Temat: USŁUGI

ZASKOCZ INNYCH!

Wynajmij od nas konkretne dekoracje tematyczne!

Zdjęcia nie oddają tego jak naprawde duże są nasze scenografie;-)

Poniżej dla zobrazowania foto Egipcjanki ze mną i inne z jej Mężem.

Ja mierzę 193cm.;-)

Zapraszamy do współpracy!

Również wynajmy na akcje tygodniowe w centrach handlowych!

http://zrobimyimpreze.pl


Obrazek


Obrazek

konto usunięte

Temat: USŁUGI

Witam,

Oferuję szkolenia z języka angielskiego i tłumaczenia. Nie jestem początkującym nauczycielem, a oferuję niewygórowane stawki.

Zainteresowanych proszę o kontakt ( dane są na mojej stronie www. - jeszcze niedokończona ) lub przez GL.

Pozdrawiam
Dorota
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: USŁUGI

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 21 wrzesień 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Katarzyna Wójcik

Katarzyna Wójcik Konsultant ślubny,
organizator przyjęć,
właściciel Revo E...

Temat: USŁUGI

Revo - kompleksowa organizacja przyjęć (http://revo.net.pl).

Revo oznacza spełnienie marzeń. Jesteśmy więc po to, aby odpowiedzieć na Wasze marzenia poprzez realizację niezapomnianego i stylowego przyjęcia w niebanalnym miejscu.

Oferujemy zarówno częściowe, jak i pełne usługi w zakresie planowania i organizacji ślubu, wesela oraz wszelkiego rodzaju przyjęć. Świadczymy również profesjonalną pomoc w zorganizowaniu uroczystości poza granicami Polski, np. na pięknej karaibskiej plaży.

Zapraszamy do współpracy oraz do odwiedzenia naszej strony: http://revo.net.pl
Anna M.

Anna M.
www.drogeria-ekologi
czna.pl Produkty
ekologiczne,
kubeczk...

Temat: USŁUGI

Zapraszam do darmowego dodawania swoich stron oraz do korzystania z usług:

http://pogotowie-marketingowe.pl


Obrazek
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: USŁUGI


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:

Psychologia sprzedaży - warsztat praktyczny 19.09.2012 Warszawa

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży opartych o skuteczną
argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić
im ich zadanie.Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem, sprzedają
produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim lub przez telefon.

Trening umiejętności menedżerskich 21.09.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie wiedzy
jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi
jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory,
kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Trening asertywności 26.09.2012 Warszawa

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście do funkcjonowania
w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka wyrażania w sposób otwarty własnych
emocji, to sposób na życie zgodnie ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza
teorię asertywności oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy stawiać granice
i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować założone cele.

Zarządzanie sobą w czasie 28.09.2012 Warszawa

Szkolenie to ma na celu zwiększanie osobistej skuteczności uczestników poprzez doskonalenie
umiejętności z zarządzania sobą w czasie pracy. Główny nacisk kładziemy na organizację pracy,
efektywne planowanie czynności, umiejętność oceny priorytetów a także systemów realizacji zadań.
Efektem szkolenia jest ustalenie przez każdego z uczestników Indywidualnego Systemu Zarządzania
Czasem - ISZC.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Łukasz Nester

Łukasz Nester marketing manager

Temat: USŁUGI

Sponsoring sportowy
- przygotowanie ofert sponsorskich
- współpraca z klubami sportowymi i ze sportowcami w zakresie pozyskiwania sponsorów

Zarządzanie w sporcie:
- współpraca z klubami i związakmi sportowymi w zakresie zarządzania w sporcie

PR:
- kreowanie wizerunku medialnego
- współpraca ze sportowcami w zakresie PR
- współpraca z klubami sportowymi w zakresie PR

Eventy:
- organizacja imprez sportowych, pikników firmowych

http://www.sportsmarketinggroup.pl/Łukasz Nester edytował(a) ten post dnia 31.08.12 o godzinie 23:32

konto usunięte

Temat: USŁUGI

Zapraszam do współpracy, szczegóły w moim profilu.
Kontakt tel. 604 11 33 14Joanna Herman edytował(a) ten post dnia 03.10.12 o godzinie 14:28

konto usunięte

Temat: USŁUGI

Zapraszam do skorzystania z usług:

- doradztwa na rynku nieruchomości
- pośrednictwa w obrocie nieruchomościami
- wyceny nieruchomości
- doradztwa finansowego (kredyty hipoteczne, pożyczki gotówkowe, itp.)

Serdecznie zapraszam do współpracy

Kontakt 604 11 33 14Joanna Herman edytował(a) ten post dnia 03.10.12 o godzinie 14:26
Paweł Łukasz Tempczyk

Paweł Łukasz Tempczyk Psycholog, trener,
aktor

Temat: USŁUGI

Indywidualne Spotkania Rozwojowe

Zapraszam na sesje Indywidualnych Spotkań Rozwojowych.

Spotkania pomogą Ci:

o Ustalić cele życiowe i uświadomić sobie oraz przepracować blokady z nimi związane.
o Przepracować Krytyka wewnętrznego, czyli zgeneralizowane, niepodatne na zmianę, nacechowane silnie negatywnie przekonania na swój temat.
o Podnieść swój poziom samooceny, poczucia własnej wartości, asertywności, spójności wewnętrznej oraz zdobyć nowe pożądane jakości, jak np. inteligencja emocjonalna, kompetencje społeczne, empatia.
o Rozładować myśli oraz emocje zablokowane na różnych etapach rozwoju osobistego.
o Przećwiczyć nowe, bardziej satysfakcjonujące sposoby reagowania w różnych sytuacjach.

Sesja trwająca 50 min. kosztuje 80 zł. Po więcej informacji zapraszam na:
http://paweltempczyk.pl/Indywidualne%20spotkania%20roz....


Obrazek
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: USŁUGI

Zapraszamy na szkolenie otwarte Zarządzanie Zmianą


Obrazek


Dokładny program szkolenia znajda Państwo w poniższym odnośniku:

Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

konto usunięte

Temat: USŁUGI

Witam serdecznie,

Poniżej przedstawiam ofertę nawiązania współpracy zakresu rzeczoznawstwa majątkowego, pośrednictwa w obrocie nieruchomościami oraz finansowania nieruchomości oraz firm z osobami zainteresowanymi:

______________________________
Z ZAKRESU WYCEN NIERUCHOMOŚCI:
- gruntowe niezabudowane
- gruntowe zabudowane
- lokalowe
- rolne
- spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu.
jak również:
- grunty inwestycyjne
- nieruchomości komercyjne (biurowce, lokale użytkowe, magazyny, hotele itp.)
- przedsiębiorstwa
- aktywa i pasywa firmy dla potrzeb sprawozdań finansowych
- maszyny i urządzenia.

Powyżej wymienione nie wyczerpują w pełni możliwych przypadków wykonywania wycen. Firma MW Real Estate podejmuje się także innych nietypowych wycen, które wynikają z życzeń Klientów jak i aktualnych przepisów prawa.

Staramy się, aby termin przygotowania wyceny był możliwie jak najkrótszy. O terminie przygotowania wyceny decydują: termin dostarczenia koniecznych dokumentów oraz możliwość / termin przeprowadzenia oględzin nieruchomości.

Koszt wyceny nie zależy od wartości wycenianej nieruchomości czy od metrażu przedmiotowej nieruchomości, jest natomiast funkcją nakładu pracy i kosztów związanych z przeprowadzeniem procesu wyceny.

Na ostateczną cenę wpływają w szczególności:

-> stopień skomplikowania pracy (cel wyceny, przedmiot wyceny)
-> niezbędne do poniesienia wydatki związane z wyceną (dojazd, wyszukanie i przygotowanie dokumentów źródłowych, opłaty, podatki).

SPORZĄDZONE PRZEZ NAS OPERATY SZACUNKOWE SĄ AKCEPTOWANE PRZEZ WSZYSTKIE DZIAŁAJĄCE NA RYNKU POLSKIM BANKI.

_____________________
ZAKRESU FINANSOWANIA:
Firma MW Real Estate jest PARTNEREM BIZNESOWYM wiodącej na polskim rynku Grupy Kapitałowej obejmującej w swojej ofercie produkty finansowe wszystkich istniejących na polskim rynku Banków.

Zajmujemy się pośrednictwem w finansowaniu przedsiębiorstw oraz inwestowaniu w kamienie szlachetne, których wartość rok do roku wzrasta nawet do 20% opierając się zarówno inflacji jak również obecnym zawirowaniom na rynkach finansowych. Szczególnie diamenty mają duże powodzenie wśród inwestorów, ponieważ możemy zarówno zainwestować i kupić ten przepiękny kamień jak również odsprzedać w razie nagłej potrzeby gotówki.

Proponujemy Państwu:
* kredyt od 10 mln PLN dla Firm w tym dla Deweloperów oraz Spółek Celowych
*najtańszy kredyt hipoteczny na rynku - 0% prowizji, atrakcyjne kredyty samochodowe (promesy) - okres kredytowania do 12 lat
*kredyt pod hipotekę na najem lokalu NOWOŚĆ !!! (brane pod uwagę jako dochody - przyszłe korzyści z najmu nieruchomości)
*finansowanie wszystkich rodzajów spółek, spółek celowych oraz spółek nowo powstałych
*do 500 tys. PLN dla Twojej Firmy bez zabezpieczeń w 48 godzin od złożenia kompletu dokumentów
*prostowanie BIK / bankowy rejestr / pisma urzędowe
*restrukturyzacja zobowiązań firmowych nawet do 20 lat
*pożyczka pod zastaw nawet do 80% wartości nieruchomości
*kredytowanie inwestycji deweloperskiej (rozpoczęta inwestycja przez Dewelopera przy minimalnym stopniu zaawansowania prac budowlanych)
*leasing - maszyn i urządzeń / samochodów / nieruchomości
*kredyt dla wybranych grup zawodowych (rzeczoznawcy majątkowi, adwokaci, lekarze, radcowie prawni, notariusze, biegli rewidenci etc.)
*doradztwo prawne w zakresie finansowym inwestycji czy nieruchomości.

Dodatkowo:
*BEZPIECZNE INWESTOWANIE W KAMIENIE SZLACHETNE
*PROFESJONALNA WYCENA, CERTYFIKATY, DORADZTWO ws. KAMIENI SZLACHETNYCH

_________________________________________________
Z ZAKRESU POŚREDNICTWA W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI:
Nasza oferta to usługi pośrednictwa w:
- sprzedaży nieruchomości
- kupnie nieruchomości
- zamianie nieruchomości
- dzierżawie nieruchomości
- najmie nieruchomości.
jak również:
- określanie ceny rynkowej nieruchomości
- doradztwie związanym z obrotem nieruchomościami
- pomocy przy aplikowaniu o kredyt
- wykonywanie pozostałych analiz, opinii, ekspertyz.

Jesteśmy nowoczesnym oraz dynamicznie rozwijającym się biurem obrotu nieruchomościami o zasięgu ogólnopolskim, specjalizującym się w segmencie nieruchomości luksusowych oraz komercyjnych.

W miejscu, w którym kończą się możliwości firm konkurencyjnych my znajdujemy w tym miejscu punkt wyjścia dla naszej pracy, stąd zawsze jesteśmy postrzegani jako „idący o krok dalej”.

Jesteśmy członkiem Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości oraz Warszawskiego Stowarzyszenia Pośredników w Obrocie Nieruchomościami.

PODEJMUJĄC WSPÓŁPRACĘ Z FIRMĄ MW REAL ESTATE ZAOSZCZĘDZICIE PAŃSTWA CZAS I PRZEPROWADZICIE PAŃSTWO PROCES KAŻDEGO ZLECENIA BEZ STRESU ORAZ W PRZYJEMNEJ ATMOSFERZE.

Zapytania proszę kierować:
________________________
Marcin Woźnicki
TEL +48 22 244 57 99
GSM +48 503 711 899
E-MAIL marcin.woznicki@mwrealestate.pl
________________________
http://mwrealestate.pl
Monika D.

Monika D. Zapraszam do
wspolpracy w
zakresie uslug
print!

Temat: USŁUGI

Witam,

prowadzę agencje reklamową, która oferuje takie usługi jak:

a. leasing pracowniczy;
b. hostessy,promotorzy;
c. produkcja materiałów POS;
d. wszelkiego rodzaju wydruki/ ulotki, plakaty, i wiele innych;
e. merchandising;
f. konfekcjonowanie i transport- cała Polska/i nie tylko;
g. i wiele innych;

Zapraszam do współpracy.

Odpowiem na każde zapytanie - proszę je kierować na adres: monika.dacewicz@o2.pl

Pozdrawiam ciepło,
Monika Dacewicz
MD agencja reklamowaMonika Dacewicz edytował(a) ten post dnia 29.11.12 o godzinie 13:22
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: USŁUGI

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01Marta Sykut edytował(a) ten post dnia 17.01.13 o godzinie 12:47
Artur Roguski

Artur Roguski Pomagam firmom i
osobom prywatnym
analizować, planować
i ...

Temat: USŁUGI

Czy chcesz wykorzystać media społecznościowe, aby Twoja marka była rozpoznawalna i pozytywnie się kojarzyła?

Jeśli odpowiedź brzmi TAK, to koniecznie musisz się z nami spotkać!
Podpowiemy,
Doradzimy,
Wykonamy :-)

Prezentacja: http://www.slideshare.net/Vis_Services/prezentacja-vis...

Nasze zalety:
- doświadczony zespół
- profesjonalne know-how (znajomość trendów i platform)
- indywidualne podejście do zadań
- korzystne wyceny.

t: 531 606 198
Luiza W.

Luiza W. Starszy Specjalista
ds. Organizacji
Szkoleń /
Koordynator...

Temat: USŁUGI

Witam wszystkich serdecznie:)

Chciałabym zaprosić do wynajęcia przestronnych sal konferencyjnych, jestem pewna, że się Państwu spodobają.
Zachęcam bardzo dobrym usytuowaniem (CENTRUM WARSZAWY, vis a vis starej Ikei na Alejach Jerozolimskich w zabytkowej, owianej czarem kamienicy z tarasem widokowym na naszą piękną Warszawę:), elastycznymi rabatami, a także bogatym wyposażeniem oraz przesympatyczną obsługą.
Ujmując, Mazowiecka Grupa szkoleniowo - doradcza mieści się na ostatnim piętrze zabytkowej kamienicy (z windą), a niemałą atrakcją jest przepiękny taras widokowy na centrum miasta, gdzie zapraszam przed każdym spotkaniem na poranną kawę:).
W salach prowadzone są wszelkiego rodzaju szkolenia, wernisaże, wystawy, spotkania, warsztaty.

Mobile: 600 45 47 49
Zachęcam do obejrzenia zdjęć i zapoznania się ze stroną firmy:
http://www.sale.mgsd.pl/
Agata G.

Agata G. Magister
Psychologii,
specjalność
przedsiębiorczość i
zar...

Temat: USŁUGI

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

15 marzec 2013, Warszawa
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Zapraszamy do wzięcia ze sobą wizytówek, z których na koniec szkolenia zostanie wylosowana niespodzianka.

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Krzysztof Kodym

Absolwent The Polish Open University na wydziale „Zarządzanie Biznesem” ze specjalizacją
Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Certyfikowany Trener NLP oraz technik pamięciowych SPW.
Trener z dużym doświadczeniem. W ciągu 10 lat przeszkolił ponad 8000 uczestników spędzając
na sali szkoleniowej ponad 1500 dni. Ostrogi trenerskie zdobywał współpracując z takimi firmami
szkoleniowymi jak Specialist&Friends (House of Skills) oraz CS JET. Specjalista w zakresie sprzedaży,
negocjacji, obsługi Klienta i komunikacji. Twórca projektów szkoleniowych dla m.in. takich firm
jak Orange, Kruszwica, Netia, Unicolor, Nestle Waters, Uniwersytet Łódzki, CCIG. Brał czynny udział
w rebrandingu Orangu, wdrażaniu aplikacji CRM w wielu organizacjach oraz systemu ELIXIO_0 w Banku Handlowym.
Szkoli przedstawicieli handlowych korporacji: finansowych, FMCG, telekomunikacyjnych, IT, których
działalność opiera się na bezpośrednim kontakcie z Klientem.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
biuro@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Agata G.

Agata G. Magister
Psychologii,
specjalność
przedsiębiorczość i
zar...

Temat: USŁUGI

Work-life balance, czyli harmonia na co dzień

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 22 marzec 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Zapraszamy do wzięcia ze sobą wizytówek, z których na koniec szkolenia zostanie wylosowana niespodzianka.

Opis szkolenia:

Zainteresowania tematyką work-life balance pojawia się coraz częsciej. Dotychczasowe doświadczenia, wymagania rynku,
pracodawca oczekujący 100% zaangażowania i efektywności oraz ogólne przyspieszenie trybu życia w naszej kulturze
powoduje, że zaczynamy rozglądać się za postojem na naszej drodze. Takim postojem jest proponowane szkolenie, które
ma na celu pozwolić uczestnikom na zwolnienie obrotów i przyjrzenie się swoim strategiom działania, a w dalszym kroku
zdecydować, które strategie nam służą, a które należałoby zmienić. Otrzymają również wskazówki oraz metody pomocne przy
określaniu swoich celów oraz priorytetów.

Dla kogo:
Szkolenie skierowane jest do osób, które szukają wskazówek oraz inspiracji, które pozwolą im zadbać o równowagę
w życiu, której efekty będą widoczne zarówno w sferze prywatnej, jak i zawodowej.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

- uczestnicy określą co dla każdego z osobna oznacza równowaga i jak ją postrzegają
- Uczestnicy będą potrafili określać swoje priorytety
- Zostaną wyposażeni w narzędzia pomagające efektywnie zarządzać sobą w czasie
- Uczestnicy przyjrzą się co umożliwia im wytrwanie w postanowieniach i ich wewnętrzną motywację, po to aby wzmacniać skuteczne strategie
- Uczestnicy przećwiczą i przetrenują nowo nabyte umiejętności podczas aktywnych warsztatów

Program szkolenia:

1. Work-life balance – własna definicja

- Czym dla mnie jest work-life balance?
- Czy work-life balance jest osiągalny? – praca na przekonaniach

2. Cele i priorytety jako ważny element work-life balance

- Sztuka formułowania celów metodą SMART
- Sprawdzanie ekologii celu – pytania kartezjańskie
- Jak efektywnie wyznaczać priorytety w życiu prywatnym i zawodowym
- Matryca Eisenhovera – macierz zadań pilnych i ważnych
- Analiza ABC
- Technika 60/40

3. Zarządzanie sobą w czasie jako warunek zachowania równowagi życiowej

- Odczuwanie upływającego czasu – indywidualna percepcja czasu
- Wpływ własnych wartości i przekonań na zarządzanie czasem
- Autodiagnoza produktywności i efektywności w pracy
- Jak wykorzystujemy czas – test autodiagnostyczny
- Złodzieje czasu – mapa sytuacji + mój plan naprawczy

4. Moja wewnętrzna motywacja i wytrwałość w postanowieniach

- Wizualizacja efektów
- Analiza sił pola Kurta Levina – określenie obszarów do rozwoju
- Zmiana wg Kurta Levina
- Techniki wspomagające
- Dominujące potrzeby psychologiczne
- Nagradzanie się za "dobrą robotę"
- Ograniczające przekonania i przeformułowania prorozwojowe

5. Asertywność i stawianie granic sobie i innym

- Wyrażanie siebie
- Mówię nie, Wyrażam krytykę, formułuje prośby
- Postawa asertywna a uległa i agresywna
- Komunikat "Ja"

6. Wykorzystanie naszych zasobów energii w dążeniu do work-life balance

- Mechanizmy podejmowania decyzji – poziom świadomy i nieświadomy
- Konsekwencje intrapersonalne i interpersonalne
- Stres jako pożeracz energii
- Stres pozytywny (chęć do pracy, przyjmowanie wyzwań)
- Stres negatywny (strach, pustka w głowie, objawy fizyczne, niechęć do pracy)
- Rozpoznawanie sygnałów fizjologicznych jako element komunikacji umysł – ciało
- Sposoby radzenia sobie ze stresem a koncentracja na zadaniu
- Koncentracja na emocjach a koncentracja na zadaniu
- Działanie oparte na strategii poznawczej
- Zmiana sposobu myślenia o rzeczywistej sytuacji

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
biuro@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

konto usunięte

Temat: USŁUGI

Zapraszam do współpracy

Podług kontaktów powstałych od początku lat 90. jesteśmy w stanie w granicach rozsądku zoorganizować każdą formę finansowania powyżej 500 tys.
Współpracujemy zarówno z polskimi jak również zagranicznymi bankami, które posiadają w Polsce tylko swoje przedstawicielstwa.
Istnieje również możliwość poszerzania rynków zbytu dla firm w kierunku zachodnim ( Hiszpania, Francja , kraje Beneluksu , Niemcy ) czy też wschodnim ( Rosja, Ukraina, Kazachstan, Chiny ) oraz pośrednictwo handlowe.

Wojciech Walczak
883 259 700
Cecylia P.

Cecylia P. Przedsiębiorca -
Główny Specjalista
ds. BHP

Temat: USŁUGI

Witam,
jestem Głównym Specjalistą ds. BHP, oferuję szeroki zakres usług w tym temacie i zapraszam do zapoznania sie z ofertą na stronie http://bhp-service.com/.
Bardzo lubię obsługiwać firmy budowlane/deweloperów, gdyż tam dopiero są duże wyzwania... dla Inspektora bhp.

Drugi temat moich zainteresowań i pracy skupia się na tzw. zarabianiu "pasywnym". Można zarobić naprawdę niezłe pieniądze nie będąc u nikogo na "etacie", wystarczy odrobina chęci, poświęcenie niewielkiego czasu na zgłębienie tematów i otwartość na innych ludzi - to w zupełności wystarczy, aby stać się kimś innym i mieć tzw. "wolność finansową".
Studia trwają średnio 4-5 lat, kończysz uczelnię i masz problem, gdyż nie masz pracy, a więc i nie masz dochodów a żyć i płacić miesięcznie zobowiązania trzeba - proponuję inne sposoby rozwiązania tych problemów.
Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu, zapoznam z temtem, przeszkolę i podpowiem co robić, aby zarobić:-)
Pozdrawiam,
Cecylia Połuboczek

Następna dyskusja:

Usługi malarskie




Wyślij zaproszenie do