Temat: Ograniczenie pola: Opis.
Witam,
Co do długości opisu to zasada "More you tell more you sell" się nie zdeaktualizowała, opis produktu to podstawa.
Opisy na 500 znaków to tylko niefunkcjonalne atrapy. Nie istnieje żaden sklep który prowadził by realną sprzedaż przy 500 znakach opisu. Taki jest fakt, a ja sprzedażą w internecie zajmuję się od 1999 roku, sklepy bez dobrych opisów są martwe.
Jeśli podpiętych jest kilka innych systemów, to kopiowania i aktualizowanie opisu w każdym z osobna to makabryczny pomysł, szczególnie że pole można po prostu powiększyć, skoro już w bazie są trzymane zajmujące sporo miejsca zdjęcia to opis jest mało obciążający nawet jeśli miał by i 10 000 znaków. Transport po sieci tekstu skompresowanego nie wydaje się być problemem.
Na tym polega ogromny atut sklepu abstore że dane są w jednym miejscu.
Proszę sobie wyobrazić sklep z asortymentem 8 tysięcy produktów i
aktualizację opisu w 3 różnych miejscach(B2B, B2C, WFMAG)?
a nawet w dwóch miejscach to już jest kłopot.
Wf-Mag jest systemem do obsługi sprzedaży i kiedyś to nie było potrzebne,
teraz jest również systemem do sprzedaży internetowej.
Proszę o poprawkę opcji opisu w kolejnej wersji.
Druga sprawa to przypominam o responsywności, jeśli ktoś ma wątpliwość że to jest potrzebne, niech rozważy ile stron dziennie przegląda poprzez smartfona, i to mówię o pełnej responsywności, i tutaj niewiele brakuje, głownie skasowanie menu z bocznych paneli.
Pozdrawiam,
Paweł Kowalski
hipermedia.pl