Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Marcin P.:
Totalne bzury, nigdy nie zapłaciłem za serwis, proponuję dokladnie przeczytać umowę z eService ze zrozumienuem i dopiero szkalowac konkurencję.
Zawsze negocjowalem warunki oodczas trwania umowy i nigdy eService mi nie odmówił.
Terminal jak chcialem zawsze miałem wyminiony jak zaszła potrzeba i tez mam ingenico i jesli klient chce taki sam dostanie i to z niższą ceną.
Wierzyć zadowolonemu klientowi czy pozal się Boże przedstawicieli firmy nic nie znaczacej na polskim rynku.
Wybór pozostawiam....

Panie Marcinie,

jak Pan to wytłumaczy, że klient eService mający 10 punktów sprzedaży przechodzi do PayTel, ponieważ jest zadowolonym klientem ???
31 sierpnia 2015 roku zakończył współpracę z e Service.

Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Marcin Pycha

Marcin Pycha Szef Działu
Sprzedaży, pycha

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Trafiło sie jak ślepej kurze ziarno...
Nie napisałem ze wszyscy kliencji w 100% sa zadowoleni z eService.
Widzę ze jestem tu jedynym przedstaeicielem ze strony klienta, reszta to przedstawiciele firm, chociaz nie tylko paytel zdominowal forum na tyle ze przestanę tu z a gadać bo mam dosc czytania wyłącznie Gerarda, czy nid masz co robić ze siedzisz na tym forum i brednie piszesz.
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Marcin P.:
Trafiło sie jak ślepej kurze ziarno...
Nie napisałem ze wszyscy kliencji w 100% sa zadowoleni z eService.
Widzę ze jestem tu jedynym przedstaeicielem ze strony klienta, reszta to przedstawiciele firm, chociaz nie tylko paytel zdominowal forum na tyle ze przestanę tu z a gadać bo mam dosc czytania wyłącznie Gerarda, czy nid masz co robić ze siedzisz na tym forum i brednie piszesz.

Panie Marcinie,

proszę nie trolować !!!

Pozdrawiam - Gerard z PayTel

konto usunięte

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

12 lat na rynku, 4500 terminali. Dane publicznie dostępne na stronie firmy.

A o tym się od jakiegoś czasu mówi:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Comp-rozmawia-z-inwest...

Nie chciałem brać udziału w tej dyskusji, ale to co się tu dzieje...
Anna Walaszek

Anna Walaszek wlasna dzialalnosc,
Właściciel

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam. Otwieram sklep spożywczy i planuje załozyć terminal. Planowane obroty to około 200 000 zł z czego podejrzewam ze większość to płatności kartą. Oferty proszę przesyłać na maila: anna.walaszek.16@gmail.com
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Anna W.:
Witam. Otwieram sklep spożywczy i planuje załozyć terminal. Planowane obroty to około 200 000 zł z czego podejrzewam ze większość to płatności kartą. Oferty proszę przesyłać na maila: anna.walaszek.16@gmail.com

Witam Pani Anno,

proszę o trochę więcej informacji, abyśmy mogli przygotować oferty bardziej precyzyjnie, a w szczególności:

- jeden czy więcej terminali,
- terminale stacjonarne czy mobilne,
- jeżeli stacjonarne to czy internetowe czy z kartą SIM, czy z zewnętrznym Pin-Padem czy bez.

dodatkowe pytania na pewno się pojawią, ale dotyczyć będą już innych kwestii.

Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel

konto usunięte

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam,
Czy spotkaliście się z terminalem mobilnym zintegrowanym z kasą fiskalną ?

pozdrawiam
Daniel Majewski
http://ekspertfirmowy.pl
Marcin Pycha

Marcin Pycha Szef Działu
Sprzedaży, pycha

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Nie nigdy nie słyszałem, poproszeni o ofertę pychasklep@interia.eu
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Daniel M.:
Witam,
Czy spotkaliście się z terminalem mobilnym zintegrowanym z kasą fiskalną ?

pozdrawiam
Daniel Majewski
http://ekspertfirmowy.pl

Witam Panie Danielu,

po co integrować z kasą terminale mobilne, jak integruje się przynajmniej w PayTel już od dawna terminale stacjonarne, w jaki sposób kelner podchodząc do stolika ma drukować paragon, ma zabrać ze sobą jeszcze kasę, to absurd, podobna sytuacja jest z cateringiem.
Terminale mobilne są specyficzne, rzadko kiedy klienci decydują się na nie, jeżeli miałyby pracować tylko w jednym miejscu, po co płacić więcej za funkcjonalność z której nie będzie się korzystać ???

Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel

konto usunięte

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam,
Czy to jest absurd, niekoniecznie, wszystko jest uzależnione od specyfiki prowadzonego biznesu. Zapytanie było od firmy, która wymaga urządzenia mobilnego ( np. targi ), transakcji jest dość dużo, dla wygody chcą zmieć zintegrowaną kasę i terminal i nie chcą terminala stacjonarnego :-)

Od strony technicznej jest to możliwe, problemem może być soft. Obserwowałem jeden z projektów dużej sieci i aquaiera, założenie proste tablet + system sprzedażowy + mpos. Jaki jest status - w projekt włożono spore nakłady, efektów nie ma. Powód niestabilne łącze + element którego chyba nie przewidziano rotacja pracowników. System nie jest skomplikowany, ale by sprawnie go obsługiwać trzeba go znać. Pomysł ciekawy, może się jeszcze rozwinie.

pozdrawiam
Daniel Majewski
http://ekspertfirmowy.pl

konto usunięte

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Czy to jest absurd, niekoniecznie, wszystko jest uzależnione od specyfiki prowadzonego biznesu. Zapytanie było od firmy, która wymaga urządzenia mobilnego ( np. targi ), transakcji jest dość dużo, dla wygody chcą zmieć zintegrowaną kasę i terminal i nie chcą terminala stacjonarnego :-)

Od strony technicznej jest to możliwe, problemem może być soft. Obserwowałem jeden z projektów dużej sieci i aquaiera, założenie proste tablet + system sprzedażowy + mpos. Jaki jest status - w projekt włożono spore nakłady, efektów nie ma. Powód niestabilne łącze + element którego chyba nie przewidziano rotacja pracowników. System nie jest skomplikowany, ale by sprawnie go obsługiwać trzeba go znać. Pomysł ciekawy, może się jeszcze rozwinie.

Słyszałem o różnych próbach "zafiskalizowania" terminali płatniczych, ale jak na razie nic z tego nie wyszło (no, może trzeba poczekać jeszcze trochę na pewną firmę, ale to raczej nie będzie rozwiązanie mobilne). Cóż, fiskalizacja dotyczy krajów "relatywnie biednych", więc i tego typu rozwiązań będzie mniej (budżet na R&D...).

OK, mobilny terminal płatniczy + drukarka fiskalna (są takie w wersji "mobile") i połączenie przez Bluetooth. Problem z tym pierwszym - albo będzie się stosować zewnętrzne adaptery, albo bardzo się ogranicza bazę sprzętową. Inna opcja - mPOS + tablet/smartfon + drukarka fiskalna.
O tym, że coś nie wyszło przy próbach u nas - słyszałem. Podobno problemem była "stabilność" łącza Bluetooth pomiędzy zastosowanym mPOSem a tabletem. Dziwne, że nie próbowano użyć innych mPOSów.

konto usunięte

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Dokładnie problemem była stabilność i aplikacja działająca w tle. Druga kwestia to sytuacja agenta, który nad projektem pracował. Jak to bywa w biznesie są sprawy ważne i ważniejsze a na końcu liczy się wynik :-)

pozdrawiam
Daniel Majewski
http://ekspertfirmowy.pl
Wojtek Mro

Wojtek Mro specjalista, Hurt

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Planuje wprowadzić płatność kartą oraz doładowania tel w sklepie spożywczym ,
czy mogę prosić o jakąś ofertę.
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Wojtek M.:
Planuje wprowadzić płatność kartą oraz doładowania tel w sklepie spożywczym ,
czy mogę prosić o jakąś ofertę.

Witam,

proszę o podanie adresu mail

Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Grzegorz Dębiec

Grzegorz Dębiec Regionalny Kierownik
ds. Sprzedaży

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Co do Pana sugestii, to ja też się zastanawiałem, ale w drugą
stronę, jak to możliwe, że taka duża firma nie może dać tak dobrych warunków jak firma mniejsza, jak klientom tłumaczy się, że przedstawiciel, który ma pod sobą ponad 1500 klientów, może zapewnić opiekę na takim samym poziomie jak przedstawiciel, który ma 500 klientów; przyzna Pan, że nie jest to możliwe ?

Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel


Jest to różnie rozwiązane w różnych firmach. Generalnie w większych firmach jest Dział Utrzymania Klienta który albo wspiera PH w opiece nad Klientami albo po pewnym początkowym okresie przejmuje Klientów. Dzięki takiemu systemowi jest wręcz odwrotnie, na każdego "Opiekuna Klienta" przypada mniej Klientów niż w mniejszych firmach. Większe z pozoru droższe firmy po prostu stać na zatrudnienie większej ilości pracowników, dzięki czemu szybciej i sprawniej obsługują swoich Klientów.
Grzegorz Dębiec

Grzegorz Dębiec Regionalny Kierownik
ds. Sprzedaży

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Gerard W.:
Grzegorz D.:
Gerard W.:
Marcin P.:
Proszę wskazać klienta eService który zapłacił za serwis 250 zł oraz takiego który czekał na naprawę dłużej niż 24 h.
Nie bijmy piany bo to i tak klient decyduje i wybierze partnera sprawdzonego, znanego i z ogromną listą referencyjną, proszę się rozejrzeć co 2 terminal to eService, myśli Pan ze Ci wszyscy ludzie nie umieją liczyć, czy raczej są zadowoleni ze świadczonych usług przez eService i chętnie z tą firmą współpracują (zresztą tak jak ja).

Panie Marcinie,

używa Pan argumentacji, która pasuje tylko z tzw. zaszłości, przecież nie było takiej sytuacji, że wystartowało aby konkurować ze sobą 50 firm i zostało tylko 5 najlepszych z których prym wiedzie eSerwis, akurat było odwrotnie; kiedyś były tylko 3 firmy PolCard i eSerwis, był jeszcze CardPoint jak i 2 banki PKO BP i Pekao SA. To właśnie dzisiaj jest około 50 różnych firm czy banków, które oferują obsługę na takim samym a nawet wyższym poziomie, ale niestety w związku z tą sytuacją, że przez wiele lat byli sami, zdobyli trochę rynku i dlatego tych punktów mają więcej, Jeżeli spojrzymy na strukturę pod względem przyrostu klientów, to eSerwis ciągle traci na rzecz tych firm pozostałych. Rynek jak naczynia połączone dąży do równowagi, !!!
Dlatego eSerwis jak i PolCard w najbliższych latach zapewnią pracę między innymi dla takich firm jak PayTel.

Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel

Z moich obserwacji wynika że eService radzi sobie dobrze z pozyskiwaniem nowych Klientów,
Polcard faktycznie się stacza, kiedyś byli liderem pod względem ilości Klientów dzisiaj z tego co wiem mają jakieś 18 % udziału w rynku :) Paytel i inne małe firmy raczej nie są zagrożeniem dla Polcardu czy eService, są w stanie odebrać tym firmom Klientów typu "Sklep Spożywczy Wujka Heńka " :) . Żadna duża sieć nie przejdzie do Paytel-a czy Paysquare , jeśli się mylę to podajcie jakie duże firmy korzystają z usług tych Operatorów :).

Panie Grzegorzu,

w pewnym sensie mam Pan rację, na chwilę obecną PayTel raczej nie celuje w tych największych; nie bierze udziału w przetargach, rzeczywiście nastawiony jest na mniejsze firmy, na segment małych i średnich przedsiębiorstw, na takich zależy mu najbardziej, dlatego w Pana wypowiedzi nie widzę nic dziwnego. Jak to się mówi trzeba nauczyć się jeść małymi łyżeczkami, a nie od razu łopatą, przyjdzie czas i na te duże firmy. Może na dzień dzisiejszy duża firma jeszcze do nas nie przejdzie, ale na pewno firmy PayTel nie można zaliczać do tych firm, które nie obsługują żadnego dużego klienta. PayTel oprócz obsługi małych i średnich przedsiębiorstw, obsługuje jednego z największych operatorów telekomunikacyjnych firmę ORANGE S.A. zarówno pod względem akceptacji kart jak i doładowań, jest to kilkaset punktów w całej Polsce !!!

Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel

Paytel należał kiedyś do Telekomunikacji Polskiej, którą przejął ORANGE.
i to cała tajemnica jak udało się pozyskać taką firmę :) ,
Grzegorz Dębiec

Grzegorz Dębiec Regionalny Kierownik
ds. Sprzedaży

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Daniel M.:
Witam,
Czy spotkaliście się z terminalem mobilnym zintegrowanym z kasą fiskalną ?

pozdrawiam
Daniel Majewski
http://ekspertfirmowy.pl

Teoretycznie można, u nas każdy model ingenico ma taką samą aplikację, tylko jaki sens integrować terminal mobilny z kasą, będzie musiał być połączony z kasą kablem a więc już nie będzie mobilny :).
a skoro nie będzie mobilny to taniej wyjdzie wziąć terminal stacjonarny.
Grzegorz Dębiec

Grzegorz Dębiec Regionalny Kierownik
ds. Sprzedaży

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Gerard W.:
Marcin P.:
Totalne bzury, nigdy nie zapłaciłem za serwis, proponuję dokladnie przeczytać umowę z eService ze zrozumienuem i dopiero szkalowac konkurencję.
Zawsze negocjowalem warunki oodczas trwania umowy i nigdy eService mi nie odmówił.
Terminal jak chcialem zawsze miałem wyminiony jak zaszła potrzeba i tez mam ingenico i jesli klient chce taki sam dostanie i to z niższą ceną.
Wierzyć zadowolonemu klientowi czy pozal się Boże przedstawicieli firmy nic nie znaczacej na polskim rynku.
Wybór pozostawiam....

Panie Marcinie,

jak Pan to wytłumaczy, że klient eService mający 10 punktów sprzedaży przechodzi do PayTel, ponieważ jest zadowolonym klientem ???
31 sierpnia 2015 roku zakończył współpracę z e Service.

Pozdrawiam - Gerard z PayTel

Jedna jaskółka wiosny nie czyni :) Może właściciel tych punktów to Pana kolega np :).
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Grzegorz D.:
Co do Pana sugestii, to ja też się zastanawiałem, ale w drugą
stronę, jak to możliwe, że taka duża firma nie może dać tak dobrych warunków jak firma mniejsza, jak klientom tłumaczy się, że przedstawiciel, który ma pod sobą ponad 1500 klientów, może zapewnić opiekę na takim samym poziomie jak przedstawiciel, który ma 500 klientów; przyzna Pan, że nie jest to możliwe ?

Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel


Jest to różnie rozwiązane w różnych firmach. Generalnie w większych firmach jest Dział Utrzymania Klienta który albo wspiera PH w opiece nad Klientami albo po pewnym początkowym okresie przejmuje Klientów. Dzięki takiemu systemowi jest wręcz odwrotnie, na każdego "Opiekuna Klienta" przypada mniej Klientów niż w mniejszych firmach. Większe z pozoru droższe firmy po prostu stać na zatrudnienie większej ilości pracowników, dzięki czemu szybciej i sprawniej obsługują swoich Klientów.

Panie Grzegorzu,

chyba za długo pracuję "w branży" pamiętając jeszcze CardPoint'a i dlatego za dużo wiem, to co Pan napisał to jest CZYSTA TEORIA, w praktyce jest jednak inaczej, przykłady mogę podać z tzw. "własnego podwórka".

Jeżeli chodzi o Pana firmę ELAVON, to w większości przypadków dopiero w momencie wysłania wypowiedzeń Klienci dowiadywali się, że mają w ogóle opiekuna.

W firmie FirstData jeden opiekun obsługuje 3 województwa:
- wielkopolskie,
- lubuskie,
- dolnośląskie,
znaczna część Klientów FirstData nawet nie wie jak ich opiekun się nazywa chociaż w tej samej firmie (dawniej PolCard) pracuje już ze 20 lat.

W eService opiekun ma problemy nie tylko z Klientami, ale pewno i ze samym sobą; cytuję wypowiedzi w sytuacjach kiedy przejmujemy Klientów eService: "a co Pan myśli, że ja tylko Pana mam pod swoją opieką, trzeba było do mnie dzwonić, a nie podpisywać umowy z jakąś inną firmą itp."

Nie przypuszczam, że w innych częściach Polski wygląda inaczej.

Przedstawione przykłady raczej nie wskazują, żeby opieka nad Klientem w "większych droższych firmach" była świadczona na wyższym poziomie niż w "mniejszej, tańszej firmie" PayTel, wręcz jest przeciwnie, mogę przytoczyć konkretne przykłady.

Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Grzegorz D.:
Gerard W.:
Grzegorz D.:
Gerard W.:
Marcin P.:
Proszę wskazać klienta eService który zapłacił za serwis 250 zł oraz takiego który czekał na naprawę dłużej niż 24 h.
Nie bijmy piany bo to i tak klient decyduje i wybierze partnera sprawdzonego, znanego i z ogromną listą referencyjną, proszę się rozejrzeć co 2 terminal to eService, myśli Pan ze Ci wszyscy ludzie nie umieją liczyć, czy raczej są zadowoleni ze świadczonych usług przez eService i chętnie z tą firmą współpracują (zresztą tak jak ja).

Panie Marcinie,

używa Pan argumentacji, która pasuje tylko z tzw. zaszłości, przecież nie było takiej sytuacji, że wystartowało aby konkurować ze sobą 50 firm i zostało tylko 5 najlepszych z których prym wiedzie eSerwis, akurat było odwrotnie; kiedyś były tylko 3 firmy PolCard i eSerwis, był jeszcze CardPoint jak i 2 banki PKO BP i Pekao SA. To właśnie dzisiaj jest około 50 różnych firm czy banków, które oferują obsługę na takim samym a nawet wyższym poziomie, ale niestety w związku z tą sytuacją, że przez wiele lat byli sami, zdobyli trochę rynku i dlatego tych punktów mają więcej, Jeżeli spojrzymy na strukturę pod względem przyrostu klientów, to eSerwis ciągle traci na rzecz tych firm pozostałych. Rynek jak naczynia połączone dąży do równowagi, !!!
Dlatego eSerwis jak i PolCard w najbliższych latach zapewnią pracę między innymi dla takich firm jak PayTel.

Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel

Z moich obserwacji wynika że eService radzi sobie dobrze z pozyskiwaniem nowych Klientów,
Polcard faktycznie się stacza, kiedyś byli liderem pod względem ilości Klientów dzisiaj z tego co wiem mają jakieś 18 % udziału w rynku :) Paytel i inne małe firmy raczej nie są zagrożeniem dla Polcardu czy eService, są w stanie odebrać tym firmom Klientów typu "Sklep Spożywczy Wujka Heńka " :) . Żadna duża sieć nie przejdzie do Paytel-a czy Paysquare , jeśli się mylę to podajcie jakie duże firmy korzystają z usług tych Operatorów :).

Panie Grzegorzu,

w pewnym sensie mam Pan rację, na chwilę obecną PayTel raczej nie celuje w tych największych; nie bierze udziału w przetargach, rzeczywiście nastawiony jest na mniejsze firmy, na segment małych i średnich przedsiębiorstw, na takich zależy mu najbardziej, dlatego w Pana wypowiedzi nie widzę nic dziwnego. Jak to się mówi trzeba nauczyć się jeść małymi łyżeczkami, a nie od razu łopatą, przyjdzie czas i na te duże firmy. Może na dzień dzisiejszy duża firma jeszcze do nas nie przejdzie, ale na pewno firmy PayTel nie można zaliczać do tych firm, które nie obsługują żadnego dużego klienta. PayTel oprócz obsługi małych i średnich przedsiębiorstw, obsługuje jednego z największych operatorów telekomunikacyjnych firmę ORANGE S.A. zarówno pod względem akceptacji kart jak i doładowań, jest to kilkaset punktów w całej Polsce !!!

Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel

Paytel należał kiedyś do Telekomunikacji Polskiej, którą przejął ORANGE.
i to cała tajemnica jak udało się pozyskać taką firmę :) ,

Panie Grzegorzu,

proszę uważniej czytać posty, ponieważ sam o tym pisałem:

>> Nawiasem mówiąc przejścia z Telekomunikacji do Comp S.A. nawet nie zauważyłem.

Pozdrawiam - Gerard z PayTel



Wyślij zaproszenie do