Krzysztof
Stachyra
Szef Wydziału
Produkcji Systemów
Handlowo-Magazynowyc
h i ...
Temat: Nowa wersja abStore 1.8
W dniu 06.08.2014 pojawiła się nowa wersja abStore. Obecna wersji 1.8.0 wnosi ze sobą m.in. poniższe zmiany:Integracja z Google Shopping
Od teraz produkty z Twojego sklepu mogą pojawiać się w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Jeśli posiadasz już konto w Google Merchant Center, możesz dokonać łatwej integracji sklepu z usługą Google. W celu integracji należy w Panelu Administracyjnym, w sekcji Sklep > Google Shopping dokonać wstępnej konfiguracji (wybór produktów, mapowanie kategorii i atrybutów) i można już używać pliku eksportowego w formacie odpowiednim dla usługi Google Shopping (pomoc do konfiguracji usługi Google Shopping można znaleźć pod adresem https://support.google.com/merchants/?hl=pl).
Możliwość utworzenia eksportowego pliku XML dla produktów w dowolnym formacie własnym
Wychodząc na przeciw wszelakim potrzebom integracyjnym i eksportowym w zakresie katalogu produktów, oprócz istniejących do tej pory konfiguracji dla najpopularniejszych porównywarek cen, dodaliśmy możliwość utworzenia własnego formatu eksportowego dla wszystkich lub wybranych produktów. Odbywa się to za pomocą własnego szablonu XSLT umożliwiającego dowolne transformacje XML'owe. Własną konfigurację eksportu można zdefiniować w Panelu Administracyjnym w module Sklep > Porównywarki > Dodaj konfigurację użytkownika. (Uwaga! W celu poznania bazowej postaci XML, z której można dokonać późniejszych przekształceń, należy zdefiniować własny format z pustym polem Transformata, a następnie podejrzeć format wygenerowanego pliku eksportowego).
Możliwość rozdzielenia ustawień synchronizacji dla parametrów produktu
Dodaliśmy możliwość ustawienia odrębnych reguł synchronizacji dla poszczególnych pól opisujących produkt, tj: nazwę, nazwę dodatkową oraz opis. Dzięki temu nie ma już konieczności wyłączania synchronizacji wszystkich tych pól naraz, gdy zechcesz np. modyfikować tylko pole z opisem. Nowe zachowanie znajdziesz na zadkładce Tłumaczenia na stronie produktu w Panelu Administracyjnym.
Uzależnienie czasu realizacji od dostępności towaru
Do tej pory czas realizacji zamówienia na dany produkt był wartością stałą niezależnie od stanu magazynowego. W nowej wersji masz możliwość ustawienia innego czasu realizacji dla produktu, który jest dostępny, a innego dla produktu, którego nie ma na stanie. Parametrami tymi możesz sterować z poziomu Panelu Administracyjengo - z karty produktu w zakładce Dane produktu.
Usprawnienia w integracji z Allegro
Dodaliśmy filtr wspomagający wyszukiwanie produktów pod potrzeby wystawiania aukcji Allegro, który można zastosować na stronie z listą produktów w Panelu Administracyjnym, a także przy wyborze produktu podczas wystawiania aukcji. Pozwoli on na na szybszą weryfikację tego, jaki asortyment został już użyty na rozpoczętych lub nowych aukcjach, co zapobiega powielaniu lub pomijaniu takiego asortymentu na aukcjach. Dodatkowo, filtr ten w widoku wyboru produktu na potrzeby aukcji, ogranicza listę do tych pozycji, które de facto mogą być wystawione. Oprócz tego, widok z listą aukcji został wzbogacony o datkową kolumnę z informacją o stanie magazynowym produktów, dzięki czemu można szybko się zorientować, czy np. można daną aukcję wystawić ponownie.
Możliwość uzupełniania sekcji title/meta dla kategorii i produktów
Do tej pory tytuły stron produktów i kategorii oraz znaczniki meta były generowane automatycznie, na podstawie nazw produktów i kategorii. W nowej wersji masz możliwość przesłonięcia i ustawienia własnych tytułów stron oraz znaczników meta-description i meta-keywords dla wybranych produktów i kategorii, dzięki czemu możesz prezcyzyjniej wpływać na swoją strategię SEO.
Parametryzacja czasów dla generowanej mapy strony (sitemap)
Została wprowadzona możliwość parametryzacji częstotliwości odświeżania poszczególnych sekcji generowanej mapy strony, dzięki czemu warunki odświeżania dopasujesz idealnie do częstotliwości zmian dotyczących Twojego sklepu. Można tego dokonać w Panelu Administracyjnym z poziomu modułu Administracja > Ustawienia sklepu > Mapa strony.
Wprowadzenie wstawki systemowej do strony logowania
W nowej wersji masz możliwość dodania własnej treści także do strony logowania, dzięki wprowadzeniu wstawki systemowej dla tej strony.
... oraz szereg drobniejszych poprawek i usprawnień, zwiększających komfort Twój i Twoich klientów.