Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Przyłącze się do pytania Pani Iwony bo pyta dość skrupulatnie.
Potrzebujemy terminal płatniczy Ingenico ICT 220 kompatybilny z WAPRO MAG łącznie z skonfigurowaniem oprogramowania do współpracy z terminalem. Nie interesuje nas postawienie terminala, skonfigurowanie go i ucieczka serwisanta czyli tak jak działa eservice tylko skonfigurowanie oprogramowania magazynowego do pełnej współpracy z terminalem.
Umowę możemy podpisać tylko po poprawnym skonfigurowaniu jednego z drugim tj:
-wystawiamy FV/paragon z WAPRO MAG
-na terminalu pojawia się kwota, klient płaci
-a na końcu sieciowa drukarka fiskalna Novitius HD drukuje paragon/FV.
Nikt nie będzie wprowadzał ręcznie kwot na terminal. Nie ma na to czasu.
Mam nadzieje że w Polsce jest choć jeden serwisant który wie co to WAPRO MAG przeczyta instrukcję połączenia z terminalem
http://www.wapro.pl/aktualnosci-dev/integracja-z-termi... i wdroży to w firmie odpłatnie.
Prosimy o przedstawienie oferty i przesłanie odpowiedzi do każdego z poniższych pytań:
1. Koszt dzierżawy terminala/ miesięczny
2. Czy występuje opłata za przesłanie pieniędzy na moje konto? Jeśli tak to ile?
3. Informację o systemie naliczania opłat
4. Podanie czasu księgowania i przelewu na konto
5. Wysokość prowizji dla różnych typów kart w % i gr (jeśli występuje)
6. CAŁKOWITY miesięczny koszt związany z użytkowaniem terminala / SSL, utrzymanie danych w systemie, logo, PCI, opłata serwisowa, opłata za dostęp do raportów online, koszt obsługi minimalnego obrotu itp. itd.
7. Koszt instalacji i szkolenia (uwzględniają integrację z WAPRO MAG - warunek minimum)
8. Czas realizacji, od zamówienia do uruchomienia terminala
9. Zakres, czas serwisu i ewentualne opłaty serwisowe
10. Długość umowy /na czas niekreślony/12m/ oraz wysokość kar za ewentualne wcześniejsze jej zerwanie. Warunki rozwiązania umowy i wszystkie koszty z tego faktu wynikające. Czyli ile muszę zapłacić jeśli rozwiążę umowę?
Oferty proszę kierować na email biuro.reball@gmail.com