Rafał Żurmanowicz

Rafał Żurmanowicz Web Design, Grafika,
Fotografia

Temat: Koszty relamy skuteczniejszej niż boksy googla...

Witam

Dostałem propozycję od serwisu internetowego że będzie przekierowywał użytkowników zainteresowanych biletami lotniczymi bezpośrednio na telefon do naszej kasy biletowej.

Bardzo często się zdarza że bileter znajdzie tańszą opcję niż można znaleźć online chociażby ze względu na to że niektóre stawki są niepublikowane online tylko sprzedawane offline.

Jaka waszym zadaniem powinna być stawka za takie połączenie z kasą biletową.

Moim zdaniem jest to warte więcej niż addwords na google chociażby z tego względu że człowiek lądujący z boksu googla na stronie docelowej niekoniecznie musi znaleźć ofertę na stronie która go interesuje, niekoniecznie też musi zadzwonić do kasy lotniczej więc tak na prawdę google poniekąd generuje nam tylko ruch na stronie ale nie gwarantuje i nikt od niego oczywiście tego nie oczekuje że klient skorzysta z oferty online czy skontaktuje się z bileterem w celu znalezienia korzystniejszej oferty.

Natomiast reklama pay per call od razu kieruje użytkownika do kasy gdzie są większe możliwości sprzedażowe, lepsza cena, wstępna rezerwacja, pozostawia nr i można oddzwonić jak znajdzie się mu jeszcze lepszą ofertę etc. Tak więc ta forma reklamy jest znacznie efektywniejsza.

Tylko ile powinna kosztować pay per call?