konto usunięte

Temat: System zarządzania jakością w Call Center...

Cześć.

Czy macie jakieś materiały (np. analizy przypadków) z wdrażania systemu zarządzania jakością w call center?
Chodzi mi o przykładowe struktury organizacyjne wraz z zadniami im przypisanymi.

Pozdrawiam

Robert Czech
Tomasz P.

Tomasz P. Dyrektor Operacyjny
(COO), POZLAB

Temat: System zarządzania jakością w Call Center...

Kurcze Robert - jeśli chodzi o materiały to nie jestem w stanie Ci nic dostarczyć, bo nigdy nie brałem udziału w tworzeniu takiego systemu dla CallCenter - natomiast na pewno jesteśmy Ci w stanie pomóc czy podyskutować na konkretne już tematy podczas wdrażania systemu.
Tomasz Wojnarowicz

Tomasz Wojnarowicz Quality Director
Bitron Poland

Temat: System zarządzania jakością w Call Center...

Witam,
jestem równiez zainteresowany informacjami na temat budowy systemu jakosci w call center. Chciałbym nadmienic iz chodzi mi wdrazanie normy ISO/TL gdyz system jakosci w organizacji funkcjonuje. Struktury sa zdefinowane jestemy na etapie definiowania szczegółowych odp oraz rozbudowy sys monitoringu. Lepiej lub gorzej działa system pomiaru KPI ale to jest juz codzienna walka



Wyślij zaproszenie do