konto usunięte
Temat: Zasady Funkcjonowania Grupy
Pisząc posty w Grupie "Twoja Kariera" zgadzasz się na poniższe zasady:1. Do zamieszczania ogłoszeń o spotkaniach, szkoleniach, konferencjach służy osobny wątek. Zamieszczenie ogłoszenia poza tym wątkiem musi być uzgodnione z założycielką Grupy.
2. Zamieszczaj pełne oferty spotkań, szkoleń, konferencji, pamiętając o podaniu daty oraz ceny danego wydarzenia (lub informacji, że jest bezpłatne). Ogłoszenia zawierające tylko zaproszenie oraz link do konkretnego wydarzenia, nie zawierające daty i ceny - będą kasowane.
3. Zaproszenia do innych grup będą kasowane po upływie 3 dni od daty ich zamieszczenia.
4. W czasie dyskusji trzymaj się pierwotnego tematu wątku.
5. Zabronione są wycieczki osobiste i argumenty ad personam pod czyimkolwiek adresem.
6. Zasady mogą ulec zmianie - gdy zaobserwuję taką konieczność.