Tomasz Dulewicz

Tomasz Dulewicz Coach, trener

Temat: Ogłoszenia - inne

Akademia Coachów Wewnętrznych od 2700 zł – Kraków

Akademia Coachów Wewnętrznych (ACW) to kurs coachingu zaprojektowany specjalnie dla managerów i trenerów wewnętrznych. Osób, które chcą kursu uczącego coachingu w łatwy i skuteczny sposób. Chcą umieć prowadzić coaching swoich pracowników
i podopiecznych, by ich rozwijać i pomóc im osiągać cele zawodowe.

ACW uczy stosowania coachingu w takich obszarach jak: przywództwo, budowanie zespołu, wprowadzanie zmian strategicznych i taktycznych w organizacji, rozwiązywanie konfliktów, motywowanie, zarządzanie czasem, zarządzanie stresem, podejmowanie decyzji, sprzedaż, negocjacje, budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi.

ACW wprowadza wiele innowacyjnych metod uczenia coachingu. Oto kilka z nich:

1. Budowanie DNA coacha, w oparciu o życiowe DNA uczestnika. W oparciu o ich życiowe doświadczenia, mocna, jak i słabe strony. Budujemy w oparciu o mocne, a słabe neutralizujemy, bądź zamieniamy w mocne. Dowiedz się więcej: http://www.coaching-wewnetrzny.pl/z10005.html

2. Uczenie w praktycznych warunkach, czyli symulacja firmy wdrążającej coaching. Czym innym jest uczenie i stosowanie coachingu w sali szkoleniowej, a czym innym w realiach organizacji biznesowej. Dlatego nasz kurs coachingu jest symulacją firmy. Na czym to dokładnie polega? Poznaj szczegóły naszej metodologii:
http://www.coaching-wewnetrzny.pl/metodologia.html

3. Oddzielenie zawodu coacha od roli coacha, czyli specjalizacja w prowadzeniu coachingu wewnętrznego. Coach zewnętrzny pełni zawód coacha. Coaching jest jego zawodem i zazwyczaj tylko nim się zajmuje. Natomiast coach wewnętrzny łączy swój zawód z innymi funkcjami. Na co dzień jest managerem, trenerem wewnętrznym, specjalistą personalnym. Coaching prowadzi doraźnie, czasowo wchodząc w rolę coacha. Inna jest specyfika zawodu, a inna roli coacha. My uczymy roli coacha – łączenia prowadzenia coachingu z innymi stanowiskami i funkcjami w firmie.

4. Każde zajęcia prowadzone są przez dwóch trenerów. Każdy z nich pełni określoną i bardzo ważna rolę. Jaką? Poznaj naszą metodologię:http://www.coaching-wewnetrzny.pl/metodologia.html

5. Zajęcia prowadzone są na dwóch płaszczyznach: uczestnika oraz coacha. Biorąc udział w Akademii poznajesz coaching jako uczestnik procesu coachingu (klient) oraz jako coach (osoba prowadząca coaching). Poznaj szczegóły naszej metodologii: http://www.coaching-wewnetrzny.pl/metodologia.html

Chcesz dowiedzieć się więcej o ACW?
Zapraszam do przeczytania Informatora Akademii Coachów Wewnętrznych (plik .pdf).

Informacje organizacyjne:

Miejsce: Kraków
Długość kursu: 120 godzin szkoleniowych (grupa liczy 10-14 uczestników)
Cena: W ramach Programu Partnerskiego tylko 2700 zł. Zobacz szczegóły:
http://www.coaching-wewnetrzny.pl/pp.html

Proces rekrutacji: http://www.coaching-wewnetrzny.pl/rekrutacja.html

PS. Zapraszam do grupy „Coaching sztuką możliwości”, gdzie znajduje się już wiele merytorycznych artykułów na temat coachingu:
http://www.goldenline.pl/grupa/coaching-sztuka-mozliwosci

oraz do grupy „Akademia Coachów Wewnętrznych”, gdzie z każdym dniem będzie coraz więcej artykułów na temat coachingu wewnętrznego:
http://www.goldenline.pl/grupa/akademia-coachow-wewnet...
R W.

R W. Biznes

Temat: Ogłoszenia - inne

Posiadam wolne mocne przerobowe w marcu! ;)

Ofertę kieruję do firm, które planują zorganizowanie szkoleń w obszarze:
- obsługa klienta
- sprzedaż i negocjacje
- zarządzanie zespołem
- komunikacja

Zapraszam również do kontaktu firmy szkoleniowe, które potrzebują doświadczonego trenera do realizowanych lub planowanych projektów szkoleniowych.

Więcej informacji o mnie oraz ofercie jest dostępnych na moim profilu Goldenline.
Igor Łęgowski

Igor Łęgowski Manager - Lean Six
Sigma Master Black
Belt

Temat: Ogłoszenia - inne

Witam Serdecznie,

Podsumowując moje doświadczenie w projektach i szkoleniach serdecznie zapraszam na moje najnowsze szkolenie

„Cp – UP! – czyli jak poprawić wyniki firmy poprzez podniesienie zdolności procesów.”

Terminy i lokalizacje proszę sprawdzić tutaj:

http://www.szkolenia24h.pl/oferty/firma_PROMAKO

Cel szkolenia: Szkolenie pokazuje w jaki sposób odpowiednio mierząc swoje procesy można skutecznie poprawiać ich efektywność. Uczestnicy poznają sposoby oceny stanu obecnego i narzędzia, które pozwalają poprawić go poprawić. Wszystko zaczyna się od tego co dany proces ma osiągnąć i dla kogo.

Adresaci : Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za wyniki wszelkich procesów realizowanych w firmie. Szkolenie przyda się w procesach produkcyjnych, administracyjnych, usługowych i innych.

Metoda szkolenia : Interaktywny i elastyczny wykład nastawiony na rozwianie wątpliwości i pytań uczestników przeplatany ciekawymi ćwiczeniami.

Program szkolenia:

1) Zmienność vs stabilność – czyli jaki to ma wpływ na efektywność biznesu
2) Sposoby mierzenia zmienności. Na co wskazuje Cp i Cpk. Zdolność różnych procesów w organizacji.
3) Jak poziom Cp i Cpk wpływa na wyniki firmy - czyli jak planować poprawę,
4) SPC – czyli skuteczny sposób monitorowania zmienności,
5) Jak projekty Six Sigma poprawiają zdolność procesów – czyli jak trwale poprawić Cp,
6) 8D – czyli sposób na ciągłą i skuteczną naukę na własnych błędach.Igor Łęgowski edytował(a) ten post dnia 03.03.10 o godzinie 09:02
Justyna S.

Justyna S. w odpowiednim
miejscu:)

Temat: Ogłoszenia - inne

MEETROOM -spotkania wymiany doświadczeń trenerskich -w Lublinie
Witam

Zapraszam serdecznie do uczestnictwa w spotkaniu MeetRoom - Klubu Wymiany doświadczeń Trenerskich przy Ogólnopolskiej Szkole Trenerów Metrum, które odbędzie się w piątek 9 kwietnia w Lublinie.

MeetRoom ma charakter grupy otwartej (różnorodność ludzi, doświadczeń, potrzeb, celów, tego co wnosimy... każdy może wziąć udział jeśli trenerstwo jest mu bliskie czy ciekawe).

Temat spotkania - KREATYWNOŚĆ. Naszym celem będzie wspólne stworzenie konspektu warsztatu. Osiągniemy go poprzez wymianę doświadczeń i narzędzi szkoleniowych. Dzięki temu każda osoba, która uczestniczy w spotkaniu będzie miała możliwość podniesienia i uzupełnienia swoich kompetencji. Spotkania dają również możliwość poprowadzenia gier, których jeszcze nie prowadziliście z grupą, a które chcecie w przyszłości wprowadzić do swoich warsztatów.

Zainteresowane osoby proszę o zabranie dobrego humoru i dwu ćwiczeń ;-).
Maksymalna liczb a osób biorących udział w spotkaniu to 16. W związku z tym osoby, które są zainteresowane proszę o przesłanie maila z potwierdzeniem chęci uczestnictwa w spotkaniu: stepniakjustyna@gmail.com

Koszt uczestnictwa w spotkaniu to symboliczne 10 zł, które pokrywa koszty sali i cateringu.

Prowadzący spotkanie: Joanna Koper
Anna Czajkowska

Anna Czajkowska pedagog - logopeda,
trener, autor

Temat: Ogłoszenia - inne

Konsultacje LOGOPEDYCZNE dla osób dorosłych, zajęcia indywidualne, emisja głosu, dykcja. Miejsce - Warszawa, Piaseczno

Kontakt - ania@logopedzi.pl, tel.607 166 215
Zapraszam!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - inne


Obrazek


Grupa SET z nieukrywaną przyjemnością zaprasza na Warsztat Umiejętności Trenerskich i Prezentacyjnych, czyli krótkie szkolenie dla tych, których sukces zależy od tego, jak się zaprezentują :-)

Informacje w pigułce:

gdzie?
Poznań, ul. Prusimska 7

kiedy?
20 maja w godzinach 17:00 - 21:00

jak się zgłosić?
maciej.cichocki@grupaset.pl

więcej informacji na stronie spotkania.


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - inne


Obrazek


Grupa SET zaprasza trenerów na warsztat TRENER JAKO KONSULTANT W BIZNESIE - kompetencje i narzędzia.

Trener w organizacji może pełnić niezwykle ważną rolę wspierającą biznes w realizacji jego podstawowych celów strategicznych i operacyjnych. Dobry trener ma szanse być kluczowym partnerem dla menedżerów pod warunkiem, że posiada odpowiednie przygotowanie merytoryczne i zna skuteczne narzędzia...

Informacje w pigułce:

gdzie?
Poznań, ul. Prusimska 7

kiedy?
27 maja w godzinach 17:00 - 21:00

jak się zgłosić?
maciej.cichocki@grupaset.pl

więcej informacji na stronie spotkania.


Obrazek
Artur R.

Artur R. rozwijam działy
handlowe

Temat: Ogłoszenia - inne


Obrazek


DOŁĄCZ DO NAS!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - inne

NASZ KALENDARZ SZKOLEŃ OTWARTYCH:

SZCZEGÓŁOWE OPISY SZKOLEŃ ZNAJDUJĄ SIĘ W ZAKŁADKACH Z ICH OPISAMI

ZARZĄDZANIE CZASEM I ORGANIZACJA: 7 i 28 Czerwca

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ : 7 Czerwca

WINDYKACJA TECHNIKI PROWADZENIA ROZMÓW Z DŁUŻNIKIEM W KONTAKCIE BEZPOŚREDNIM: 8 Czerwca

OCENA OKRESOWA PRACOWNIKÓW 8 Czerwca

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM-MOTYWOWANIE 28 Czerwca

KOSZT: 599 PLN, kolejna osoba z tej samej firmy 499 PLN

PROWADZENIE PREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH 28-29 Czerwca

TRENING TRENERSKI 1-2 Lipca

(SZKOLENIA DWUDNIOWE KOSZT 1199PLN I 999 PLN DLA KOLEJNEJ OSOBY Z FIRMY)

MIEJSCE: WARSZAWA

KONTAKT: e-mail: biuro@trenerbiznesu.com.pl

tel 22 243 40 30

GSM 600 400 113

aspekthr.pl
Marcin M.

Marcin M. Coach Wizjoner Lider
Społecznik Innowator

Temat: Ogłoszenia - inne

Współorganizuję obecnie ankietowe badanie potrzeb trenerów w Polsce, wspólnie z jedną z wrocławskich firm szkoleniowych. Prawdopodobnie na podstawie tego badania powstanie publikacja naukowa w późniejszym czasie.

Co możesz zyskać wypełniając ankietę (do 15 minut):
- refleksję i inspirację do przemyśleń na temat swojej osoby i swojej pracy
- dostęp do częściowych wyników badania, po wypełnieniu ankiety
- powtórną refleksję na podstawie odpowiedzi innych respondentów
- dostęp do krótkiej analizy z całościowych badań, prawdopodobnie w lipcu 2010
- kolejną grupę refleksji, pokazującą względnie obiektywnie, opinie osób z branży trenerskiej z Polski

Ogłoszenie zamieszczam na kilku grupach na Goldenline, by dotrzeć do maksymalnie dużej grupy, potencjalnych respondentów. Zawsze w miejscu, które wydaje się ku temu najlepszym. Jeśli uważasz, że ktoś kogo znasz, może być zainteresowany tym co może zyskać, w czasie wypełniania ankiety i po nim, prześlij mu linka spokojnie.

Adres: http://www.moje-ankiety.pl/wypelnij/kwestionariusz/162...

Z góry dziękuję za czas poświęcony na rzetelne wypełnienie ankiety,
Marcin
Łukasz Krzysztof P.

Łukasz Krzysztof P. Aude aliquid
dignum...

Temat: Ogłoszenia - inne

Warsztat dla Kobiet - "Asertywność każdego dnia - Ja asertywna."

Współczesna kobieta łączy kilka ról jednocześnie – często kosztem własnym.

Pora zatrzymać się na chwilkę, spojrzeć na swoje życie z dystansu i powiedzieć głośno „Teraz czas dla mnie”.

Wiem, że to zadanie może wydawać się trudne – ale trudne tylko początkowo … sama jestem kobietą …

Podczas proponowanego warsztatu poruszymy sprawy ważne dla każdej z nas.

Głównym celem jest doskonalenie umiejętności osobistych, spojrzenie do własnego wnętrza, zrobienie analizy i „zatrzymanie się na chwilę”.

Ponieważ współczesne życie nie jest łatwe, gna szybko do przodu i wymaga od nas, kobiet, wiele wyrzeczeń – same musimy zadbać o siebie i swój rozwój.

Uczestniczki warsztatów i treningów nabędą wiele praktycznych umiejętności i uzyskają wiele cennych informacji.

Warsztat prowadzony będzie aktywnymi metodami pracy z grupą, w sposób praktyczny, w połączeniu z ćwiczeniami dotyczącymi autentycznych problemów, trudności oraz barier na które napotyka się współczesna kobieta.


Obrazek


Korzyści z uczestnictwa w warsztatach:

* Wzmocnienie pozytywnego myślenia oraz odbioru własnej osoby
* Poprawa wizerunku kobiety
* Nabycie umiejętności z zakresu : komunikacji, zachowań asertywnych, współpracy, praw osobistych...
* Nawiązanie pozytywnych relacji z pozostałymi uczestniczkami – poszerzenie sieci kontaktów.


Zapraszam.

Joanna Chlebio-Abramczyk - trener prowadzący.

Szczegółowy program warsztatu oraz informacje dotyczące rezerwacji miejsc:

http://evenementgroup.pl/Warsztat-Asertywnosc-kazdego-...

PS.
Jeżeli czytasz tą wiadomość, a jesteś mężczyzną - pamiętaj, że inwestycja w rozwój ukochanej osoby to najlepszy prezent jaki możesz jej sprawić.

PPS.
Jeżeli jesteś Fanem naszej strony na FACEBOOK.COM zapisując się na ten warsztat otrzymujesz dodatkowy rabat w wysokości 20%
Tomasz Dulewicz

Tomasz Dulewicz Coach, trener

Temat: Ogłoszenia - inne

Kurs: Elementy coachingu i treningu

Kurs ma na celu zapoznanie uczestnika z podstawowymi metodami prowadzenia treningu oraz coachingu. Umożliwia praktyczne opanowanie podstawowych umiejętności pracy trenera oraz coacha. Adresowany jest do managerów, doradców zawodowych, specjalistów ds. personalnych, handlowców oraz osób zainteresowanych poznawaniem od podstaw metod prowadzenia treningu oraz coachingu.

Informacje organizacyjne:

Długość: 60 godzin szkoleniowych (6 dni)
Terminy: 19-20 czerwiec, 3-4 lipiec oraz 17-18 lipiec 2010 (godz. 9:00-18:00)
Miejsce: ul. Św. Filipa 23/3, Kraków
Prowadzący: Tomasz Dulewicz
Inwestycja:
- 450 zł
- 350 zł (studenci)
Pełen opis kursu i zapisy:
http://www.coaching-wewnetrzny.pl/elementy-w.html

Korzyści po ukończeniu kursu:

* opanowanie podstawowych umiejętności trenerskich
* opanowanie podstawowych umiejętności pracy coacha
* rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych
* rozwinięcie umiejętności pracy zespołowej
* poznanie sposobów i metod rozwiązywania trudności zawodowych jak i osobistych
* opanowanie umiejętności wprowadzania zmian
* panowanie umiejętności osiągania celów
* rozwiniecie kreatywności, spontaniczności, pewności siebie, opanowania i spokoju

Strona spotkania w GoldenLine:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/kurs-elementy-coach...

Pełen opis kursu i zapisy:
http://www.coaching-wewnetrzny.pl/elementy-w.html

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - inne

Witaj,

zapraszam Cię do naszego portalu aszkolenia.pl

stwórz swój własny profil, pokaż swoje najmocniejsze strony, pochwal się doświadczeniem, skorzystaj z możliwości założenia swojego konta

jesteśmy młodym portalem, ale mamy duże ambicje

nie pozwól aby Ciebie tam zabrakło

Pozdrawiamy
zespół aszkolenia.pl
Marcin Szczygieł

Marcin Szczygieł psycholog,
superwizor,
psychoterapeuta,
coach, trener, na...

Temat: Ogłoszenia - inne

http://platformarozwoju.pl
Pragniemy poinformować o nowej ofercie PLATFORMY ROZWOJU s.c.
Rozpoczęła sie rekrutacja do kolejnej edycji STUDIUM COACHINGU - planowany termin rozpoczęcia szkolenia to wrzesień 2010.
Ponadto oferujemy:
1. Całościowe szkolenia dla coachów i trenerów oraz warsztaty tematyczne
2. Superwizje indywidualne i grupowe dla: coachów, trenerów, trenerów biznesu, psychologów, doradców zawodowych, konsultantów, psychoterapeutów
3. Superwizje dla Zespołów
4. Superwizje dla coachów i trenerów wewnętrznych
5. Szkolenia, coaching dla menedżerów
Pozdrawiamy wszystkich członków grupy
Marcin Szczygieł, Andrzej Wroński
Maurycy Seweryn

Maurycy Seweryn Trener wystąpień
publicznych i
komunikacji
niewerbalnej. ...

Temat: Ogłoszenia - inne

Taka okazja zdarza się raz na 4 lata –wygraj dzięki nam wybory samorządowe!

Radny zarabia przeze 4 lata około 2000 zł miesięcznie. Jest to kwota nieopodatkowa. W skali roku to około 24 000, a przez 4 lata prawie 100 000. To doskonała okazja, która otworzy wiele drzwi kariery.

My wiemy jak wygrać wybory! Powiemy i pokażemy jak to zrobić.

To szkolenie o tym, jak wygrać wybory samorządowe w 2010 roku i zostać radnym, wójtem lub burmistrzem na 4 lata?

PROGRAM
1) Warsztaty: Jak przygotować i wykonać materiały wyborcze, aby nie wypaść w kampanii jak Kononowicz.
2) Trochę teorii: definicja marketingu politycznego i jego rola w kreowaniu wyników wyborów.
3) Skuteczny marketing przed kampanią wyborczą, czyli jak wygrać wybory przed wyborami.
4) Strategia wyborcza od A do Z. Wybory wygrywa się planując.
5) Jak zbudować zespół, pozyskać wolontariuszy i zbudować swój sztab.
6) Kampania bezpośrednia, od drzwi do drzwi to już za mało.
7) XXI wiek to kampania w Internecie, a strona internetowa to już standard.
8) Public Relations i współpraca z mediami – jak to zrobić, aby pisali i mówili o Tobie?
9) Warsztaty: Najważniejsze jest 7 pierwszych sekund – wygrasz albo przegrasz spotkanie – bodowa wizerunku polityka.
10) Potrafisz reagować w sytuacjach kryzysowych i na ostrą krytykę. Czy aby na pewno?
11) Jak sfinansować i rozliczyć kampanię?

Zapraszamy do Warszawskiej Grupy Doradców Public Relations:
http://wgd-pr.pl
http://wybory-samorzadowe.com.pl
http://marketing-polityczny-szkolenie.pl
Agnieszka Olszewska

Agnieszka Olszewska w coachingu jest
wszystko to, co
kocham...

Temat: Ogłoszenia - inne

nieaktualneAgnieszka Olszewska edytował(a) ten post dnia 14.10.10 o godzinie 11:09
Łukasz Matuszewski

Łukasz Matuszewski Dyrektor
Zarządzający -
Edukey &
TwojaEuropa.pl

Temat: Ogłoszenia - inne

Firma Edukey Szkolenia i Doradztwo

Zaprasza na szkolenie omawiające ostatnie nowelizacje prawa zamówień publicznych. Poza poprawkami o charakterze porządkowym szereg wprowadzonych w ostatnich latach zmian w prawie zamówień publicznych ma charakter systemowych regulacji. W ten sposób odchodzono od wcześniejszego formalizmu nie dopuszczającego uznaniowości w kierunku większej swobody umożliwiającej racjonalniejsze prowadzenie postępowań. W ubiegłym roku prawo zamówień publicznych znowelizowano aż czterokrotnie- dwie wcześniejsze nowele były przygotowane wiosną, natomiast jesienią Sejm uchwalił kolejne dwie. W przypadku ostatnich dwóch zmian jedna ma charakter antykryzysowy, a więc wprowadza przepisy sprzyjające ekonomicznej ochronie rynku, druga z kolei podyktowana została koniecznością dostosowania naszych przepisów do unijnych regulacji.

Celem szkolenia jest omówienie tych zmian i przedstawienie uwag na temat nowelizacji, która weszła w życie 22 grudnia 2009 r.

Termin szkolenia: 22 września 2010r. (środa)

W przypadku zebrania grupy minimum 10 osób z jednej instytucji/firmy istnieje możliwość indywidualnego dopasowania terminu oraz programu szkolenia – różne poziomy zaawansowania.

Miejsce szkolenia: Łódź, ul. Piotrkowska 101, Szkoła Języków Obcych PROFI-LINGUA (prawa oficyna), w godz. 9.00 – 15.00.

Oferujemy atrakcyjny rabat 15 % dla tych z Państwa, którzy prześlą nam karty zgłoszeniowe do 10 września 2010 r.

Cena podstawowa: 147,55 PLN netto (180 PLN brutto) od osoby.
Cena z rabatem 15 %: 125,40 PLN netto (153 PLN brutto) od osoby.


Agenda szkolenia Zmiany systemowe w prawie zamówień publicznych

I. Regulacje antykryzysowe
1. zwrot wadiów
2. ograniczenie obciążeń wykonawców związanych z realizacją zamówień publicznych
3. modyfikacja zapisu art. 151 ust. 2 i 3
4. zaliczka na poczet wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie zamówienia
5. przyspieszenie procedur
6. większa konkurencja
7. doprecyzowanie art.26 ust. 1a
8. rozszerzenie katalogu wykluczeń
9. zastrzeżenia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
II. Duża nowelizacja
1. system środków ochrony prawnej
2. rodzaje środków orzekanych w postępowaniu odwoławczym
3. instytucja względnej nieważności umów w sprawach zamówień publicznych
III. Pytania i odpowiedzi

Trener: Danuta Wojciulewicz-Wrzeszcz

Prawnik z bogatym doświadczeniem praktycznym, absolwentka Studiów Podyplomowych na kierunku przygotowanie pedagogiczne, wieloletni pracownik urzędów administracji publicznej i jednostek samorządu terytorialnego, trener z zakresu prawa pracy, prawa administracyjnego i oświatowego. Współpracownik Kancelarii Prawnej specjalizującej się w obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego.

Inne przykładowe szkolenia w ofercie:
• Prawo zamówień publicznych dla zamawiających - praktyczne ujęcie wybranych zagadnień z uwzględnieniem ostatnich nowelizacji
• Kontrola zarządcza w świetle przepisów nowej ustawy o finansach publicznych w jednostkach sektora finansów publicznych
• Dyscyplina finansów publicznych w świetle nowej ustawy o finansach publicznych -odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
• Zmiany systemowe zamówień publicznych
• Prawna ochrona danych osobowych - praktyczne stosowanie zmienionych przepisów o ochronie danych osobowych w administracji publicznej
• Zasady rozliczania PO KL z uwzględnieniem wprowadzonych zmian
• Wszystko o nieprawidłowościach występujących w projektach współfinansowanych ze środków UE - kwalifikowalność i kontrole
• MS Office 2003 i 2007 (w tym Word, Excel, Access – różne stopnie zaawansowania)
• ePR – jak informować o działaniach Urzędu w Internecie?

Dodatkowe informacje: Łukasz Matuszewski
tel. +48 509-644-223
tel. 42 630-80-99
email: l.matuszewski@edukey.plŁukasz Matuszewski edytował(a) ten post dnia 02.08.10 o godzinie 15:49
Agata Trzebińska

Agata Trzebińska Export Sales Manager

Temat: Ogłoszenia - inne

Inspiration Partners zaprasza na warsztat:

Realizuj pasje i żyj pełnią życia.

•Chcesz wreszcie zacząć realizować swoje pasje?
•A może nie masz pewności co jest twoją pasją?
•Chcesz w pełni wykorzystać swoje talenty?
•Myślisz o tym by robić w życiu to co kochasz?
•Czujesz że twoje życie powinno mieć głębszy sens?
•Zazdrościsz innym ale sam nie masz odwagi zrobić pierwszego kroku?

Twoje życie nie przynosi Ci wystarczającej satysfakcji. Czujesz pod skórą, że gdzieś tam jest coś co uczyniłoby Cię szczęśliwym... Poszukujesz zajęcia, które nada Twojemu życiu sens i pozwoli Ci realizować swoje powołanie.

Poświęcenie życia by robić to co kochasz najbardziej, nie zawsze jest łatwe. Często droga ta jest wyboista i pełna poświęceń. Jednak nic innego nie da Ci takiego szczęścia i nie przyniesie takich rezultatów jak życie w zgodzie z samym sobą, życie pełne pasji i zaangażowania. Tylko realizując siebie i swoje talenty możesz stać się mistrzem w swojej dziedzinie a nie tylko kimś kto jest w czymś dobry.

Jeśli jeszcze nie wiesz jaka jest Twoja prawdziwa pasja, zakorzeniona w Twoich wartościach i zgodna z Twoim najgłębszym JA, podczas warsztatów będziesz mieć szansę ją odkryć. Jeśli już wiesz co jest Twoją pasją, warsztaty pozwolą Ci utwierdzić się w Twoim przekonaniu oraz pozbyć się ograniczeń i podjąć działania w kierunku jej realizacji. Jeśli tylko tego chcesz, wspólnie z innymi uczestnikami dasz się ponieść inspiracji by marzyć o wielkich sprawach i mieć wielkie plany.

Przez cały czas trwania programu będzie Ci towarzyszyć grupa osób o podobnych celach, co sprawi że poczujesz się bezpiecznie i zdobędziesz się na więcej niż w pojedynkę. Miej odwagę już dziś sięgnąć po realizację tego co dla Ciebie ważne, by żyć w zgodzie ze sobą, w pełni cieszyć się życiem i osiągać nieprzeciętne rezultaty.

Program:
1.Spotkanie pierwsze:
Wartości — przekonaj się co jest dla Ciebie naprawdę ważne
2.Spotkanie drugie:
Wizja — stwórz obraz Twojego wymarzonego życia
Idealne JA — przekonaj się kim jesteś kiedy nic Cię nie ogranicza
3.Spotkanie trzecie:
Przekonania — sprawdź co Ci dają a co zabierają
Pogromcy gremlinów — zapanuj nad swoimi wewnętrznymi głosami
4.Spotkanie czwarte:
Twój talent — odkryj bądź potwierdź, co jest Twoim największym wkładem
Twoje MOCNE strony — skup się na tym co w Tobie najlepsze
5.Spotkanie piąte:
Rzeczywistość — poznaj swoją obecną sytuację
Planowanie dalszych działań — zadecyduj o przyszłości
6.Zrób to!
Czas na Twoje działania!
7.Spotkanie szóste:
Czego się nauczyliśmy? Co osiągnęliśmy?
Co jeszcze możemy osiągnąć?
Co zabierasz ze sobą?

Korzyści z udziału w warsztacie:
•Wsparcie przez prowadzących i pozostałych uczestników.
•Zwiększona motywacja do podjęcia działań.
•Większa wizja tego co możliwe.
•Spotkanie z osobami o podobnym celu i determinacji do jego osiągnięcia.
•Bezpieczne i pełne zaufania środowisko umożliwiające rozwój i odważne podejmowanie decyzji.
•Narzędzia do samodzielnego wykorzystania również w przyszłości.
•Dotarcie do niedostępnych wcześniej zasobów dzięki specyfice programu, synergii grupy oraz użytym metodom.

Prowadzący:

Szymon Herbeć
Coach, społecznik oddany swojej życiowej pasji pracy z ludźmi. Pełniąc role managera i trenera odkrył, że prawdziwy potencjał drzemie w otaczających go osobach. To zainspirowało go do poszukiwań metody, która stworzy przestrzeń dla jego Klientów do odkrywania zasobów w samych sobie i pozwoli im osiągać własne cele.

Eliza Jarmołowicz
HR, coach, trener i wytrwały marzyciel – świadomy tego czego chce i uparcie dążący do celu. Fascynuje się odkrywaniem radości każdej chwili i szukaniem piękna w ludziach. Marzy o tym, by każdy realizował swoje pasje i był dzięki temu szczęśliwy i spełniony. Stąd zainteresowanie coachingiem i chęć wspierania innych w odkrywaniu czego pragną, wzmocniona olbrzymią wiarą w ludzi i pozytywnym myśleniem.

Twoja inwestycja:
W ratach: 2 x 675 zł = 1 350 zł
Jednorazowo: 1 150 zł

4 proste kroki do udziału w warsztacie:

1. Twoje zgłoszenie:
Prześlij nam swoje imię i nazwisko oraz kontakt do siebie
Mailowo: pasja@inspiration-partners.com
Przez telefon: +48 508 761 320 lub +48 508 761 321

2. Nasz kontakt z Tobą:
Aby maksymalizować dla Ciebie rezultaty programu, zawsze budujemy grupy o optymalnym składzie. Dlatego też skontaktujemy się z Tobą, aby: zapytać o Twoje cele oraz najważniejsze dla Ciebie tematy, dowiedzieć się o Tobie tego, co potrzebne, abyśmy skutecznie przeprowadzili warsztat (np. styl uczenia się), poznać Twoje oczekiwania względem warsztatu, nas jako prowadzących oraz pozostałych uczestników, ustalić wszystkie szczegóły współpracy podczas programu.

3. Dobór najefektywniejszej grupy:
W naszych warsztatach najważniejsze jest, aby cele pozostałych uczestników były jak najbardziej zbliżone do Twojego. Po rozmowie z Tobą poinformujemy Cię o zaproszeniu na warsztat lub przedstawimy alternatywne rozwiązania.

4. Szczegóły logistyczne:
Najbliższy warsztat rozpoczyna się: 17 sierpnia 2010
Godzina: 18:00 - 21:00
Miejsce: ekoJa, ul. Bohdanowicza 5, Warszawa


Więcej na http://www.inspirationpartners.eu/warsztaty.pl.php

Serdecznie zapraszamy!
Lidia Mamys

Lidia Mamys marketing/PR/media

Temat: Ogłoszenia - inne

Pracujesz w HR lub firmie szkoleniowej? Wypełnij ankietę „Badanie wzajemnych relacji działów HR i firm szkoleniowych oraz praktyki codziennej współpracy” i podziel się swoją opinią. Wyniki ankiety zostaną przedstawione i omówione podczas panelu dyskusyjnego na Kongresie Kadry 8 listopada o godz. 16.30. Inicjatorem przedsięwzięcia jest INTEGRA Consulting, a partnerem Polska Izba Firm Szkoleniowych.

Ankietę do końca września znaleźć można pod tym linkiem: http://www.integra-consulting.pl/ankieta.

Dlaczego HR-owcy i firmy szkoleniowe powinny wziąć udział w badaniu? Wypełnienie ankiety przyczyni się do bardziej otwartego dialogu społecznego w środowisku i może być także kolejnym krokiem w kierunku poprawy jakości realizowanych projektów HR – mówi Marek Małkowicz, dyrektor zarządzający INTEGRA Consulting.

Przedsięwzięciu patronuje Polska Izba Firm Szkoleniowych. – PIFS postanowiła objąć patronatem inicjatywę, mającą na celu zbadanie wzajemnych relacji działów HR i firm szkoleniowych, ze względu na niezwykle ciekawe i innowacyjne podejście do tematu. Nigdy wcześniej nie spotkaliśmy się z tak kompleksowym badaniem, które odpowie na szereg pytań, które zadają sobie tysiące firm szkoleniowych w Polsce. Spodziewam się, że po zakończeniu tego projektu, będę mógł spojrzeć na współpracę z działami HR w zupełnie nowym świetle - zaznacza Ireneusz Górecki, Prezes Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.

Po zakończeniu badania, wszystkie ankiety zostaną poddane analizie, a wyniki przedstawione zostaną podczas panelu dyskusyjnego w czasie XII edycji Kongresu Kadry. Panel prowadzony przez INTEGRA Consulting będzie rozmową na temat kondycji rynku szkoleniowego w odniesieniu do oczekiwań osób zatrudnionych na stanowiskach HR w organizacjach. Uczestnicy wydarzenia, będą mogli odpowiedzieć na pytania, m.in.: jak wygląda współpraca działów
HR z firmami szkoleniowymi, jakie stereotypy utrudniają współpracę w zakresie szkoleń i doradztwa, jak „odczarować” współpracę HR i konsultantów firm Szkoleniowych i wreszcie: co zrobić, by inicjatywy HR-owe miały głęboki sens dla ich odbiorców.

W spotkaniu wezmą udział reprezentanci działów HR oraz firm szkoleniowych. Ekspertem, który skomentuje badania i weźmie udział w dyskusji będzie socjolog prof. Henryk Domański - dyrektor Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk w Warszawie. Klamrą tematyczną dyskusji będzie film „Nieustraszeni bracia Grimm”(reż. T. Gilliam), którego krótkie fragmenty przedstawione zostaną w ramach przerywników. Patronat nad przedsięwzięciem sprawuje „Puls Biznesu” i „Personel i Zarządzanie” oraz portal http://www.HRstandard.pl. Partnerem ankiety jest Polska Izba Firm Szkoleniowych (PIFS).

Szczegółowe informacje znaleźć też można na stronie http://www.integra-consulting.pl.
Wojciech D.

Wojciech D. Inicjator, Rewolucja
w Edukacji

Temat: Ogłoszenia - inne

Zapraszam do nowo powstałej grupy "ABC Wzrostu Sprzedaży".

Będziemy przekazywać wiedzę, dzielić się doświadczeniami, nawiązywać cenne relacje - a ostatecznie zwiększać sprzedaż - bo taki jest nasz cel.

Ma to być miejsce dyskusji praktyków, dlatego zapraszamy:
- Przedsiębiorców
- Osoby zarządzające lub odpowiedzialne za sprzedaż
(menedżerów sprzedaży, dyrektorów handlowych, szefów zespołów sprzedażowych)
- Trenerów i konsultantów sprzedaży
- Sprzedawców


Każdy kto dołączy do Grupy otrzyma dostęp do naszego kursu "Jak zwiększyć sprzedaż", składającego się z 14 lekcji przygotowanych z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach.

Zapraszam:
http://www.goldenline.pl/grupa/abc-wzrostu-sprzedazy/

----------
http://ask-ak.comWojciech Dudziak edytował(a) ten post dnia 25.08.10 o godzinie 13:32

Następna dyskusja:

Inne ciekawe warsztaty i sz...




Wyślij zaproszenie do