Temat: szkolenia, kursy, warsztaty - oferty

ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ - SZKOLENIE BEZPŁATNE DOFINANSOWANE Z UE DLA AKTYWNYCH ZAWODOWO.

Witam.

W kooperacji z Lubelską firmą szkoleniową organizujemy cykl BEZPŁATNYCH szkoleń w obszarze logistyki jako główny projekt: "ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ" w Łodzi dofinansowane z UE.
Szkolenie tylko dla AKTYWNYCH ZAWODOWO.

Jeżeli będzie ktoś zainteresowany (pracownicy, współpracownicy, znajomi) to chętnie zapraszam na szkolenie (do wyboru jedno z pośród trzech).

Zainteresowanych proszę o kontakt przesyłając na wstępie:
IMIĘ>NAZWISKO<TELEFON<MAIL<BLOK TEMATYCZNY (jeden z trzech)

pozdrawiam
Rafael Jaworski
M: 696 451 151
E: biuro@wolflogistics.pl

==========================================================

Projekt „Zarządzanie Jakością”

Grupa docelowa:
 Osoby aktywne zawodowo;
 pracownicy kadry kierowniczej mikro, małych, średnich przedsiębiorstw (w tym
samozatrudnieni, właściciele, wspólnicy) branży Logistyka (przedsiębiorstwo powinno mieć
wpisaną w PKD sekcję H, przy czym nie musi to być główny nurt działalności firmy) z woj.
łódzkiego.;
 Różne stanowiska, jednak pracodawca na zaświadczeniu o zatrudnieniu powinien
potwierdzić, że jest to stanowisko kierownicze (niższego / wyższego / średniego szczebla;
 Stanowisko uczestnika nie musi być ściśle związane z logistyką;
 pracownicy kadry kierowniczej (np. min. brygadzista, specjalista);
 Nie ma kryteriów wiekowych;
 W projekcie mogą brać udział pracownicy instytucji, które prowadzą działalność
gospodarczą. Zatem może to być instytucja państwowa, byle była „przedsiębiorcą”.
Przedsiębiorcą może być zarówno osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą,
spółka prawa handlowego, spółka cywilna, przedsiębiorstwo państwowe, ale również
stowarzyszenie, fundacja, czy nawet organ administracji publicznej, który prowadzi
działalność gospodarczą. Istotą uznania danego podmiotu za przedsiębiorcę jest
prowadzenie przez niego działalności polegającej na sprzedaży dóbr i usług;

Koszty szkolenia:
Szkolenia są dla uczestników CAŁKOWICIE BEZPŁATNE.

Uczestnicy otrzymują:
 wyżywienie,
 materiały szkoleniowe
 certyfikat ukończenia szkolenia.

Liczba wszystkich grup – 12, każda grupa powinna liczyć po 10 osób.
Czas realizacji rekrutacji – październik 2012 – marzec 2013
Szkolenia będą odbywały się głównie w Łodzi (opcjonalnie inne miasta pod warunkiem, że będzie zebrana grupa 10 uczestników do jednego programu szkolenia).
Zajęcia będą odbywać się w systemie weekendowym – 6 weekendów (średnio sobota 8h + niedziela 8h), oraz 4 x 3h w dni powszednie po godzinach pracy.

Założone terminy realizacji szkoleń:
1. Październik 2012 – styczeń 2013 (3 grupy)
2. Grudzień 2012 – luty 2013 (3 grupy)
3. Luty 2013 – kwiecień 2013 (3 grupy)
4. Kwiecień 2013 – czerwiec 2013 (3 grupy)

W ramach każdego z czterech powyższych terminów realizacji szkoleń będą odbywać się szkolenia z zakresu:
1. Grupa 1: Szkolenie
Zarządzanie Jakością w Logistyce (60h)
+ Doradztwo grupowe Elastyczne Formy Pracy (12h) + szkolenie Coaching (36h). Całość – 108 godzin

2. Grupa 2: Szkolenie
Zarządzanie Jakością w Transporcie (60h)
+ Doradztwo grupowe Elastyczne Formy Pracy (12h) + szkolenie Coaching (36h). Całość – 108 godzin

3. Grupa 3: Szkolenie
Zarządzanie Jakością Usług przy Użyciu Narzędzi Teleinformatycznych (60h)
+ Doradztwo grupowe Elastyczne Formy Pracy (12h) + szkolenie Coaching (36h). Całość – 108 godzin

Wszelkie wsparcie w ramach projektu „Jakość Zarządzania – Zarządzanie Jakoscią” stanowi pomoc de minimis dla przedsiębiorcy w rozumieniu przepisów o pomocy de minimis.

Pomoc de minimis udzielana jest zgodnie z przepisami Rozporządzenia Komisji (WE) z dnia 15 grudnia 2006 r. w sprawie stosowania art. 87 i 88 TWE do pomocy de minimis.
Zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia przedsiębiorca może uzyskać pomoc która nie przekracza pułapu 200 tys. EUR w okresie trzech lat podatkowych (gdyż nie wpływa na handel między Państwami Członkowskimi i/lub nie zakłóca, bądź nie grozi zakłóceniem konkurencji). Dla podmiotów działających w sektorze transportu drogowego pułap ten wynosi 100 tys. EUR). Pułapy te stosuje się bez względu na cel i formę pomocy de minimis. Jeżeli łączna kwota pomocy de minimis przekracza powyższe pułapy, nie można udzielić pomocy temu przedsiębiorcy (jego pracownicy nie mogą przystąpić do szkoleń).
Przed udzieleniem pomocy de minimis Przedsiębiorca przedstawia informacje o otrzymanej dotychczas pomocy de minimis. Przedsiębiorca otrzymuje zaświadczenie o udzielonej mu pomocy de minimis.

ZAPRASZAM.
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: szkolenia, kursy, warsztaty - oferty


Obrazek
Grzegorz O.

Grzegorz O. TRENER / DORADCA +48
666 300 037

Temat: szkolenia, kursy, warsztaty - oferty


Obrazek



Obrazek

ZAKUPY I NEGOCJACJE W BIZNESIE

PROGRAM SZKOLENIA
II EDYCJA
13-14.12.2012 CENTRUM KONFERENCYJNE OPAL (EUROPEUM),
ul. Św. Antoniego 2/4 WROCŁAW

1. Omówienie procesu zakupowego – omówimy różne procesy zakupowe w uzależnieniu od kategorii oraz postaramy się zwrócić uwagę na mocne oraz słabe strony poszczególnych etapów.
2. Profil kupca – przedstawimy pożądany profil kupca oraz zbadamy nasze postawy.
3. Sourcing (przegląd rynku dostawców) – przedstawimy możliwe modele oraz podejścia do tematu sorcingu, omówimy z uczestnikami jego wagę w procesie zakupowym oraz w jaki sposób metodycznie powiększać swoją bazę dostawców za pomocą firm które z nami współpracują.
4. Zapytanie ofertowe/zaproszenie do przetargu. - pokażemy jak zbudować zapytanie aby było ono atrakcyjne dla dostawcy. Przedstawiamy również kilka tricków, które mogą oszczędzić nam czas niezbędny na późniejsze negocjacje.
5. Cele sprzedawcy i kupującego. – uświadomimy uczestnikom szklenia jakie są cele dostawy oraz jakimi wartościami powinien kierować się kupiec w trakcie wyboru potencjalnego dostawcy.
6. Fazy negocjacji - postaramy się dokładnie omówić poszczególne fazy negocjacji oraz ich znaczenie, zadamy sobie pytanie czy są one tak samo postrzegane przez obie strony.
7. Przygotowanie do negocjacji. Wybór odpowiedniego sposobu działania:

> przetarg elektroniczny;
> przetarg klasyczny;
> negocjacje telefoniczne;
> spotkania z dostawcami;
> „chowanie się” na urlopie.

8. Zacznij od NIE! – znaczenie tego słowa w negocjacjach dostawcą oraz komunikacji międzyludzkiej.
9. Manipulacja w negocjacjach. Omówienie prawie 30 taktyk i tricków negocjacyjnych, którymi może się posłużyć kupiec w trakcie rozmowy z dostawą. (omówienie kotwic, metaprogramów, oraz zasad konstrukcji zdań z wykorzystaniem perswazji)
10. Negocjujemy z monopolistą
11. Negocjacje a ograniczenia czasowe.
12. Metoda skracania czasu negocjacji
13. Konflikt- przedstawienie zalet i wad konfliktu w jaki sposób kupiec może nim zarządzić.
14. Dostawca na etacie -jak przekonać dostawce aby pracował dla nas za nas.
15. Metody analizy - analiza ABC oraz XYZ.
16. Zabezpieczenie interesu przedsiębiorstwa dzięki Umowie – przedstawimy najważniejsze aspekty umów handlowych oraz gotowe propozycje zapisów które możemy wykorzystać w naszej pracy.

WARTOŚĆ SZKOLENIA ZA OSOBĘ ORAZ WARUNKI PROMOCJI (dla uczestników z jednej firmy):

ZGŁOSZENIA DO DNIA:
Do dnia 30.11.2012 - (1 osoba) 1250 zł netto, (2 osoby) 1100 zł netto, (3 osoby) 1000 zł netto, (4+ osoby)900 zł netto.

Od dnia 01.12.2012 do 07.12.2012 - (1 osoba) 1600 zł netto, (2 osoby) 1500 zł netto, (3 osoby) 1400 zł netto, (4+ osoby) 1300 zł netto.

Od dnia 08.12.2012 do 12.12.2012 -- (1 osoba) 2000 zł netto, (2 osoby) 1900 zł netto, (3 osoby) 1800 zł netto, (4+ osoby) 1700 zł netto.

Wartość szkolenia zawiera:
Materiały szkoleniowe, wykłady oraz ćwiczenia 8h dziennie (1h-45min) oddzielone przerwami, napoje, poczęstunek, obiady.

Korzyści dla kupców:

> dzięki uczestnictwu w oferowanym przez GOODMAN szkoleniu nabędą lub pogłębią Państwo kompetencje lub umiejętności niezbędne w codziennej pracy kupca:
> szybsze pozyskiwanie optymalnych rozwiązań w negocjacjach z dostawcami;
> czynienie aktualnych dostawców, jak i pretendentów swoimi sojusznikami;
> minimalizowanie zagrożeń płynących z niewykonania umowy przez dostawcę;
> skuteczne prowadzenie trudnych rozmów bez konieczności rozstrzygania konfliktu w Sądzie;
> efektywniejsze zarządzanie swoją pracą dzięki wykorzystaniu z zaproponowanych rozwiązań organizacyjnych i administracyjnych;


Korzyści dla handlowców:
> Zrozumienie procesu zakupowego oraz taktyk negocjacyjnych jakimi kierują się kupcy w swojej codziennej pracy.

PROFIL TRENERA:
Grzegorz Olechniewicz
Współtworzył strategie zakupowe oraz realizował zakupy między innymi dla takich firm jak Alma, Ariba, Aliente , Lucent Technologies, Carrywater Group, Wspierał w realizacji zakupów Klientów firm 4Results oraz Dewey & LeBoeuf, itd. Były Procurement Manager w firmie Ariba. oraz Project Procurement Manager w Carrywater Group w ramach projektu CRM dla TP SA. Od 2004 roku prowadzi szkolenia oraz projekty doradcze w obszarze optymalizacji i zarządzania zakupami, negocjacji, zarządzania projektami oraz zarządzania zespołem. Były Dyrektor Operacyjny w Grupie Constans. Twórca GO-CTR Consulting i Polskiej Grupy Zakupowej (realizacja zakupów grupowych). Główny ekspert ds. zakupów w firmie GOODMAN. Prowadził wykłady w ramach Studiów Podyplomowych Zakupy w Biznesie organizowanych przez WSB we Wrocławiu. Współzałożyciel i członek Stowarzyszenia Managerów i Specjalistów ds. Zakupów, oraz Stowarzyszenia Profesji Zakupowej. Łączny budżet projektów zakupowych którymi kierował w 2011 roku przekroczył wartość 2 500 000 000 złotych.

PROMOCJA DODATKOWA – „SZKOLIMY SIĘ RAZEM”
Prześlij znajomemu z innej firmy naszą ofertę i poinformuj nas o jego imieniu i nazwisku, jeśli uda Ci się go nakłonić do udziału w tym szkoleniu otrzymasz dodatkowy opust od ceny w wysokości 50zł.
(opust maksymalny do kwoty 400zł netto) szkolenia@goodm.eu

INFORMACJE DODATKOWE:
1. Organizator zastrzega możliwość odwołania szkolenia do dnia 07.12.2012 w przypadku nie zebrania wystarczającej ilości uczestników (5) oraz przedstawienia propozycji kolejnego terminu szkolenia. W przypadku rezygnacji przez klienta z kolejnego terminu organizator zwróci pełną kwotę wpłaconą przez klienta na poczet szkolenia.
2. W przypadku rezygnacji przez uczestnika ze szkolenia w terminie mniejszym niż 14 dni od daty jego rozpoczęcia organizator firma GOODMAN informuje, że na poczet pokrycia kosztów administracyjnych raz organizacyjnych dokona umniejszenia wartości kwoty należnej do zwrotu o 30% jej wartości.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
http://www.goodm.eu/pliki/formularz_zgloszenia_uczestn...

PROGRAM W FORMACIE PDF
http://www.goodm.eu/pliki/program_szkolenia_zakupowy_i...


Obrazek

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt
telefoniczny pod nr:
+48 666 300 037
lub mailowy
szkolenia@goodm.eu
szkolenia@go-ctr.com

Serdecznie zapraszam
Grzegorz Olechniewicz
+48 666 300 037
grzegorz.olechniewicz@goodm.euGrzegorz Olechniewicz edytował(a) ten post dnia 15.11.12 o godzinie 20:15
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: szkolenia, kursy, warsztaty - oferty


Obrazek


Nowy harmonogram szkoleń Grudzień 2012 - Styczeń 2013

Grudzień 2012

6-7 grudnia 2012 - Warszawa
SZKOLENIE NEGOCJACJE HANDLOWE. Techniki i Taktyki Negocjacji

6-7 grudnia 2012 - Warszawa
ZARZĄDZANIE PROJEKTEM warsztat najlepszych praktyk

10-11 grudnia 2012 - Warszawa
Szkolenie Trade Marketing. Metody Wsparcia Wzrostu Sprzedaży

10-11 grudnia 2012 - Warszawa
GOSPODARKA MAGAZYNOWA

12 grudnia - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Obsługa Klienta – Najlepsze Standardy

12 grudnia - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Psychologia Sprzedaży

12 grudnia - Wrocław TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Perswazji w Sprzedaży

13 grudnia - Wrocław TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Zarządzanie Relacjami z Klientami Kluczowymi

14 grudnia - Wrocław TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Wywieranie Wpływu w Negocjacjach, czyli warsztaty dla zawodowców

13-14 grudnia 2012 - Warszawa
ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH

13 grudnia 2012 - Warszawa
BENCHMARKING W MARKETINGU. Jak rozwijać produkty i marki analizując strategię konkurencji?

17 grudnia 2012 - Warszawa PROMOCJA
OBSŁUGA REKLAMACJI

18 grudnia 2012 - Warszawa PROMOCJA
PRAWNE ASPEKTY OBSŁUGI REKLAMACJI

17-18 grudnia 2012 - Warszawa
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W ZESPOLE

19 grudnia - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Wywieranie Wpływu w Negocjacjach, czyli warsztaty dla zawodowców

20 grudnia - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Menedżerskie Techniki Motywacji

STYCZEŃ 2013

16 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Zarządzanie Relacjami z Klientami Kluczowymi

16 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Obrony Ceny

17-18 stycznia 2013 - Warszawa
PRZYWÓDZTWO. KIEROWANIE ZESPOŁEM. Szkolenie i warsztat umiejętności menedżerskich

17-18 stycznia 2013 - Warszawa
Szkolenie Negocjacje z Sieciami Handlowymi. Jak Sprzedawać Sieciom, Super i Hipermarketom

21-22 stycznia 2013 - Warszawa
NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie

21 stycznia 2013 - Warszawa
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

22 stycznia 2013 - Warszawa
SZKOLENIE KODEKS SPÓŁEK HANDLOWYCH

23 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Zwiększania Wartości Sprzedaży

23 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Psychologia Sprzedaży

23 stycznia 2013 - Lublin TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Sprzedaż przez Telefon

24 stycznia 2013 - Lublin TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Obsługa Trudnego Klienta

25 stycznia 2013 - Lublin TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Obrony Ceny

28 stycznia 2013 - Warszawa
SZKOLENIE PRAWO PRACY

28 stycznia 2013 - Warszawa
Wizyta Handlowa. Spotkanie Handlowe. Szkolenie Sprzedażowe

30 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Zarządzanie Czasem – Szkolenie dla profesjonalistów

30 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Wywieranie Wpływu w Negocjacjach, czyli warsztaty dla zawodowców

30 stycznia 2013 - Łódź TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Obsługa Trudnego Klienta

31 stycznia 2013 - Łódź TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Sprzedaż przez Telefon

1 lutego 2013 - Łódź TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Obrony Ceny

31 stycznia - 1 lutego 2013 - Warszawa
PLANOWANIE SZKOLEŃ. ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI. Szkolenie dla Działów HR

31 stycznia - 1 lutego 2013 - Warszawa
PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie Produktem). Szkolenie dla Product Managerów

Zapraszamy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
Jolanta Janowska

Jolanta Janowska Senior Key Account
Manager, MOVIDA Sp.
z o.o. Sp. k.

Temat: szkolenia, kursy, warsztaty - oferty

Serdecznie zapraszam na kolejne spotkanie praktyków (masterclass) z cyklu:

MAGAZYN OPTYMALNY (14-15 lutego 2013 r., Błonie k/Warszawy)

Spotkanie poświęcone będzie zarządzaniu, optymalizacji procesów, minimalizacji kosztów, praktycznym metodom wykorzystania zasobów w możliwie najwyższym stopniu.

W programie konferencji m.in.:
najlepsze polskie praktyki;
efektywne i gotowe do zastosowania przykłady;
możliwość dyskusji i wymiany doświadczeń.
liczne studia przypadków (case studies) – np. wdrożenia i efekty nowoczesnych rozwiązań typu pick by voice;
 zwiedzanie Centrum Dystrybucyjnego Polbita Sp. z o.o. (właściciela Drogerie Natura);
 różnorodność branż oraz wielkości przedstawianych firm;

Szczegóły http://movida.com.pl/strona-glowna/item/933-magazyn-op...

Jednym z największych powodów naszej satysfakcji są informacje od Uczestników (przedstawicieli również najbardziej znanych Firm o światowej renomie), że wprowadzili pewne zmiany i rozwiązania, z którymi zapoznali się podczas naszych konferencji.
Warto uczyć się od najlepszych – nawet, gdy sami jesteśmy na szczytach tego rankingu!

SERDECZNIE ZAPRASZAM!

Jolanta Janowska
Senior Sales Manager
MOVIDA Conferences Izabella Kiriczok i Wspólnicy s. k.
http://movida.com.pl http://bialo-czerwona.org
tel. bezp. +48 22 696 74 82
jjanowska@movida.com.pl
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: szkolenia, kursy, warsztaty - oferty


Obrazek


Nowy harmonogram szkoleń Styczeń - Luty 2013

STYCZEŃ 2013

16 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Zarządzanie Relacjami z Klientami Kluczowymi

16 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Obrony Ceny

17-18 stycznia 2013 - Warszawa
PRZYWÓDZTWO. KIEROWANIE ZESPOŁEM. Szkolenie i warsztat umiejętności menedżerskich

17-18 stycznia 2013 - Warszawa
Szkolenie Zaawansowane Techniki Negocjacji

21-22 stycznia 2013 - Warszawa
NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie

21 stycznia 2013 - Warszawa
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

22 stycznia 2013 - Warszawa
SZKOLENIE KODEKS SPÓŁEK HANDLOWYCH

23 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Zwiększania Wartości Sprzedaży

23 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Psychologia Sprzedaży

23 stycznia 2013 - Lublin TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Sprzedaż przez Telefon

24 stycznia 2013 - Lublin TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Obsługa Trudnego Klienta

25 stycznia 2013 - Lublin TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Obrony Ceny

24-25 stycznia 2013 - Warszawa
Szkolenie Merchandising. Zasady, Techniki, Strategie

28 stycznia 2013 - Warszawa
SZKOLENIE PRAWO PRACY

28 stycznia 2013 - Warszawa
Wizyta Handlowa. Spotkanie Handlowe. Szkolenie Sprzedażowe

30 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Zarządzanie Czasem – Szkolenie dla profesjonalistów

30 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Wywieranie Wpływu w Negocjacjach, czyli warsztaty dla zawodowców

30 stycznia 2013 - Łódź TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Obsługa Trudnego Klienta

31 stycznia 2013 - Łódź TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Sprzedaż przez Telefon

1 lutego 2013 - Łódź TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Obrony Ceny

31 stycznia - 1 lutego 2013 - Warszawa
PLANOWANIE SZKOLEŃ. ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI. Szkolenie dla Działów HR

31 stycznia - 1 lutego 2013 - Warszawa
PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie Produktem). Szkolenie dla Product Managerów

LUTY 2013

6 lutego 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Menedżerskie Techniki Motywacji

6 lutego 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Telefoniczna Obsługa Klienta

7-8 lutego 2013 - Warszwa
PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami

13 lutego 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Telefoniczna Obsługa Klienta

13 lutego 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Obsługa Klienta – Najlepsze Standardy

13 lutego 2013 - Poznań TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Sprzedaż przez Telefon

14 lutego 2013 - Poznań TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Obsługa Trudnego Klienta

15 lutego 2013 - Poznań TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Obrony Ceny

14-15 lutego 2013 - Warszwa
REPOZYCJONOWANIE MARKI i REBRANDING. Zarządzanie Marką Dla Zaawansowanych

18-19 lutego 2013 - Warszwa
SZKOLENIE ZARZĄDZANIE ZMIANAMI (Kryzys i Planowanie Zmiany w Przedsiębiorstwie)

20 lutego 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Perswazji w Sprzedaży

21-22 lutego 2013 - Warszwa
Szkolenie Trade Marketing. Metody Wsparcia Wzrostu Sprzedaży

21-22 lutego 2013 - Warszwa
ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI. Szkolenie dla Działu Zakupów

25 lutego 2013 - Warszwa
TRENING ASERTYWNOŚCI

27 lutego 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Obrony Ceny

28 lutego 2013 - Warszwa
OBSŁUGA REKLAMACJI

Zapraszamy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
Anna P.

Anna P. Spec. ds. rekrutacji
i monitoringu,
Szkolenia i Edukacja
...

Temat: szkolenia, kursy, warsztaty - oferty

Szanowni Państwo!
PULS Systemy Organizacji Szkoleń Sp. z o.o. ma przyjemność zaprosić Państwa do udziału w bezpłatnym projekcie „EKO-Kwalifikacje dla Logistyki” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Projekt skierowany jest do mikro i małych przedsiębiorstw z branży logistyczno‑spedycyjnej posiadających jednostkę organizacyjną na terenie województwa zachodniopomorskiego, ich członków kadry zarządzającej i pracowników, pracujących lub zamieszkujących na obszarze województwa zachodniopomorskiego.

Projekt obejmuje działania, których celem jest podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania działalnością przedsiębiorstwa pod kontem działań proekologicznych i proefektywnościowych w branży logistyczno-spedycyjnej:

Seminarium: „Wpływ świadomości ekologicznej na koszty działalności przedsiębiorstwa” (16 godzin):
1 z 3 modułów szkoleń (96 godzin):
Moduł I. „Racjonalizacja procesów transportowych”
Moduł II. „Zarządzanie logistyką odzysku”
Moduł III. „Ekoinnowacje w eksploatacji narzędzi działalności w logistyce”
Doradztwo: „Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa wobec środowiska” (16 godzin)

Szkolenia odbywać się będą w formie wykładów (20%) i zajęć praktycznych (80%) poza godzinami pracy Uczestników Projektu, w weekendy. Miejsce szkoleń zostanie ustalone na podstawie preferencji Uczestników.

Udział w projekcie jest bezpłatny!
Szkolenia współfinansowane są przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, na zasadzie pomocy de minimis, tzn. że wniesienie wkładu prywatnego nie jest wymagane od przedsiębiorcy objętego pomocą. W związku z tym dofinansowanie wyniesie 100%.

Przedsiębiorcy mogą aplikować do udziału w Projekcie poprzez przesłanie pocztą tradycyjną lub złożenie osobiście do Biura Projektu kompletu wypełnionych dokumentów rekrutacyjnych.

Dokumenty rekrutacyjne dostępne są na stronie internetowej projektu http://www.ekokwalifikacjedlalogistyki.pl oraz w biurze projektu.

Uczestnikom szkoleń zapewniamy:
-profesjonalną kadrę,
-materiały promocyjne i dydaktyczne,
-catering.

Więcej informacje o projekcie oraz regulamin dostępne są na stronie http://ekokwalifikacjedlalogistyki.pl i pod numerem telefonu 514 000 776.

Zachęcamy Państwa do udziału w projekcie oraz do delegowania swoich pracowników.
Dagmara K.

Dagmara K. Senior Sales
Executive

Temat: szkolenia, kursy, warsztaty - oferty

Witam,

w tej tematyce polecam poniższe szkolenia.

Nasze szkolenia ułożone są w kilku cyklach szkoleniowych, obejmujących tematykę logistyki, prognozowania, zakupów, produkcji.

Logistyka, planowanie – szkolenia CPIM

Program cyklu szkoleń "CPIM (Certified in Production and Inventory Management - Certyfikacja w Zarządzaniu Produkcją i Zapasami) " został oparty na programie międzynarodowego stowarzyszenia APICS, które zrzesza zarówno pojedyncze osoby, jak i całe organizacje związane z obszarem zarządzania zasobami, od planowania produkcji do zarządzania dystrybucją.
Na szkolenia z cyklu CPIM składa się pięć modułów:

1. Zarządzanie Łańcuchem Dostaw – Fundamenty (BSCM - Basics of Supply Chain Management)
2. Nadrzędne Planowanie Zasobów (MPR – Master Planning of Resources)
3. Szczegółowe Planowanie i Harmonogramowanie – zarządzanie zapasami (DSP – Detailed Scheduling and Planning)
4. Wykonanie i Kontrola Operacji – harmonogramowanie produkcji (ECO - Execution and Control of Operation)
5. Strategiczne Zarządzanie Zasobami (SMR – Strategic Management of Resources)

Zakupy

Szklenie Profesjonalne zarządzanie zakupami obejmuje najważniejsze zagadnienia dotyczące zakupów zarówno operacyjnych - jako części zintegrowanego łańcucha dostaw, jak i zakupów strategicznych (Procurement) – jako realizacji strategii firmy w zakupach wewnątrz i na zewnątrz firmy.

Chciałabym zaznaczyć, że szkolenie PPM – Profesjonalne Zarządzanie Zakupami w wersji zamkniętej można rozdzielić na 2 dni szkolenia Operacyjne Zarządzanie Zakupami oraz 2 dni Strategiczne Zarządzanie Zakupami, nie jest to jednak wymogiem.

Prognozowanie

Cykl szkoleniowy Prognozowanie i Zarządzanie Popytem (FCST - Forecasting and Demand Management) obejmuje najważniejsze zagadnienia dotyczące prognozowania w przedsiębiorstwie – jako części zintegrowanego systemu planistycznego w łańcuchu dostaw. Poruszane tematy omawiają zasady prawidłowego budowania prognoz i zarządzania prognozą.

1. Fundamenty Prognozowania
2. Zarządzanie Procesem Prognostycznym - Techniki Zaawansowane.

Gospodarka Magazynowa i Kontrola Zapasów

Szkolenie z zakresu Gospodarki Magazynowej i Kontroli Zapasów (Warehouse Management & Inventory Control) jest poświęcone zagadnieniom związanym z całym przepływem materiałów (komponentów, MRO, produkcji w toku, konsygnaty) w obszarze zakładów produkcyjnych oraz powiązanych z nim magazynów. Gospodarka Magazynowa jest traktowana jako integralna część szerzej pojmowanej Gospodarki Materiałowej (Materials Management) – z tego tez względu dostarcza informacji i danych niezbędnych do podejmowania decyzji biznesowych.

Pozdrawiam
Aneta Kadaj-Lipka

Aneta Kadaj-Lipka Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie

Temat: szkolenia, kursy, warsztaty - oferty

„Automatyzacja procesów w przemyśle”
21 maja 2013 r., Kraków


Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/21-05-13-r-a...

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/21-05-13-r-a...

Ciągle rozwijający się przemysł spowodował wzrost złożoności procesów technologicznych. Rosnąca konkurencja, obecna na światowym rynku oraz stały wzrost produkcji, wymuszają wprowadzenie coraz bardziej nowoczesnych, bezpiecznych i niezawodnych systemów sterowania i zarządzania procesami produkcyjnymi.

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w IV edycji konferencji poświęconej zagadnieniom i nowoczesnym rozwiązaniom branży przemysłowej.

Tematyka konferencji:
* planowanie produkcji i harmonogramowanie
* rozwiązania do zarządzania łańcuchem dostaw
* systemy MES
* nowoczesna komunikacja z dostawcami i realizacja dostaw
* monitorowanie i diagnostyka w procesach produkcji
* zarządzanie jakością
* systemy wizualizacji produkcji
* systemy Business Intelligence

Konferencję kierujemy do:
Przedstawicieli zakładów przemysłowych, w szczególności:

* Dyrektorów zarządzających,
* Managerów ds. logistyki,
* Szefów departamentów informatyki,
* Kierowników planowania produkcji i dostaw,
* Specjalistów ds. utrzymania ruchu,
* Inżynierów ds. jakości,
* Dyrektorów technicznych.

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny:
dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23%VAT.

Ilość miejsc jest ograniczona!

Kontakt z organizatorem:
Marta Andrzejczyk
tel. +48 725 792 689
marta.andrzejczyk@multitrain.pl
Justyna Zych (Hek)

Justyna Zych (Hek) Copywriter,
redaktor, korektor

Temat: szkolenia, kursy, warsztaty - oferty

W dobie wysoko rozwiniętych technologii, ważnym aspektem jest efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem. Składa się ono m.in. z: optymalizacji procesów w firmie, usprawnienia prowadzenia projektów oraz przede wszystkim z oszczędności czasu i kosztów. To wszystko można uzyskać już dziś, chcesz wiedzieć jak?

Weź udział w konferencji:

"Efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem z wykorzystaniem systemów ERP"
23 października br. w Warszawie.


Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/efektywne-za...

Proponowane zagadnienia tematyczne:

- obieg dokumentów w firmie i obsługa procesów wewnętrznych
- kontrola kosztów
- zarządzanie zasobami
- mobilne ERP
- zarządzanie produkcją
- zarządzanie relacjami z klientem
- ERP w "chmurze"
- best practices

Konferencję kierujemy do:

- Kadry zarządzającej oraz osób odpowiedzialnych za rozwój, innowację oraz organizację firmy,
- Osób odpowiedzialnych za wybór, zakup i wdrażanie systemów do zarządzania przedsiębiorstwem,
- Dyrektorów ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury,
- Operacyjną kadrę kierowniczą działów produkcyjnych, technicznych,
- Osoby odpowiedzialne za planowanie produkcji, szefów służb utrzymania ruchu, inżynierów, technologów, specjalistów ds. zarządzania jakością,
- Menedżerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów informatyki.

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/efektywne-za...

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymieniowych odbiorców z branż: produkcja, przemysł, logistyka, usługi, finanse.
Udział jest płatny dla przedstawicieli usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych (systemów ERP). Opłata za osobę wynosi 1 000 PLN + 23% VAT.Ten post został edytowany przez Autora dnia 28.08.13 o godzinie 14:12
Olga F.

Olga F. Pracownik biurowy,
freelancer

Temat: szkolenia, kursy, warsztaty - oferty

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji, poświęconej tematyce obecnych oraz przyszłych trendów rozwiązań IT dla branży TSL.
Zapraszamy do rejestracji!
Konferencja ,,IT Logistic Tech Trends”
odbędzie się 28 sierpnia 2013 roku, w Warszawie.


Obrazek


Zagadnienia, które zostaną omówione podczas spotkania, to m.in.:
• SCM - zarządzanie łańcuchem dostaw
• WMS - systemy do zarządzania magazynem oraz zapasami
• inteligentne systemy optymalizacji oraz monitoringu transportu
• systemy informacji geograficznej
• controlling logistyczny
• systemy wspomagające zarządzanie flotą
• technologie mobilne w logistyce magazynowania
• systemy BI i TMS wspomagające rozliczanie kosztów rozbudowanej sieci transportowej
• wdrażanie oraz integracja podsystemów
• dokument elektroniczny oraz elektroniczna wymiana danych
• rola nowych rozwiązań informatycznych oraz technologii komunikacyjnych w zakresie operacji logistycznych
• case study - wdrożenia, dobre praktyki

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Zapraszamy do rejestracji!
FORMULARZ REJESTRACYJNY– Konferencja ,,IT Logistic Tech Trends”

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.
Katarzyna Otachel

Katarzyna Otachel Kierownik Działu
Projektów
Europejskich

Temat: szkolenia, kursy, warsztaty - oferty

Zapraszam i zachęcam do udziału w bezpłatnych szkoleniach:
- certyfikat Kompetencji Zawodowych w Transporcie Drogowym CPC
- międzynarodowy certyfikat European Senior Logistician (ESlog)

Udział w szkoleniach jest darmowy. Zapewniamy:
+ wykwalifikowanego trenera
+ materiały szkoleniowe
+ catering podczas zajęć
+ zaświadczenia o ukończeniu szkolenia
+ możliwość Bezpłatnego podejścia do egzaminów
+ możliwość Bezpłatnego uzyskania prestiżowych certyfikatów

Grupa docelowa:
Pracownicy mikroprzedsiębiorstw województwa lubelskiego

Więcej informacji na stronie: http://wysokie-kwalifikacje-wlogistyce.pl
Zapisy: kwalifikacjewlogistyce@terra-szkolenia.pl
tel: 502496127

ZAPRASZAMY :)

Szkolenia są organizowane w ramach Projektu "Strefa wysokich kwalifikacji w logistyce" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Ten post został edytowany przez Autora dnia 27.11.13 o godzinie 13:33

Temat: szkolenia, kursy, warsztaty - oferty

ZAPRASZAM


Obrazek



Obrazek


KONTAKT:
Mobile: 696 451 151
e-mail: biuro@wolflogistics.pl
Dagmara K.

Dagmara K. Senior Sales
Executive

Temat: szkolenia, kursy, warsztaty - oferty

Zapraszam do wzięcia udziału w międzynarodowych zawodach w zarządzaniu łańcuchem dostaw.

Udział w zawodach polega na stworzeniu czteroosobowego zespołu i zarządzaniu wirtualną firmą -
The Fresh Connection.

Decyzje do podjęcia są tożsame z rzeczywistymi dylematami z którymi pracownicy firm produkcyjnych spotykają się w codziennej pracy. Zespół reprezentuje cztery piony firmy: sprzedaż, zakupy, łańcuch dostaw i finanse.
O zwycięstwie decyduje wygenerowanie najlepszego zwrotu z inwestycji (ROI). Zespoły grają kilka rund, w których podejmują szereg strategicznych i taktycznych decyzji. Na koniec każdej rundy, zaawansowane oprogramowanie
The Fresh Connection oblicza skutki ich decyzji i porządkuje wszystkie zespoły według osiągniętych wyników.

Zawody (Open Competition) składają się z jednodniowego warsztatu (stacjonarnego z udziałem trenera) opartego o zaawansowany symulator przedsiębiorstwa produkcyjnego The Fresh Connection (TFC) i następnie sześciu tygodni dostępu do symulatora online.

Wszystkie zespoły uczestniczące w symulacji współzawodniczą na poziomie międzynarodowym.
Jest to doskonała okazja do nauki przez doświadczenie i porównanie umiejętności zespołu z najlepszymi na świecie.
Jeden – najlepszy zespół z Polski weźmie udział w finale w Dubaju, gdzie do wygrania jest prestiżowy kurs na Massachusetts Institute of Technology w Bostonie.

Należy pamiętać, że klasyczne szkolenia to zazwyczaj 70% wiedzy, 20% ćwiczenia umiejętności, 10 % kształtowania postaw.
Natomiast Udział w zawodach (Open Competition) - a tym samym praca na symulatorze to odwrócenie tych proporcji:
70% kształtowania postaw odpowiedzialnych za efektywne zarządzanie łańcuchem dostaw
20% ćwiczenia umiejętności związanych z pracą w łańcuchu wartości
10% wiedzy

Więcej informacji na stronie: http://www.mpm24.com/open-competition/
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: szkolenia, kursy, warsztaty - oferty

Zapraszamy na bezpłatną konferencję - "Automatyzacja procesów w przemyśle"
11.06.2014 w Katowicach

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/automatyzacj...
Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/automatyzacj...

Proponowana tematyka konferencji:

1. Współczesny zakład przemysłowy
- Keizen i Lean Manufacturing w zakładzie przemysłowym - moda czy biznes?
- Efektywność przede wszystkim - czy w pełni wykorzystujemy park maszynowy? KPI i OEE w praktyce.
- Zarządzanie energią w zakładzie przemysłowym - zmniejszenie kosztów, zwiększenie zysków. Zarządzanie jakością w produkcji

2. Oprogramowanie w zakładzie przemysłowym
- Technologie mobilne - komunikacja na linii człowiek - system i maszyna - system
- Systemy ERP
- Systemy klasy EAM/CMMS - zarządzanie majątkiem, gospodarką remontową, utrzymanie ruchu
- Systemy SCADA/HMI/BMS
- Systemy MES - zarządzanie produkcją w czasie rzeczywistym
- Workflow - procesy biznesowe i obieg dokumentów w produkcji
- Systemy zarządzania infrastrukturą techniczną (GIS)
- Systemy Business Intelligence
- Digital Signage - przemysłowe systemy wizualizacji danych

3. Robotyka
- Jak wybrać odpowiedniego robota
- Wpływ robotyzacji na efektywność produkcji
- Wpływ wyposażenia robotów na ich bezawaryjność oraz koszty eksploatacji

4. Układy sterowania
5. Układy napędowe

Na konferencję zapraszamy przedstawicieli zakładów przemysłowych, w szczególności:

- dyrektorów zarządzających
- managerów ds. logistyki
- szefów departamentów informatyki
- kierowników planowania produkcji i dostaw
- specjalistów ds. utrzymania ruchu
- inżynierów ds. jakości
- dyrektorów technicznych

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymieniowych osób.
Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych (z zakresu tematyki konferencji) - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Kontakt:
Ewa Głowacka
Asystentka ds. organizacji konferencji
Tel. 721 728 913
Mail: ewa.glowacka [at] multitrain.pl

Temat: szkolenia, kursy, warsztaty - oferty

BEZPŁATNA konferencja "IT w Logistyce GigaCon - produkcja, magazyn, dystrybucja, transport".
Konferencja odbędzie się 9 czerwca w Warszawie , w hotelu Courtyard by Marriott.

Strona konferencji : http://sdcenter.pl/logistyka_06_2014
Formularz rejestracyjny: http://sdcenter.pl/logistyka_06_2014/rejestracja

Już dziś zapraszam do rejestracji jako uczestnik i wybór odpowiedniej sesji tematycznej: SESJA 1: MAGAZYN I PRODUKCJA ; SESJA 2: DYSTRYBUCJA I TRANSPORT

Dla uczestników wydarzenia oprócz ciekawych prelekcji przygotowaliśmy szereg atrakcji: m.in. pokaz drukarek 3D

Program konferencji:

- Jakie są najczęstsze problemy podczas wdrożen systemów IT do wspomagania pracy magazynu? - prezentacja wyników badania PPML" Systemy informatyczne w polskich magazynach".
Bartosz Jacyna (Logisys)
- Doświadczenie firmy BT w kreowaniu rozwiązań ICT dla globalnych przedsiębiorstw.
Michał Bugowski oraz Jacek Kink (BT Global Services)
- Jakie korzyści osiągnięto z wdrożenia mobilnych rozwiązań telematycznych - case study.
Robert Bastrzyk (Transics) i Grzegorz S. Woelke (VIVE Transport )
- Zarządzanie pracą w magazynie w obliczu sezonowości.
Marek Wierzbicki oraz Jacek Pacholik (BinCode, Łódź)
- Styk logistyki i kontraktów na dostawy. Jak dostarczyć informacje wszystkim stronom procesu.
Grzegorz Prorok (Transporeon)
- Rola audytu w logistyce dystrybucji. Czy audyt może powiedzieć mi coś więcej, niż to, co już wiem?
Kamil Chaciewicz (Advantes)
- Agilero WES - przykład wdrożenia systemu alternatywnego dla WMS. Realizacja procesów przy wykorzystaniu informacji z ERP.
Bartosz Jacyna (Logisys)
- Projekt optymalizacji dystrybucji - przykład podejścia analitycznego. Omówienie studium przypadku.
Łukasz Musialski (Logisys)
- Magazyn - produkcja, jak połączyć ogień z woda. Efektywne planowanie i realizacja dostaw materiałów do produkcji.
Andrzej Kubit (niezależny ekspert)

Uczestnikom konferencji zapewniamy:
- komplet materiałów konferencyjnych
- przerwę kawową
- prasę branżową : EuroLogistics oraz Top Logistyk
- możliwość uczestniczenia w wybranych wykładach
Joanna Maria Świeczko

Joanna Maria Świeczko PRowiec i
psychoterapeuta

Temat: szkolenia, kursy, warsztaty - oferty

MAGAZYN CZĘSCI ZAMIENNYCH DLA SŁUŻ UTRZYMANIA RUCHU
Magazyn części zamiennych ma ogromny wpływ na sprawne funkcjonowanie działu utrzymania ruchu, dlatego podczas spotkania eksperci przedstawią sprawdzone we własnych zakładach metody oraz cele, przebieg i efekty optymalizacji zapasów. Masterclass odbędzie się 9-10 grudnia 2014 roku a prelegentami będą praktycy z takich wiodących firm jak Danfoss, RAWLPLUG, PKN ORLEN, Coca-cola, Mondelez International, BAKALLAND, MLEKOVITA, Grupa Żywiec i BorgWarner. Poruszone zostaną kluczowe tematy jak zakup części zamiennych, czyli hierarchia ważności, różnice w sposobie prowadzenia współpracy z dostawcami, ale również sposób działania platformy wymiany części zamiennych oraz zostaną omówione metody przeciwdziałania nadużyciom w magazynie. Ponadto zostaną przeanalizowane zasady przygotowania projektu, ograniczenia i korzyści finansowe wynikające z posiadania składu konsygnacyjnego.
W imieniu firmy MOVIDA zapraszamy na to inspirujące i ciekawe spotkanie, którego skutkiem będzie podniesienie efektywności własnych rozwiązań.

Więcej informacji i zapisy:
Maciej Pietruczuk
Sales Manager
Tel. 22 378 47 44
mpietruczuk@movida.com.pl
http://movida.com.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: szkolenia, kursy, warsztaty - oferty


Obrazek


Pragniemy serdecznie zaprosić do uczestnictwa w wyjątkowym spotkaniu branży produkcyjnej

„Przemysłowa rewolucja – skuteczne obniżanie kosztów eksploatacji zakładu produkcyjnego”

6 listopada 2014 | Łódź | Iness Hotel ( mapa)

Strona www konferencji >>>

Konferencja będzie okazją do dyskusji i wymiany doświadczeń oraz pozyskania informacji na temat:

• rozwiązań technicznych i finansowych w zakresie redukcji kosztów,
• poprawy bezpieczeństwa i warunków pracy,
• sposobów wzmocnienia strategii środowiskowej firmy,
• zachodzących zmian legislacyjnych.

W programie konferencji prezentacje:

Wzrost efektywności energetycznej w przedsiębiorstwie w aspekcie regulacji prawnych, systemów zarządzania oraz mechanizmów wsparcia inwestycji energooszczędnych Artur Łazicki, Dyrektor, Krajowa Agencja Poszanowania Energii S.A., Polsko-Japońskie Centrum Efektywności Energetycznej

Optymalizacja zużycia mediów w zakładach przemysłowych – best practice Mirosław Gadomski, Dyrektor Operacyjno-Techniczny, SPIE Polska Sp. z o.o.

GreenEvolution w praktyce – jak rozpocząć proces zmian we własnym zakładzie
Radosław Buczkowski, Senior Key Account Manager Industry, Philips Lighting Poland S.A. Wojciech Kuc, Kierownik Zespołu Projektowego, Philips Lighting Poland S. A.

Przykłady oszczędności energii cieplnej w zakładach przemysłowych Agnieszka Lisikiewicz, Marketing Manager, ROCKWOOL Technical Insulation

A także panel dyskusyjny: „Czy optymalizacja zużycia energii jest skutecznym procesem wzrostu efektywności energetycznej przedsiębiorstwa?”

Szczegółowy program konferencji >>>

Bezpłatny udział - dla kogo?

Konferencję kierujemy do wszystkich zainteresowanych redukcją kosztów w swoich firmach, a przede wszystkim do kadry średniego i wyższego szczebla działów:

technicznych,
utrzymania ruchu,
produkcji,
zaopatrzenia.

Zgłaszam chęć udziału >>>

Mamy nadzieję, że program konferencji spotka się z Państwa zainteresowaniem.

Serdecznie zapraszamy do rejestracji.

--
Kontakt z Organizatorem:
Anna Włodarska
Kierownik Projektu

tel. +48 0 725 792 691
fax. +48 0-22 244 25 37
e-mail: anna.wlodarska@multitrain.pl
Dagmara K.

Dagmara K. Senior Sales
Executive

Temat: szkolenia, kursy, warsztaty - oferty

Witam,

The Fresh Connection Open Competition po raz drugi wkracza na polski rynek. Na zwycięzców polskiej edycji, oprócz możliwości uczestnictwa w światowym finale, czeka również dodatkowa nagroda o wartości 60 tysięcy złotych.

Warsztat “Zarządzanie Sytuacją Kryzysową w SCM” i międzynarodowe zawody w zarządzaniu łańcuchem dostaw 2015.

Tegoroczna czwarta edycja zawodów zarządzania łańcuchem dostaw pomiędzy zespołami z firm z całego świata zakończyła się ogromnym sukcesem polskiej drużyny. We wrześniu 2014 jedenastu finalistów walczyło o tytuł The Fresh Connection World Champion, który przypadł w udziale właśnie Polakom.Zwycięzcą światowego finału 2014 została firma SPX Flow Technology Poland z Bydgoszczy.
MPM Productivity Management był partnerem tego wydarzenia w Polsce w roku bieżącym i zaprasza do kolejnej edycji: TFC Open Competition 2015.

Edycja 2014 przyciągnęła 300 zespołów z 30 krajów (łącznie ponad 1500 uczestników), w tym 15 zespołów z Polski (3M, Bahlsen, Dell Polska, Delphi Poland, Drahtzug Stein, FOB-DECOR, Nidec Motors & Actuators (Poland), PepsiCo – Frito Lay, PepsiCo – Pepsi Cola General Bottlers, PKN Orlen, Politechnika Rzeszowska, SPX Flow Technology Poland, Valeo).

Dołącz do najlepszych – start programu: marzec 2014 (warsztaty przygotowujące do zawodów: Kraków, Poznań, Warszawa).


Obrazek


The Fresh Connection (TFC) to innowacyjna symulacja ‘web-based business’ angażująca uczestników w podejmowanie strategicznych decyzji w procesie zarządzania przedsiębiorstwem (nazwanym właśnie The Fresh Connection) produkującym soki owocowe. Decyzje do podjęcia przez uczestników symulacji są tożsame z rzeczywistymi dylematami z którymi pracownicy spotykają się w codziennej pracy. Pracując w zespołach czteroosobowych, uczestnicy reprezentują cztery piony firmy: sprzedaż, zakupy, łańcuch dostaw i finanse. Wirtualna firma stoi w obliczu spadku wydajności, kierownictwo firmy musi jak najszybciej wydostać firmę z kłopotów. To środowisko wysokiego ciśnienia, w którym skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw jest kluczem do sukcesu. Zrozumienie połączeń pomiędzy poszczególnymi funkcjami i współpraca są kluczowymi elementami sukcesu całego przedsiębiorstwa.

W temacie tak ważnym jak zarządzanie łańcuchem wartości nie wystarczy powiedzieć ludziom, co należy zrobić. Ludzie muszą tego doświadczyć.

Dzięki The Fresh Connection zespoły ćwiczą swoje umiejętności zarządzania łańcuchem dostaw, kształtują postawy, dzięki którym ich praca jest naprawdę efektywna i wypracowuje taką kulturę współpracy, której pozytywne efekty mogą być widoczne przez lata.

Program składa się z dwudniowych warsztatów (Kraków, Poznań, Warszawa – marzec 2015) opartych o zaawansowany symulator przedsiębiorstwa produkcyjnego The Fresh Connection i następnie sześciu tygodni dostępu do symulatora online (kwiecień – czerwiec 2015), podczas których uczestnicy pracując w środowisku bardzo zbliżonym do rzeczywistego, ćwiczą swoje umiejętności związane z ustaleniem, planowaniem oraz wdrażaniem strategii poprzez adekwatne działania operacyjne.

Więcej informacji pod adresem zadowód!
Dagmara K.

Dagmara K. Senior Sales
Executive

Temat: szkolenia, kursy, warsztaty - oferty

Witam,

The Fresh Connection Open Competition po raz drugi wkracza na polski rynek. Na zwycięzców polskiej edycji, oprócz możliwości uczestnictwa w światowym finale, czeka również dodatkowa nagroda o wartości 60 tysięcy złotych.


Obrazek


Warsztat “Zarządzanie Sytuacją Kryzysową w SCM” i międzynarodowe zawody w zarządzaniu łańcuchem dostaw 2015.

Tegoroczna czwarta edycja zawodów zarządzania łańcuchem dostaw pomiędzy zespołami z firm z całego świata zakończyła się ogromnym sukcesem polskiej drużyny. We wrześniu 2014 jedenastu finalistów walczyło o tytuł The Fresh Connection World Champion, który przypadł w udziale właśnie Polakom.Zwycięzcą światowego finału 2014 została firma SPX Flow Technology Poland z Bydgoszczy.
MPM Productivity Management był partnerem tego wydarzenia w Polsce w roku bieżącym i zaprasza do kolejnej edycji: TFC Open Competition 2015.

Edycja 2014 przyciągnęła 300 zespołów z 30 krajów (łącznie ponad 1500 uczestników), w tym 15 zespołów z Polski (3M, Bahlsen, Dell Polska, Delphi Poland, Drahtzug Stein, FOB-DECOR, Nidec Motors & Actuators (Poland), PepsiCo – Frito Lay, PepsiCo – Pepsi Cola General Bottlers, PKN Orlen, Politechnika Rzeszowska, SPX Flow Technology Poland, Valeo).

Dołącz do najlepszych – start programu: marzec 2014 (warsztaty przygotowujące do zawodów: Kraków, Poznań, Warszawa).

The Fresh Connection (TFC) to innowacyjna symulacja ‘web-based business’ angażująca uczestników w podejmowanie strategicznych decyzji w procesie zarządzania przedsiębiorstwem (nazwanym właśnie The Fresh Connection) produkującym soki owocowe. Decyzje do podjęcia przez uczestników symulacji są tożsame z rzeczywistymi dylematami z którymi pracownicy spotykają się w codziennej pracy. Pracując w zespołach czteroosobowych, uczestnicy reprezentują cztery piony firmy: sprzedaż, zakupy, łańcuch dostaw i finanse. Wirtualna firma stoi w obliczu spadku wydajności, kierownictwo firmy musi jak najszybciej wydostać firmę z kłopotów. To środowisko wysokiego ciśnienia, w którym skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw jest kluczem do sukcesu. Zrozumienie połączeń pomiędzy poszczególnymi funkcjami i współpraca są kluczowymi elementami sukcesu całego przedsiębiorstwa.

W temacie tak ważnym jak zarządzanie łańcuchem wartości nie wystarczy powiedzieć ludziom, co należy zrobić. Ludzie muszą tego doświadczyć.

Dzięki The Fresh Connection zespoły ćwiczą swoje umiejętności zarządzania łańcuchem dostaw, kształtują postawy, dzięki którym ich praca jest naprawdę efektywna i wypracowuje taką kulturę współpracy, której pozytywne efekty mogą być widoczne przez lata.

Program składa się z dwudniowych warsztatów (Kraków, Poznań, Warszawa – marzec 2015) opartych o zaawansowany symulator przedsiębiorstwa produkcyjnego The Fresh Connection i następnie sześciu tygodni dostępu do symulatora online (kwiecień – czerwiec 2015), podczas których uczestnicy pracując w środowisku bardzo zbliżonym do rzeczywistego, ćwiczą swoje umiejętności związane z ustaleniem, planowaniem oraz wdrażaniem strategii poprzez adekwatne działania operacyjne.

Więcej informacji pod adresem zadowód!

Następna dyskusja:

szkolenia zawodowe




Wyślij zaproszenie do