Marcin Pycha

Marcin Pycha Szef Działu
Sprzedaży, pycha

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

W doskonały sposób sam Pan siebie określił, brawo.
Adam Góra

Adam Góra
www.sprzetybudowlane
.pl

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam

Chciałbym w naszym sklepie spożywczym zamontować terminal do płatności kartą oraz terminal do kart prepaid. Proszę o oferty na sprzetybudowlane@wp.pl
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Grzegorz D.:
Gerard W.:
Marcin P.:
Proszę wskazać klienta eService który zapłacił za serwis 250 zł oraz takiego który czekał na naprawę dłużej niż 24 h.
Nie bijmy piany bo to i tak klient decyduje i wybierze partnera sprawdzonego, znanego i z ogromną listą referencyjną, proszę się rozejrzeć co 2 terminal to eService, myśli Pan ze Ci wszyscy ludzie nie umieją liczyć, czy raczej są zadowoleni ze świadczonych usług przez eService i chętnie z tą firmą współpracują (zresztą tak jak ja).

Panie Marcinie,

używa Pan argumentacji, która pasuje tylko z tzw. zaszłości, przecież nie było takiej sytuacji, że wystartowało aby konkurować ze sobą 50 firm i zostało tylko 5 najlepszych z których prym wiedzie eSerwis, akurat było odwrotnie; kiedyś były tylko 3 firmy PolCard i eSerwis, był jeszcze CardPoint jak i 2 banki PKO BP i Pekao SA. To właśnie dzisiaj jest około 50 różnych firm czy banków, które oferują obsługę na takim samym a nawet wyższym poziomie, ale niestety w związku z tą sytuacją, że przez wiele lat byli sami, zdobyli trochę rynku i dlatego tych punktów mają więcej, Jeżeli spojrzymy na strukturę pod względem przyrostu klientów, to eSerwis ciągle traci na rzecz tych firm pozostałych. Rynek jak naczynia połączone dąży do równowagi, !!!
Dlatego eSerwis jak i PolCard w najbliższych latach zapewnią pracę między innymi dla takich firm jak PayTel.

Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel

Z moich obserwacji wynika że eService radzi sobie dobrze z pozyskiwaniem nowych Klientów,
Polcard faktycznie się stacza, kiedyś byli liderem pod względem ilości Klientów dzisiaj z tego co wiem mają jakieś 18 % udziału w rynku :) Paytel i inne małe firmy raczej nie są zagrożeniem dla Polcardu czy eService, są w stanie odebrać tym firmom Klientów typu "Sklep Spożywczy Wujka Heńka " :) . Żadna duża sieć nie przejdzie do Paytel-a czy Paysquare , jeśli się mylę to podajcie jakie duże firmy korzystają z usług tych Operatorów :).

Panie Grzegorzu,

w pewnym sensie mam Pan rację, na chwilę obecną PayTel raczej nie celuje w tych największych; nie bierze udziału w przetargach, rzeczywiście nastawiony jest na mniejsze firmy, na segment małych i średnich przedsiębiorstw, na takich zależy mu najbardziej, dlatego w Pana wypowiedzi nie widzę nic dziwnego. Jak to się mówi trzeba nauczyć się jeść małymi łyżeczkami, a nie od razu łopatą, przyjdzie czas i na te duże firmy. Może na dzień dzisiejszy duża firma jeszcze do nas nie przejdzie, ale na pewno firmy PayTel nie można zaliczać do tych firm, które nie obsługują żadnego dużego klienta. PayTel oprócz obsługi małych i średnich przedsiębiorstw, obsługuje jednego z największych operatorów telekomunikacyjnych firmę ORANGE S.A. zarówno pod względem akceptacji kart jak i doładowań, jest to kilkaset punktów w całej Polsce !!!

Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Arkadiusz Dzadz

Arkadiusz Dzadz Specjalista GIS

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Poszykuję usługi do sklepu małego odzieżowego. Trudno powiedzieć co wybrać wysłałem 20 zapytań do różnych firm. parę maili dostałem, otrzymałem parę telefonów, byłem na paru spotkaniach. Zrobiłem również schemat na arkuszu kalkulacyjnym do moich warunków (1500 zł/m-c obrotu na terminalu, sr. wartość artykułu to 30zł). Mam wyniki z 10 firm. Najtańszy okazał się POLCARD. Nie wiem jak tam Pay Tel. Wysłałem mail na marketing@PayTel.pl i tutaj, również na p. Gerarda, ale nikt się nie skontaktował i nie przysłał oferty (czas ok 5 dni). Jak teraz nie reagują to strach pomyśleć co by było gdy bym np. wysyłał maila ze zgłoszeniem awarii terminala?Ten post został edytowany przez Autora dnia 21.08.15 o godzinie 20:06
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Arkadiusz D.:
Poszykuję usługi do sklepu małego odzieżowego. Trudno powiedzieć co wybrać wysłałem 20 zapytań do różnych firm. parę maili dostałem, otrzymałem parę telefonów, byłem na paru spotkaniach. Zrobiłem również schemat na arkuszu kalkulacyjnym do moich warunków (1500 zł/m-c obrotu na terminalu, sr. wartość artykułu to 30zł). Mam wyniki z 10 firm. Najtańszy okazał się POLCARD. Nie wiem jak tam Pay Tel. Wysłałem mail na marketing@PayTel.pl i tutaj, również na p. Gerarda, ale nikt się nie skontaktował i nie przysłał oferty (czas ok 5 dni). Jak teraz nie reagują to strach pomyśleć co by było gdy bym np. wysyłał maila ze zgłoszeniem awarii terminala?

Witam Panie Arkadiuszu,

wysłałem mail'a do Pana jeszcze w ten sam dzień, z prośbą o podanie informacji potrzebnych do przygotowania oferty, która przynajmniej dla mnie była by wiążąca, ale niestety odpowiedzi nie było, ogólną ofertę to ja przedstawiałem na forum, ale chyba nie oto chodzi. W praktyce zanim podpiszemy umowę to wymieniamy się z klientem mail' ami. Nie miałem takiej sytuacji, aby po przedstawieniu oferty przez internet od razu ktoś podpisywał umoawę, zawsze pojawiają się pytania. Tak więc nie wiem jakie są Pana oczekiwania. Natomiast powołując się na ofertę PolCard, że jest najlepsza, to przypuszczalnie nie zna Pan szczegółów umowy, przy takim obrocie o który Pan podaje zapłaci Pan w PolCard dodatkową opłatę w wysokości 30,- zł, za nie wykonanie tzw. minimalnego obrotu.
W umowie z PolCard takich pułapek jest więcej !!!

Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Arkadiusz Dzadz

Arkadiusz Dzadz Specjalista GIS

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Ok, prostuję, Pan Gerard wysłał na GL tego samego dnia natomiast z adresu firmy nic nie dostałem.Ten post został edytowany przez Autora dnia 21.08.15 o godzinie 22:27
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Arkadiusz D.:
Ok, prostuję, Pan Gerard wysłał na GL tego samego dnia natomiast z adresu firmy nic nie dostałem.

Panie Arkadiuszu

Oto Oferta PayTel :

Najem terminala INGENICO ICT-220 (internetowy) - 33,- zł netto,
Średnia prowizja 0,61% + 0gr,

brak jakichkolwiek limitów sprzedaży,
brak jakichkolwiek innych opłat,

Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel

konto usunięte

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam. Szukam "operatora" do obsługi płatnością za pomocą terminala płatniczego. Do niedawna Nasza firma współpracowała z firmą Frist Data Polska. Współpraca została zakończona po 10 latach z przyczyn o których nie chcę pisać w tym miejscu. Czy ktoś poleci? Powyższa firma zdecydowanie odpada. Obroty około 2-4 tyś/mies. w kwotach od 100-400zł. Mail: kdfbemowo@gmail.com. Z góry dziękuję.

konto usunięte

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Oferta Pana Gerarda brzmi zachęcająco....aczkolwiek z doświadczenia wiem ,że należy czytać nie tylko samą umową ale wszelkiej maści załączniki.

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam,

Chcę uruchomić płatności kartami w samoobsługowym sklepie spożywczym pod Wrocławiem.
Proszę o oferty na PW wraz ze wszystkimi kosztami jakie będę musiał ponieść.

Pozdrawiam
Emil Wilmański

Emil Wilmański Właściciel, WPI

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam,
Potrzebuję ofertę na terminal do szkoły językowej. Płatności w granicach 200-800zł obroty w zasadzie 2x w roku plus jakieś niedobitki w ciągu roku. Możliwe również jakieś płatności drobiazgowe.
Panu Gerardowi dziękuję za ofertę ponieważ z mojego punktu widzenia jest tak uper...wy na forum reklamując swoją firmę, że raczej nie chciałbym z nim współpracować.
Oferty poproszę na email: emilus at wpi dot net dot pl

Pozdrawiam,
Emil Wilmański
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Emil W.:
Witam,
Potrzebuję ofertę na terminal do szkoły językowej. Płatności w granicach 200-800zł obroty w zasadzie 2x w roku plus jakieś niedobitki w ciągu roku. Możliwe również jakieś płatności drobiazgowe.
Panu Gerardowi dziękuję za ofertę ponieważ z mojego punktu widzenia jest tak uper...wy na forum reklamując swoją firmę, że raczej nie chciałbym z nim współpracować.
Oferty poproszę na email: emilus at wpi dot net dot pl

Pozdrawiam,
Emil Wilmański

Panie Emilu,

mam rozumieć, że nie zależy Panu na dobrej, taniej ofercie i profesjonalnej obsłudze, natomiast to co mogę napisać na forum, to napewno, że moi klienci bardzo sobie cenią mój upór w załatwianiu wszelkich spraw, jeżeli przedstawiam swoje warunki to tak jest, później nie ma żadnych niespodzianek, a przynajmniej w PayTel tak jest - kto podpisuje umowę, staje się opiekunem klienta i wtedy ten upór też się przydaje,
proszę to rozważyć,

Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Emil W.:
Witam,
Potrzebuję ofertę na terminal do szkoły językowej. Płatności w granicach 200-800zł obroty w zasadzie 2x w roku plus jakieś niedobitki w ciągu roku. Możliwe również jakieś płatności drobiazgowe.
Panu Gerardowi dziękuję za ofertę ponieważ z mojego punktu widzenia jest tak uper...wy na forum reklamując swoją firmę, że raczej nie chciałbym z nim współpracować.
Oferty poproszę na email: emilus at wpi dot net dot pl

Pozdrawiam,
Emil Wilmański

Panie Emilu,

mimo wszystko mógłbym zaproponować następujące warunki:

- średnia prowizja 0,60% + 0gr
- terminal (internetowy) INGENICO ICT-220 najem 33,- zł netto
- brak jakichkolwiek limitów, nie ma sprzedaży to jest tylko opłata za najem terminala
- brak jakichkolwiek innych kosztów

Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Emil Wilmański

Emil Wilmański Właściciel, WPI

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Panie Gerardzie,
jeśli oferta jest dobra to broni się sama, nie trzeba na siłę nikogo przekonywać i wykłucać się z każdym kto stwierdzi inaczej. Świadczy to o braku profesjonalizmu. Lidzie są inteligentni i umieją liczyć tak by dopasować najlepszą ofertę do siebie. Co do kruczków w umowach to wystarczy wspomnieć na co zwrócić uwagę i tyle. Jak ktoś nie czyta umowy to jego wina.

E.Ten post został edytowany przez Autora dnia 28.08.15 o godzinie 16:29
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Emil W.:
Panie Gerardzie,
jeśli oferta jest dobra to broni się sama, nie trzeba na siłę nikogo przekonywać i wykłucać się z każdym kto stwierdzi inaczej. Świadczy to o braku profesjonalizmu. Lidzie są inteligentni i umieją liczyć tak by dopasować najlepszą ofertę do siebie. Co do kruczków w umowach to wystarczy wspomnieć na co zwrócić uwagę i tyle. Jak ktoś nie czyta umowy to jego wina.

E.

Panie Emilu.

Czy chce się Pan zapoznać z umową firmy PayTel, przynajmniej my nie robimy z tego tajemnic ?

Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Panie Dawidzie,

proszę nie wmawiać potencjalnym klientom, że opłata instalacyjna 99,- zł jest standardem, ponieważ jest to nie prawda.

Klient ma prawo otrzymywać rzetelne informacje, zgodne ze stanem faktycznym, a PaySquare celowo wprowadza błąd narażając potencjalnych klientów na dodatkowe koszty, koszty które u innych operatorów NIE WYSTĘPUJĄ !!!

Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel

konto usunięte

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Zastanawiam się pomiędzy wyborem e-service i PayTel. Ktoś , coś podpowie? Czym się sugerować? Na co szczególnie zwrócić uwagę?
Marcin Pycha

Marcin Pycha Szef Działu
Sprzedaży, pycha

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Zwróć uwagę na historię eService 15 lat na rynku , lider ponad 40 % udziału czyli zaufało im wielu bardzo dużych klientów oraz wiadomo tych małych (:jak ja).
Paytel nieznane nie widziałem ich terminali (główny duży klient orange ale nie mam z nimi nic wspolnego)
Jestem wieloletnim zadowolonym klientem eService i tylko tą firmę mogę polecić.
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Dawid N.:
Zastanawiam się pomiędzy wyborem e-service i PayTel. Ktoś , coś podpowie? Czym się sugerować? Na co szczególnie zwrócić uwagę?

Panie Dawidzie,
nie chciałbym się powtarzać i przepisywać tego co inni napisali na temat eService, proszę poczytać kilka czy kilka naście postów wstecz, tylko posumuję:
1. SERWIS
- w eService zgłasza Pan awarię i w ciągu 8 godzin ktoś oddzwania i świadczy serwis przez telefon, no chyba że ma Pan wykupioną usługę za 250,- zł,
- w PayTel zgłaszając awarię na TELESERWIS interwencja podejmowana jest natychmiast podczas tego samego połączenia, jeżeli nie ma możliwości naprawy przygotowywany jest nowy terminal i wysyłany kurierem bezpośrednio do klienta,
2. STAWKI PROWIZJI, NAJMU
- w eService warunki są nie zmienne przez cały okres umowy,
- w PayTel stawki prowizji oraz najmu terminala średnio raz do roku ulegają obniżeniu, niezależnie na jaki czas została podpisana umowa, dysponuję długą listą takich klientów,
3. TERMINALE
- w eService można liczyć na stosunkowo niski koszt najmu terminala tylko ze starym terminalem typy Verifone Vx510, Vx520, dużo mają "spadków" i coś z tym muszą robić,
- w PayTel niskie stawki są dostępne z nowoczesnymi terminalami INGENICO ICT-220, IWL-250,

Argumentacja taka, że terminal mają Kowalscy i Nowakowie w chwili obecnej już do nikogo nie trafia, ponieważ mniejsze firmy bardziej dbają o takiego małego klienta niż duży operator. Dla eService klienci, którzy robią obroty na poziomie kilku tysięcy są "masą spadkową", przy przejęciu takich klientów od eService nawet nie przygotowuje jakiejkolwiek oferty konkurencyjnej.
- w eService liczą się tylko klienci, którzy wykonują obroty na terminalu na poziomie od kilkunastu tysięcy w wzyż,
- w PayTel dbamy o każdego klienta.

Na koniec dodam jeszcze jeden argument na podobnym poziomie jak Pan Marcin:
"jeżeli terminal z eService mają Kowalscy, Nowakowie i Krawczyki to ja muszę wziąć z PayTel ;)"

Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Marcin Pycha

Marcin Pycha Szef Działu
Sprzedaży, pycha

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Totalne bzury, nigdy nie zapłaciłem za serwis, proponuję dokladnie przeczytać umowę z eService ze zrozumienuem i dopiero szkalowac konkurencję.
Zawsze negocjowalem warunki oodczas trwania umowy i nigdy eService mi nie odmówił.
Terminal jak chcialem zawsze miałem wyminiony jak zaszła potrzeba i tez mam ingenico i jesli klient chce taki sam dostanie i to z niższą ceną.
Wierzyć zadowolonemu klientowi czy pozal się Boże przedstawicieli firmy nic nie znaczacej na polskim rynku.
Wybór pozostawiam....



Wyślij zaproszenie do