konto usunięte

Temat: REKLAMY

Ustawodawca nałożył na podmioty podlegające wpisowi do KRS odpowiednie obowiązki, terminy i sankcje za ich niedochowanie. Już dziś zapoznaj się obowiązującymi przepisami dotyczącymi wymaganych dokumentów koniecznych do właściwej rejestracji.

Zapraszamy Państwa na szkolenie:

JAK PRAWIDŁOWO I SKUTECZNIE ZŁOŻYĆ WNIOSEK O WPIS I ZMIANY DANYCH DO KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO - RADY PRAKTYCZNE, KTÓRE POZWOLĄ UNIKNĄĆ BŁĘDÓW

Powyższa tematyka będzie przedstawiona na konkretnych ćwiczenia opartych na wypełnianiu formularzy i załączników

UWAGA: udział w szkoleniu umożliwia zdobycie przez radców prawnych punktów szkoleniowych wynikających z obowiązku określonego w przepisach ustawy o radcach prawnych !!

Na naszym szkoleniu odpowiemy m.in. na następuje pytania:
- Jakie są najczęściej popełniane błędy w wypełnianiu formularzy i załączników przy dokonywaniu rejestracji spółki w rejestrze przedsiębiorców?
- Jakie braki występują w przedkładanych dokumentów?
- Jakie są najważniejsze zasady ustanawiania prokury?
- Jak właściwie zgłosić rozpoczęcie likwidacji?
- Jak zakończyć byt spółki bez konieczności przeprowadzania likwidacji?
- Jak skutecznie złożyć wniosek niezwiązany z wpisem do rejestru ?
- W jakich sytuacjach przysługuje skarga?

Wykładowca: Absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Posiada doświadczenie w pracy w kancelarii adwokackiej. Aplikację sądową ukończyła egzaminem sędziowskim w Sądzie Okręgowym w Krakowie. Od 2003 r. jest sędzią Sądu Rejonowego dla Krakowa-Śródmieścia, najpierw w Wydziale Cywilnym, a od 2004 r. w Wydziale XI Gospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego. Od 2006 r. do chwili obecnej pełni funkcję Przewodniczącej Wydziału XII Gospodarczego Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie.

Czas i miejsce szkolenia: 31 sierpień 2011 r. Warszawa – Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej w godzinach 10.00-16.00

Cena udziału w szkoleniu: 590 zł (do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT = 725,70 zł brutto) (cena zawiera serwis kawowy, lunch, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia)

Zgłoszenie do pobrania z: http://zgloszenie.eurokadry.pl/
Zgłoszenie do wysłania faksem na numer: (22) 811 36 74 lub
podpisane i zeskanowane drogą elektroniczną na adres:
zgloszenie@eurokadry.pl
Dodatkowe pytania, szczegółowy program szkoleń, tel.(22)811-12-22, 614-09-32

W celu uzyskania rabatu na dane szkolenie w wysokości 5% od całości zamówienia netto, wprowadź na karcie zgłoszenia podany poniżej czterocyfrowy kod: 9933

Małgorzata Kulesza
AKADEMIA EUROKADRY

tel.22 486 44 11
fax 22 811 36 74
malgorzata_kulesza@eurokadry.pl
http://www.eurokadry.com.pl

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Janusz Wygocki

Janusz Wygocki www.sdm-hr.pl

Temat: REKLAMY


Obrazek

Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:
Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z naszą ofertą zamieszczoną na naszej stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl e-ph.Portal Handlowców


Obrazek
Janusz Wygocki edytował(a) ten post dnia 09.10.11 o godzinie 19:01

konto usunięte

Temat: REKLAMY

Czy zapoznałeś się już z tekstem ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw?

Czy wiesz jak wprowadzone zmiany wpłyną na przedsiębiorstwo i twoją pracę?

Zapraszamy Państwa na szkolenie:
ZMIANY PRZEPISÓW W ZAKRESIE GOSPODAROWANIA ODPADAMI KOMUNALNYMI – NOWELIZACJA


Czy wiesz?
- Jakie nowe zadania dla samorządu wojewódzkiego i gminnego wprowadza ustawa z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach?
- Co to jest regionalny zakład przetwarzania odpadami komunalnymi?
- Jak zmieniły się prawne instrumenty planistyczne w tym zakresie?
- Jakie zmiany zostały wprowadzone w zasadach zarządzania gospodarowania odpadami komunalnymi?
- Jakie są zasady dotyczące wydawania zezwoleń na prowadzenie działalności odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości?
- Jakie kryteria wyboru powinny być brane pod uwagę przy wyborze przedsiębiorców odpowiedzialnych za odbiór odpadów na terenie gminy?
- Jak właściwie określić wysokość opłat za zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz pobierania i dysponowania tymi opłatami?
- Kto i z jakich powodów może nałożyć kary na podmioty nie wywiązujące się ze swoich obowiązków?
- Jak została rozszerzona sprawozdawczość gmin, marszałków województw i przedsiębiorców w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi?
- Jakie nowe pojęcia dotyczących gospodarki i gospodarowania odpadami komunalnymi zostały wprowadzone przez ustawę o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw ?

Szkolenie prowadzić będzie: Adwokat, prawnik zarządzający. Członek Izby Adwokackiej w Krakowie, Absolwent Wydziału Prawa i Administracji, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Absolwent studiów doktoranckich w Katedrze Publicznego Prawa Gospodarczego Wydziału Prawa i Administracji UJ, Noble Manhattan Coaching. Wykładowca na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz
na studiach podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (współpracuje z Regionalnym Ośrodkiem Kształcenia Kadr przy Izbie Skarbowej w Krakowie), Wykładowca i ekspert w licznych instytucjach szkoleniowych (szkolenia i konsultacje m.in. dla Ministerstwa Infrastruktury, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz wielu spółek giełdowych), Członek Trinity Capital Business Network.

Czas i miejsce szkolenia: 16 wrzesień 2011 r. , Warszawa - Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej, ul. Koszykowa 79, w godzinach 10.00-16.00

Cena udziału w szkoleniu: 590 netto (do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT =725,70 zł brutto)
W cenie szkolenia: Serwis kawowy, lunch w trakcie zajęć, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Zgłoszenie do wysłania faksem na numer: (22) 811 36 74 lub podpisane i zeskanowane drogą elektroniczną na adres: zgloszenie@eurokadry.pl
Dodatkowe pytania, szczegółowy program szkoleń, tel.22 8111222, 22 6140932
Potwierdzenie uczestnictwa: na 5 dni przed szkoleniem

Małgorzata Kulesza

Obrazek

AKADEMIA EUROKADRY
tel.22 486 44 11
fax 22 811 36 74
malgorzata_kulesza@eurokadry.pl
http://www.eurokadry.com.pl

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Ewa Hałka

Ewa Hałka Country analyst

Temat: REKLAMY


Obrazek

Zapraszamy pracowników oraz właścicieli micro- i małych firmy z Małopolski do udziału
w kolejnej edycji dofinansowanego z EFS projektu szkoleniowego "Kluczowe kompetencje w biznesie".


Szkolenia mają charakter krótkich, intensywnych kursów z najważniejszych (kluczowych) kompetencji biznesowych. Każdy uczestnik otrzyma Certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia. Szkolenia są w 80% dofinansowane z EFS. Koszt kursu to 420zł (cena obejmuje 4 dni szkoleniowe z wybranego tematu, materiały, dostęp do platformy we-learningowej, przerwy kawowe i lunch).

Proponowane tematy szkoleń to:

Marketing strategiczny, operacyjny, e-marketing dla małych firm
Szkolenie porusza tematykę związaną z marketingiem strategicznym i operacyjnym oraz wprowadza we współczesne trendy w marketingu i e-marketingu.

Skuteczna sprzedaż i negocjacje
Uczestnicy szkolenia rozwijają umiejętność prowadzenia skutecznej rozmowy handlowej, rozpoczynając od rozpoznawania potrzeb klienta i prezentacji produktu, do doskonalenia kompetencji komunikacyjnych z elementami perswazji.

Zarządzanie firmą i efektywność własna
Szkolenie wprowadza w zasady strategicznego zarządzania firmą, rozwija kompetencje pozwalające na zwiększenie swojej efektywności w działaniu
oraz uczy, w jaki sposób kreować własny wizerunek biznesowy.

Lider zespołu
Uczestnik szkolenia zdobywa wiedzę na temat czynników wpływających na motywację pracowników, otrzymuje narzędzia przydatne do sprawnego delegowania i wyznaczania zadań oraz rozwija umiejętności w zakresie kontroli i oceny realizowanych przez pracowników zadań.

Najbliższe terminy oraz szczegółowe informacje o szkoleniach dostępne są na stronie: http://www.domszkolen.com/kkb/program-kkb.html

Osoby zainteresowane szkoleniami prosimy o kontakt:
Michał Walczyk
- Specjalista ds. Obsługi Klienta
tel. kom.: 504 125 431
tel.:12 656 57 12 w. 25
e-mail: mwalczyk@domszkolen.com

Zapraszamy!
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: REKLAMY


Obrazek

W dniach 24 września-9 października zapraszamy do Łodzi na cykl warsztatów i szkoleń promujących rozwój osobisty. Uczestnicy będą mogli wziąć udział we wszystkich wydarzeniach w promocyjnych cenach (10 zł za warsztat 3-godzinny oraz 50 zł za 16-godzinny warsztat weekendowy).

Trenerzy CreArte przeprowadzą warsztaty z różnych obszarów doświadczenia i wiedzy.

W PROGRAMIE:

24-25.09, godz. 9-17
"Chwytaj w lot - o tym, jak skutecznie uczyć się i zapamiętywać"

27.09, godz. 18-21
"Zadbaj o swoje interesy - warsztat technik negocjacyjnych"

29.09, godz. 18-21
"Szamańsko-procesowa praca ze snami"

3.10, godz. 18-21
"Kreacja wizerunku poprzez zachowania językowe"

5.10, godz. 18-21
"Skuteczne planowanie - zarządzanie priorytetami i sobą w czasie"

8-9.10, godz. 9-17
"Szlifowanie diamentu - potencjał osobisty drogą do sukcesu zawodowego"

Można wziąć udział zarówno we wszystkich, jak i pojedynczych warsztatach.

WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY:
http://www.crearte.com.pl

e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie)

A DODATKOWO - NIESPODZIANKA!
Wśród uczestników wszystkich warsztatów rozlosujemy darmowe wejściówki na dowolny warsztat z naszej oferty :))

konto usunięte

Temat: REKLAMY

Wszystkich zainteresowanych tematyką spraw personalnych i zarządzania ludźmi w organizacji serdecznie zapraszam na szkolenie:

Procesy Zarządzania Zasobami Ludzkimi w organizacji – specjalistyczny kurs 3-dniowy

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawami najważniejszych procesów zarządzania personelem w organizacji, dotyczących pozyskiwania nowych pracowników poprzez działania rekrutacyjne, dbania o rozwój ich kompetencji, właściwą ocenę wykonywanej przez nich pracy oraz kryteria doboru pracowników do zwolnień.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych tematyką HR i procesami zarządzania zasobami ludzkimi - zarówno tych, którzy pracują w działach personalnych przedsiębiorstw, jak i osób wiążących swoją zawodową przyszłość z działem personalnym, a także wszystkich pragnących uporządkować swoją wiedzę w dziedzinie związanej z pracą z zasobami ludzkimi, tj. m.in. rekruterów, szkoleniowców, kadrowców, osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną oraz Employer Branding.

Szkolenie jest kompleksowe - skupione na najważniejszych procesach zarządzania personelem w organizacji: pozyskiwaniu nowych pracowników poprzez działania rekrutacyjne, dbaniu o rozwój ich kompetencji, właściwą ocenę wykonywanej przez nich pracy, tworzeniu programów szkoleń i rozwoju personelu oraz kryteria doboru pracowników do zwolnień. Szkolenie przedstawi zakres wiedzy i umiejętności potrzebnych do piastowania stanowiska specjalisty w wewnętrznym dziale personalnym nowoczesnych firm.

Uczestnicy nauczą się:
• Definiowania kompetencji i istoty budowania modeli kompetencyjnych
• Prowadzenia efektywnych procesów rekrutacyjnych osadzonych na kluczowych kompetencjach firmy
• Bazowych zagadnień prawa pracy związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy
• Identyfikacji potrzeb rozwojowych pracowników i przeprowadzania rozmowy oceniającej jakość pracy pracownika
• Podstaw tworzenia procesu zarządzania talentami
• Komunikowania procesów restrukturyzacji zatrudnienia

Termin:
30 września – 2 października 2011

Czas trwania:
Szkolenie potrwa 3 dni, tj. 30 godzin szkoleniowych, czyli 24 godziny zegarowe.

Cena:
Regularna:
800 zł netto

Dla osób posiadających status studenta oraz absolwentów pozostających bez pracy:
Zniżka Last Minute 45% - 440 zł netto
Zniżka 50 % - 400 zł netto – w przypadku zgłoszeń grupowych (min. 2 osoby)

Dla osób pracujących, zatrudnionych na stanowiskach nie-managerskich:
Zniżka Last Minute 25% - 600 zł netto
Zniżka 30 % - 560 zł netto - w przypadku zgłoszeń grupowych (min. 2 osoby)

Do szkoleń dolicza się 23% VAT. Wystawiamy faktury.
Istnieje równeiż możliwość rozłożenia płatności za szkolenie na raty.

Miejsce:
Profesjonalnie przygotowana sala szkoleniowa w centrum szkoleniowym w Warszawie.

Uczestnikom szkolenia zapewniamy:
- komplet materiałów szkoleniowych
- obiad każdego dnia zajęć
- napoje i przekąski w trakcie przerw
- komfort związany z pracą w profesjonalnej sali szkoleniowej
- certyfikaty uczestnictwa

Serdecznie zapraszam do kontaktu,
_______________________________
Szczegóły i zgłoszenia:

Angelika Pieńkowska
e-Mail: angelika.pienkowska@y-consulting.pl
Tel: 792-077-897
Zachęcam także do kontaktu przez wiadomość prywatną.

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Katarzyna Z.

Katarzyna Z. aktualna praca:
koordynacja
projektów,
szkolenia,
wdrażan...

Temat: REKLAMY

Witajcie:)

Pracownia POSKRZYDŁA zaprasza na rozwojowy program: ZAINSPIRUJ SIĘ JESIENIĄ
październik-listopad 2011

Specjalnie dla Was – rozwojowe SPA czyli kilkanaście warsztatów, prowadzonych przez najlepszych trenerów festiwalu PROGRESSteron.
Nasze warsztaty pomogą przedłużyć radosny czas „gromadzenia plonów i kosztowania dojrzałych w letnim słońcu owoców”. Będą okazją na przygotowanie się do zimy, naładowania pozytywną energią, radością i ciepłem na długie jesienne i zimowe wieczory.

Zachęcamy was gorąco do wybrania dla siebie tego, co wam najbardziej potrzebne na ten czas.

W programie m.in.:
ANNA DODZIUK Krótka recepta na lepsze życie
EWA WIŚNIEWSKA-BRZOZA Jak być asertywnym i poprawić jakość swojego życia
DOROTA KOŻUSZNIK-SOLARSKA Odkrywanie Pasji Swojego Życia
ADRIANA SADKIEWICZ Egzotyczne SPA – warsztat kosmetyki naturalnej
KATARZYNA RYCHLIK Konflikt jako szansa – sztuka porozumiewania się z uwzględnieniem siebie i innych

INFORMACJE, REZERWACJE
http://poskrzydla.rubikon.pl/zainspiruj_sie_jesienia.html

Organizator
Pracownia POSKRZYDŁA
http://poskrzydla.rubikon.pl

Partner
Joga Centrum
http://jogacentrum.pl
Janusz Wygocki

Janusz Wygocki www.sdm-hr.pl

Temat: REKLAMY


Obrazek

Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:
Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z naszą ofertą zamieszczoną na stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl e-ph.Portal Handlowców


Obrazek
Janusz Wygocki edytował(a) ten post dnia 23.10.11 o godzinie 16:27
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: REKLAMY


Obrazek


Zapraszamy na warsztat:

KREACJA WIZERUNKU POPRZEZ ZACHOWANIA JĘZYKOWE

Kreacja wizerunku to szerokie pojęcie kojarzone jednak przede wszystkim z dbałością o wygląd zewnętrzny. Podczas warsztatu "Kreacja wizerunku poprzez zachowania językowe" zaproponujemy Ci nieco inne podejście do zagadnienia.

Proponujemy byś tym razem ubrała/ubrał się w... słowa!

Jeśli:

- występujesz publicznie,
- bywasz w sytuacjach, w których chcesz zrobić dobre wrażenie na rozmówcy,
- prowadzisz zebrania, warsztaty, szkolenia i inne spotkania z grupami,
- uczestniczysz w rozmowach biznesowych i negocjacjach,
- rozmawiasz z szefem, przełożonymi, współpracownikami, przyjaciółmi, znajomymi, partnerem, dziećmi i chcesz to robić świadomie,

to ten warsztat jest zdecydowanie dla Ciebie.

Warsztat łączy wiedzę z zakresu językoznawstwa (m.in. poprawność językowa, kultura języka), teorii komunikacji, kreatywności oraz autoprezentacji.

Celem warsztatu jest rozwijanie umiejętności świadomego posługiwania się językiem jako narzędziem kreowania własnego wizerunku. Taka wiedza przyda się każdemu, kto w życiu prywatnym bądź zawodowym chce komunikować się świadomie, poprawnie, skutecznie i adekwatnie do sytuacji oraz odbiorcy.

Warsztat prowadzi Paulina Kierzek-Trzeciak - filolog z wykształcenia, zamiłowania i doświadczenia.

NAJBLIŻSZY TERMIN
22-23 października 2011
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

Cena za 16-godzinny warsztat (wraz z przerwami kawowymi): 210 zł

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/kreacja.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się" przy opisie spotkania.Paulina Kierzek-Trzeciak edytował(a) ten post dnia 14.10.11 o godzinie 08:32
Katarzyna Z.

Katarzyna Z. aktualna praca:
koordynacja
projektów,
szkolenia,
wdrażan...

Temat: REKLAMY

Witajcie,

Serdecznie zapraszamy na listopadowe warsztaty, prowadzone przez Ewę Wiśniewską-Brzozę:)

Przed Wami 3 warsztaty do wyboru:
*Zmień swoje myśli - zmienisz swoje życie 12.11.2011

** Przyciągam to, co dobre 13.11.2011

***Jak być asertywnym i poprawić jakość swojego życia 26-27.11.2011

DOKŁADNY OPIS ZAJĘĆ, REZERWACJE:
http://www.poskrzydla.rubikon.pl/zainspiruj_sie_jesien...

Warsztaty są częścią rozwojowego programu Pracowni POSKRZYDŁA "ZAINSPIRUJ SIĘ JESIENIĄ", realizowanego w partnerstwie z Joga Centrum.

Serdecznie zapraszamy:)
zespół PRACOWNI POSKRZYDŁA

Temat: REKLAMY

Zapraszamy na szkolenia organizowane przez firmę Systemy Aktywnej Sprzedaży

Tajemnice skutecznego telemarketingu 15.11.2011
http://systemysa.pl/tajemnice_skutecznego_telemarketin...

Skuteczne Strategie Zarzadzania 19-20.11.2011
http://systemysa.pl/skuteczne_strategie_zarzadzania_pr...

Techniki Profesjonalnej Sprzedaży 22.11.2011
http://systemysa.pl/profesjonalne_techniki_sprzedazy_p...

Rekrutacja i Selekcja Pracowników 24-25.11.2011
http://systemysa.pl/rekrutacja_i_selekcja_pracownikow_...

Moc efektywnego działania 29-30.11.2011
http://systemysa.pl/moc_efektywnego_dzialania_program....

Sprzedaż doskonała 1-2.12.2011
http://systemysa.pl/sprzedaz_doskonala_program.html

Więcej informacji stronie:

http://systemysa.pl
Janusz Wygocki

Janusz Wygocki www.sdm-hr.pl

Temat: REKLAMY


Obrazek

Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:

"Profesjonalny Handlowiec"05-06.11.2011
"Trudne sytuacje w obsłudze Klienta"12.11.2011
"Skuteczny kierownik. Sztuka bycia szefem"18-19.11.2011
"Wystąpienia publiczne"26.11.2011
"Czasorozciągiwacz - jak efektywnie zarządzać czasem"03.12.2011
"Rozmowa handlowa"10.12.2011
"Rola Kierownika w organizacji"17.12.2011
"Coaching" 07.01.2012
"Telesprzedaż - sztuka słowa i głosu,czyli jak sprzedawać przez telefon" 14.01.2012
Jeśli jesteście Państwo zainteresowni przeprowadzeniem szkoleń zamkniętych w indywidualnym i dogodnym dla Państwa terminie - prosimy o konktakt.
Zapraszamy serdecznie również do zapoznania się z pozostałą naszą ofertą zamieszczoną na naszej stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl e-ph.Portal Handlowców

Obrazek

konto usunięte

Temat: REKLAMY

PERSWAZJA I ARGUMENTACJA W SPRZEDAŻY - INNOWACYJNE SZKOLENIE


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

17 Listopada 2011, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
690,00 + 23% VAT (23% = 158,70 PLN)
przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Argumentacja dwustronna i jednostronna
• Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

3. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Techniki skutecznej perswazji

5. Perswazja i argumentacja podczas finalizacji sprzedaży

• Techniki zamykania sprzedaży
• Przyczyny braku finalizacji – po stronie Klienta oraz Doradcy

6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: REKLAMY


Obrazek

CZY MASZ JUŻ PLANY NA SOBOTĘ 19 LISTOPADA?
JEŚLI NIE, TO ZAPLANUJ TEN CZAS JUŻ TERAZ!

Zapraszamy do Łodzi na warsztat:

SKUTECZNE PLANOWANIE: ZARZĄDZANIE PRIORYTETAMI I SOBĄ W CZASIE

Jak często mówisz:
Nie mam na to czasu!!!
Zrobię to później...
To nie jest dobry moment, tyle mam pracy!!!
Po wakacjach wezmę się za….

A przecież...

... czas to najbardziej sprawiedliwy wynalazek świata -
wszyscy mamy go tyle samo. Ty, ja czy on. 24 godziny na dobę.

Gdzie jest Twój czas?
Czujesz, że przecieka Ci między palcami?

Najwyższy czas to zmienić!

Zapraszamy na warsztat, podczas którego:

- poznasz klucz do efektywności, aby na co dzień działać skuteczniej;
- dokonasz autodiagnozy - weryfikacji nawyków dotyczących organizacji czasu;
- zwiększysz świadomość i kontrolę nad dysponowaniem własnym czasem;
- poznasz techniki efektywnego planowania;
- nauczysz się wyznaczać cele, priorytety, rozkładać zadania w czasie;
- wypracujesz swój indywidualny system zarządzania sobą w czasie z uwzględnieniem praktycznych i dostosowanych do twoich potrzeb technik.

JUŻ DZIŚ ZAPLANUJ SWÓJ ROZWÓJ!

Warsztat prowadzi Agnieszka Stożek.

NAJBLIŻSZY TERMIN:
19 listopada 2011
sobota, godz. 9-17

CENA za 8-godzinny warsztat: 120 zł

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/planowanie.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się" przy opisie spotkania.

Strona spotkania na GL: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-skuteczne-...

Następna dyskusja:

Telebimy czyli jak zostac w...




Wyślij zaproszenie do