Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Grzegorz D.:
Gerard W.:
Marcin P.:
Totalne bzury, nigdy nie zapłaciłem za serwis, proponuję dokladnie przeczytać umowę z eService ze zrozumienuem i dopiero szkalowac konkurencję.
Zawsze negocjowalem warunki oodczas trwania umowy i nigdy eService mi nie odmówił.
Terminal jak chcialem zawsze miałem wyminiony jak zaszła potrzeba i tez mam ingenico i jesli klient chce taki sam dostanie i to z niższą ceną.
Wierzyć zadowolonemu klientowi czy pozal się Boże przedstawicieli firmy nic nie znaczacej na polskim rynku.
Wybór pozostawiam....

Panie Marcinie,

jak Pan to wytłumaczy, że klient eService mający 10 punktów sprzedaży przechodzi do PayTel, ponieważ jest zadowolonym klientem ???
31 sierpnia 2015 roku zakończył współpracę z e Service.

Pozdrawiam - Gerard z PayTel

Jedna jaskółka wiosny nie czyni :) Może właściciel tych punktów to Pana kolega np :).

Panie Grzegorzu,

widzę, że jest Pan bardzo kreatywny, akurat tak się składa, że to przedstawiciel eService jest z Nowej Soli i Klient właśnie tam ma większość swoich sklepów; "pudło".

Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Grzegorz Dębiec

Grzegorz Dębiec Regionalny Kierownik
ds. Sprzedaży

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY


Panie Grzegorzu,

chyba za długo pracuję "w branży" pamiętając jeszcze CardPoint'a i dlatego za dużo wiem, to co Pan napisał to jest CZYSTA TEORIA, w praktyce jest jednak inaczej, przykłady mogę podać z tzw. "własnego podwórka".

Jeżeli chodzi o Pana firmę ELAVON, to w większości przypadków dopiero w momencie wysłania wypowiedzeń Klienci dowiadywali się, że mają w ogóle opiekuna.

Niektórzy Klienci to nawet nie wiedzą z usług jakiej firmy korzystają :) , jakie płacą prowizje od transakcji itp. Z tego co wiem każdy Klient otrzymuje "Welcome call " czyli dzwonią do Klienta, przedstawiają się i mówią że jakby był jakiś problem to można się z nimi kontaktować. Pewnie są sytuacje że np. Klient zmieni nr tel i dlatego nie ma możliwości kontaktu. Nie zmienia to faktu że w niektórych firmach w ogóle nie ma czegoś takiego jak opiekun Klienta, jest PH na działalności który po podpisaniu umowy ma Klienta w głębokim poważaniu i infolinia na którą trudno się dodzwonić a po dodzwonieniu się za każdym razem rozmawia się z inną osobą.

konto usunięte

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Grzegorz D.:

Teoretycznie można, u nas każdy model ingenico ma taką samą aplikację, tylko jaki sens integrować terminal mobilny z kasą, będzie musiał być połączony z kasą kablem a więc już nie będzie mobilny :).
a skoro nie będzie mobilny to taniej wyjdzie wziąć terminal stacjonarny.

Kablem ? A od czego jest Bluetooth ? Są zarówno mobile drukarki fiskalne jak i kasy, które mają możliwość łączenia się przez Bluetooth. Gorzej z terminalami, tam trzeba by dodawać jakiś adapter (wybór terminali z Bluetooth jest ograniczony). Albo przejść na mPOSy, w których to standard.
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Grzegorz D.:

Panie Grzegorzu,

chyba za długo pracuję "w branży" pamiętając jeszcze CardPoint'a i dlatego za dużo wiem, to co Pan napisał to jest CZYSTA TEORIA, w praktyce jest jednak inaczej, przykłady mogę podać z tzw. "własnego podwórka".

Jeżeli chodzi o Pana firmę ELAVON, to w większości przypadków dopiero w momencie wysłania wypowiedzeń Klienci dowiadywali się, że mają w ogóle opiekuna.

Niektórzy Klienci to nawet nie wiedzą z usług jakiej firmy korzystają :) , jakie płacą prowizje od transakcji itp. Z tego co wiem każdy Klient otrzymuje "Welcome call " czyli dzwonią do Klienta, przedstawiają się i mówią że jakby był jakiś problem to można się z nimi kontaktować. Pewnie są sytuacje że np. Klient zmieni nr tel i dlatego nie ma możliwości kontaktu. Nie zmienia to faktu że w niektórych firmach w ogóle nie ma czegoś takiego jak opiekun Klienta, jest PH na działalności który po podpisaniu umowy ma Klienta w głębokim poważaniu i infolinia na którą trudno się dodzwonić a po dodzwonieniu się za każdym razem rozmawia się z inną osobą.

Panie Grzegorzu,

tym razem będzie krótko,
różnica w naszych wypowiedziach polega na tym, że Pan opiera się na założeniach, a ja na faktach.

Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Andrzej S.

Andrzej S. Koordynator ds.
Serwisu

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Gerard W.:
Dawid N.:
Zastanawiam się pomiędzy wyborem e-service i PayTel. Ktoś , coś podpowie? Czym się sugerować? Na co szczególnie zwrócić uwagę?

Panie Dawidzie,
nie chciałbym się powtarzać i przepisywać tego co inni napisali na temat eService, proszę poczytać kilka czy kilka naście postów wstecz, tylko posumuję:
1. SERWIS
- w eService zgłasza Pan awarię i w ciągu 8 godzin ktoś oddzwania i świadczy serwis przez telefon, no chyba że ma Pan wykupioną usługę za 250,- zł,
- w PayTel zgłaszając awarię na TELESERWIS interwencja podejmowana jest natychmiast podczas tego samego połączenia, jeżeli nie ma możliwości naprawy przygotowywany jest nowy terminal i wysyłany kurierem bezpośrednio do klienta,
3. TERMINALE
- w eService można liczyć na stosunkowo niski koszt najmu terminala tylko ze starym terminalem typy Verifone Vx510, Vx520, dużo mają "spadków" i coś z tym muszą robić,
- w PayTel niskie stawki są dostępne z nowoczesnymi terminalami INGENICO ICT-220, IWL-250,

To tak w sprawie serwisu oraz urządzeń które oferujemy, większej bzdury niż to powyższe dawno nie czytałem.

Pozdrawiam,
Marcin Pycha

Marcin Pycha Szef Działu
Sprzedaży, pycha

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Bo tu są sami specjaliści i znawcy dot. konkurencj, nic nie robią tylko oczerniają bzdurami inne firmy.
Chciałbym przypomnieć ze to jest forum dla klientów szukających oferyy.
Panowie z tych pseudo firm załóżcie sobie forum dla pracowników i tam obrzygujcie sie dowoli.
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Andrzej S.:
Gerard W.:
Dawid N.:
Zastanawiam się pomiędzy wyborem e-service i PayTel. Ktoś , coś podpowie? Czym się sugerować? Na co szczególnie zwrócić uwagę?

Panie Dawidzie,
nie chciałbym się powtarzać i przepisywać tego co inni napisali na temat eService, proszę poczytać kilka czy kilka naście postów wstecz, tylko posumuję:
1. SERWIS
- w eService zgłasza Pan awarię i w ciągu 8 godzin ktoś oddzwania i świadczy serwis przez telefon, no chyba że ma Pan wykupioną usługę za 250,- zł,
- w PayTel zgłaszając awarię na TELESERWIS interwencja podejmowana jest natychmiast podczas tego samego połączenia, jeżeli nie ma możliwości naprawy przygotowywany jest nowy terminal i wysyłany kurierem bezpośrednio do klienta,
3. TERMINALE
- w eService można liczyć na stosunkowo niski koszt najmu terminala tylko ze starym terminalem typy Verifone Vx510, Vx520, dużo mają "spadków" i coś z tym muszą robić,
- w PayTel niskie stawki są dostępne z nowoczesnymi terminalami INGENICO ICT-220, IWL-250,

To tak w sprawie serwisu oraz urządzeń które oferujemy, większej bzdury niż to powyższe dawno nie czytałem.

Pozdrawiam,

Panie Andrzeju,

może dla Pana to "bzdury", ale dla Klientów są to istotne informacje, na podstawie których podejmowane są decyzje.

Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Marcin Pycha

Marcin Pycha Szef Działu
Sprzedaży, pycha

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

I odezwał się Gerard Wszechwiedzacy,
Zapraszam wszystkich klientów którzy korzystają z usług różnych firm o rzetelne i prawdziwe informacje o sspolpracy6z dana firmą, tylko w ten sposób będzie to w pewnien sposób obiektywne forum.
Panom Gerardowi itp. DZIĘKUJĘMY dość skalowania konkurencji.

konto usunięte

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Polfon...
Dawid Brzozowski

Dawid Brzozowski eCommerce Terminale
Płatnicze

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Zachęcam nowe osoby - Handlowców lub Klientów do wypowiadania się na forum ale prośba by nie były to wypowiedzi agresywne, złośliwe by wnosiły coś do forum.

Proponuje w przypadku zarzutów do konkurencji posługiwać się konkretnymi zapisami z warunków na zasadzie cytatu. Paragraf, punkt, treść - pozwoli to odnieść się do danej opłaty, wytłumaczyć.

Proponuję tez nazywać się po imieniu typu Konradzie, Anno, Gerardzie - może to pozwoli nam na mniejsze emocje i większy dystans do siebie.

Jeśli chodzi o mnie prośba by nie używać "pan" - Dawid jestem.

Miłego weekendu wszystkim!

Pozdrawiam - Dawid - PaySquare

tel: 691 894 788

terminale @pay-square.pl
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam Wszystkich,

wrzucę "kamyczek do ogródka", czy ktoś potrafi sensownie odpowiedzieć, dlaczego firma eService zmieniła formę własności spółki

s Spółki Akcyjnej
na Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością ???

Firmy czy banki zazwyczaj dążą do tego aby znaleźć się na Giełdzie Papierów Wartościowych, na pewno nie na odwrót, w instytucjach finansowych to "obig".

Czy widział ktoś Bank z Sp. z o.o. ???

Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Marcin Pycha

Marcin Pycha Szef Działu
Sprzedaży, pycha

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

A ten trol swoje, forum dla klientów a nie przedstawicieli.
Jestem klientem eService i w zaden sposob zmiana ta nie wpłynęła na jakość świadczonych usług.
eService sedecznie polecam.
Zadowolony wieloletni klient.
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Marcin P.:
A ten trol swoje, forum dla klientów a nie przedstawicieli.
Jestem klientem eService i w zaden sposob zmiana ta nie wpłynęła na jakość świadczonych usług.
eService sedecznie polecam.
Zadowolony wieloletni klient.

Panie Marcinie,

lepiej byłoby gdyby Pan w ogóle niczego nie pisał, jeżeli nie zna Pan sensownej odpowiedzi. Widzę, że Pan to tylko wie jak obrażać innych ...

Uważam, że Klienci mają prawo wiedzieć z jaką firmą podpisują umowę, czy jest to firma z ograniczoną odpowiedzialnością jak eService, czy też nie, w końcu to właśnie Klienci tam powierzają swoje pieniądze !!!

Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Marcin Pycha

Marcin Pycha Szef Działu
Sprzedaży, pycha

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Po 1.
eService nie jest bankiem że przeszkadza Panu to ze nie S.A
Po 2.
Kapitał zakładowy eService zapewne kilku krotnie wyższy niz paytel.

Siedziałes kilja dni cicho i tylko tyle zdazyles splodzic na temat konkurencji?
Napisz cos na temat swojej firmy, pochwal sie sulcesami itp.
Bo w szkalowaniu konkurencji to juz wiemy jesteś mistrzem.
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Marcin P.:
Po 1.
eService nie jest bankiem że przeszkadza Panu to ze nie S.A
Po 2.
Kapitał zakładowy eService zapewne kilku krotnie wyższy niz paytel.

Siedziałes kilja dni cicho i tylko tyle zdazyles splodzic na temat konkurencji?
Napisz cos na temat swojej firmy, pochwal sie sulcesami itp.
Bo w szkalowaniu konkurencji to juz wiemy jesteś mistrzem.

Panie Marcinie,

zawsze warto najpierw poczytać, a dopiero potem pisać.

Oficjalne informacje:

PayTel S.A. z siedzibą w Warszawie (02-230) przy ul. Jutrzenki 118

Zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla M.St. Warszawa w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Rejestr Przedsiębiorców pod n-rem 0000332228

Kapitał zakładowy: 30 224 364,00 PLN, opłacony w całości

NIP: 527-260-66-18
Regon: 141802150

Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 01‑102 Warszawa, przy ul. Jana Olbrachta 94
Wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejestrowy dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000490970
Oo kapitale zakładowym (wpłaconym) w wysokości 56 000 000, 00 PLN,
posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 118-14-77-610, REGON: 016107240.

Jak widać kapitał spółki eService nie jest nawet 2-krotnie wyższy niż spółki PayTel, natomiast jakby porównywać ilość obsługiwanych Klientów przez obie firmy, to eService obsługuje ze dwadzieścia razy więcej, łatwo każdy może policzyć, że zabezpieczenie roszczeń Klientów właśnie w PayTel jest kilkanaście razy wyższe niż w eService.

Panie Marcinie, proszę nie podawać fałszywych informacji, przynajmniej w tej kwestii w której można łatwo sprawdzić !!!

Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Marcin Chołuj

Marcin Chołuj Regionalny Kierownik
Sprzedaży, Centrum
Elektronicznych U...

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Dzień Dobry
Szanowni Państwo,
jeśli macie jakieś pytania lub wątpliwości dotyczące firmy eService, serdecznie zapraszam do kontaktu, chętnie udzielę wszystkich informacji.
Pozdrawiam.
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam Wszystkich,
w ten wieczorny sobotni wieczór chciałbym życzyć w połowie week end' u udanej niedzieli, spokój na forum zawdzięczamy przeniesieniu dalszej dyskusji do backstage' a,
Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Dawid Brzozowski

Dawid Brzozowski eCommerce Terminale
Płatnicze

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Mamy w PaySquare nowa usługę DCC czyli usługę dynamicznego przewalutowania.


Obrazek


Jak potężną przewagę mamy nad konkurencją podam na przykładzie płatności 600 zł w hotelu za nocleg:

Założenie klient z Niemiec z debetową kartą Visa płaci na naszym terminalu.

Opcja prowizji IF + spowoduje naliczenie prowizji 0,23% + 8 gr + 39 gr - pobierzemy 1,85 zł kosztu prowizji od tej transakcji ale gdy Niemiec skorzysta z opcji DCC to zwrócimy 1,1%

Sumarycznie PaySquare pobierze 1,85 zł a zwróci 6,6 zł

Hotel zarobi na tej transakcji dokładnie 4,75 zł na czysto

U Konkurencji to niewykonalne bo zasadniczo prowizja na karty zagraniczne wynosi 1,5- 2% co nigdy nie spowoduje zysku na transakcji.

Zapraszam wszystkich którzy chcą zarabiać na turystach do PaySquare:

tel 691 894 788

terminale@pay-square.pl

Pozdrawiam - Dawid - PaySquare
Marcin Pycha

Marcin Pycha Szef Działu
Sprzedaży, pycha

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Proszę sie pochwalić ile walut macie w Dcc, oraz podać koszt transakcji gdy do hptelu przyjedzie gość z Ukrainy.
Dawid Brzozowski

Dawid Brzozowski eCommerce Terminale
Płatnicze

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Mamy wystarczająco dużo by obsłużyć gościa z Ukrainy - hrywnę oczywiście też mamy - przeliczmy turystę z Ukrainy:

IF + czyli 0,5% + 39 gr - przenocował zapłacił w hrywnach równowartość 600 zł

PaySquare policzy prowizję 3,39 zł ale z DCC zwróci 6,6 zł

Rachunek jest prosty - Hotel zarobi na Ukraińcu z tej transakcji 3,21 zł na czysto

Prowizja w eService na Ukrainę ile z 2 % u Pana? Zwrot z DCC ile w eService max 0,5%?

Proszę teraz przeliczyć jak duża będzie strata gdyby stał tam terminal eService dla hotelu.

Prawda jest przerażająca - w eService strata w PaySquare zarobek :-)

Ostrzegałem, że mam znakomita propozycję na turystów i nikt nie ma lepszej w Polsce.



Wyślij zaproszenie do