konto usunięte

Temat: Doradztwo i konsulting w sprzedaży, pomoc, współpraca.

Oferuje stałe wsparcie merytoryczno – operacyjne, polegające na regularnym doradztwie oraz realizacji konkretnych działań z zakresu rozwoju sprzedaży, biznesu i marketingu, obejmujących takie tematy jak:

- doradztwo sprzedażowe, doradztwo biznesowe dla firm, strategie,
- audyt, ocena i badanie procesu sprzedaży,
- szkolenia sprzedażowe dla firm, dla handlowców, sprzedawców i działów obsługi klienta,
-szkolenia ze sprzedaży przez telefon, szkolenia dla pracowników telemarketingu i call center,

Wszystkie programy rozpoczynają się od bezpłatnej, rozpoznawczej konsultacji, aby dowiedzieć się jak najwięcej o Twojej firmie i przedyskutować Twoje cele sprzedażowe i biznesowe. Gdy będziesz zadowolony z projektu, kosztów i czasu jego trwania, rozpoczniemy przygotowania do dostarczenia programu poprawy sprzedaży w Twojej firmie, przedsiębiorstwie, organizacji.

Więcej informacji na: http://www.sebby.pl/

Zapraszam do współpracy!Ten post został edytowany przez Autora dnia 07.10.14 o godzinie 16:03
Agata G.

Agata G. Magister
Psychologii,
specjalność
przedsiębiorczość i
zar...

Temat: Doradztwo i konsulting w sprzedaży, pomoc, współpraca.

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

15 marzec 2013, Warszawa
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Zapraszamy do wzięcia ze sobą wizytówek, z których na koniec szkolenia zostanie wylosowana niespodzianka.

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Krzysztof Kodym

Absolwent The Polish Open University na wydziale „Zarządzanie Biznesem” ze specjalizacją
Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Certyfikowany Trener NLP oraz technik pamięciowych SPW.
Trener z dużym doświadczeniem. W ciągu 10 lat przeszkolił ponad 8000 uczestników spędzając
na sali szkoleniowej ponad 1500 dni. Ostrogi trenerskie zdobywał współpracując z takimi firmami
szkoleniowymi jak Specialist&Friends (House of Skills) oraz CS JET. Specjalista w zakresie sprzedaży,
negocjacji, obsługi Klienta i komunikacji. Twórca projektów szkoleniowych dla m.in. takich firm
jak Orange, Kruszwica, Netia, Unicolor, Nestle Waters, Uniwersytet Łódzki, CCIG. Brał czynny udział
w rebrandingu Orangu, wdrażaniu aplikacji CRM w wielu organizacjach oraz systemu ELIXIO_0 w Banku Handlowym.
Szkoli przedstawicieli handlowych korporacji: finansowych, FMCG, telekomunikacyjnych, IT, których
działalność opiera się na bezpośrednim kontakcie z Klientem.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
biuro@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Hubert Majchrzak

Hubert Majchrzak Akredytowany Coach
ICF ACC, E-commerce
manager,
interim-m...

Temat: Doradztwo i konsulting w sprzedaży, pomoc, współpraca.

Pomożemy Twoim handlowcom i menadżerom w osiągnięciu celów.
- Chcesz zwiększyć sprzedaż?
- Polepszyć komunikację?
- Wprowadzić nowy produkt?

Nasi Coachowie pomogą Ci w realizacji tych zadań zapraszamy na biznes coaching, niech Twoja firma skorzysta już teraz.



Wyślij zaproszenie do