konto usunięte

Temat: Szkolenia Styczeń 2012

REKRUTACJA I SELEKCJA - SZKOLENIE DLA MENEDŻERÓW I PRACOWNIKÓW
HR



Obrazek



Obrazek


Cele i korzyści szkolenia:

Efektywna, o wysokim poziomie jakości selekcja i rekrutacja opiera
się na kilku istotnych elementach:

• planowaniu procesu rekrutacji i selekcji
• budowaniu pozytywnego i budzącego zaufania wizerunku
organizacji
• precyzyjnym opisie stanowiska pracy
• opisie profilu kandydata opartym o model kompetencyjny
• stworzeniu rzetelnego ogłoszenia rekrutacyjnego
• prowadzeniu profesjonalnej i efektywnej rozmowy kwalifikacyjnej
• diagnozie kluczowych kompetencji
• wyselekcjonowaniu najlepszego kandydata
• wdrożeniu nowego pracownika na dane stanowisko

Szkolenie ma na celu rozwinięcie powyższych kompetencji u osób z
działów HR lub menedżerów, którzy zajmują się rekrutacją i
selekcją. Warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej
teorii i 80% praktyki. Podczas szkolenia odbędą się symulacje,
case study, gry oraz dyskusje moderowane, które inspirują do
rozwoju.

Czas, cena, miejsce szkolenia:

13 styczeń 2012, 590,00 + 23% VAT (725,70 PLN brutto) , Warszawa,
gmach WSFiZ ul. Pawia 55, sala nr 53

Program szkolenia:

1. Rekrutacja i selekcja jako podejście systemowe

• definicja pojęć
• planowanie zatrudnienia
• etapy procesu rekrutacji i selekcji w organizacji

2. Narzędzia wykorzystywane do oceny kandydata

• wywiad telefoniczny
• rozmowa kwalifikacyjna
• testy psychologiczne
• testy psychometryczne
• model kompetencyjny
• assessment center
• życiorys zawodowy
• karta oceny kandydata
• rekomendacje
• próbki pracy

3. Proces rekrutacji

• metody naboru potencjalnych pracowników
• budowanie modelu kompetencyjnego danego stanowiska
• budowanie profilu kandydata
• tworzenie odpowiedniego ogłoszenia rekrutacyjnego
• źródła pozyskiwania najlepszych kandydatów
• rekrutacja wewnętrzna VS rekrutacja zewnętrzna

4. Proces selekcji

• trafna weryfikacja i analiza CV
• przygotowanie wywiadu telefonicznego
• przygotowanie się i trafne przeprowadzenie rozmowy
kwalifikacyjnej
• dobór pytań do stanowiska pracy – rodzaje pytań
rekrutacyjnych
• pytania zakazane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• odczytywanie sygnałów niewerbalnych kandydata
• jak poznać kiedy kandydat nie jest do końca szczery?
• jak korzystać z karty oceny kandydata
• najczęstsze błędy popełniane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• rzetelne i etyczne sprawdzanie referencje kandydata

5. Finalizacja procesu selekcji

• składanie oferty pracy wybranemu kandydatowi
• wdrożenie nowego pracownika na nowe stanowisko
• bezstresowa adaptacja nowego pracownika w zespole
• rozmowa oceniająca jako element rozwojowy nowego pracownika
• feedback dla kandydatów, którzy nie zostali wybrani

6. Kwestie etyczne w procesie rekrutacji i selekcji

• pytania zakazane
• różnice płciowe
• różnice wiekowe
• różnice rasowe

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki,
które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby
działały lepiej
• Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające
techniki za sobą

Trener prowadzący:

Anna Andrzejczyk

Certyfikowany Trener Biznesu, psycholog, ekspert ds.
psychometrycznych narzędzi badania kompetencji i potencjału
pracowniczego. Specjalista ds. zarządzania talentami, doradztwa
zawodowego, partner biznesowy portalu dla szkoleniowców TRECO.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu motywowania,
modeli kompetencyjnych, zarządzania talentami, sukcesji, selekcji i
rekrutacji, kompetencji menedżerskich, anomii pracowniczej oraz
szkoleń rozwojowych. Autor artykułów dotyczących komunikacji,
anomii pracowniczej oraz badania potencjału pracowniczego. Przez
wiele lat pracowała jako konsultant HR prowadząc projekty doradcze
i rekrutacyjne dla korporacji w Polsce i w Wielkiej Brytanii.
Obecnie pełni rolę Development Managera w firmie Adeptia, gdzie
zajmuje się projektami doradczymi, zarządzaniem talentami oraz
szkoleniami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6001
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Sandra Rzewuska Kalinowska

Sandra Rzewuska
Kalinowska
Psycholog Sportu,
Trener rozwoju
osobistego

Temat: Szkolenia Styczeń 2012


Obrazek


Zapraszamy na warsztat

ZARZĄDZAJ ASERTYWNIE SWOJĄ ENERGIĄ W CZASIE.

14 stycznia sobota 10:00-15:00

PROGRAM
Nie wierzymy w „czasorozciągacz”, ale wierzymy w możliwość zarządzania czasem który wszystkim jest dany ten sam. W programie warsztatu: metody planowania, selekcji zadań, wyznaczanie celów, krótko i długoterminowych. Asertywna komunikacja, ułatwiająca zarządzanie czasem i swoją energią. Dyskusja nad pożeraczami czasu. Wskazówki pomagające stać się panem
własnego czasu! Uczestnicy będą mieli okazję również, do ćwiczenia umiejętności relaksacji, aby przerwy i odpoczynek były efektywnie wykorzystywane i dawały nową energię.

MOJE TALENTY I WARTOŚCI CZYLI JAK BUDOWAĆ WŁASNĄ ŚCIEŻKĘ

07 stycznia sobota 10:00-15:00

A jak zajęcia ocenili uczestnicy:

„Prowadząca uzyskała wspaniały efekt otwarcia, ośmielenia, zintegrowania grupy i towarzyszenia jej w realizowanych podczas warsztatu działaniach w mądry i nie gwiazdorski sposób”

„(…) sporo rzeczy uzmysłowiłem sobie na nowo, metody do zastosowania w domu na co dzień. Dało mi tez refleksję, aby zastanowić się ponownie nad celami i wartościami w życiu)”

„Pozytywna energia, sporo materiałów. Bardzo dziękuję!”

„Bardzo miła atmosfera, dobre tempo”

„Dobra współpraca i kontakt. Zajęcia powinny trwać dłużej”

„Pierwszy raz nie miałam problemu z wypowiadaniem się na forum grupy – zasługa prowadzącej, która wprowadziła atmosferę luzu (w granicach rozsądku), wzajemnego poszanowania i sympatii.”

Lokalizacja: Warszawa (Centrum), Psychocentrum, ul. Marszałkowska 20/22 lok. 41
(Powiśle) ul. Solec 81b. Pra-co-wnia

Koszt: 75 zł/os* lub 60 zl dla stałych uczestników i osób polecających. [/b] Cena obejmuje uczestnictwo w warsztacie, materiały, przerwę kawową, certyfikat.

Zapisy: poprzez formularz on-line
http://www.topwyszkoleni.pl/warsztaty/formularz.php

konto usunięte

Temat: Szkolenia Styczeń 2012

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Argumentacja dwustronna i jednostronna
• Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

3. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Techniki skutecznej perswazji

5. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Sandra Rzewuska Kalinowska

Sandra Rzewuska
Kalinowska
Psycholog Sportu,
Trener rozwoju
osobistego

Temat: Szkolenia Styczeń 2012


Obrazek


Zapraszamy na warsztat

ZARZĄDZAJ ASERTYWNIE SWOJĄ ENERGIĄ W CZASIE.

18 lutego sobota 10:00-15:00

PROGRAM
Nie wierzymy w „czasorozciągacz”, ale wierzymy w możliwość zarządzania czasem który wszystkim jest dany ten sam. W programie warsztatu: metody planowania, selekcji zadań, wyznaczanie celów, krótko i długoterminowych. Asertywna komunikacja, ułatwiająca zarządzanie czasem i swoją energią. Dyskusja nad pożeraczami czasu. Wskazówki pomagające stać się panem
własnego czasu! Uczestnicy będą mieli okazję również, do ćwiczenia umiejętności relaksacji, aby przerwy i odpoczynek były efektywnie wykorzystywane i dawały nową energię.

MOJE TALENTY I WARTOŚCI CZYLI JAK BUDOWAĆ WŁASNĄ ŚCIEŻKĘ

11 lutego sobota 10:00-15:00

A jak zajęcia ocenili uczestnicy:

„Prowadząca uzyskała wspaniały efekt otwarcia, ośmielenia, zintegrowania grupy i towarzyszenia jej w realizowanych podczas warsztatu działaniach w mądry i nie gwiazdorski sposób”

„(…) sporo rzeczy uzmysłowiłem sobie na nowo, metody do zastosowania w domu na co dzień. Dało mi tez refleksję, aby zastanowić się ponownie nad celami i wartościami w życiu)”

„Pozytywna energia, sporo materiałów. Bardzo dziękuję!”

„Bardzo miła atmosfera, dobre tempo”

„Dobra współpraca i kontakt. Zajęcia powinny trwać dłużej”

„Pierwszy raz nie miałam problemu z wypowiadaniem się na forum grupy – zasługa prowadzącej, która wprowadziła atmosferę luzu (w granicach rozsądku), wzajemnego poszanowania i sympatii.”

Lokalizacja: Warszawa (Centrum), Psychocentrum, ul. Marszałkowska 20/22 lok. 41
(Powiśle) ul. Solec 81b. Pra-co-wnia

Koszt: 90 zł/os* lub 75 zł dla stałych uczestników i osób polecających. [/b] Cena obejmuje uczestnictwo w warsztacie, materiały, przerwę kawową, certyfikat.

Zapisy: poprzez formularz on-line
http://www.topwyszkoleni.pl/warsztaty/formularz.php



Wyślij zaproszenie do