Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Grzegorz D.:
Co do Pana sugestii, to ja też się zastanawiałem, ale w drugą stronę, jak to możliwe, że taka duża firma nie może dać tak dobrych warunków jak firma mniejsza, jak klientom tłumaczy się, że przedstawiciel, który ma pod sobą ponad 1500 klientów, może zapewnić opiekę na takim samym poziomie jak przedstawiciel, który ma 500 klientów; przyzna Pan, że nie jest to możliwe ?
Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Jest to różnie rozwiązane w różnych firmach. Generalnie w większych firmach jest Dział Utrzymania Klienta który albo wspiera PH w opiece nad Klientami albo po pewnym początkowym okresie przejmuje Klientów. Dzięki takiemu systemowi jest wręcz odwrotnie, na każdego "Opiekuna Klienta" przypada mniej Klientów niż w mniejszych firmach. Większe z pozoru droższe firmy po prostu stać na zatrudnienie większej ilości pracowników, dzięki czemu szybciej i sprawniej obsługują swoich Klientów.
Panie Grzegorzu,
chyba za długo pracuję "w branży" pamiętając jeszcze CardPoint'a i dlatego za dużo wiem, to co Pan napisał to jest
CZYSTA TEORIA, w praktyce jest jednak inaczej, przykłady mogę podać z tzw. "własnego podwórka".
Jeżeli chodzi o Pana firmę ELAVON, to w większości przypadków dopiero w momencie wysłania wypowiedzeń Klienci dowiadywali się, że mają w ogóle opiekuna.
W firmie FirstData jeden opiekun obsługuje 3 województwa:
- wielkopolskie,
- lubuskie,
- dolnośląskie,
znaczna część Klientów FirstData nawet nie wie jak ich opiekun się nazywa chociaż w tej samej firmie (dawniej PolCard) pracuje już ze 20 lat.
W eService opiekun ma problemy nie tylko z Klientami, ale pewno i ze samym sobą; cytuję wypowiedzi w sytuacjach kiedy przejmujemy Klientów eService: "a co Pan myśli, że ja tylko Pana mam pod swoją opieką, trzeba było do mnie dzwonić, a nie podpisywać umowy z jakąś inną firmą itp."
Nie przypuszczam, że w innych częściach Polski wygląda inaczej.
Przedstawione przykłady raczej nie wskazują, żeby opieka nad Klientem w "większych droższych firmach" była świadczona na wyższym poziomie niż w "mniejszej, tańszej firmie" PayTel, wręcz jest przeciwnie, mogę przytoczyć konkretne przykłady.
Mail:
isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel