Temat: Inne ciekawe warsztaty i szkolenia
SKUTECZNE TECHNIKI AKTYWNEJ SPRZEDAŻY
Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży to proces, który bardzo szybko zmienia się w otoczeniu biznesowym. Konkurencyjny i dynamiczny rynek sprawia, że nie wystarczy być poprawnym handlowcem. Klient musi mieć poczucie, że kontaktuje się z profesjonalistą, który potrafi zadbać o zaspokojenie jego oczekiwań szybciej, skuteczniej i efektywniej niż konkurencja.
Chcesz się dowiedzieć i nauczyć:
W jaki sposób wykorzystać swoją szansę w kontakcie z klientem?
Jak zwiększyć swoje efekty sprzedażowe?
Jakie techniki sprzedaży gwarantują sukces?
Jak skuteczniej finalizować transakcję?
Jak być lepszym od konkurencji?
Wykorzystaj swoją szansę i zdobądź pożądane przez Klienta umiejętności!
Zapisz się już dziś na wyjątkowe szkolenie, które podniesie Twoje kompetencje sprzedażowe!
Do wyboru masz dwa wygodne terminy, dzięki którym dopasujesz czas zdobywania nowych umiejętności do Twoich potrzeb:
Termin weekendowy - 13-14.11.
Termin w tygodniu - 9-10.11.
Oferta LAST MINUTE – wszystkie zgłoszenia zrealizowane do końca października 2010 będą objęte 15% rabatem!!!
Miejsce szkolenia: sala szkoleniowa w centrum Warszawy
Maksymalna ilość uczestników - 12 osób.
Zgłoszenia proszę przesyłać na adres mailowy:
inspirationskills@gmail.com
CELEM oferowanych zajęć jest:
wyposażenie uczestnika w gotowe, użyteczne narzędzia, a także podstawy teoretyczne niezbędne do świadomego i swobodnego stosowania podczas pracy handlowca
praktyczna nauka „wchodzenia” w długofalowe relacje z interpersonalne z klientem
umiejętność skutecznego wykorzystywani aktywnej sprzedaży w codziennej pracy
PROGRAM SZKOLENIA
1. Modelowanie etapów sprzedaży – wykorzystaj swoją szansę
2. Wyszukiwanie i docieranie do klienta
3. Badanie potrzeb klienta
4. Skuteczna siła argumentacji
5. Efektywne oddziaływanie na klienta
6. Skuteczne prezentowanie oferty
7. Pokonywanie zastrzeżeń i obiekcji klienta
8. Zamykanie sprzedaży
SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA
Moduł 1:
Modelowanie etapów sprzedaży – wykorzystaj swoją szansę
• Nawiązanie kontaktu
• Identyfikacja potrzeb klienta
• Prezentacja oferty
• Rozwiewanie wątpliwości i pokonywanie obiekcji
• Zamykanie sprzedaży
Cel:
Analiza standardów obowiązujących w firmie, porównanie do konkurencji i kształtowanie skutecznego wzorca sprzedaży.
Moduł 2:
Wyszukiwanie i docieranie do klienta
• Bądź rozpoznawalny - wyróżnij się albo zgiń!
• Zbieranie informacji o kliencie
• Innowacyjne sposoby inicjowania kontaktów z klientami
• Docieranie do osób decyzyjnych i omijanie „bramek” chroniących klienta
• Zachęcanie klienta do rozmowy
Cel:
Kształtowanie strategii otwierania kontaktów handlowych wykraczających poza utarty schemat. Trening intrygowania klienta, budzenia zainteresowania i chęci poznania oferty/produktu.
Moduł 3:
Badanie potrzeb klienta
• Skuteczne pytania budujące potrzebę posiadania produktu/ usługi
• Aktywne słuchanie metodą budowania trwałych kontaktów z klientem
• Wykorzystanie informacji zebranych od klienta w celu dopasowania oferty do indywidualnych potrzeb odbiorcy
Cel:
Wzmacnianie elementów doradczych zamiast informacyjnych. Badanie motywacji i potrzeb klienta. Przygotowanie skutecznej argumentacji dopasowanej do potrzeb klienta.
Moduł 4:
Skuteczna siła argumentacji
• Język korzyści. Czego oczekuje konkretny rozmówca.
• Skuteczny strumień argumentacji - korzyści w zależności od jawnych i ukrytych potrzeb klienta
• Kolejność operowania argumentami
• Ilość i jakość podawanych argumentów
Cel:
Ćwiczenie efektywnej argumentacji zaspokajającej potrzeby klienta. Umiejętność diagnozy prawdziwej motywacji zakupowej klienta.
Moduł 5:
Efektywne oddziaływanie na klienta
• Mowa ciała i wykorzystanie zależności przestrzennych
• Kontakt wzrokowy i inne niewerbalne sygnały zainteresowania i sympatii
• Głos jako narzędzie budowania profesjonalnego wizerunku
• Dopasowanie stylu sprzedaży do charakteru rozmówcy
Cel:
Wypracowanie świadomości i nawyku wykorzystywania zależności przestrzennych, mowy ciała i psycholingwistyki - czyli podświadomego wpływu określonych sformułowań na system nerwowy rozmówcy.
Moduł 6:
Skuteczne prezentowanie oferty
• Budowa etapów prezentacji
• Argumentacja efektywna czyli zindywidualizowana
• Kontrola przebiegu prezentacji i nastawienia klienta
• Angażowanie klienta w proces prezentacji
• Umiejętne wykorzystanie demonstracji i pomocy
Cel:
Prezentacja oferty firmy na forum grupy. Ćwiczenie i doskonalenie skuteczności wykorzystywanych argumentacji, dopasowania do potrzeb różnych klientów.
Moduł 7:
Pokonywanie zastrzeżeń i obiekcji klienta
• Rodzaje zastrzeżeń
• Metody uchylania zastrzeżeń
• Techniki odpowiadania na zastrzeżenia
• Psychologiczne mechanizmy uspokajania klienta
• Świadoma kontrola emocji w procesie komunikacji
Cel:
Przygotowanie handlowców na trudne sytuacje. Ćwiczenie umiejętności precyzyjnego i wiarygodnego pokonywania zastrzeżeń klienta. Praca na case studies.
Moduł 8:
Zamykanie sprzedaży
• Techniki zamykania sprzedaży
• Podsumowanie spotkania/rozmowy
• Oczekiwania i ewentualne obawy klienta
• Finalizacja kontraktu
• Działania posprzedażowe
Cel:
Przećwiczenie technik zamykania sprzedaży. Przełamywanie impasu. Działania posprzedażowe.
METODY SZKOLENIOWE: Szkolenie prowadzone jest poprzez aktywne wykorzystanie połączonych metod: wykładu, warsztatów, dużej ilości ćwiczeń indywidualnych jak i grupowych, symulacji praktycznych sytuacji oraz kreatywnych dyskusji. Praktyka pokazuje, że zastosowanie takiego rozwiązania przynosi dla uczestników największe efekty. Cechą charakterystyczną stosowanej przez nas metody jest podniesienie praktycznych umiejętności uczestników szkoleń.
ORGANIZACJA SZKOLENIA:
Czas trwania szkolenia: 2 dni – 16h
Każdy z uczestników otrzymuje dokumenty zawierające program szkolenia wraz materiałami warsztatowymi omawiającymi wszystkie techniki prezentowane podczas szkolenia wraz z imiennym certyfikatem potwierdzającym ukończenie szkolenia
Zapewniamy catering oraz przerwy kawowe
Miejsce szkolenia: Warszawa Centrum
Cena szkolenia: 890 zł od osoby
Wyślij już dziś swoje zgłoszenie na adres: inspirationskills@gmail i uzyskaj 15% rabat na skuteczne i pożądane umiejętności!