Adam Sęczkowski

Adam Sęczkowski Redaktor naczelny
serwisu Odkrywamy
Idoli, członek
Zarząd...

Temat: Programy poranne TVN-u i TVP 2 mają prawie tyle samo widzów

za: wirualnemedia.pl

Programy poranne TVN-u i TVP 2 mają prawie tyle samo widzów

Nadawane w dni powszednie programy śniadaniowe TVN-u "Dzień dobry TVN" i TVP 2 "Pytanie na śniadanie" cieszą się bardzo zbliżoną popularnością wśród widzów - wynika z przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl danych AGB Nielsen Media Research.

Średnia oglądalność emitowanego od poniedziałku do piątku w godz. od 8.30 do 10.55 na antenie TVN-u programu "Dzień dobry TVN" w okresie od 1 września do 26 września br. wyniosła 509 tys. osób. Udział stacji w rynku w paśmie emisji magazynu był na poziomie 16,93 proc. w grupie 4+ i 18,78 proc. w 16-49. To więcej niż w analogicznym okresie ub.r., gdy "Dzień dobry TVN" miało 411 tys. widzów i odpowiednio 12,82 proc. i 16,52 proc. udziału (morning show trwał wtedy od 8.00 do 9:55).

Konkurencyjne "Pytanie na śniadanie", które pokazywane jest w TVP 2 w godz. od 8.00 do ok. 10.10, oglądało w analizowanym okresie 500 tys. osób, a udział stacji w czasie emisji programu wynosił 16,89 proc. w 4+ i 16,38 proc. w 16-49. Rok temu ten morning show miał więcej widzów - przyciągał 596 tys. oglądających, a jego udział ukształtował się na poziomie 18,12 proc. i 13,85 proc. (magazyn nadawany był wtedy między 9.00 a 10.50).