Jarosław
R.
Pragmatyczny
Idealista
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Witam.Proszę o ofertę na jeden terminal do serwisu samochodowego, czyli branża motoryzacyjna. Lokalizacja: łódzkie , pow. bełchatowski.
Ilość transakcji dziennie 0 do 2-3. Miesięcznie pewnie nie więcej niż 50. Aczkolwiek w sezonie wymian opon może być i 100 transakcji.
Kwoty różne do wysokich 50zł-1500z, średnio koło 300-700.
Obrót miesięczny około 12000-15000 tysięcy.
Praca stacjonarna. Możliwość podłączenia terminala do LAN/WiFi.
Nie interesuje mnie polecenie zapłaty oraz umowy zawierające nierówne warunki współpracy.
Poniżej pytania:
1.Terminal-jaki model?
2. Koszt dzierżawy terminala/ miesięczny netto
3. Czy występuje opłata za przesłanie pieniędzy na moje konto? Jeśli tak to ile?
4. Informacja o systemie naliczania opłat
5. Podanie czasu księgowania i przelewu na konto
6. Wysokość prowizji dla różnych typów kart w % i gr (jeśli występuje). Czy wspiera BLIK.
7. Całkowity miesięczny koszt związany z użytkowaniem terminala / SSL, utrzymanie danych w systemie, logo, PCI, opłata serwisowa, opłata za dostęp do raportów online, koszt obsługi minimalnego obrotu itp. itd.
8. Koszt instalacji i szkolenia
9. Zakres, czas serwisu i ewentualne opłaty serwisowe
10. Długość umowy /na czas niekreślony/ 12m/ oraz wysokość kar za ewentualne wcześniejsze zerwanie
11. Czas realizacji, od zamówienia do uruchomienia terminala?
12. Warunki rozwiązania umowy i wszystkie koszty z tego faktu wynikające. Czyli ile muszę zapłacić jeśli rozwiążę umowę?
13. Czy wymagane jest polecenie zapłaty?
Mail do przesłania oferty podam na PW.Ten post został edytowany przez Autora dnia 30.01.19 o godzinie 23:14