Jacek Makowski

Jacek Makowski Menedżer Sprzedaży,
DrSprzedaz.pl

Temat: Wygraj, tworząc nieporównywalne oferty :: Biuletyn grupy...

O ile nie jesteś przedstawicielem producenta "najniższej jakości towaru za najniższą cenę" :) to na pewno nie lubisz, gdy klient uparcie włącza płytę: "Dlaczego to takie drogie". Nie chcesz słuchać tej płyty? Zaskocz pozytywnie klienta i daj mu niepowtarzalną ofertę. Przeczytaj, co na ten temat mówi Konrad Przyłucki:

WYGRASZ TWORZĄC NIEPORÓWNYWALNE OFERTY HANDLOWE
Rozmowa z Konradem Przyłuckim, dyrektorem handlowym firmy Webmedio

Obrazek

Jaka jest droga do tworzenia „atrakcyjnych ofert handlowych” przez firmę?
W świecie gdzie wszystko można porównać, a rywalizacja o klienta często sprowadza się do rywalizacji o cenę, kluczem do sukcesu jest tzw. „oferta nieporównywalna”. Można ją stworzyć przesuwając środek ciężkości na wartość dodaną, lub przewagę konkurencyjną. Walka o klienta ceną to ostateczność.
Więcej: http://www.drsprzedaz.pl/wywiady/get/74/wygrasz-tworza...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Załóż profil na http://www.drsprzedaz.pl i pomóż nam rozwijać portal tak, aby był dla Ciebie użyteczny!
- Zastanawiasz się nad rozwiązaniem problemu sprzedażowego? Zaproponuj temat, a my znajdziemy eksperta, który przygotuje artykuł
- Znasz menedżera sprzedaży lub sprzedawcę, z którym powinniśmy Twoim zdaniem zrobić wywiad? Zaproponuj nam taką osobę.
Propozycje artykułów i wywiadów możesz zgłaszać redakcji używając profilu na portalu http://www.DrSprzedaz.pl
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kolejny, nowy sprzedawca znów sobie nie radzi. Nie ma wyjścia, trzeba szukać następnego. A przecież poświęciłeś tyle czasu aby go zrekrutować i wdrożyć w pracę...
Ale czy naprawdę sie przyłożyłeś? Pomyśl, jak udaje Ci się nie przynosić codziennie ze sklepu niesmacznych jogurtów, paskudnej czekolady lub niezdatnego do użycia szamponu? A teraz zastanów się czy do wyboru sprzedawcy do swojego zespołu przykładasz się bardziej niż do zakupów wymienionych wyżej produktów. Przeczytaj artykuł Jana Trwalińskiego.

SZUKAJ SPRZEDAWCY JAK JOGURTU. I NIE DAJ MU SIĘ ZEPSUĆ
Jan Trwaliński

Obrazek

Kiedy szukasz top-sprzedawców? Czy wtedy, gdy w twoim zespole “zwalnia się miejsce”? Jeśli tak, to robisz ogromny błąd!
Dlaczego łatwiej nam znaleźć świetny jogurt niż dobrego sprzedawcę? Zastanawiałeś się kiedyś? To ciekawe, ze szukając sprzedawcy do zespołu popełniamy wiele błędów, których potrafimy uniknąć szukając zwykłego jogurtu. A co jest dla Ciebie ważniejsze? Może jednak jogurt?
Więcej: http://www.drsprzedaz.pl/artykuly/get/132/szukaj-sprze...

Życzę ciekawej lektury!

Pozdrawiam
Jacek Makowski
http://www.drsprzedaz.pl

Obrazek