Teresa K.

Teresa K. Asystentka

Temat: Polska- Irlandia pilne załadunke najblizszy pt/sob TIR

PILNIE!!!!

Poszukuję przewoźnika który zabierze mi towar z Polski kod 43-523 do Irlandii Cork
Załadunek: pt/sob (4/5 grudzień to jeszcze do ustalenia)
Towar: to 6 maszyn/solarium + lampy + płytki i jakaś drobnica (wszystko do jednego klienta).

Waga ok 5 - 5,5 ton, prawdopodobnie zmieścimy się z tym na 5 może 6 paletach 1,5m szer x dł ok 2,4m każda. wyjdzie tego jakieś 8-9m

Jeśli ktoś może mi pomóc proszę o info.

Temat: Polska- Irlandia pilne załadunke najblizszy pt/sob TIR

Witam,
Już sprawdzam co możemy z tym tematem zrobić.

Jak tylko będę miał wszystkie informacje prześlę na priv.

Pozdrawiam
Piotrek Krawczyk
p.krawczyk@skat.com.pl
Teresa K.

Teresa K. Asystentka

Temat: Polska- Irlandia pilne załadunke najblizszy pt/sob TIR

Może ktoś jeszcze?

konto usunięte

Temat: Polska- Irlandia pilne załadunke najblizszy pt/sob TIR

Teresa Klajmon:
Może ktoś jeszcze?


Poszło na priv.

konto usunięte

Temat: Polska- Irlandia pilne załadunke najblizszy pt/sob TIR

6 palet 2,4m na 1,5m - 9m na naczepie czyli prawie cała... Jak załadunek? Boczny czy tyłem? Cena ok 3200eur
Teresa K.

Teresa K. Asystentka

Temat: Polska- Irlandia pilne załadunke najblizszy pt/sob TIR

Krzysztof Pawłowski:
6 palet 2,4m na 1,5m - 9m na naczepie czyli prawie cała... Jak załadunek? Boczny czy tyłem? Cena ok 3200eur
Najlepiej boczny ale z ceną toś przyszalał (to netto czy brutto?)

konto usunięte

Temat: Polska- Irlandia pilne załadunke najblizszy pt/sob TIR

To jest standardowa cena za Cork z południowej polski za całe auto, przynajmniej moje samochody w takiej cenie jeżdżą :) Jak ktoś jeździ taniej to chyba nie umie liczyć kosztów :)

konto usunięte

Temat: Polska- Irlandia pilne załadunke najblizszy pt/sob TIR

Krzysztof Pawłowski:
To jest standardowa cena za Cork z południowej polski za całe auto, przynajmniej moje samochody w takiej cenie jeżdżą :) Jak ktoś jeździ taniej to chyba nie umie liczyć kosztów :)


Dla porównania: z Nenagh do Łodzi w październiku płaciłam 1900€:P.

konto usunięte

Temat: Polska- Irlandia pilne załadunke najblizszy pt/sob TIR

Asiu, w drugą strone to normalna stawka - ja zjeżdżam (tyle że chłodniami) do centrum w okolicach 2000-2150eur :)
Jednak do IRL za tyle to chyba tylko busem :) Do exportu należy doliczyć ceny promow (ok 1100 - 1250eur w zależności od armatora, długości auta i ilości kierowców), dlatego uważam, że jazda poniżej tej ceny jest albo głupotą albo działaniem charytatywnym...Krzysztof Pawłowski edytował(a) ten post dnia 02.12.09 o godzinie 14:07
Teresa K.

Teresa K. Asystentka

Temat: Polska- Irlandia pilne załadunke najblizszy pt/sob TIR

Krzysztof Pawłowski:
Asiu, w drugą strone to normalna stawka - ja zjeżdżam (tyle że chłodniami) do centrum w okolicach 2000-2150eur :)
Jednak do IRL za tyle to chyba tylko busem :) Do exportu należy doliczyć ceny promow (ok 1100 - 1250eur w zależności od armatora, długości auta i ilości kierowców), dlatego uważam, że jazda poniżej tej ceny jest albo głupotą albo działaniem charytatywnym...Krzysztof Pawłowski edytował(a) ten post dnia 02.12.09 o godzinie 14:07
wciąz nie wiem czy piszesz netto czy brutto (chociaż zakładam że netto)
Justyna K.

Justyna K. Spedytor, Eurogate
Logistics Sp. z o.
o.

Temat: Polska- Irlandia pilne załadunke najblizszy pt/sob TIR

Teresa Klajmon:
wciąz nie wiem czy piszesz netto czy brutto (chociaż zakładam że netto)

Wysokość frachtu zazwyczaj podaje się netto.
Chociaż co miał na myśli Krzysztof nie wiem ;)

Temat: Polska- Irlandia pilne załadunke najblizszy pt/sob TIR

Jolanta I.:
Krzysztof Pawłowski:
To jest standardowa cena za Cork z południowej polski za całe auto, przynajmniej moje samochody w takiej cenie jeżdżą :) Jak ktoś jeździ taniej to chyba nie umie liczyć kosztów :)


Dla porównania: z Nenagh do Łodzi w październiku płaciłam 1900€:P.

Stawki na powrotach do Polski to zazwyczaj coś w okolicach 70% (niektórzy nawet za mniej jeżdżą) stawki ze ten sam transport ale w eksporcie. Druga sprawa to promy o których już wspomniał Krzysztof. Jadąc na wyspę przewoźnik już od eksportera w cenie frachtu pobiera opłatę za promy w dwie strony, bo nigdy nie wiadomo czy uda się znaleźć jakiś ładunek powrotny z UK, więc trzeba sobie zapewnić powrót do kontynentalnej Europy :) no i trzecia kwestia, październik to nie grudzień; idą święta, jest więcej transportów to i przewoźnicy się cenią :) stąd stawka Krzysztofa taka a nie inna. Rozsądny przewoźnik wiele taniej nie pojedzie. Chyba że uda Ci się znaleźć desperata który w ciężkich czasach jeździ żeby się tylko koła kręciły ;)
Teresa K.

Teresa K. Asystentka

Temat: Polska- Irlandia pilne załadunke najblizszy pt/sob TIR

Grzegorz Młyński:
Jolanta I.:
Krzysztof Pawłowski:
To jest standardowa cena za Cork z południowej polski za całe auto, przynajmniej moje samochody w takiej cenie jeżdżą :) Jak ktoś jeździ taniej to chyba nie umie liczyć kosztów :)


Dla porównania: z Nenagh do Łodzi w październiku płaciłam 1900€:P.

Stawki na powrotach do Polski to zazwyczaj coś w okolicach 70% (niektórzy nawet za mniej jeżdżą) stawki ze ten sam transport ale w eksporcie. Druga sprawa to promy o których już wspomniał Krzysztof. Jadąc na wyspę przewoźnik już od eksportera w cenie frachtu pobiera opłatę za promy w dwie strony, bo nigdy nie wiadomo czy uda się znaleźć jakiś ładunek powrotny z UK, więc trzeba sobie zapewnić powrót do kontynentalnej Europy :) no i trzecia kwestia, październik to nie grudzień; idą święta, jest więcej transportów to i przewoźnicy się cenią :) stąd stawka Krzysztofa taka a nie inna. Rozsądny przewoźnik wiele taniej nie pojedzie. Chyba że uda Ci się znaleźć desperata który w ciężkich czasach jeździ żeby się tylko koła kręciły ;)
no i znalazłam :)

konto usunięte

Temat: Polska- Irlandia pilne załadunke najblizszy pt/sob TIR

Teresa Klajmon:
wciąz nie wiem czy piszesz netto czy brutto (chociaż zakładam że netto)


A co za różnica, skoro twierdzisz, że z nią "pojechałem" ?
Oczywiście, że netto jak słusznie zauważyła Justyna :)

Jeśli znalazłaś tańszego to tylko pogratulować - Tobie znalezienia lepszej ceny (z drugiej strony wcale się nie dziwie, że szukasz tańszego przewoźnika - klienta koszty utrzymania taboru itp nie obchodzą) a komuś kto jeździ za niskie stawki przyszłościowego myślenia...

Grzegorz - ja mam taką cenę całoroczną, więc nie patrzę czy idą święta czy nie. Nie podnoszę cen tylko dlatego, że zbliżają się jakieś gorące okresy. Z drugiej strony nie mam również zamiaru ich obniżać jak jest nienajlepiej :)

PS. A później jeden z drugim twierdzą, że są nędzne stawki, że nie ma co leasingu zapłacić itp....Krzysztof Pawłowski edytował(a) ten post dnia 02.12.09 o godzinie 18:19
Teresa K.

Teresa K. Asystentka

Temat: Polska- Irlandia pilne załadunke najblizszy pt/sob TIR

Krzysztof Pawłowski:
Teresa Klajmon:
wciąz nie wiem czy piszesz netto czy brutto (chociaż zakładam że netto)


A co za różnica, skoro twierdzisz, że z nią "pojechałem" ?
Oczywiście, że netto jak słusznie zauważyła Justyna :)

Jeśli znalazłaś tańszego to tylko pogratulować - Tobie znalezienia lepszej ceny (z drugiej strony wcale się nie dziwie, że szukasz tańszego przewoźnika - klienta koszty utrzymania taboru itp nie obchodzą) a komuś kto jeździ za niskie stawki przyszłościowego myślenia...

Duża różnica jakieś 22 %

nie ma co sie oburzać że znalazłam inny, szybko dostałam ofertę, szybko się zdecydowałam i już.

konto usunięte

Temat: Polska- Irlandia pilne załadunke najblizszy pt/sob TIR

Ależ ja się nie oburzam - nie wiem czemu tak odebrałaś :) Przeciez napisałem, że dobrze że udało Ci się :)

I tak jak również napisalem rozumiem Cię i Twoje poszukiwania tańszej alternatywy. Nie rozumiem tylko ludzi, którzy jeżdżą poniżej kosztów, no ale to już temat na osobną dyskusję :)

konto usunięte

Temat: Polska- Irlandia pilne załadunke najblizszy pt/sob TIR

Plandeka - 3000 Eur
Chłodnia 2800 Eur ograniczenia załadunek tyłem; transit time 4 dni
Kontener - 2200 Eur ograniczenie jw; transit time 8 dni.

Wszystkie ceny netto all in.
Jak ktoś jest zainteresowany zapraszam.

konto usunięte

Temat: Polska- Irlandia pilne załadunke najblizszy pt/sob TIR

Krzysztof Pawłowski:
Marcin Molak:
Plandeka - 3000 Eur
Chłodnia 2800 Eur ograniczenia załadunek tyłem; transit time 4 dni
Kontener - 2200 Eur ograniczenie jw; transit time 8 dni.

Wszystkie ceny netto all in.
Jak ktoś jest zainteresowany zapraszam.


Chłodnia 2800eur???? Gratuluje pomysłowości - taniej niż plandeką... Ograniczenie załadunek tyłem? OK, dam Wam zlecenie za 2800 na chłodnie, ale ładunek waży 22980kg i ma wysokość 2,92m :) Ponoć załadunek tyłem to jedyne ograniczenie hahahaaaa :))))
Transit time 4 dni - to chyba do bardzo wysokiej pólnocnej IRlandii, więc współczuję :)
Kontener 2200 - CMA CGM robi to za 2080 i to dla spedycji a nie bezpośredniego klienta :)
No, ale Mexem tłumaczy wszystko - koleni, co jeżdżą poniżej kosztów i niszczą rynek byleby tylko wejść do klienta....

Uzdrawiam, bo pozdrowić się nie da...Krzysztof Pawłowski edytował(a) ten post dnia 03.12.09 o godzinie 17:57

Wymiary towaru były opisane na poczatku.
Na chłodnie laduje 24 tony brutto.
CMA CGM robi 40 stopowe kontenery a ja w cenie daję 45tkę.
Ja po tyle jezdze i mam się dobrze. Nie zamierzam Ci tłumaczyć jak to robie ze mi się oplaca. Moze mam tansze promy.Moze do Corku pływam z Francji, albo z Cuxhaven. Moze korzystam ze statków roro.
Chłodnia tańsza bo są lepsze powroty. I przede wszystkim na Polsce transport na kółkach Pl - IE - PL się nie kończy.

Poza tym prosze wykasuj wypowiedz na temat firmy Mexem bo to sa oszczerstwa i na to jest paragraf.

Niekompetencja i frustracja przeraża.

konto usunięte

Temat: Polska- Irlandia pilne załadunke najblizszy pt/sob TIR

Co do chłodni - brak kosza paletowego oraz palet, przesuniety czop w naczepie, lub ciągniki 3 osiowe - ale pewnie nie miesci ci się w glowie ze polska firma moze takie posiadać.
Takie zestawy spokojnie zaladują 25,5 tony brutto.
Nie będę wklejał postu jaki dostałem prywatnie od kolegi bo poza inwektywami w moim kierunku i firmy w ktorej pracuje nie wnosi on nic do tematu.

Co do kodu IE - jest on jak najbardziej poprawny wystepuje jako kod ISO - tu przesyłam link z wikipedii http://pl.wikipedia.org/wiki/ISO_3166-1. Kod IRL wystepuje w systemie UE.
Nie zamieżam dalej udowadniać dlaczego mi sie za tyle OPŁACA jeździć. Mam pewnie tansze promy albo drozsze powroty - a najpewniej jedno i drugie.

Twoje posty pokazują brak jakiejkowliek wiedzy i pieniactwo.

Zacytuje pewne powiedzenie - Organiczony umysł wyzywa się w nieograniczonych ambicjach.

konto usunięte

Temat: Polska- Irlandia pilne załadunke najblizszy pt/sob TIR

Jedna Eur paleta zgodnie z norma ISO waży 25 kg. Same palety ważą 825kg. Dwa kosz paletowy - waży ok 400 - 500 kg.

Trzy - na jakiej podstawie sadzisz ze ciagnik 3 osiowy to gabaryt??? W polsce 3 osiowe sa wykorzystywane pod przewozy kontenerowe - polecam wizytę w jakim kolwiek terminalu kontenerowym morskim lub kolejowym.

Co do odkszodowania - chyba chodzilo ci o maksymalne odszkodowanie wg konwencji CMR za jakie odpowiada przewoźnik wynosi ono 8,33 SDR za kg towaru.

Jesli nie masz zaufania do wikipedii to rozumiem ze nie masz zaufania do normy ISO???

Reszty nie będę komentował.

Poza obrażaniem i prostactwem, z twoich wypowiedzi wynika kompletny brak wiedzy n/t transportu.

Następna dyskusja:

Poszukuje firmy transportow...




Wyślij zaproszenie do