konto usunięte

Temat: Opis struktury zbiorów przetwarzanych w formie...

Witam

Czy mógłby ktoś podpowiedzieć na przykładzie chyba najczęściej przetwarzanego w formie papierowej zbioru danych osobowych "akta osobowe pracowników" jak opisać jego strukturę w Polityce Bezpieczeństwa.
Czy wystarczy wypisać jakie dokumenty mogą się w nich pojawić (np. świadectwa pracy, dokumenty, które potwierdzają kwalifikacje zawodowe, orzeczenie lekarskie, itd.), czy trzeba precyzyjnie określić zawartość pól informacyjnych w zawartych dokumentach?
Wojciech Ciesielski

Wojciech Ciesielski Kierownik działu
Administracji i IT

Temat: Opis struktury zbiorów przetwarzanych w formie...

U mnie zbiór kadrowy ma taki opis:
Forma papierowa: teczki z aktami osobowymi.
Zawartość: Imię i nazwisko, adres zamieszkania, NIP, PESEL, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
przebieg pracy zawodowej, dane o członkach rodziny wymagane przez ZUS, zgoda na wykorzystanie wizerunku
Miejsce przetwarzania: -tu wpisać odpowiednie działy/pomieszczenia-

Ogólnie wszystkie zbiory mam opisane w tabeli składającej się z kolumn:
1 - Nazwa elementu (np.: "pracownicy", "potencjalni pracownicy"
2 - Forma (papierowa/elektroniczna, obie formy)
3 - Zawartośc (czyli jakie dane osobowe zawiera zbiór)
4 - Miejsce przetwarzania (czyli gdzie są przetwarzane dane ze zbioru - w tym serwer)

Z tego co się orientowałem u bardziej doświadczonych ABI, taka forma wystarczy.

Następna dyskusja:

Poprawne niszczenie zbioru ...




Wyślij zaproszenie do