Sandra K.

Sandra K. Certyfikowany
Psychoterapeuta,
Psycholog, Trener

Temat: Profesjonalna Obsługa Klienta i techniki sprzedaży

Istnieją trzy techniki sprzedaży i podejścia do klienta: sprzedaż skoncentrowana na kliencie, sprzedaż skoncentrowana na produkcie, sprzedaż skoncentrowana na sprzedającym. Pierwsza technika przynosi stały zysk, druga chwilowy zysk, a za trzecią możemy tylko dostać w …-sk.


Cele szkolenia:


Nowoczesna obsługa Klienta i jej aspekty,
Komunikacja z klientem – sposoby i formy komunikowania się,
Odkrywanie potrzeb klientów jako klucz do sukcesu,
Prezentacja oferty i dopasowanie do potrzeb klienta,
Psychologia obsługi klienta i jej wpływ na sprzedaż,
Strategia prowadzenia rozmów handlowych,
Techniki i narzędzia aktywnej sprzedaży.


Dlaczego warto uczestniczyć w treningu?

U podstaw założenia, że możliwe jest wyjaśnienie zastrzeżeń oporu klienta tkwi prawo Festingera: „w umyśle tej samej osoby nie mogą istnieć dwa przeciwstawne przekonania dotyczące tego samego obiektu” (czyt. Produktu). Jeśli jednak „wdepniesz” w proces sprzedaży i obsługi klienta skoncentrowany na produkcie lub na Tobie, to okaże się, że: w umyśle klienta pojawią się przynajmniej trzy wykluczające się przekonania. W konsekwencji Ty zostaniesz wykluczony z grona ew. kontrahentów. Jeśli zależy Ci na tym aby to rzadziej przytrafiało się Tobie a częściej innym to zapraszamy na Nasze szkolenie.