak-mateusz.pl/nawykiosobyskutecznej/

Czy wiesz, że każdy może się tego nauczyć? Wystarczy wyuczyć w sobie
pewne zachowania, nawyki.

Jeżeli chcesz poprawić swoją skuteczność wykonując kilka
kroków- zapraszam Cię na ten bezpłatny i zupełnie darmowy
VIDEOKURS!

http://www.nowak-mateusz.pl/nawykiosobyskutecznej/

Dowiesz się między innymi:
- dlaczego wyznaczenie sobie celów jest ważne...
- jaką strategię obraż w życiu...
- że planowanie, to nie wszystko...
- jakie nawyki są pomocne przy kontaktach z ludźmi...
- i wiele, wiele więcej ;)

Zatem jeżeli chcesz się tego dowiedzieć zupełnie za darmo
zapraszam Cię serdecznie :)

http://www.nowak-mateusz.pl/nawykiosobyskutecznej/

Pozdrawiam
Mateusz Nowak
http://Nowak-Mateusz.pl

Temat: Ogłoszenia

Chorwacja 23-30.07 za 1000zł dla 2 osób -plaża 450m

Witam,
mam do odsprzedania rezerwację mieszkania w Chorwacji w Crikvenica - tuż nad morzem. Cudowny widok z okna. Niestety nie możemy pojechać z przyczyn od nas niezależnych. W ofercie jest mieszkanie do wynajęcia o powierzchni 20m2 - przewidziane dla 2 osób. Dojazd we własnym zakresie. w cenie 1000zł jest wynajem, sprzątanie na koniec pobytu, zużyta energia oraz woda - zatem bez kosztów ukrytych.

http://www.novasol.pl/p/ckc485 oto link do strony z opisem domu.

w razie pytań proszę o kontakt na priv.

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

Firma International Service Agency Sp. z o.o. poszukuje partnerów biznesowych do współpracy. Importujemy i dystrybuujemy ekskluzywne, ręcznie wykonane w Niemczech artykuły dekoracyjne i kolekcjonerskie marki Christian Ulbricht, takie jak: dziadki do orzechów, ruchome świeczniki napędzane ciepłem świeczek, pozytywki i inne.

Jeśli zastanawiasz się nad wzbogaceniem oferty swojego sklepu bądź planujesz otworzyć własny biznes, zachęcamy do zapoznania się z naszą stroną:
http://isa-service.eu

Chętnie odpowiem na wszelkie pytania na priv. Zachęcam także do wypełnienia formularza kontaktowego na naszej stronie.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Bezpłatne szkolenie z tworzenia stron www na silniku JOOMLI

Jeśli chcesz nauczyć się tworzenia stron internetowych przyjdź na bezpłatne szkolenie z tworzenia stron www na silniku JOOMLI. Szkolenie prowadzone będzie od podstaw - każdy może wziąć w nim udział!

JOOMLA jest bezpłatną aplikacją, dzięki której utworzysz swoje eportfolio czy stronę internetową własnej firmy lub organizacji

Zapisy: http://absolwencinawalizkach.pl/poznan-joomla

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Uwaga!!!

rozdajemy książki

więcej:

http://www.goldenline.pl/forum/2011688/deszcz-nagrod

dołącz do grupy i wygrywaj
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zarządzanie zespołem - szkolenie otwarte

08.08.2011r. - KRAKÓW!!!

JEŻELI JESTEŚ:
- Menadżerem zarządzającym zespołem sprzedaży.
- Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży.
- Dyrektorem Handlowym.
- Dyrektorem Zarządzającym.

To to szkolenie jest adresowane do Ciebie

==================================

CELE SZKOLENIA:
- Poznanie specyfiki zarządzania zespołem sprzedaży.
- Poznanie metodologii pracy z zespołem sprzedaży w oparciu o koncepcję przywództwa sytuacyjnego.
- Przećwiczenie wybranych technik przydatnych w pracy ze sprzedawcami.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia:
- Będziesz potrafił określić etap rozwoju pracownika.
- Będziesz potrafił dobrać najlepsze dla niego narzędzie rozwojowe.
- Będziesz potrafił zareagować w sytuacji nie realizowania przez pracownika celów biznesowych.

============================================

PROGRAM SZKOLENIA:

Rola menedżera sprzedaży:
- Funkcje menedżerskie – specyfika zarządzania zespołem sprzedaży.
- Standard zarządzania zespołem sprzedaży – Planowanie i rozliczanie sprzedaży, Zarządzanie stylem pracy sprzedawcy
- Stawianie wymagań i wspieranie – dwie strony medalu.
- Prawidłowo zarządzający menadżer
- Asertywność i dobra komunikacja menadżera
- Błędy menadżerów sprzedaży

Zespół sprzedażowy:
- Motywowanie handlowców
- Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego
- Gwiazda w zespole – zagrożenia
- Spotkania z zespołem
- Zwalnianie handlowców

Rozwój zespołów sprzedażowych:
- Coachingowy styl pracy
- Błędy Coachingu handlowego
- Typy handlowców
- Informacja zwrotna

Trudne sytuacje menadżera sprzedaży
- Co zrobić gdy spada sprzedaż?
- Wsparcie handlowców, którzy tracą pewność siebie
- A co jak handlowiec chce odejść?

MIEJSCE I CENA:
08-09.08.2011R. Kraków - 549zł + VAT /os.
29-30.-08.2011R. Trójmiasto - 549zł + VAT/os.

Zapraszam do kontaktu mailowego szpak.marcin@gntb.eu lub telefonicznego +48 796-319-705

Sprawdź też inne nasze szkolenia otwarte

Pozdrawiam
Marcin Szpak
http://gntb.eu
Przemysław C.

Przemysław C. www.ryder.pl Łączymy
profesjonalistów.

Temat: Ogłoszenia

Ryder.pl nowy portal ogłoszeniowy B2B

* Wystawianie ofert sprzedaży towaru lub wykonania usługi
* Tworzenie wizytówki firmy i pozycjonowanie strony www
* Zbieranie opinii i referencji
* Wysyłanie zapytania ofertowego do wszystkich firm z branży jednym kliknięciem

To wszystko za darmo.

Rejestrujcie się, korzystajcie do woli.
Czekamy na wasze opinie, polubcie nasz fanpage na facebooku http://facebook.com/RyderPL
Paulina G.

Paulina G. Harvard Business
Review Polska

Temat: Ogłoszenia

Lean w planowaniu
Data i miejsce szkolenia: 4-5.08.2011r; Warszawa

Kto potrafi powiedzieć jak komfortowo pracować w czasach zdominowanych przez produkcję bazującą bezpośrednio na zmiennym zapotrzebowaniu klienta, lub jego specyficznych potrzebach, najniższych możliwych kosztach, dążeniu do eliminacji zapasów surowców, wyrobów w toku i wyrobów gotowych?

Korzyści ze szkolenia
To szkolenie pozwoli Ci na zdobycie praktycznej wiedzy pozwalającej na wygładzenie i wypoziomowanie produkcji przy jednoczesnym zwiększeniu jej wydajności. Wiedzy która pozwoli Ci, w oparciu o praktyczny przewodnik, rozpocząć samodzielną pracę nad poprowadzeniem swojej firmy ku doskonałość (eliminacja strat, optymalizacja przezbrojeń, poziomowanie produkcji, analiza zapotrzebowania).

Odbiorcy szkolenia
-kierownictwo średniego i wyższego szczebla (produkcja, planowanie, logistyka)
-pracownicy działu planowania i logistyki

Cel szkolenia
Każdy z uczestników będzie miał możliwość:
-zdobycia praktycznej wiedzy teoretycznej i praktycznej dotyczącej poziomowania produkcji,
-przećwiczenia zdobytej wiedzy na przykładach,
-poznania podstawowych narzędzi LEAN związanych poziomowaniem produkcji,


Każdy z uczestników będzie umiał:
-samodzielnie przygotować analizy na potrzeby poziomowania produkcji,
-samodzielnie poprowadzić projekt wdrożeniowy (od strony narzędziowej).


Spodziewane efekty
-wiedza i umiejętności niezbędne do samodzielnego wdrożenia narzędzi poziomowanie produkcji

Czas trwania
-2 dni (2x8 godzin); godz.9-17

Koszty szkolenie/promocje

1 990z ł+ VAT

Uwaga!!!
Przy rejestracji do 22.07.2011r. cena promocyjna 1790 + VAT
Wakacyjny Pakiet Firmowy - gwarantowany rabat przy rejestracji 18.07 - 22.07.2011

Przy zgłoszeniu:
2 osób z firmy 20% rabatu,
3 osób z firmy 30% rabatu,
4 osób z firmy 40% rabatu.

*możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji.

Więcej informacji na stronie www:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/lean-w-plano...

Kontakt z organizatorem:
Paulina Groszyk
tel. 22 392 93 92
szkolenia@multitrain.pl
Maciej Nowacki

Maciej Nowacki Dyrektor ds.
marketingu,
B2Bdeal.pl

Temat: Ogłoszenia

Polecam ofertę z b2bdeal.pl:
500 zł zamiast 1000 zł za mobilną wersję Twojej strony firmowej!
http://b2bdeal.pl
Natalia Fercz

Natalia Fercz Trzeba wiedzieć
dokąd chce się
zmierzać.

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie wszystkich...

Agencja Reklamowa 7 pomysłów...
Reklama, reklama i jeszcze raz reklama ale... przedstawiona na 7 różnych pomysłów i sposobów zaprezentowania naszych klientów światu ;)
Chętnie podejmiemy współpracę z firmami.

Zapraszam do kontaktu nie tylko na GL:

FB: http://www.facebook.com/pages/7-pomyslowpl/16612308009...
http://7pomyslow.pl
biuro@7pomyslow.pl

Gadżety
Kalendarze
Druk
Projekty graficzne
Nadruki i hafty reklamowe
Rękodzieło i dekoracje (hand made only)
i wiele, wiele innych i fajnych rzeczy ;)

Następna dyskusja:

Konferencje -Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do