Łukasz M.

Łukasz M. Szukam dobrej
inwestycji....

Temat: Zakupy i Zaopatrzenie 17-18 listopada 2009...

Witam Państwa!!!

Organizujemy ciekawą Konferencję. na którą chciałbym Państwa zaprosić:

Zakupy i Zaopatrzenie
17-18 listopada 2009
Hotel Marriott, Warszawa

W stronę funkcji strategicznej działu zakupów

Dotychczasowe postrzeganie działów zakupów jako dostarczyciela podstawowych potrzeb zaopatrzeniowych oraz centrum powstawania kosztów ewoluuje w kierunku uwzględniania procesów zakupowych w strategicznym zarządzaniu firmą. Działy zakupów czeka zdecydowany awans w korporacyjnej hierarchii ważności, awans ten przyspieszą zapewne liczne przypadki odnotowywane w ostatnich miesiącach kiedy to departamenty zakupów poprzez swoje działania ratowały przed upadłością całe firmy. Nieuniknionym – na wzór Europy Zachodniej – jest wejście osób odpowiedzialnych za zakupy do Zarządów firm. Awans ten będzie wiązał się z ogromnymi zmianami. Te zmiany są doskonałą okazją dla profesjonalizacji organizacji zakupowej w Państwa firmie, a wiedza i doświadczenie jakie Państwo nabędziecie podczas tegorocznej Konferencji będzie doskonałym wsparciem dla ewoluujących organizacji zakupowych.

* Wyjątkowe spotkanie polskich i europejskich ekspertów kreujących politykę zakupową w rejonie Europy Środkowej i Wschodniej
* Po raz pierwszy w Polsce Dirk B. Karl, General Manager, GVM & CPO, ING Group, wizjoner zakupów z doświadczeniem obejmującym Europę oraz obie Ameryki
* Ewaluacja zespołów zakupowych – doświadczenia Jean-Francois Bertagnolio, byłego Dyrektor Zakupów w Europie Środkowej i Wschodniej, Danone oraz Agnieszka Kobus, Purchasing Director Central Europe, Alcatel-Lucent
* Inicjatywy oszczędnościowe na przykładach firm: Koelner, Kamis, Danfoss

Tylko u nas

* Wojciech Łuczkiewicz, Group Purchasing Director, Koelner podpowie jak powinien wyglądać proces zmiany funkcji transakcyjnej działu zakupów do funkcji strategicznej
* Skuteczna polityka personalna w dziale zakupów na podstawie przykładów z firm Danone oraz Alcatel-Lucent
* Światowej klasy ekspert Dirk B. Karl, General Manager, GVM & CPO, ING Group przedstawi Państwu swoje doświadczenia z procesu wdrażania centralnej jednostki zakupowej.

http://www.bbm.pl/index.php?id=104&tx_ttnews[tt_news]=407&tx_ttnews[backPid]=97&cHash=da0f06baf1

W razie zainteresowania i pytań proszę o kontakt:

Łukasz Michałek
Key Account Manager
Blue Business Media
lukasz.michalek@bluebusinessmedia.com
tel.kom. 0 603 336623