Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Szkolenia personalne i zawodowe, organizacja konferencji...

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./ fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail: biuro@odksimp.pl

Firma szkoleniowo-doradcza ODK SIMP to zespół profesjonalnych i zaangażowanych ekspertów oraz doradców, których od przeszło 50 lat łączy wspólna pasja i cel: skuteczne i efektywne podnoszenie kwalifikacji pracowników.

Organizujemy szkolenia całkowicie dopasowane do specyfiki i potrzeb danej firmy, współpracujemy z najlepszymi trenerami, posiadającymi nie tylko wiedzę teoretyczną, ale przede wszystkim spore doświadczenie praktyczne. Nasza oferta obejmuje:

Szkolenia zawodowe:
- Obsługa wózków widłowych
- Szkolenia BHP
- Obsługa urządzeń transportu bliskiego
- Hakowy
- Uprawnienia energetyczne

Szkolenia personalne:
- Szkolenia sprzedażowe
- Umiejętności menadżerskie
- Rozwijanie osobowości
- Zagadnienia prawne
- Szkolenia ekologiczne
- Kursy komputerowe
- Komunikacja

więcej: http://odksimp.pl
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Szkolenia personalne i zawodowe, organizacja konferencji...

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./ fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail: biuro@odksimp.pl

Jesteśmy grupą profesjonalistów specjalizujących się w kompleksowej organizacji i obsłudze kongresów, konferencji, szkoleń, seminariów, sympozjów, zjazdów, jubileuszy oraz imprez firmowych: promocyjnych, integracyjnych, motywacyjnych (incentive) i innych.

Tak prestiżowe wydarzenia wymagają bardzo dużego zaangażowania, które ma na celu spełnienie oczekiwań uczestników i osiągnięcie wszystkich wytyczonych celów.
Wszystko to jest możliwe tylko przy precyzyjnym planowaniu, koordynowaniu i realizowaniu działań. Nasza firma zajmie się organizacją konferencji i innych wydarzeń, do A do Z.

Dbamy o każdy, najdrobniejszy szczegół organizowanego eventu wiedząc, iż składa się on na końcowy sukces i zadowolenie naszego klienta.

• Organizację każdej imprezy rozpoczynamy od przygotowania bardzo rzetelnego i starannego projektu oraz budżetu.
• Przykładamy dużą wagę do wyboru miejsca i planow wg oczekiwań klienta.
• Organizujemy rejestrację i zakwaterowanie uczestników.
• Dobieramy odpowiednie sale konferencyjne wyposażone w odpowiednio potrzebne sprzęty techniczne oraz zajmiemy się ich obsługą.
• Zajmujemy się organizacją transportu uczestników.
• Opracowujemy i realizujemy plan przerw kawowych i posiłków.
• Organizujemy tłumaczenia sesji, materiałów.
• Zajmujemy się przygotowaniem i wyprodukowaniem wszelkich materiałów konferencyjnych poprzez: zaproszenia, karty zgłoszeń, programy, identyfikatory, materiały dydaktyczne i inne.
• Planujemy imprezy towarzyszące np. wycieczki, zabawy, integracyjne spotkania wieczorne, itp.- w zależności od wymagań klienta.
• Zajmujemy się również innymi usługami związanymi z daną imprezą np.: promocją i marketingiem, organizacją wystaw.

Organizację imprez traktujemy w sposób kompleksowy, dbając o właściwy przebieg każdego jej etapu. Każdego klienta traktujemy indywidualnie , a wszystkie pytania rozpatrujemy bardzo uważnie pod kątem oczekiwań i zapotrzebowań. Zdajemy sobie sprawę, iż w dniu dzisiejszym liczy się relacja kosztów do końcowego rezultatu. Wieloletnia obecność w branży pozwala nam zaoferować korzystne ceny i spełnić oczekiwania najbardziej wymagających klientów.

Jesteśmy przekonani, iż pozytywne wrażenia zdobyte podczas uczestnictwa w naszych eventach zostaną na długo w Państwa pamięci.

więcej http://odksimp.pl
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Szkolenia personalne i zawodowe, organizacja konferencji...

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail: biuro@odksimp.pl

zaprasza na wrześniowe szkolenia, które objęte są 40% rabatem, dodatkowo dla dówch osób z tej samej firmy minus 200 zł od ceny promocyjnej, a dla trzech osób minus 300 zł!

Najbliższe szkolenia:

Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników: 15-16.09.2011 r.

Efektywna sprzedaż (techniki sprzedażowe): 22-23.09.2011 r.

Zarządzanie zmianą: 26.09.2011 r.

Kreatywność w biznesie: 29-30.09.2011 r.

więcej na stronie: http://odksimp.pl/promocje.html
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Szkolenia personalne i zawodowe, organizacja konferencji...

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników:

Sukces firmy zależy między innymi od kompetencji i umiejętności pracowników. Dlatego tak ważne jest aby mieć w zespole odpowiednie osoby. Ale skąd mamy wiedzieć, który kandydat jest najlepszy? Odpowiedzi na to pytanie dostarczy proponowany warsztat.

Uczestnicy zapoznają się z etapami dobrze przeprowadzonej rozmowy rekrutacyjnej, nauczą się przygotowywać do takiej rozmowy i wyciągać wnioski z uzyskanych informacji.

Profil uczestnika:

Warsztat kierowany jest do pracowników działów HR, firm rekrutacyjnych oraz kadry kierowniczej

Cele szkolenia:

- zdobycie wiedzy na temat etapów przygotowywania rekrutacji

- zdobycie umiejętności określania potrzebnych kompetencji idealnego kandydata

- zdobycie umiejętności tworzenia wskaźników kompetencji i ich operacjonalizacji

- zdobycie wiedzy na temat przygotowania rozmowy rekrutacyjnej i jej przeprowadzania

- zdobycie umiejętności analizowania wypowiedzi kandydata

Korzyści dla uczestników:

Po ukończeniu warsztatu uczestnicy będą potrafili przygotować samodzielnie rekrutacje i przygotować się do przeprowadzenia rozmowy rekrutacyjnej oraz dokonać wyboru najlepszego kandydata na określone stanowisko.

Metody pracy:

- mini wykłady

- ćwiczenia indywidualne i zespołowe

- symulacje rozmowy rekrutacyjnej

Czas trwania: 16 godzin/2 dni

Program zajęć:

1. Etapy przygotowania rozmowy rekrutacyjnej

określenie zakresu obowiązków na danym stanowisku
określenie niezbędnych kompetencji na danym stanowisku – jak to zrobić?
zdefiniowanie kompetencji
określenie wskaźników teoretycznych i empirycznych poszczególnych kompetencji
operacjonalizacja każdego ze wskaźników

2. Ustalenie kompetencji na danym stanowisku

czym jest kompetencja?
jakie kompetencje na jakim stanowisku?
ustalenie hierarchii kompetencji

3. Opracowywanie wskaźników

czym jest wskaźnik? - różnica między wskaźnikiem teoretycznym i empirycznym
jak ustalać wskaźniki?
dobrze sformułowany wskaźnik empiryczny

4. Operacjonalizacja wskaźników

co to jest operacjonalizacja?
jak operacjonalizować wskaźniki?
pytania czy zadania?

5. Przeprowadzenie rozmowy rekrutacyjnej

JA oceniam czy JA jestem oceniany? – rozmowa rekrutacyjna jako wzajemne prezentowanie się
w jakich warunkach przeprowadzać rozmowę?
lepiej być życzliwym czy szorstkim? – korzyści i zagrożenia
sposób zadawania pytań w czasie rozmowy
odbiór komunikatów niewerbalnych

6. Wnioskowanie na podstawie uzyskanych informacji w czasie rozmowy rekrutacyjnej

interpretacja niewerbalnych komunikatów i pierwsze wrażenie
interpretacja informacji merytorycznych uzyskanych w czasie rozmowy
kandydat „jest taki” czy „zachowuje się tak” ?
podejmowanie decyzji, którego wybrać?

TERMIN SZKOLENIA: 15-16.09.2011 r.
CENA REGULARNA: 1450 zł netto
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto

Więcej: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/umiejetnosci-me...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Szkolenia personalne i zawodowe, organizacja konferencji...

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail: biuro@odksimp.pl

Efektywna sprzedaż (techniki sprzedażowe)

Firmy funkcjonują na rynku dzięki sprzedaży produktów i usług. Dlatego klient jest bardzo ważnym, niezbędnym ogniwem dla ich rozwoju. Klient niezadowolony, źle obsłużony może przynieść firmie bardzo duże straty. Dlatego ważne jest, aby pracownicy mający kontakt z klientem obsługiwali go dobrze i byli świadomi na czym tak naprawdę polega gra pt „handlowanie”.


Cele szkolenia:


- zdobycie wiedzy o efektywnej komunikacji i budowaniu dobrych relacji z klientem


- zdobycie wiedzy o sposobach radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta i rozpoznawaniu jego gotowości do zakupu


- rozwój umiejętności niezbędnych do efektywnej obsługi klienta (komunikacja, prowadzenie rozmowy, radzenie sobie z zastrzeżeniami)


- rozwój umiejętności radzenia sobie z własnymi negatywnymi emocjami w czasie rozmowy z klientem


Profil uczestnika:


- pracownicy działu sprzedaży


- pracownicy obsługi klienta


- przedstawiciele handlowi


Metody pracy:


- ćwiczenia indywidualne i grupowe


- symulacje sytuacji z klientem

- mini wykłady

- dyskusje



Czas trwania: 16 godzin/2 dni


Program zajęć:


1. Zapał do pracy - pobudzanie



co wyzwala mój zapał do pracy?
co mnie demotywuje?
techniki ,,pobudzania’’

2. Ja mówię, ty mówisz, on mówi



pierwsze wrażenie a jakość relacji z klientem
rola komunikacji w kontakcie z klientem czyli jak wpływa na klienta to co mówię i jak mówię
jak pytać i jak słuchać żeby klienci mówili
kanały komunikacji czy każdy słyszy to samo czyli typy klientów jak mówić do różnych klientów żeby nas słuchali określenie własnego potencjału w kontaktach z klientami


3. Produkt, relacje czy… czyli co kupują klienci


rzeczywiste potrzeby a wyobrażenie o potrzebach klienta
analiza jawnych potrzeb klienta
analiza ukrytych potrzeb klienta prezentacja produktu/usługi czyli jak mówić żeby klient nas słuchał dzięki temu czyli język korzyści

4. „to jest za drogie” czyli zastrzeżenia klienta


mity i fakty o zastrzeżeniach
zastrzeżenie czy powód
jak reagować na zastrzeżenie

5. Emocje w kontakcie z klientem jako czynnik obniżający motywacje



emocje utrudniające kontakty z klientem /moje i klienta/emocje ułatwiające kontakty z klientem /moje i klienta/trudne emocje a trudny klient – jak sobie z nim radzić wybrane techniki radzenia sobie ze stresem w trudnych sytuacjach

TERMIN SZKOLENIA: 22-23.09.2011 r.
CENA REGULARNA: 1450 zł netto
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto

Więcej: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-sprze...Cecylia Kolanowska edytował(a) ten post dnia 08.09.11 o godzinie 10:14
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Szkolenia personalne i zawodowe, organizacja konferencji...

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail: biuro@odksimp.pl

Zarządzanie zmianą:

Gotowość wprowadzania innowacji jest podstawowym warunkiem kształtowania kultury przedsiębiorczości. Postawę tę wspomagać musi umiejętność dostrzeżenia nadarzających się sposobności i wprowadzania zmian. Aby innowacja była skuteczna, musi być stosunkowo prosta i ukierunkowana na konkretny cel. Bezpieczniej jest, gdy dotyczy jednego zagadnienia; w przeciwnym przypadku łatwo wprowadzić zamieszanie.

Szkolenie „Zarządzanie zmianą" pokazuje jak wprowadzać zmiany w przedsiębiorstwie i jak uczestniczyć w procesie ich wdrażania.

Cele szkolenia

• zrozumienie procesu zmian w organizacji

• pokazanie korzyści wynikających z ustrukturalizowanego podejścia do dużego zadania jak do projektu

• powiązanie doświadczeń w zarządzaniu projektami z umiejętnościami potrzebnymi w zarządzaniu zmianą

• nabycie umiejętności spojrzenia z różnych punktów widzenia na proces zmian

• zmiana postrzegania sytuacji- od poczucia zagrożenia do osobistego rozwoju

Profil uczestnika

• menedżerowie szczebla średniego i wyższego

• specjaliści HR

• pracownicy wszystkich szczebli zarządzania

Metody pracy

• ćwiczenia indywidualne i grupowe

• wykład interaktywny

Czas trwania: 8 godzin/1 dzień

Program szkolenia

1. Psychologia zmiany

- Zmiana – szansa, czy konieczność?

- Stereotypy dotyczące zmiany

- Przygotowanie się do zmiany

2. Gotowość do zmiany

- Wewnętrzne i zewnętrzne czynniki wymuszające zmiany

- Rodzaje oporu wobec zmian

- Pozytywne i negatywne reakcje na zmiany

3. Automotywacja i pozytywne myślenie w procesie kreatywnego zarządzania i zmian organizacyjnych

- Jak prawidłowo rozpoznawać własne uczucia? Własny sposób myślenia – rozpoczynanie zmian od nas samych

- Szukanie nowych rozwiązań w znanych sytuacjach

4. Myślenie ukierunkowane na cel

- Parametry poprawnie wyznaczonych celów

5. Zmiana w organizacji

- Motywy, cele, rodzaje i istota zmian w przedsiębiorstwie

- Cykl procesu zmian

- Efektywna komunikacja w procesie zmian

- Radzenie sobie z oporem wobec zmian

- Angażowanie pracowników w proces zmian

6. Zmiana w układach organizacyjnych, jej rodzaje i implikacje dla zasobów ludzkich

- Komunikacja w procesie zmiany

- Wpływ zmian na zachowania pracowników. Model: reakcja na zmianę

- Przełamywanie niechęci pracowników do zmian

7. Kultura organizacyjna jako czynnik wpływający na zmiany

8. Zarządzanie projektami a zarządzanie zmianą

- Zarządzanie projektem w świetle wprowadzania zmian organizacyjnych

- Rola menadżera w zarządzaniu zmianą, jej kreowaniu i wprowadzaniu

- Procedura sterowania zmianami

9. Kreatywne zarządzanie zmianą

- Jak rozwiązać kluczowe problemy?

- Zarządzanie sobą wobec zmiany

- Wyznaczenie nowych priorytetów

- Wyznaczanie norm czasowych

- Wyznaczanie progów krytycznych

10. Lider w procesie zmian

- Jak być liderem w każdej sytuacji?

- Rola lidera w obliczu zmiany

- Dobór narzędzi i technik do zarządzania zmianą

TERMIN SZKOLENIA: 26.09.2011 r.
CENA REGULARNA: 890 zł netto
CENA PO 40% RABACIE: 534 zł netto

Więcej: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/umiejetnosci-me...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Szkolenia personalne i zawodowe, organizacja konferencji...

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail: biuro@odksimp.pl

Kreatywność w biznesie:

Kreatywność rozumiana jako cecha pozwala generować dużą ilość niepowtarzalnych, nowych pomysłów w różnych dziedzinach życia. Oznacza to, że twórczość nie jest zarezerwowana dla artystów czy wynalazców. Jak każda dyspozycja kreatywność poddawana treningowi może się rozwijać.

Jeżeli chcesz rozwijać swój kreatywny potencjał, poznać własny potencjał i zasady generowania oryginalnych rozwiązań a przy tym dobrze się bawić, zapraszamy Cię na te zajęcia.

Trening twórczości jest skoncentrowany na osobistych dyspozycjach uczestników i ich rozwoju poprzez ćwiczenie technik wspomagających generowanie oryginalnych pomysłów i pokonywanie ,,ograniczeń’’. Oznacza to dwa dni dobrej zabawy, której celem jest praca nad rozwojem osobistym i poznanie własnych zasobów wspierających rozwiązywanie wszelkich problemów.

Cele szkolenia:
Zmiana postaw na bardziej otwarte wobec twórczego myślenia i rozwiązywania problemów

Osłabianie własnych ograniczeń utrudniających twórcze myślenie

Rozwój operacji myślowych związanych z twórczym myśleniem

Profil uczestnika:
Trening skierowany jest do osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności kreatywnego myślenia z powodów zawodowych lub z powodu kaprysu. Zapraszamy kierowników, pracowników działów marketingu i wszystkich, którzy uważają się za kreatywnych i niekreatywnych.

Metody pracy:
- ćwiczenia indywidualne

- ćwiczenia zespołowe

- ćwiczenia rozwijające operacje myślowe,

- ćwiczenia osłabiające własne bariery i ograniczenia

Czas trwania: 16 godzin/2 dni
Program zajęć:
1.Twórczość elitarna czy egalitarna?.

pojęcie twórczości;
płynność, giętkość, oryginalność;
kreatywność indywidualna i grupowa;
myślenie schematyczne – myślenie kreatywne.
2.Operacje umysłowe również twórcze (rozwój) .

abstrahowanie
skojarzenia;
metafora;
analogia.
3.Grupowe formy generowania pomysłów.

zasady efektywnej burzy mózgów;
,,mordercy’’ pomysłów;
grupa jako inspiracja pomysłów;
zasady oceniania pomysłów.
4.Budowanie w grupie klimatu sprzyjającego generowaniu pomysłów

nastrój
presja czasu
5.Ja twórca

Określenie własnego potencjału jako twórcy
O co siebie nie podejrzewałem
6.Wybrana technika kreatywnego rozwiązywania problemów

Definicja – redefinicja problemu
Wybór jednej z technik najbardziej odpowiedniej do rozwiązywania problemu zaproponowanego przez grupę i przećwiczenie jej

TERMIN SZKOLENIA: 29-30.09.2011 r.
CENA REGULARNA: 1450 zł netto
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto

Więcej: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...



Wyślij zaproszenie do