Tamowicz Leszek prezes, DOMPOLSKI
Temat: Emigranci jako agenci sprzedazy produktow/uslug polskich...
Zachecam was do analizy takiej koncepcji promowania i globalizowania polskich produktow/uslug na skali globalnej poprzez solidaryzacje Polakow w kraju i zagranicaPolscy emigranci moga pracowac jak chca zagranica ale tez moga probowac importowac towary z Polski i sprzedac na rynku kraju w ktorym mieszka
To robia, ale nie bylo wspolnej polityki promowania i selekcji strategicznych , mocnych produktow/uslug polskich marek
Np tworzenie sieci domu polskich marek zagranica by polacy i zagraniczni moga kupic, zamowic te polskie produkty zagranica
Indywidualna firma to robi przez przedstawiciela, koszty utrzymania jest wysoki, jesli wiekszosc firm zamierzajacych eksportowac wspolnie wkladac pieniadze by tworzyc taka siec domu , to oszczedza pieniadze i skuteczniej eksportowac , bo czasmi polacy zagranica znaja rynki lepiej niz firmy badawcze, a poza tym nie wszystkie firmy eksportowe zw MSP stac na koszty badania rynku