konto usunięte
Temat: Jeżeli interesuje Cię MLM, nie wchodź!
Czym jest MLM?Na dzień dzisiejszy dominacja handlu tradycyjnego (sklepowego) wydaje się być mocno zachwiana i nowoczesne formy sprzedaży zajmują coraz mocniejszą pozycję. Spośród nich, najbardziej skuteczną jest multi-level marketing, czyli sprzedaż sieciowa.
Według tradycyjnego myślenia, produkt trafia do konsumenta w taki sposób, że idzie on do sklepu i tam go kupuje. Dlatego dzieje się tak, że zanim produkt trafi od producenta, poprzez importera, hurtownika, sprzedawcę detalicznego do konsumenta, jego cena wielokrotnie wzrasta, ponieważ każdy członek tradycyjnego łańcucha handlowego z marży na tym samym produkcie pragnie sfinansować swoją działalność gospodarczą i odłożyć swój zysk. W większości przypadków, o tradycyjnej formie sprzedaży można powiedzieć, że przestał istnieć kontakt osobisty pomiędzy sprzedawcą, a kupującym. Nie ma osobistego doświadczenia, dobrej rady, lecz w drodze dobrze zaplanowanej, niezwykle drogiej kampanii reklamowej próbuje się wytłumaczyć ludziom, dlaczego dany produkt jest dla klienta najlepszy.
W przeciwieństwie do tego, koncepcja sprzedaży sieciowej opiera się na tym, iż to, co ludzie sami chętnie kupują, mając w tym zakresie dobre doświadczenia, chętnie polecają innym osobom ze swego otoczenia. Dzięki tej metodzie droga pomiędzy producentem a konsumentem zostaje skrócona i w miejsce ogromnych kosztów reklamy do głosu dochodzi ustne propagowanie. Dzięki temu producent może więcej pieniędzy przeznaczyć na podnoszenie jakości swych produktów, zaś sumę przeznaczoną wcześniej na kampanię reklamową dzieli pomiędzy członków sieci, proporcjonalnie do ich wyników sprzedaży.
Multi-level marketing (MLM), czyli sprzedaż wielopoziomowa lub sieciowa, jest więc jedną z nowoczesnych form sprzedaży produktów lub usług. Firmy MLM sprzedają swe produkty członkom sieci składającej się z konsumentów. Konsumenci są też równocześnie sprzedawcami produktu, którzy sami budują sieć z kolejnych konsumentów w taki sposób, iż polecają produkt lub samą możliwość handlową MLM swym znajomym.
Gdy jakiś produkt wchodzi na rynek, producent musi zadecydować, w jaki sposób ma się on tam znaleźć. Jednym z rozwiązań jest wybór „ klasycznej” formy sprzedaży. W takim przypadku musi on dostarczyć produkty z fabryki do centrów logistycznych lub sieci hurtowni, by stamtąd mogły one trafić do handlu detalicznego lub sieci sklepów. W przypadku sprzedaży sieciowej zamiast do sieci sklepów, produkt trafia do takich osób, które w ramach prowadzonej przez siebie działalności utrzymują kontakt osobisty ze swymi klientami (kupującymi). Tak więc różnica polega na tym, że to nie ja idę do sklepu kupić to, co chcę, lecz dzwonię do znajomego, który na podstawie własnych doświadczeń polecił mi dany produkt. Tak więc – który system jest bardziej nowoczesny?
Zalety sprzedaży sieciowej:
- Nie wymaga specjalistycznego wykształcenia
- Nie trzeba inwestować kapitału
- Swobodne dysponowanie czasem
- Brak opłaty członkowskiej
- Brak ryzyka
- Praca bez zwierzchnika
- Zatrudnienie główne lub dodatkowe
- Możliwość zdobycia ponadprzeciętnego wynagrodzenia
Network marketing daje również każdemu możliwość osiągnięcia ponadprzeciętnego dochodu. W tym celu oczywiście oprócz podjęcia decyzji niezbędna jest również wytrwałość i pracowitość. Network marketing nigdy nie obiecywał efektów bez wysiłku... Obietnica zawsze była następująca:
"Przy takim samym wkładzie czasu i energii sprzedaż sieciowa przynosi kilkakrotnie większe rezultaty niż jakiekolwiek inne rozpoczynane przedsięwzięcie."
Kontakt: 661 295 308.
Pozdrawiam. Sylwester Stodolski