Sandra K.

Sandra K. Certyfikowany
Psychoterapeuta,
Psycholog, Trener

Temat: Wystąpienia medialne

Wypowiedź dla mediów, wystąpienie przed kamerą, odpowiedzi na niewygodne pytania… Jeśli jeszcze nie czujesz przyjemnej ekscytacji na myśl o takich wyzwaniach, pora przekonać się, że z mediami można sprawnie współpracować i to z niemałą korzyścią dla rozwoju kariery czy biznesu. Sprawdź.
Masz okazję opanować sztukę budowania relacji z mediami trenując w telewizyjnym studiu i korzystając z pomocy zawodowych dziennikarzy prasowych, radiowych i telewizyjnych, a także ekspertów Public Relations, stylistów oraz speców od kreowania wizerunku osobistego. Do Twojej dyspozycji jest również coach, dzięki któremu przekonasz się, że możesz panować nad własnymi emocjami nawet w trudnych chwilach.

Cele trenigu:

* Zapoznanie uczestników z zasadami profesjonalnego budowania relacji z mediami oraz przygotowywania i realizowania spójnej strategii komunikacyjnej
* Rozwijanie umiejętności skutecznego przygotowywania się do rozmowy z dziennikarzem, nagrania radiowego lub wystąpienia przed kamerą
* Praktyczny trening rozmów z dziennikarzami prasowymi oraz wystąpień radiowych i telewizyjnych
* Pomoc uczestnikom w uzyskaniu pełnej swobody i pożądanego stanu wewnętrznego (emocji) w kontakcie z dziennikarzami oraz w czasie wystąpienia radiowego lub telewizyjnego


Dlaczego warto uczestniczyć w treningu?

Trening medialny to okazja by opanować wiedzę z obszaru profesjonalnego budowania relacji z mediami oraz praktyczne umiejętności z obszarów:


* planowania i prowadzenia spójnej i skutecznej komunikacji medialnej,
* budowania wizerunku medialnego – własnego oraz w imieniu reprezentowanej organizacji,
* wypowiadania się dla mediów,
* występowania przed kamerą lub w czasie nagrania radiowego,
* reagowania na trudności – kłopotliwe pytania, prowokacje dziennikarzy, etc.,
* zarządzania emocjami w czasie wystąpienia medialnego.