Magdalena W.

Magdalena W. Zapraszam:
www.szkolenia-semper
.pl

Temat: Szkolenie 19-20.12.2009 PUBLIC RELATIONS W ORGANIZACJACH...

Szanowni Państwo,


w imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER miło mi poinformować Państwa, że w dniach 19-20 grudnia 2009 roku w Poznaniu, odbędzie się 2dniowe szkolenie:



PUBLIC RELATIONS W ORGANIZACJACH POZARZĄDOWYCH



Miejsce szkolenia:

Poznań, sala konferencyjna w centrum miasta



Forma szkolenia:

Seminarium prowadzone jest metodami wykładowymi z elementami praktycznymi -przykłady, dyskusja, ćwiczenia warsztatowe, burza mózgów.

Zajęcia odbywają się w godz 10.00 – 18.00 pierwszego dnia i 9.00 – 16.00 drugiego dnia.



Cele szkolenia:

Uczestnicy nabierają wiedzę i umiejętności niezbędne do prowadzenia relacji z mediami na podstawowym poziomie. Po szkoleniu potrafią napisać relację prasową, dobrać tematy do mediów, rozmawiać z dziennikarzami; utrzymywać dobre relacje z mediami, radzić sobie z sytuacjami przekłamań w mediach. Znają normy obyczajowe i prawne pracy z mediami. Poznają umiejętność wprzęgnięcia public relations do strategii działania organizacji. Poznanie możliwości i ograniczeń PR. Umiejętność wyznaczania celów, planowania, egzekwowania i pomiaru efektów public relations. W toku zajęć uczestnicy tworzą zręby strategii komunikacyjnej swojej organizacji.



Wykładowca:

ekspert, niezależny doradca i konsultant ds. public relations, wieloletni członek i współpracownik organizacji pozarządowych, współpracownik przędsiębiorstw prywatnych jak i instytucji publicznych. Autor licznych projektów wspomagających działalność takich podmiotów jak: Instytut Integracji Europejskiej czy Polska Akcja Humanitarna. Specjalista mający ogromne doświadczenie i wiedzę, autor wielu szkoleń i warsztatów poruszających tematykę public relations głównie w organizacjach samorządowych. Wieloletnik praktyk, znawca tematu, właściciel firmy na co dzień zajmującej się doradztwem w zakresie PR.



Program szkolenia:



Dzień I (sobota)

Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z mediami

Główne zagadnienia:

● Nawiązanie relacji● Zasady współpracy – potrójne porozumienie, normy etyczne, prawne● Formy i narzędzia komunikacji z mediami:○ Komunikaty prasowe○ Materiały i zestawy prasowe○ Artykuły, eksperci, research○ Konferencje i spotkania z dziennikarzami○ Wypowiedzi, wywiady● Patronat prasowy – planowanie, dobór partnerów, zagadnienia organizacyjne i prawne● Korygowanie mediów● Planowanie relacji z mediami w kontekście strategii organizacji

Dzień II (niedziela)

Public relations w strategii organizacji

Główne zagadnienia:

● Definicje PR● Do czego może, a do czego nie może służyć PR● Krótki przegląd narzędzi PR● Ustalanie stanu wyjściowego – katalog źródeł, podstawy metodologii● Wyznaczanie celów PR● Pomiar efektów PR● Planowanie komunikacji organizacji





Koszt szkolenia:

990zł brutto- cena zawiera uczestnictwo w szkoleniu,materiały szkoleniowe, obiady, serwisy kawowe, nie obejmuje natomiast noclegu



Zgłoszenia:

zgłoszenia bardzo proszę przesyłać na adres mailowy info@firma-semper.pl do końca listopada 2009r.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc będzie decydowała kolejność zgłoszeń.



Serdecznie Państwa zapraszam

********************************

Pozdrawiam

Magda Kesaria-Wolniewicz
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
+48 517 222 232
magda@firma-semper.pl
http://firma-semper.pl
gg 5168708