Daria
Nowak
sprzedaz, Zakłady
Mechaniczne
Kazimieruk
Daria
Nowak
sprzedaz, Zakłady
Mechaniczne
Kazimieruk
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Poczytaj o terminalach TopCard :) Ja mam butik i korzystam właśnie z ich usług. Terminale sprawdzają się bardzo dobrze. Z serwisem nie ma problemu.
Qwerta
Aassd
Właściciel, sklep
euro
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
NIE POLECAM firmy Polskie ePłatności.Terminale bardzo często przestają działać, nie z winy urządzeń a z winy operatora, co potwierdza serwisant,wysłany przez nich, ale zewnętrzna, podnajęta firma, dlatego opowiadał ile jest z nimi problemów. Takie sytuacje są częste i w sklepie spożywczym generują olbrzymie straty i niezadowolenie klientów, zostawiających zakupy przy kasie, ponieważ nie mogą za nie zapłacić. Po takich akcjach nie ma co liczyć że klient wróci.
Odradzam każdemu, uważajcie na Polskie ePłatności.
Grzegorz
Dębiec
Regionalny Kierownik
ds. Sprzedaży
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Qwerta A.:
NIE POLECAM firmy Polskie ePłatności.
Terminale bardzo często przestają działać, nie z winy urządzeń a z winy operatora, co potwierdza serwisant,wysłany przez nich, ale zewnętrzna, podnajęta firma, dlatego opowiadał ile jest z nimi problemów. Takie sytuacje są częste i w sklepie spożywczym generują olbrzymie straty i niezadowolenie klientów, zostawiających zakupy przy kasie, ponieważ nie mogą za nie zapłacić. Po takich akcjach nie ma co liczyć że klient wróci.
Odradzam każdemu, uważajcie na Polskie ePłatności.
Polskie ePłatności mają własnych serwisantów, nie korzystają z usług firmy zewnętrznej.
Czy na pewno ma Pan umowę z PEP ?Ten post został edytowany przez Autora dnia 21.07.18 o godzinie 00:30
Marcin
Łoś
Student,
Politechnika
Warszawska
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Witam. Proszę o ofertę na jeden terminal do firmy handlowej - hurtownia/sklep internetowy z możliwością odbioru osobistego.Branża ProAV. Ilość transakcji dziennie 0 do 2-3. Miesięcznie pewnie nie więcej niż 20. Kwoty różne do wysokich 50zł-1500z, średnio koło 300-700
Praca stacjonarna. Możiwość podłączenia terminala do LAN/WiFi. Sieć wyłączona poza godzinami pracy biura.
Nie interesuje mnie polecenie zapłaty oraz umowy zawierające nierówne warunki współpracy.
.Poniżej pytania:
1. terminal-jaki model
2. koszt dzierżawy terminala/ miesięczny netto
3. czy występuje opłata za przesłanie pieniędzy na moje konto? Jeśli tak to ile?
4. informacją o systemie naliczania opłat
5. podanie czasu księgowania i przelewu na konto
6. Wysokość prowizji dla różnych typów kart w % i gr (jeśli występuje). Czy wspiera BLIK.
7. CAŁKOWITY miesięczny koszt związany z użytkowaniem terminala / SSL, utrzymanie danych w systemie, logo, PCI, opłata serwisowa, opłata za dostęp do raportów online, koszt obsługi minimalnego obrotu itp. itd.
8. koszt instalacji i szkolenia
9. zakres, czas serwisu i ewentualne opłaty serwisowe
10. długość umowy /na czas niekreślony/ 12m/ oraz wysokość kar za ewentualne wcześniejsze zerwanie
11. czas realizacji, od zamówienia do uruchomienia terminala
12. warunki rozwiązania umowy i wszystkie koszty z tego faktu wynikające. Czyli ile muszę zapłacić jeśli rozwiążę umowę?
13. Czy wymagane jest polecenie zapłaty
Mail do przesłania oferta podam na PW.
Milena Kucal Stay-at-home parent
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Halszka J.:
Gerard W.:Panie Gerardzie czy od PayTel otrzymuje się tylko terminal po przez firmę Tomasz Feluś TopWork.pl? Oferta PayTel b. fajna skorzystaliśmy z niej ale TopWork żąda teraz opłaty za aktywację terminala o czym w umowie nie ma nawet wzmianki, wprost przeciwnie pisze że PayTel nie pobiera opłat za instalację i aktywację terminala. Nie odpowiadają na żadne zapytania tylko przysyłają ponaglenia do zapłaty.
Witam,
podaj adres mail wszyscy prześlemy oferty a Ty zdecydujesz która jest dla Ciebie najkorzystniejsza, w PayTel możesz otrzymać nawet 4 miesiące bez abonamentu, prostą przejrzystą ofertę z jedna stałą prowizją bez groszowych dopłat, zachęcam do działania,
pozdrawiam
Gerard z PayTel
mail: gerard.wnorowski@ph.paytel.pl
kom: 605 325 020
U mnie w sklepie są terminale właśnie od TopWork.pl, ale nie było jakichkolwiek problemów, wszystko tak, jak w umowie. A terminale do dziś działają bez zarzutów.
Gerard Wnorowski IT Administrator
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Witam,nie współpracuję z firmą TopWork.pl, terminale otrzymuję bezpośrednio od PayTel i ja nie pobieram żadnych dodatkowych opłat, natomiast nie mogę odpowiadać za innych, dlatego zachęcam do współpracy ze mną,
pozdrawiam
Gerard z PayTel
mail: gerard.wnorowski@ph.paytel.pl
kom: 605 325 020, 515 464 129
Milena K.:
Halszka J.:
Gerard W.:Panie Gerardzie czy od PayTel otrzymuje się tylko terminal po przez firmę Tomasz Feluś TopWork.pl? Oferta PayTel b. fajna skorzystaliśmy z niej ale TopWork żąda teraz opłaty za aktywację terminala o czym w umowie nie ma nawet wzmianki, wprost przeciwnie pisze że PayTel nie pobiera opłat za instalację i aktywację terminala. Nie odpowiadają na żadne zapytania tylko przysyłają ponaglenia do zapłaty.
Witam,
podaj adres mail wszyscy prześlemy oferty a Ty zdecydujesz która jest dla Ciebie najkorzystniejsza, w PayTel możesz otrzymać nawet 4 miesiące bez abonamentu, prostą przejrzystą ofertę z jedna stałą prowizją bez groszowych dopłat, zachęcam do działania,
pozdrawiam
Gerard z PayTel
mail: gerard.wnorowski@ph.paytel.pl
kom: 605 325 020
U mnie w sklepie są terminale właśnie od TopWork.pl, ale nie było jakichkolwiek problemów, wszystko tak, jak w umowie. A terminale do dziś działają bez zarzutów.Ten post został edytowany przez Autora dnia 11.09.18 o godzinie 11:42
Adam
Pawlicki
Właściciel,
Samozatrudnienie
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
eService. W sumie najpewniejszy, najstabilniejszy, konkretny. A wątpliwości? Przecież każdy może sam porównać, poczytać - wszystko jest w sieci. Na pewno w tym momencie w ramach bezgotówkowej Polski dają terminale za darmo na stałe.Gerard Wnorowski IT Administrator
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Witam,w zasadzie można poczytać - no właśnie wszystko jest w sieci:
https://www.facebook.com/search/top/?q=oszukani%20przez...
zanim podejmiemy decyzję,
pozdrawiam
Gerard z PayTel
mail: gerard.wnorowski@ph.paytel.pl
kom: 605 325 020, 515 464 129
Adam P.:
eService. W sumie najpewniejszy, najstabilniejszy, konkretny. A wątpliwości? Przecież każdy może sam porównać, poczytać - wszystko jest w sieci. Na pewno w tym momencie w ramach bezgotówkowej Polski dają terminale za darmo na stałe.
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Witam, jeśli jesteś zainteresowany/zainteresowana propozycją darmowego terminala proszę o kontakt mailowy: j-witt@wp.plChętnie pomogę i odpowiem na wszelkie pytania!
Dawid
Brzozowski
eCommerce Terminale
Płatnicze
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Nie masz terminala i chcesz go otrzymać na zawsze za darmo?Podaję sposób - sprawdzone i potwierdzone.
Jak otrzymać terminal SumUp całkowicie za darmo?
1. Wchodzisz na link Bezpłatny terminal SumUp
2. Składasz zamówienie wpisując Twój adres email i ustawiasz hasło
3. Wysyłasz SMS swój NIP na nr 691 894 788 lub po prostu zadzwoń
Otrzymasz nowy terminal mobilny SumUp za darmo w Programie Polska Bezgotówkowa.
Prowizja w pierwszym roku także 0%
Koszty po roku:
Najem 0zł
Prowizja 1,49%
Masz pytania?
Zadzwoń 691 894 788 - Dawid
Gerard Wnorowski IT Administrator
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Witam,chciałbym przedstawić specjalną ofertę PayTel:
Pierwszy rok - Program Polska bezgotówkowa,
kolejne 10 miesięcy za 1 zł
Prowizja od 0,52 %
zapraszam do kontaktu
Gerard z PayTel
mail: gerard.wnorowski@ph.paytel.pl
kom: 605 325 020, 515 464 129Ten post został edytowany przez Autora dnia 23.10.18 o godzinie 15:19
Radek L. Opis
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Witam,Zastanawiam się nad zmianą firmy w której mam terminal.
Interesują mnie płatności kartą + blik , doładowania tel. + paysafecard poproszę o rozsądne propozycje lokalizacja k/Olsztyna:
1. Wykonywane transakcje przez klientów są wartości 5-200 zł, obrót różny w zależności od miesiąca 20000-30000 tys. / obrót w doładowaniach w wielkości 1500-2000 (+paysafecard) zł na tydzień (kwoty brutto).
2. Jak jest cena za miesięczny koszt dzierżawy terminala?
3. Jak wygląda serwis i gwarancja?
4. Średni czas realizacji płatności / zamówienia doładowania ile sekund?
5. Jakie są prowizje % od płatności kartą ? ( obecnie mam 0,52% niezależnie od karty)
6. Ile % dostaję za sprzedaż doładowań telefonicznych?
7. Ile % dostaję za usługę Paysafecard?
8. Jak wygląda rozliczenie płatności za doładowania / za terminal / za dzierżawę terminala czy jest to płatność co 3-4 / 7 / 30 dni? Czy jest to zautomatyzowane (pobierane mi z konta) czy sam muszę wszystko opłacać?
9. Czas oczekiwania na przelew śr. finansowych na mój rachunek ?
10. Czy jest są jakiekolwiek limity które muszę wykonać? Np. określony obrót lub liczba wykonanych płatności w ciągu miesiąca?
11. Czy jest różnica dla takich wariantów umowy?
a) wariant z uwzględnieniem już posiadanego konta w określonym banku,
b) wariant z uwzględnieniem konta w banku preferowanym przez Państwa firmę,
c) wariant z umową na 12 / 24 / czas nieokreślony,
f) wariant z terminalem GPRS (sim) / stałe podłączenie do Internetu
12. Warunki rozwiązania umowy i wszystkie koszty z tego faktu wynikające.
13. Czy zestawienia i faktury przychodzą na adres email czy są drukowane z terminala?
Oferty proszę wysyłać na PW.
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
WitamPoproszę o ofertę terminali ...punkt usługowy.
pax53@wp.pl
Izabela
Karcz
Przedstawiciel
Ubezpieczeniowo-Fina
nsowy ING
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Witam, proszę o ofertę dla małego sklepu handlowego ze zdrową żywnością w Bielsku-Białej. Interesuje mnie terminal z możliwością płatność zbliżeniowej i BLIK. Proszę o oferty w ramach programu Polska Bezgotówkowa i ofertę po skończeniu 12 mc promocji. Czyli:1. Terminal-jaki model
2. Jak wygląda rozliczenie płatności / za terminal / za dzierżawę terminala czy jest to płatność co 3 /
7 / 30 dni? Czy jest to zautomatyzowane (pobierane mi z konta) czy sam muszę wszystko
opłacać?
3. Czy występuje opłata za przesłanie pieniędzy na moje konto? Jeśli tak to ile?
4. Czas oczekiwania na przelew śr. finansowych na mój rachunek ?
5. Wysokość prowizji dla różnych typów kart w % i gr (jeśli występuje). Czy wspiera BLIK.
6. CAŁKOWITY miesięczny koszt związany z użytkowaniem terminala / SSL, utrzymanie danych w systemie, logo, PCI, opłata serwisowa, opłata za dostęp do raportów online, koszt obsługi minimalnego obrotu itp. itd.
7. koszt instalacji i szkolenia
8. zakres, czas serwisu i ewentualne opłaty serwisowe
9. długość umowy /na czas niekreślony/ 12m/ oraz wysokość kar za ewentualne wcześniejsze zerwanie
10. Czy jest różnica dla takich wariantów umowy?
a) wariant z uwzględnieniem już posiadanego konta w określonym banku,
b) wariant z uwzględnieniem konta w banku preferowanym przez Państwa firmę,
c) wariant z umową na 12 / 24 / czas nieokreślony,
11. czas realizacji, od zamówienia do uruchomienia terminala
12. Czy jest są jakiekolwiek limity które muszę wykonać? Np. określony obrót lub liczba wykonanych płatności w ciągu miesiąca?
13. warunki rozwiązania umowy i wszystkie koszty z tego faktu wynikające. Czyli ile muszę zapłacić jeśli rozwiążę umowę?
14. Czy zestawienia i faktury przychodzą na adres email czy są drukowane z terminala?
15. Czy wymagane jest polecenie zapłaty
Oferty proszę przesłać na oazi@poczta.fm
Dziękuję i pozdrawiam
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Miałam przyjemność współpracowania z kilkoma firmami, które oferują tego typu usługi jednak Top Card zjada konkurencje! Niska cena w porównaniu do jakości, polecam serdecznie, Monika.Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Proponuję Ci zajrzeć na stronę Top Card'u mają teraz na prawdę świetną ofertę.
Piotr
Bula
Reginalny
Specjalista ds
klienta Biznesowego
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Terminal do przyjmowania płatności kartą na rok bez opłat.
Oferta dla wszystkich nowych podmiotów i tych które przez ostatnie 12 miesięcy nie akceptowały kart płatniczych.
Każda firma może wziąć 3 darmowe terminale.
Klient nie ponosi kosztów za terminal ani za prowizje.
Dodatkowo firma wysyła specjalistę który podpisuje umowę, montuje terminal i najważniejsze szkoli personel z obsługi. To wszystko za darmo.
Pbula@lew.com.pl
532742076
Regionalny Specjalista ds Rynku BiznesowegoTen post został edytowany przez Autora dnia 29.12.18 o godzinie 22:24
Gerard Wnorowski IT Administrator
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Witam,proponujemy terminale na bardzo dobrych warunkach, wszystkie usługi, bez ukrytych kosztów
zapraszamy do kontaktu
Gerard z PayTel
mail: gerard.wnorowski@ph.paytel.pl
kom: 605 325 020, 515 464 129Ten post został edytowany przez Autora dnia 21.01.19 o godzinie 12:41
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Zdecydowanie odradzam Polskie ePłatności S.A. naciągają. Wciskają ci wiecej terminali niż potrzebujesz. Pozornie przez pierwszy rok masz terminal bezpłatnie ale w aneksie ukryty jest drobiazg - opłata deinstalacyjna. Kiedy po roku zaproponują Ci aneksem warunki nie do przyjęcia to płacisz dinstalację. Tym sposobem masz najdroższy terminal . Jak zwykle darmowe jest najkosztowniejsze.Waldemar Kujawa
Podobne tematy
Następna dyskusja: