Anna T.

Anna T. Wszystko jest
możliwe. Niemożliwe
po prostu wymaga
więcej...

Temat: Operatorzy logistyczni dla branży farmaceutycznej

Panie Krzysztofie, niestety ale nie zgadzam się z Pana wypowiedzią dotyczącą spedycji oraz realizaowanych z ich strony podjętych od firm farmaceutycznych zleceń.

"Spedytor to pracownik odpowiadający za dobór odpowiedniego środka transportu do danej usługi.

Chodzi mi o to, że spedycje (firmy) dość często dobierają niestety przewoźnika z przypadku - po prostu tańszego, na ktorym więcej zarobią. Spedytor to osoba, która jest odpowiedzialna za dopilnowanie wszystkiego odnośnie danej usługi będąc niekoniecznie pracownikiem spedycji - jest to człowiek, który operacyjnie organizuje całe zlecenie."

Branża farmaceutyczna jest to jeden z wrażliwyszch segmentów na rynku. Podejmowane ładunki są z regóły wysokowartościowe. Dobór przewośnika z przypadku jest bardzo "niebezpieczny" dla spedycji. Raz utracone zaufanie związane z niezachowaniem standardów transporu dla produktów farmaceutycznych to "spalenie" takiej spedycji na rynku.

Spedytor obsługujący zlecenia dla klientów farmaceutycznych powinien mieć wiedzę jaki taki przewóz powinien wyglądac i jakie zasady powinny być zachowane.

Kolejna rzecz to to, że firmy farmaceutyczne są w stanie zapłacić więcej za taki transport. Koszt ładunku przeworzonego w "złych" warunkach, a który zostałyby jakimś cudem dopuszczony do obrotu jest niewielki w porównaniu z problemami z jakimi taka firma miałby z nadzorem.

Temat: Operatorzy logistyczni dla branży farmaceutycznej

Anna T.:
Panie Krzysztofie, niestety ale nie zgadzam się z Pana wypowiedzią dotyczącą spedycji oraz realizaowanych z ich strony podjętych od firm farmaceutycznych zleceń.

"Spedytor to pracownik odpowiadający za dobór odpowiedniego środka transportu do danej usługi.

Chodzi mi o to, że spedycje (firmy) dość często dobierają niestety przewoźnika z przypadku - po prostu tańszego, na ktorym więcej zarobią. Spedytor to osoba, która jest odpowiedzialna za dopilnowanie wszystkiego odnośnie danej usługi będąc niekoniecznie pracownikiem spedycji - jest to człowiek, który operacyjnie organizuje całe zlecenie."

Branża farmaceutyczna jest to jeden z wrażliwyszch segmentów na rynku. Podejmowane ładunki są z regóły wysokowartościowe. Dobór przewośnika z przypadku jest bardzo "niebezpieczny" dla spedycji. Raz utracone zaufanie związane z niezachowaniem standardów transporu dla produktów farmaceutycznych to "spalenie" takiej spedycji na rynku.

Spedytor obsługujący zlecenia dla klientów farmaceutycznych powinien mieć wiedzę jaki taki przewóz powinien wyglądac i jakie zasady powinny być zachowane.

Kolejna rzecz to to, że firmy farmaceutyczne są w stanie zapłacić więcej za taki transport. Koszt ładunku przeworzonego w "złych" warunkach, a który zostałyby jakimś cudem dopuszczony do obrotu jest niewielki w porównaniu z problemami z jakimi taka firma miałby z nadzorem.

Zgadzam się z Koleżanką w całej rozciągłości. To branża niezwykle wymagająca i wrażliwa na wszelkie uchybienia w serwisie więc dobór przewoźników (i nie tylko) nie może następować w drodze przypadku. Przed spedycjami, które w taki sposób chcą obsługiwać "farmę" najlepiej uciekać jak najdalej.
Nie zgodzę się natomiast z wypowiedzią, że spedycja nie jest w stanie obsłużyć firmy farmaceutycznej. Wręcz śmiem twierdzić, że wielkie koncerny niechętnie wybierają przewoźnika, gdyż najczęściej nie posiada on magazynu, nie jest w stanie zaoferować VAS, ograniczony jest wielkością posiadanego taboru, co stanowi nie lada wyzwanie w wysokich sezonach. DHL, jako sedycja, od wielu lat obsługuje największe koncerny na rynku w ramach specjalnego produktu przeznacoznego wyłącznie dla farmy. Łańcuch jest tak zbudowany, by zapewnić maksymalne bezpieczeństwo przesyłek od 1kg do FTL.

Następna dyskusja:

sprawdzeni operatorzy logis...




Wyślij zaproszenie do