Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Panie Tomaszu, CCV ST 4000 co by o nim nie powiedzieć to bardzo szybkie urządzenie, wymieniliśmy je na Ingenico ze względu na brak czytnika zbliżeniowego a co za tym idzie brak obsługi klientów z telefonami płatniczymi, zegarkami, brelokami z funkcją NFC. Wiem, że niektóre firmy próbują jeszcze oferować terminale bez czytnika zbliżeniowego bo są tańsze ale terminal jest od tego, by klient miał możliwość zapłaty w jakikolwiek sposób i terminal ma być na tyle nowoczesny aby to umożliwił.
Niestety jak to w życiu bywa Klienci wybierają kryterium ceny najmu co jest największym błędem, tanio oznacza starsze urządzenie, tanio oznacza niską jakość terminala a co za tym idzie awaryjność, tanio oznacza powolny serwis a wysoka awaryjność + kiepski serwis = stracony czas.
Kryterium najniższej ceny wybrano w naszym kraju przy budowie autostrad, wybrano przy budowie drugiej nitki metra i lotniska w Modlinie...
Firmy poważnie traktujące swój biznes i swoich Klientów zapraszamy tym samym do montrada.
Tel: 691 894 788