Daniel Ballon

Daniel Ballon BALLON Business
Project Management

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

Witam serdecznie,

Poszukujemy osób, które zainteresowane są uzyskaniem wykształcenia w Niemczech:

Nauka zawodu - Niemcy:
Nauka zawodu: Pracownik administracyjno- biurowy
Nauka Zawodu (Specjalizacje techniczne)

Przewidziany czas trwania 3,5 roku.
Odpłatna praktyczna nauka zawodu w zakładzie pracy.
Nauka teoretyczna w szkole.

Osoby, które są zainteresowane prosimy o przesłanie prywatnej wiadomości. Dziękuję. Zastrzegamy, ze będziemy się kontaktować tylko z wybranymi osobami.

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

Zapraszam na darmowe szkolenie z zakresu planowania swojej kariery zawodowej.

Szkolenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą wybrać studia lub zawód - uczniowie, studenci, absolwenci, do osób pracujących chcących zmienić miejsce pracy, osób bez zatrudnienia oraz wszystkich tych, którzy chcą odnaleźć się na rynku pracy.

Data: 31.01.2014, piątek, godz. 13:30 - 18:00
Miejsce: Warszawa, Ochota
Prowadzi trener, pedagog, doradca zawodowy z kilkunastoletnim doświadczeniem szkoleniowym oraz biznesowym.
Na szkoleniu otrzymają Państwo rzetelną informację na temat swoich predyspozycji i możliwości oraz na temat oczekiwań i możliwości rynku pracy, wzmocnią pewność siebie oraz motywację.

Zgłoszenia przyjmujemy elektronicznie pod adresem kontakt@grupa23.com.pl
Decyduje kolejność zgłoszeń.
Ilość miejsc: 6

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania


Obrazek


"Czym jest zaufanie? Mógłbym podać słownikową definicję, ale i tak każdy wie kiedy je odczuwa. Zaufanie pojawia się wówczas, gdy liderzy są szczerzy, uczciwi i dotrzymują słowa. To bardzo proste." Jack Welch, były prezes General Electric

Serdecznie zapraszamy na bezpłatne webinarium „ZAUFANIE. Kluczowa kompetencja współczesnych liderów”, które odbędzie się 26 lutego 2014 roku, o godz. 20:00 na portalu networkio.eu.
W roli głównej Sebastian Kotow, CEO polskiego oddziału globalnej firmy doradczo-szkoleniowych FranklinCovey. Biorąc udział w wykładzie, dowiesz się:
* czym jest podatek od braku zaufania
* jak używać języka zaufania
* jak zwiększyć wpływy z tytułu Dywidendy od zaufania
* i wiele, wiele innych.

„Zaufanie to nie tylko cnota społeczna. To twardy, ekonomiczny aspekt budowania sukcesu w biznesie. Jest czymś poważnym, realnym i mierzalnym. W krytyczny sposób wpływa na szybkość i koszty. Może być czymś co budujemy i co niszczymy, ale możemy się nauczyć, jak rozwijać tą cechę u siebie i innych. Możemy również dowiedzieć się, jak w większości przypadków odbudować stracone zaufanie. Nic nie ma tak ogromnego wpływu na rozwój liderów, organizacji w sektorze MLM i DS jak Szybkość Zaufania®” – powiedział Sebastian Kotow.

Zaufanie to dzisiaj kluczowa kompetencja każdego LIDERA w każdej branży.

Bądź z nami koniecznie!

WIĘCEJ INFORMACJI

DOŁĄCZ DO WYDARZENIA NA FACEBOOKU
Magdalena Ż.

Magdalena Ż. HR Business Partner

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

Zdobądź nowe umiejętności i kwalifikacje zawodowe w zakresie interim management! Dowiedz się jak skutecznie szukać pracy, podejmij nowe wyzwania zawodowe i zaprezentuj się przed potencjalnymi pracodawcami.

Rekrutacja Uczestników do projektu „Interim Manager – zawód przyszłości” rozpoczęta!

Zapraszamy do udziału w projekcie „Interim Manager – zawód przyszłości” osoby pozostające bez zatrudnienia z woj. mazowieckiego - menedżerów i specjalistów, które chciałyby rozwijać swoją karierę w zawodzie Interim Managera.

Zapraszamy osoby spełniające formalne kryteria udziału:

• Zamieszkujące na terenie województwa mazowieckiego;
• Będące osobami pozostającymi bez zatrudnienia (zarejestrowanymi bądź niezarejestrowanymi w Urzędzie Pracy);
• Posiadające wykształcenie wyższe;
• Posiadające doświadczenie na stanowisku menedżerskim/ w zarządzaniu zespołem/ bądź zarządzaniu projektowym;
• Zainteresowane rozwojem swoich kompetencji zawodowych związanych z obszarem nowoczesnych form zarządzania - interim management;
• Zmotywowane do powrotu na rynek pracy.

W ramach projektu bezpłatnie oferujemy Państwu:

• Wsparcie doświadczonego doradcy zawodowego w aktywnym powrocie na rynek pracy i planowaniu dalszego rozwoju zawodowego;
• Szkolenia z zakresu aktywizacji zawodowej;
• Szkolenia zawodowe, w tym przygotowujące do pełnienia funkcji Interim Managera (ok. 100h szkoleń na jednego uczestnika);
• Współpracę z pracodawcami w formie 3 miesięcznej współpracy czasowej/praktyk z firmami z woj. mazowieckiego.

Więcej informacji na temat projektu oraz formularz zgłoszeniowy znajdą Państwo na stronie internetowej: http://www.im-zawod-przyszlosci.inwenta.pl

Oferta dla firm

Zachęcamy także do współpracy firmy z woj. mazowieckiego zainteresowane nawiązaniem współpracy z wysoko wykwalifikowanymi kandydatami w ramach 3 miesięcznej współpracy w formie współpracy czasowej/stażu/praktyk/projektu czasowego.

Więcej informacji znajdą Państwo na http://www.im-zawod-przyszlosci.inwenta.pl/dla-firm

Biuro projektu: ul. Inwenta Sp. z o.o., ul. Koszykowa 69/3, 00-667 Warszawa, el.: 022 50 234 70, faks: 022 50 234 71, e-mail: imzawod@inwenta.pl

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zapraszamy!
Magdalena D.

Magdalena D. Specjalista
ds.marketingu,
content marketing,
SEO

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

„Specjalistyczne wsparcie dla pracowników agencji zatrudnienia z terenu województwa śląskiego”

Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach serdecznie zaprasza do udziału w projekcie, który skierowany jest do pracowników agencji zatrudnienia oraz agencji zatrudnienia działających na śląskim rynku pracy, w tym śląskich filii agencji mających siedziby poza województwem śląskim.

Uczestnicy projektu będą mogli skorzystać z bezpłatnego wsparcia szkoleniowego. Każdy z uczestników może wybrać dwa spośród poniższych tematów:
1. Specjalistyczna oferta zatrudnieniowa dla osób w wieku 15-30 lat
2. Aktywizacja zawodowa osób w wieku 50-64 lata
3. Metody i techniki badania predyspozycji zawodowych
4. Assessment i Development Center
5. Praca z trudnym klientem
6. Wybrane aspekty pracy z klientem odmienno kulturowym
7. Agencje zatrudnienia w systemie EURES
8. Pośrednictwo pracy krajowe i zagraniczne
9. Obsługa klienta z niepełnosprawnością w agencji zatrudnienia
10. Headhunting - rekrutacja specjalistów najwyższej klasy
11. Usługi pracy tymczasowej i rekrutacji, w tym leasing pracowniczy, try&hire, personel tymczasowy
12. Doradztwo personalne: specyfika rekrutacji dla różnych sektorów gospodarki
13. Marketing w agencjach zatrudnienia

W ramach projektu planuje się ponadto bezpłatną usługę doradczą dla 18 agencji zatrudnienia. Celem doradztwa będzie wsparcie metodyczne w zakresie poradnictwa zawodowego i pośrednictwa pracy.

Zakres tematyczny doradztwa (do wyboru):
1. Organizacja stanowiska pracy doradcy zawodowego i pośrednika pracy
2. Analiza dostępnych metod pracy/narzędzi stosowanych w poradnictwie zawodowym, doradztwie personalnym, pośrednictwie pracy
3. Warsztat pracy doradcy zawodowego
4. Dobór metod i narzędzi do profilu agencji zatrudnienia
5. Warsztat pracy pośrednika pracy

Wsparciem szkoleniowym i doradczym objęci mogą zostać tylko pracownicy związani z bezpośrednią obsługą klienta.

Rekrutacja uczestników trwa do 31.03.2014 .

Siedziba projektu:

Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
ul. Kościuszki 30 pok. 612
tel. 32 757 33 37
Koordynator: Aleksandra Skalec

Punkt rekrutacyjny:

Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach
tel. 32 351 11 96
email: stdoradztwo@rig.katowice.pl
Osoba odpowiedzialna za rekrutację: Anna Myszur
Magdalena Kluszczyk

Magdalena Kluszczyk Certified Daring
Way™ Facilitator –
Candidate,
Psycholog,...

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania


Obrazek


Zapraszamy na bezpłatne webinarium- NA SKRZYDŁACH KARIERY. Jak znaleźć pracę, która da Ci spełnienie i satysfakcję?

W trakcie spotkanie m.in.:
• poznasz 3 kroki do znalezienia satysfakcjonującej kariery
• poznasz pola zarządzania karierą
• dowiesz się, jak odkryć w sobie talent i poznać swoje mocne strony
• sprawdzisz swój potencjał

Rozwiń skrzydła kariery i dołącz do nas!

Zarezerwuj sobie miejsce na:
http://www.formget.com/app/view/form/rFZd-45198

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

Witam,

osoby zainteresowane rozwojem kariery zawodowej związanej z procesem wprowadzania na rynek nowych produktów, zapraszam na unikalne studia podyplomowe IWP i SGH: Design Management.

Trwają zapisy na edycję 2014/2015. Szczegóły na tej stronie: http://www.iwp.com.pl/product_design_management

Materiał filmowy: https://www.youtube.com/watch?v=gyGplMow9VA
Kasia Antosiewicz

Kasia Antosiewicz trener
biznesu/trener
trenerów/koordynator
_menedżer projektu

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

Informacja z ostatniej chwili:
Zwolniły się 4 miejsca w jesiennej edycji Szkoły Trenerów Biznesu - kurs podstawowy
128 godzin za jedyne 3300 zł. Formularz zgłoszeniowy dostępny tutaj:

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dE...

pytania: biuro@ekspedite.edu.pl
Katarzyna Rejdych

Katarzyna Rejdych Student, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Krakowie

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

Jeśli chcesz, bu twoja kariera nabrała tempa, pamiętaj, że wszystko zależy od Ciebie. Możesz wybrać zapraszam Nicki Vujicic czy Anthony Robbins? Więcej szczegółów http://bit.ly/TonyRobbinsInPoland . Tak tak będą w Polsce. Polecam i zapraszam ;)
Aleksandra Mackiewicz

Aleksandra Mackiewicz Trener, Doradca
zawodowy

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

Zastanawiasz się nad zmianą pracy?
Chcesz, by była to zmiana na lepsze?
Myślisz o tym, jak najlepiej się do tego przygotować?


Weź udział w szkoleniu a zyskasz:
• Odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące zmiany zatrudnienia.
• Wiedzę o najnowszych trendach na rynku pracy.
• Zasoby, które pomogą Ci w przygotowaniu się do zmiany pracy.
• Impuls do pozytywnego działania.

Program szczegółowy:
Czas trwania: 1 dzień (8 godzin)

1. Zmiana- jedyna stała w życiu.
2. Miejsce, w którym jesteś. Miejsce, w którym, chciałbyś/ chciałabyś być.
3. Co mam w gotowości?
4. Strach przed zmianą- jak sobie z nim radzić?
5. Diagnoza etapu gotowości do zmiany.
6. Wypracowanie ścieżki zmiany.
a. Co będzie pierwszym krokiem?
b. Zaplanowanie następnych działań.
7. Lokalny rynek pracy- co się dzieje w mojej branży?
8. Jak przygotować się do zmiany zatrudnienia?
9. Podsumowanie warsztatu.

Ważne informacje:
Miejsce: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, ul. Ostrowskiego 30b, Wrocław, sala 54.
Termin: 4 października 2014, w godzinach od 9:00 do 17:00
Koszt: 150 zł od osoby.
Cena obejmuje uczestnictwo w warsztatach (8 godz.), materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, poczęstunek, konsultacje indywidualne w ciągu miesiąca od uczestnictwa w warsztacie.

Promocja: jeśli zgłosisz się do końca sierpnia 2014 za udział w warsztacie zapłacisz 100 zł!

Zgłosić się możesz wypełniając kwestionariusz: http://bit.ly/1zuGIUb. Pomoże nam on lepiej przygotować się na Twoje potrzeby.

Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata na konto:
Maciej Mackiewicz
27 1090 2330 0000 0001 0533 9977

W tytule przelewu proszę wpisać: imię, nazwisko „Zmiana pracy”

W razie dodatkowych pytań – zapraszam do kontaktu.

Aleksandra Mackiewicz
a.mackiewicz@gorymozliwosci.pl
tel. 536 430 983
blog.psycholog-mackiewicz.pl

Trenerzy:
Aleksandra Mackiewicz – jestem doradczynią zawodową, szkoleniowcem, trenerką aktywności. Towarzyszyłam już kilkuset osobom w procesie zmiany w obszarze życia zawodowego. Współpracuję z wieloma instytucjami rynku pracy oraz pracodawcami. Osoby pragnące zmiany w obszarze życia zawodowego wspieram z perspektywy doradcy zawodowego oraz rekrutera.
Moje doświadczenie zawodowe obejmuje ponad 600 godzin przeprowadzonych szkoleń oraz 1000 godzin wsparcia indywidualnego. Moim żywiołem jest działanie, mam w sobie nieskończone pokłady ciekawości tego, co jeszcze przede mną.

Maciej Mackiewicz- aktywność zawodową dzielę między pracę psychoterapeutyczną i szkoleniową. Przeszkoliłem już ponad 500 osób i przeprowadziłem blisko 1700 godzin szkoleń. Specjalizuję się w szkoleniach podnoszących kwalifikacje, rozwijających kompetencje, a także specjalistycznych dla poszczególnych grup zawodowych. Szczególnie interesuję się tematyką zmian życiowych i zawodowych, fascynujący jest dla mnie zarówno sam proces zmian, jak i przygotowanie się do niego. Swoimi przemyśleniami dzielę się na blogu, którego tematyka dotyczy budowania dobrostanu psychicznego i poszukiwania rozwiązań. Odpoczywam z dala od zgiełku miasta, w górach, które zmieniają się trochę wolniej. Piszę własne opowiadania i powieści.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

________________________________________

ROZWIJANKA - weekend rozwoju zawodowego z Alterline

27 września Centrum Konferencyjne OGRODOWA 58 w Warszawie

Zapraszamy na weekend, podczas którego będziecie mogli skorzystać z kompleksowego pakietu aktywności rozwojowych dedykowanego osobom, którzy chcą odnieść sukces zawodowy, pracując na etacie lub prowadząc własny biznes.

Oferujemy do wyboru dwa pakiety aktywności rozwojowych:

KORPONACJA - Pakiet dla osób pracujących na etacie• Test predyspozycji zawodowych, diagnozujący Twoje zasoby, mocne strony i obszary wymagające wzmocnienia (test online wypełniany przed warsztatem)
• Trening planowania kariery: Jak odnieść sukces na etacie? (warsztat odbywa się w godzinach 10:00-13:00)
• Sesja z coachem (termin ustalany indywidualnie)

POSTAW NA SWOIM - pakiet dla osób prowadzących lub chcących założyć własny biznes
• Test predyspozycji diagnozujący Twoje zasoby jako właściciela firmy, mocne strony i obszary wymagające wzmocnienia (test online wypełniany przed warsztatem)
• Trening wyznaczania celów i efektywnego planowania: Jak przekuć wizję/ pomysł na sukces biznesowy? (warsztat odbywa się w godzinach 14:00-17:00)
• Sesja z coachem (termin ustalany indywidualnie)
________________________________________

Więcej informacji i zapisy na naszej stronie
http://alterline.pl
Maciej W.

Maciej W. Menedżer

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

Zapraszam do grupy NOWOCZESNY MANAGER inspiracje i trendy
http://www.goldenline.pl/forum/nowoczesny-manager-insp...

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

[WARSZAWA] ZADBANA FINANSOWO - 3 MIESIĘCZNY PROGRAM XI.14 - I.15

[img]
Obrazek
[img]

Jak u Ciebie z pieniędzmi?
Wiem, że z grubej rury od razu pytam, jednak wielu klientów, z którymi pracuję ma z tymi pieniędzmi problem.

Jeśli i Tobie nie starcza na realizację własnych marzeń tylko i wyłącznie z powodu pieniędzy. Jeśli chcesz mówić o sobie, że jesteś wolna finansowo i nie masz ograniczeń związanych z pieniędzmi to mam dla Ciebie propozycję.

Po moich doświadczeniach z przedsiębiorcami, z którymi pracuję indywidualnie, po moich doświadczeniach z klientami indywidualnymi widzę, że jest duża potrzeba zmiany w postrzeganiu pieniędzy. Ludzie chcą zarabiać pieniądze by się utrzymać, realizować cele i spełniać marzenia. Niestety, często tych pieniędzy brakuje by realizować to wszystko. Widzę też wiele pułapek i błędów z pieniędzmi i pracuję z tymi kwestiami.
Swoim doświadczeniem i wiedzą chcę się teraz podzielić z Tobą. Sama wiele zmieniłam w tym temacie i mogę z dumą powiedzieć, że nigdy wcześniej nie miałam takich dochodów, a było krucho momentami. W swoim podejściu do pieniędzy zmieniłam fundamentalne kwestie, mam nowe nawyki. Moi klienci korzystają już z rozwiązań ale i też rozwijają własne.
Jeśli:
- nie masz tylu pieniędzy, ile byś chciała.
- chcesz mieć więcej pieniędzy po to by mieć bezpieczeństwo i stabilizację (to pułapka).
- trudno Ci rozmawiać o pieniądzach w trakcie negocjacji z szefem, klientem lub nawet z własna rodziną.
- uważasz, że pieniądze szczęścia nie dają.

I zgadzasz się chociaż z jednym z powyższych stwierdzeń, to wiedz, że można i trzeba to zmienić jeśli chcesz mieć więcej pieniędzy i umieć nimi tak zarządzać by ich nie stracić. Zapewne słyszałaś wiele historii na temat tego, jak ludzie wygrywali w Lotka, a potem szybko tracili wszystko…. dzieje się tak bardzo często i Ty również masz swoje własne nawyki i schematy, przez które nie będziesz nigdy bogata, chyba, że coś z tym zrobisz.

Zapraszam Cię już dzisiaj na premierową edycję programu skierowanego wyłącznie dla Kobiet (bo to najczęściej kobiety gorzej zarabiają niż mężczyźni), który nazwałam Zadbana finansowo.

Wiem, że wiele osób gardzi kasą, wiem też, że wiele osób nie przyznaje się do tego, że pieniądze są ważne w życiu. Jeśli ktoś Ci mówi, że pieniądze nie są ważne w życiu, to prawdopodobnie nie ma tych pieniędzy.
W naszym świecie, w naszej cywilizacji pieniądze są bardzo ważną kwestią. Niestety, my kobiety, często omijamy ten aspekt – bo co? Nie wypada? O pieniądzach się nie rozmawia?

Zadbana finansowo - 3 miesiące pracy w grupie warsztatowej. Spotykać się będziemy w poniedziałki w Centrum Warszawy. Spotkania grupy będą się odbywały co 2 tygodnie, w sumie 6 spotkań. W grupie maksymalnie będzie mogło wziąć udział 10 osób. Będziemy pracowały od godz. 18.00 do 21.00. Startujemy już 3 listopada 2014 r.
Dlaczego taka forma?
Wielu osób nie stać na indywidualny coaching i zdaję sobie z tego sprawę. Dlatego chcę stworzyć grupę osób, które mają podobny cel związany z pieniędzmi i będziemy pracować coachingowo. Taka forma zajęć oprócz tego, że jest tańsza to ma jeszcze jeden istotny element – wsparcie innych członków grupy. Będzie stworzona specjalna grupa na Facebooku by móc być w kontakcie pomiędzy spotkaniami i po zakończeniu programu. Możecie liczyć na nowe przyjaźnie :)
Celem programu jest to, że będziesz mieć więcej pieniędzy niż obecnie!
I możesz być spokojna, że nie będę Ci kazała zmieniać pracy by osiągnąć cel programu ;)

Zarys programu:

1. Przeszłość finansowa, doświadczenia, co nie gra, co zmienić.

Twoja przeszłość, nauka ją otrzymałaś w domu, to co widziałaś i było związane z bogactwem i pieniędzmi, niestety ma na Ciebie wpływ i na to jak wyglądają Twoje finanse. Na tym module będziemy pracowały z Twoimi nawykami i zachowaniami, których nauczyłaś się bądź doświadczyłaś w przeszłości. Punkt pierwszy do każdej zmiany to ŚWIADOMOŚĆ. Dlatego poznasz własne przekonania, nawyki, które nie sprzyjają Ci do tego by stać się Zadbaną Finansowo.

2. Uciążliwe schematy działania – świadomość i wdrożenie nowych schematów i nawyków związanych z zarabianiem pieniędzy oraz wydawaniem.

Każde zachowanie można zmienić, każdy nawyk można zmienić, o ile będziesz chciała. Samodyscyplina, kontrola, analiza i determinacja – zbudujesz swój własny nowy nawyk. Nawyk, dzięki któremu będziesz mogła stać się Zadbaną Finansowo.

3. Powody dla których chcesz pieniędzy kontra powody (nieświadome), dla których pieniędzy nie będziesz miała.

Motywacja vs. determinacja. Powód dla którego chcesz być Zadbaną Finansowo musi byś silny, mocny i stabilny. Jeśli pragniesz własnej wolności finansowej tylko ze względu na zapewnienie sobie samej poczucia bezpieczeństwa to błąd. Błąd, który może przekreślić Twoją wolność finansową przez który, nie staniesz się Zadbaną Finansowo. Na tym module sprawdzimy Twoją motywację i intencję oraz dokonamy pewnych zmian – by skutecznie stać się Zadbaną Finansowo.

4. Przyszłość i wolność finansowa.

A jak to będzie wyglądało w przyszłości? Zastosujemy szereg technik i narzędzi, które pomogą Ci wytrwać w kursie do tego by stać się Zadbaną Finansowo.

5. Pewność siebie i poczucie własnej wartości w kwestii wynagradzania i efektów finansowych.

Jeden z ważniejszych aspektów. Skąd się biorą pieniądze? Dlaczego niektórzy są bogaci, a inni biedni? Jak rozmawiać o pieniądzach z poszanowaniem siebie i innych ludzi? Jak wyceniać? Ten moduł da Ci odpowiedzi na te pytania

6. Nowa rzeczywistość – jestem zadbana finansowo!

Świętujemy! Żegnamy stare problemy, witamy nową rzeczywistość, moc, sprawczość i nową pewność siebie oraz poczucie własnej wartości.

Kwestie formalne:

Ilość miejsc jest ograniczona. Liczy się kolejność zgłoszeń i wpłat.
Przy zapisie do 10 października 2014 r:

750 zł plus Vat za udział w 3 miesięcznym programie coachingowym. To jedynie 250 zł netto za 1 miesiąc współpracy. Płatność jednorazowa.
1050 zł plus Vat za udział w 3 miesięcznym programie coachingowym. Rozłożenie płatności na 3 raty – po 350 zł plus Vat za każdy miesiąc współpracy.

Przy zapisie po 10 października 2014 r:

1350 zł plus Vat za udział w 3 miesięcznym programie coachingowym. Płatność jednorazowa

1650 zł plus Vat za udział w 3 miesięcznym programie coachingowym. Płatność rozłożona w 3 ratach – po 550 zł plus Vat za każdy miesiąc współpracy

Miejsc jest dla 10 uczestników. Kto pierwszy, ten lepszy. Pierwsze 2 możliwości są najbardziej korzystne. Żeby z nich skorzystać trzeba szybko podjąć decyzję, najpóźniej do 10 października pod warunkiem, że jeszcze będą miejsca na program Zadbana finansowo.

Zarejestruj się już dziś, wysyłając swoje zgłoszenie mailowo: justyna@pracowniasukcesu.com

Terminy spotkań:

1. 3 listopada 2014 r.

2. 17 listopada 2014 r.

3. 1 grudnia 2014 r.

4. 15 grudnia 2014 r.

5. 12 stycznia 2015 r.

6. 26 stycznia 2015 r.

Zgłoś się już dziś: justyna@pracowniasukcesu.com

http://www.pracowniasukcesu.com/zadbana-finansowo-3-mi...

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

Warszawa 15-16.11.2014
Z tupetem zdobywam pracę

Obrazek


Uczestnicząc w nim zostaniesz przygotowana do rozmowy
z WYMARZONYM (albo prawie) Pracodawcą, która zakończy się zdobyciem
przez Ciebie UPRAGNIONEJ PRACY, czyli innymi słowy sprawi, że

zostaniesz ZWYCIĘŻCZYNIĄ całej rekrutacji,

a w szerszym ujęciu, dostarczymy Ci narzędzi do tworzenia własnej legendy.

Będziesz kroczyć wybraną przez siebie drogą zawodową od jednego sukcesu do drugiego.
A wszystko to zrobisz w zgodzie ze sobą i swoimi wartościami.

Podczas warsztatu poznasz:

• 5 Twoich mocnych stron

• 10 zasad skutecznego CV

• 7 „grzechów głównych” kandydatów

• inspirujące przykłady CV

• 15 najczęstszych pytań podczas rozmowy kwalifikacyjnej (wraz z treningiem odpowiedzi)

• pułapki zastawiane przez rekruterów

• mnóstwo przykładowych historii z życia

• skuteczny strój kandydata

• najlepsze metody do tego, aby znaleźć pracę

http://www.pracowniasukcesu.com/z-tupetem-zdobywam-prace/

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

ZAMIEŃ ETAT NA PASJĘ, czyli jak pozbyć się nudnej pracy i zacząć zarabiać na tym, co kochasz robić - całodniowy warsztat coachingowy

Masz pracę, która przynosi pustkę i nie masz energii na wiele więcej?

Martwisz się, bo nie czujesz żadnego sensu w tym, co robisz?

Należy Ci się więcej niż kolejny miesiąc bez satysfakcji z własnych osiągnięć.

Ten warsztat jest dla Ciebie!

Obudź w sobie siłę do zarabiania na własnych zainteresowaniach, nawet jeśli nie wiesz jak zacząć!

Podczas warsztatu:

– odkryjesz swoją motywację do zmiany pracy na satysfakcjonujące zajęcie z pasją,

– dzięki narzędziom coachingowym odpowiesz sobie na pytanie jak chcesz, by wyglądało Twoje życie zawodowe,

– zidentyfikujesz swoje bariery, obawy i przekonania oraz nauczysz się, jak je zamieniać na potencjał, odwagę i wiarę,

– określisz cel i pierwsze elementy planu działania, a także czas realizacji I niezbędne do działania zasoby, takie jak ludzie, wiedza, wsparcie, doświadczenie, informacje czy pieniądze,

– w ćwiczeniach odkryjesz w sobie cechy, talenty i mocne strony, które będą cię wspierać na drodze do celu,

– otrzymasz pozytywnego «kopa», inspirację, motywację i wiarę w sukces.


Obrazek


PODEJMIESZ DECYZJĘ I ZROBISZ MILOWY KROK DO PRACY Z PASJĄ !

Więcej szczegółów oraz zapisy na:
http://www.zyjzpasji.pl/projekt/zamien-etat-na-pasje/
Iwona Szarota

Iwona Szarota Specjalista z branży
marketing
internetowy

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

Kobieta w Koranie, w Biblii, w Kościele


Obrazek


Termin: 14 marca 2015, godz. 10:00-14:00.
Miejsce: Aula Zespołu Szkół Jezuitów w Gdyni przy ul. Tatrzańskiej 35.
Prowadzący: Irena Neumueler, Barbara Pasamonik, Dorota Dźwig, Wojciech Żmudziński SJ.
Organizator: Centrum Arrupe we współpracy ze Stowarzyszeniem Przyjaciół Centrum Arrupe
Koszt: bezpłatnie.

PROGRAM KONFERENCJI

10:00-10:30 Rejestracja uczestników
10:30-10:40 Wprowadzenie w temat (Wojciech Żmudziński SJ)
10:40-11:20 Kobieta w Biblii (Irena Neumueler)
11:20-12:00 Kobieta w Koranie (Barbara Pasamonik)
12:00-12:30 Przerwa na kawę i herbatę oraz możliwość zakupu publikacji
12:30-13:20 Kobieta w Kościele (Dorota Dźwig)
13:20-14:00 Dyskusja panelowa i podsumowanie konferencji

PRELEGENCI

Irena Neumueler – teolog, pedagog, coach, doradca życia chrześcijańskiego. Absolwentka Wydziału Teologicznego na UKSW w Warszawie. Współzałożycielka Gdańskiej Szkoły Nowej Ewangelizacji, w której przez 10 lat pełniła funkcję koordynatorki kursów ewangelizacyjnych, zorganizowanych ewangelizacji ulicznych i formacji ewangelizatorów. Przez 3 lata prowadziła Ośrodek w Gdańsku (w Orlinkach). W czerwcu 2005 r. powołała do życia Status Feminae. Jest autorką programu formacyjnego dla kobiet i prowadzącą spotkania. Prowadzi konferencje, warsztaty, rekolekcje i wykłady z zakresu teologii, m.in. na Uniwersytecie Trzeciego Wieku. W 2010 r. otrzymała nagrodę Pro Ecclesia et Populo dla osób zasłużonych w Archidiecezji Gdańskiej. Prowadzi własną firmę – in spe INSPIRACJA I ROZWÓJ. Jest prezesem Fundacji Status Feminae.

Barbara Pasamonik – doktor habilitowany nauk humanistycznych, absolwentka kulturoznawstwa na Uniwersytecie Wrocławskim i Szkoły Nauk Społecznych przy IFiS PAN w Warszawie. Obecnie pracuje jako socjolog kultury w Instytucie Filozofii i Socjologii Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Jej zainteresowania badawcze obejmują zderzenia wartości kulturowych, dialog międzykulturowy, dylematy tolerancji w społeczeństwach wielokulturowych i perspektywę gender w badaniach migracyjnych. Jest autorką artykułów na temat dylematów wielokulturowości, paradoksów tolerancji i integracji europejskich muzułmanów opublikowanych m.in. w "The Social Studies", "Edukacji", "Edukacji i Dialogu", "The International Affairs Review" oraz w "Kulturze i Społeczeństwie".

Dorota Dźwig – doktor teologii, jest znakomitym mówcą, wykłada Teologię Dogmatyczną w Ośrodku Naukowo-Badawczym Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Gdyni. Prowadzi zajęcia na Uniwersytecie Trzeciego Wieku z zakresu filozofii, teologii i literatury oraz prelekcje w Centrum Myśli Jana Pawła II. Na co dzień uczy religii w III LO w Gdyni. Jest autorką książki "Żadna kobieta nie jest tylko kobietą" oraz artykułów o Edycie Stein. Prywatnie jest żoną i mamą Antosia i Bernadety. W Status Feminae jest członkiem Rady Fundacji.
Iwona Szarota

Iwona Szarota Specjalista z branży
marketing
internetowy

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

Techniki coachingowe w pracy wychowawcy


Obrazek


TERMIN: Warszawa, 11 kwietnia 2015, godz. 9:00-18:00.
MIEJSCE: Europejskie Centrum Komunikacji i Kultury w Warszawie-Falenicy, ul. Olecka 30.
OSOBA PROWADZĄCA: Krzysztof Durnaś (na zdjęciu) - wieloletni wychowawca, dyrektor szkoły, trener Centrum Arrupe.

Jest to szkolenie warsztatowe z elementami mini wykładów wprowadzające uczestników w nowe zadania nauczyciela we współczesnej szkole. Podczas wspólnych zajęć odpowiemy sobie na pytanie: jakie role powinien pełnić dziś wychowawca i jakie techniki proponowane w psychologii zarządzania mogą ułatwić mu pracę z wychowankami?

Podczas szkolenia uczestnicy:
● poznają techniki coachingowe przydatne w pracy wychowawcy/nauczyciela,
● przeprowadzą krótkie rozmowy coachingowe,
● ustalą i przepracują cele własnego rozwoju osobistego.

KOSZT szkolenia: 160 zł (cena obejmuje materiały szkoleniowe, kawę i herbatę w przerwach, ciepły posiłek oraz zaświadczenie o uczestnictwie).

Zgłoszenia poprzez FORMULARZ
Więcej informacji pod adresem centrum@arrupe.org
Tel. 606-850-691606-850-691
Iwona Szarota

Iwona Szarota Specjalista z branży
marketing
internetowy

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

Od duchowości do metodyki nauczania - czyli jak przełożyć doświadczenie Ćwiczeń Duchowych na sukces w pracy pedagogicznej

TERMIN: 24-26 kwietnia 2015 (rozpoczęcie w piątek kolacją o godz. 18:00, zakończenie w niedzielę obiadem o godz. 13:00)
MIEJSCE: Instytut Ojców Szensztackich w Józefowie k/Warszawy, ul. Nowowiejska 12
ADRESAT: nauczyciele oraz wychowawcy pracujący w gimnazjach i szkołach ponadgimnazjalnych, studenci kierunków nauczycielskich, koordynatorzy projektów edukacyjnych.
PROWADZĄCY: Wojciech Żmudziński SJ (teolog biblijny i pedagog, pracował jako dyrektor szkoły, nauczyciel religii i metodologii uczenia się, wizytator nauki religii).
PLANOWANA LICZBA UCZESTNIKÓW: 20
NOWA CENA: 280 zł w pokoju 2-osobowym, 320 zł w pokoju 1-osobowym. W cenę wliczone są posiłki, kawa i herbata w przerwie, materiały szkoleniowe, zaświadczenie. Dla osób niekorzystających z noclegów i części posiłków: 180 zł (w tym obiad i kolacja w sobotę).
ZAPISY poprzez FORMULARZ

Na szkolenie zapraszamy nauczycieli, którzych interesują jezuickie metody nauczania lub mieli już okazję zapoznać się z Ćwiczeniami Duchowymi św. Ignacego Loyoli i pragną nauczyć się metod nauczania opartych na dynamice ignacjańskiej modlitwy. Prowadzący zaprezentuje Ignacjański Model Pedagogii, a w tym metody angażowania uczniów w doświadczenie poznania, sposoby motywowania ich do pracy na lekcji oraz inne aktywne formy pracy na lekcjach przedmiotów humanistycznych. Ponadto uczestnicy będą mogli poszerzyć swoją metodyczną narzędziownię o jezuickie case study, metodę pracy nad dylematem oraz inne formy aktywnej refleksji i ewaluacji. Wychowanie poprzez proces, a nie poprzez treść, jest szczególnym atutem proponowanych metod. Zapraszamy
Iwona Szarota

Iwona Szarota Specjalista z branży
marketing
internetowy

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

Sztuka podejmowania mądrych decyzji


Obrazek


TERMIN: 15-17 maja 2015
MIEJSCE: Europejskie Centrum Komunikacji i Kultury w Warszawie-Falenicy, ul. Olecka 30.
OSOBA PROWADZĄCA: Wojciech Żmudziński SJ ze współpracownikami

Weekendowe szkolenie adresowane jest do osób, które chcą rozwijać umiejętność podejmowania decyzji, a w szczególności do osób, które stoją przed ważnymi wyborami lub chcą poukładać sobie życie skomplikowane w wyniku błędnych decyzji. Prowadzący zajęcia zapozna uczestników z ignacjańską metodą rozeznawania wewnętrznych poruszeń oraz zaproponuje, by każdy zrewidował swój własny projekt na życie lub stworzył go od podstaw. Za przewodników posłużą wybitne postaci Starego i Nowego Testamentu oraz spisane przez Ignacego Loyolę reguły rozeznawania duchów. Szkolenie poprowadzi ojciec Wojciech Żmudziński SJ (teolog biblijny i pedagog) ze współpracownikami.

Rozpoczęcie w piątek o godz. 17:00 wspólną liturgią
Zakończenie obiadem w niedzielę o godz. 13:00

KOSZT szkolenia: 420 zł w pokojach jednoosobowych; 380 zł w pokojach dwuosobowych (w cenę wliczone są posiłki, materiały szkoleniowe, kawa i herbata w przerwach, zaświadczenie).

Zgłoszenia poprzez FORMULARZ
Więcej informacji pod adresem centrum@arrupe.org
Urszula Mijakoska

Urszula Mijakoska superwizor, coach,
dietetyk, trener,

Temat: Ogłoszenia: szkolenia, konferencje, spotkania

Witam serdecznie,

już 19.09. rozpoczynamy kolejne edycje akredytowanego szkolenia diet coachów „KURS DIET COACHINGU”

http://www.swiadomyrozwoj.pl/kurs-diet-coachingu,31.html

Jego ukończenie pozwala nabyć praktyczne umiejętności i kompetencje do wykonywania zawodu diet coacha oraz aplikować o akredytację coacha w Izbie Coachingu.

W przypadku zainteresowania realizacją szkolenia proszę o wiadomość zwrotną.

Pozdrawiam,
Urszula Mijakoska

INSTYTUT ŚWIADOMEGO ROZWOJU SC
609 911 983
http://swiadomyrozwoj.pl

Następna dyskusja:

szkolenia dla zwalnianych




Wyślij zaproszenie do