Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Dawid B.:
Nie ma w mojej propozycji dodatkowej opłaty systemowej - proszę nie słuchać handlowca konkurencji bo jedynie próbuje oczernić PaySquare co uznaję za zachowanie na poziomie piaskownicy.

Rozpiszę to na przykładzie najpopularniejszej karty jak i mniej popularnej uśredniłem podane przez Pana Tomasza 150 - 200 zł na 170 zł

IF polskiej debetówki = 0,2%
Marża PaySquare dla karty Visa obejmująca opłaty systemowe = 39 gr

Klient płaci 170 zł - koszt prowizji ostatecznej, pełnej, łącznej 0,73 zł = 0,42%
Klient płaci 200 zł - koszt prowizji ostatecznej, pełnej, łącznej 0,79 zł = 0,39 %

Najdroższy przypadek kredytowego MasterCarda:

Klient płaci 170 zł -koszt prowizji ostatecznej, pełnej, łącznej 1 zł = 0,58%
Klient płaci 200 zł - koszt prowizji ostatecznej, pełnej, łącznej 1,09 zł = 0,55%

W PaySquare 0,39% - 0,58% tymczasem w PayTel zawsze 0,58%...

A teraz Pan Gerard z PayTel udowodni, że prowizja 0,58% którą oferuje jest niższa niż 0,42% którą oferuje Dawid.Udowodni przy okazji, że terminal z oferty PayTel serii 220 z z serwisem do 4 dni jest taki sam jak model 250 z serwisem w 1 dzień oraz że umowa na 24 m jest krótsza od mojej na 14 miesięcy.

Pozdrawiam - Dawid - PaySquare

Panie Dawidzie,

proszę nie podawać fałszywych informacji, że rzekomo w PayTel serwis terminali trwa 4 dni, dementuje taki zapis, ponieważ czas wymiany sprzętu zależy od tego kiedy klient zgłosi awarię. Terminale na zamianę wysyłane są bezpośrednio do klienta przez firmę kurierską DPD, jeżeli zdążymy wysłać to klient terminal otrzymuje już w dniu następnym.
Rozumiem, że w PaySquare te terminale, których nie uda się wysłać kurierem to dowozi Pan sam Panie Dawidzie tj. codziennie po godzinie 18.00, w każdą niedziele i święta !!!

Co do terminali, to ja w tym nie widzę niczego dziwnego, że z terminali ICT-220 korzystają prawie wszyscy operatorzy: FirstData, eService, Elavon, Pekao SA, PayTel, a z terminali ICT-250 korzysta tylko PaySquare, widać, że nie tylko my zdecydowaliśmy się na takie terminale !!!

Natomiast co do długości umowy, to zapytam czy nie podpisałby Pan umowy na dłuższy okres, gdyby zostały zaproponowane Panu SUPER WARUNKI, np. opłata za terminal o połowę niższa w całym okres obowiązywania umowy ???

Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Marcin Pycha

Marcin Pycha Szef Działu
Sprzedaży, pycha

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Pogodzę was, w eService instalaja nawet następnego dnia po podpisaniu umowy oraz serwis własny (osoby pracujące w eService a nie ewentualne firma zew.) który bez dodatkowych opłat przyjeżdża do klienta i wymienia terminal, max w 48 h wszystko to w ramach opłaty za terminal.
Korzystam to wiem, przerabiane różne firmy i lepszej nie znalazłem.
Zaznaczam nie jestem pracownikiem eService.
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Marcin P.:
Pogodzę was, w eService instalaja nawet następnego dnia po podpisaniu umowy oraz serwis własny (osoby pracujące w eService a nie ewentualne firma zew.) który bez dodatkowych opłat przyjeżdża do klienta i wymienia terminal, max w 48 h wszystko to w ramach opłaty za terminal.
Korzystam to wiem, przerabiane różne firmy i lepszej nie znalazłem.
Zaznaczam nie jestem pracownikiem eService.

Witam Panie Marcinie,

ja tam do eService nic nie mam, nawet ostatnio dobrze mi się z nimi współpracuje, ostatnie przejęcie to jeden klient 10 punktów sprzedaży, od klienta dowiedziałem się, że ma zapisane w umowie, że eService w okresie obowiązywania umowy ma wyłączność na usługę akceptacji kart,, u nas takich zapisów nie ma, wytrzymamy i zaczekamy do końca miesiąca. Co do serwisu to tam jest jak w PEKAO BP, ciężko wdrażać tzw. świadomość, wg opisu wynika, że tam są nadal serwisanci. Ogólnie firmy już odeszły od świadczenia serwisu przez osoby na miejscu u klienta, ponieważ szybciej i taniej jest serwisować zdalnie, lub wysyłać terminal na podmianę,

W PayTel jeżeli nie można terminala naprawić u klienta zdalnie, wysyłamy sprawdzony nowy terminal, czas trwania serwisu od chwili zgłoszenia to 18 do max 48 godzin, w praktyce to 24 godziny !!!

Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Dzień dobry,

Mam zamiar zainstalować terminal do małego sklepu. Większość klientów jest przyzwyczajona do płatności gotówką, więc raczej nie na dużą ilość transakcji. Poproszę o oferty na maila robert_2007@interia.pl
Marcin Pycha

Marcin Pycha Szef Działu
Sprzedaży, pycha

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

wiem Pan co Panie Gerarardzie przeglądam Swoją umowę i nic takiego nie mogę znaleźć, proponuje nie opowiadać głupot tylko zająć się pracą w Swojej firmie, firmach.
Pozdrawiam Pszczółkę.
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Marcin P.:
wiem Pan co Panie Gerarardzie przeglądam Swoją umowę i nic takiego nie mogę znaleźć, proponuje nie opowiadać głupot tylko zająć się pracą w Swojej firmie, firmach.
Pozdrawiam Pszczółkę.

Panie Marcinie,

ja nie pisałem, że taki zapis jest w każdej umowie, więc proszę nie łapać mnie za słówka, natomiast na forum i w internecie nie jestem anonimowy, tak więc Pana odkrycie nie wzbudza mojego zdziwienia, Pszczółkę prowadzi moja żona, a ja w chwilach wolnych projektuję i pozycjonuję strony internetowe, tego chyba jeszcze Pan nie znalazł.

Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Krzysztof Bartoń

Krzysztof Bartoń Właściciel, własna
firma

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Gerard W.:
Marcin P.:
Pogodzę was, w eService instalaja nawet następnego dnia po podpisaniu umowy oraz serwis własny (osoby pracujące w eService a nie ewentualne firma zew.) który bez dodatkowych opłat przyjeżdża do klienta i wymienia terminal, max w 48 h wszystko to w ramach opłaty za terminal.
Korzystam to wiem, przerabiane różne firmy i lepszej nie znalazłem.
Zaznaczam nie jestem pracownikiem eService.

Witam Panie Marcinie,

ja tam do eService nic nie mam, nawet ostatnio dobrze mi się z nimi współpracuje, ostatnie przejęcie to jeden klient 10 punktów sprzedaży, od klienta dowiedziałem się, że ma zapisane w umowie, że eService w okresie obowiązywania umowy ma wyłączność na usługę akceptacji kart,, u nas takich zapisów nie ma, wytrzymamy i zaczekamy do końca miesiąca. Co do serwisu to tam jest jak w PEKAO BP, ciężko wdrażać tzw. świadomość, wg opisu wynika, że tam są nadal serwisanci. Ogólnie firmy już odeszły od świadczenia serwisu przez osoby na miejscu u klienta, ponieważ szybciej i taniej jest serwisować zdalnie, lub wysyłać terminal na podmianę,

W PayTel jeżeli nie można terminala naprawić u klienta zdalnie, wysyłamy sprawdzony nowy terminal, czas trwania serwisu od chwili zgłoszenia to 18 do max 48 godzin, w praktyce to 24 godziny !!!

Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTela

Tak co jakiś czas obserwuje ci tutaj jest i zaciekawił mnie ten wpis.
Jak niby jest lepiej dostać terminal kurierem niż aby przyjechał serwisant?
A czy nie chodzi o koszty utrzymania sprzętu i naprawy dlatego terminal jest wysyłany przez kuriera?
Dostajesz paczkę i jak BOB Budowniczy zrób to sam? A co ze starym terminalem?
I to ma być nowoczesne.
Myślę, że chyba nie jest to korzystne dla klienta. Serwisant to serwisant.
Pozdrawiam
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Krzysztof B.:
Gerard W.:
Marcin P.:
Pogodzę was, w eService instalaja nawet następnego dnia po podpisaniu umowy oraz serwis własny (osoby pracujące w eService a nie ewentualne firma zew.) który bez dodatkowych opłat przyjeżdża do klienta i wymienia terminal, max w 48 h wszystko to w ramach opłaty za terminal.
Korzystam to wiem, przerabiane różne firmy i lepszej nie znalazłem.
Zaznaczam nie jestem pracownikiem eService.

Witam Panie Marcinie,

ja tam do eService nic nie mam, nawet ostatnio dobrze mi się z nimi współpracuje, ostatnie przejęcie to jeden klient 10 punktów sprzedaży, od klienta dowiedziałem się, że ma zapisane w umowie, że eService w okresie obowiązywania umowy ma wyłączność na usługę akceptacji kart,, u nas takich zapisów nie ma, wytrzymamy i zaczekamy do końca miesiąca. Co do serwisu to tam jest jak w PEKAO BP, ciężko wdrażać tzw. świadomość, wg opisu wynika, że tam są nadal serwisanci. Ogólnie firmy już odeszły od świadczenia serwisu przez osoby na miejscu u klienta, ponieważ szybciej i taniej jest serwisować zdalnie, lub wysyłać terminal na podmianę,

W PayTel jeżeli nie można terminala naprawić u klienta zdalnie, wysyłamy sprawdzony nowy terminal, czas trwania serwisu od chwili zgłoszenia to 18 do max 48 godzin, w praktyce to 24 godziny !!!

Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTela

Tak co jakiś czas obserwuje ci tutaj jest i zaciekawił mnie ten wpis.
Jak niby jest lepiej dostać terminal kurierem niż aby przyjechał serwisant?
A czy nie chodzi o koszty utrzymania sprzętu i naprawy dlatego terminal jest wysyłany przez kuriera?
Dostajesz paczkę i jak BOB Budowniczy zrób to sam? A co ze starym terminalem?
I to ma być nowoczesne.
Myślę, że chyba nie jest to korzystne dla klienta. Serwisant to serwisant.
Pozdrawiam

Witam Pana Krzysztofa,

akurat w PayTel przedstawicielami czy bezpośrednimi czy partnerami są firmy o profilu informatycznym związanym z komputerami i kasami fiskalnymi, jest to mm związane z tym, że jesteśmy w tej samej grupie kapitałowej co OPTIMUS czy InSOFT, a ta grupa kapitałowa to Comp S.A., tak więc każdy z nas z serwisem sobie radzi, ale tutaj chodzi o czas - interwencja zawsze skuteczna w ciągu 24 godzin, oraz o kasę - klient w PayTel za obsługę płaci mniej niż w eSerwis.
Natomiast proszę nie wmawiać uczestnikom forum, że problemem jest podłączenie terminala do gniazda zasilania, czy wciśnięcie zielonego przycisku na terminalu mobilnym ;)

Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Krzysztof Bartoń

Krzysztof Bartoń Właściciel, własna
firma

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Mimo wszystko Błędy się zdarzają.
Mam wrażenie, że wszystko co piszą tutaj osoby nie po Pana myśli odbiera Pan jako atak na firmę PAYTEL i na własną osobę.
Ja ze Swojej perspektywy płacąc firmie która mi dostarcza terminale dzierżawę i mając problem z terminalem mam wyczekiwać kuriera, który mi przywiezie terminal, a ja mam sam go Sobie instalować, odłączać stary , przerzucać kable i podłączać nowy jest dla mnie wyższym poziomem abstrakcji. Jednak wolę dopłacić te kilka złotych i wiedzieć, że przyjedzie do mnie osoba i wymieni mi zabawki na sprawne.
Kurierzy różnie traktują przesyłki i może się okazać, że na dzień dobry terminal jest do odesłania.
Z tego co mi wiadomo to sprawny serwis mają w eServisce , Polskich ePłatnościach i Elavonie.
I uwierzy mi Pan , jedna z tych firm w moim punkcie wymieniła mi terminal w przeciągu 2h.
Jednak bardziej mi się opłaca zapłacić 5 zł więcej i nie stracić tysiąca niż zapłacić 5 zł mniej
a być w plecy o wiele więcej.
Jednego się nauczyłem, w tym kraju nie ma nic za darmo.
Dalej mnie zastanawia fakt, jak to jest , że firmy małe , mające większe koszty obsługi dają dużo korzystniejsze oferty od dużych firm ? Gdzie tu jest zarobek? Chyba, że są to jakieś instytucje charytatywne.
Pozdrawiam
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Krzysztof B.:
Mimo wszystko Błędy się zdarzają.
Mam wrażenie, że wszystko co piszą tutaj osoby nie po Pana myśli odbiera Pan jako atak na firmę PAYTEL i na własną osobę.
Ja ze Swojej perspektywy płacąc firmie która mi dostarcza terminale dzierżawę i mając problem z terminalem mam wyczekiwać kuriera, który mi przywiezie terminal, a ja mam sam go Sobie instalować, odłączać stary , przerzucać kable i podłączać nowy jest dla mnie wyższym poziomem abstrakcji. Jednak wolę dopłacić te kilka złotych i wiedzieć, że przyjedzie do mnie osoba i wymieni mi zabawki na sprawne.
Kurierzy różnie traktują przesyłki i może się okazać, że na dzień dobry terminal jest do odesłania.
Z tego co mi wiadomo to sprawny serwis mają w eServisce , Polskich ePłatnościach i Elavonie.
I uwierzy mi Pan , jedna z tych firm w moim punkcie wymieniła mi terminal w przeciągu 2h.
Jednak bardziej mi się opłaca zapłacić 5 zł więcej i nie stracić tysiąca niż zapłacić 5 zł mniej
a być w plecy o wiele więcej.
Jednego się nauczyłem, w tym kraju nie ma nic za darmo.
Dalej mnie zastanawia fakt, jak to jest , że firmy małe , mające większe koszty obsługi dają dużo korzystniejsze oferty od dużych firm ? Gdzie tu jest zarobek? Chyba, że są to jakieś instytucje charytatywne.
Pozdrawiam

Panie Krzysztofie,

nie zamierzam się z Panem spierać, tylko dodam, że na pewno nie jest to 5 zł. Dla 5 zł, a nawet dla 20 zł miesięcznych oszczędności, raczej nikt operatora nie zmienia, zazwyczaj jest to zdecydowanie więcej. Różnica 5 zł czasami ma znaczenie przy wyborze usługi dla nowego klienta.

Co do Pana sugestii, to ja też się zastanawiałem, ale w drugą stronę, jak to możliwe, że taka duża firma nie może dać tak dobrych warunków jak firma mniejsza, jak klientom tłumaczy się, że przedstawiciel, który ma pod sobą ponad 1500 klientów, może zapewnić opiekę na takim samym poziomie jak przedstawiciel, który ma 500 klientów; przyzna Pan, że nie jest to możliwe ?

Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Marcin Pycha

Marcin Pycha Szef Działu
Sprzedaży, pycha

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Proszę pamiętać ze nie każda usterka wymaga wymiany terminala czasami wymaga ponownego poprania aktualizacji lub jakiś reset.
Duże firmy mają serwis bo świadczą uslugi na najwyzszym poziomie i nie mogą sobie pozwolic na wysylki kurierem, co ze szkoleniem personelu? Itp.
Pozatym pewnie za wymianę terminala trzeba zapłacić w niektórych firmach nawet 100 zł pomimo ze wysyłają kurierem.
Grzegorz Dębiec

Grzegorz Dębiec Regionalny Kierownik
ds. Sprzedaży

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Marcin P.:
Pogodzę was, w eService instalaja nawet następnego dnia po podpisaniu umowy oraz serwis własny (osoby pracujące w eService a nie ewentualne firma zew.) który bez dodatkowych opłat przyjeżdża do klienta i wymienia terminal, max w 48 h wszystko to w ramach opłaty za terminal.
Korzystam to wiem, przerabiane różne firmy i lepszej nie znalazłem.
Zaznaczam nie jestem pracownikiem eService.

U nas też się da zainstalować terminal dzień po podpisaniu umowy :).
Ostatnio miałem sytuację że o 10:00 spotkałem się z Klientem na podpisanie umowy
a następnego dnia o 15 w punkcie odbyła się instalacja.
a serwis mamy w max 24 godziny i też zawsze w ramach opłaty za terminal.
Warto wspomnieć że w eService za nieuzasadnione wezwanie serwisu naliczana jest opłata
250 pln netto ( jest to w tabeli opłat, w każdej umowie ). Nieuzasadnione czyli np. może się okazać że był problem z internetem u Klienta, albo kabel był niedociśnięty :).
Marcin Pycha

Marcin Pycha Szef Działu
Sprzedaży, pycha

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Totalne bzdury piszesz, nie ma w umowie zapisu że za bez podstawne wezwanie serwisu ktoś płaci 250 zł.
Czytaj ze zrozumieniem a nie opieraj się na głupotach które ktoś Ci przekazuję, zazwyczaj z Twoich przełożonych.
Pamiętaj że szkalowaniem nieprawdziwymi informacjami nie zyskasz sobie klientów, nie ładnie mówić źle o konkurencji w dodatku powtarzać nie prawdziwe informację, wstydź się.
250 zł kosztuje wizyta Serwisu w ciągu 4 h, jeśli klient sobie tego życzy i zgodzi się na taką opłatę.
Nie miałem nigdy sytuacji żeby serwis z eService nie przyjechał tego samego dnia.
Dzwonię na Centrum obsługi i serwisant jest w ciągu max kilku godzin.
Słuchajcie zadowolonych klientów a nie pożal się boże przedstawicieli którzy szukają klientów po forach internetowych i tylko plują jeden na drugiego.
Marcin Pycha

Marcin Pycha Szef Działu
Sprzedaży, pycha

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

wyciąg z mojej umowy, z tabeli usług DODATKOWYCH z których klient może skorzystać ale nie musi.

Opłata za jednorazową usługę gwarantowanego czasu obsługi serwisowej. Awaria zostanie usunięta w trybie telefonicznym w ciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez Akceptanta oraz w trybie wizyty Serwisanta w punkcie handlowo-usługowym Akceptanta w ciągu 6 godzin od momentu zakończenia telefonicznej próby usunięcia awarii, jeśli próba ta okaże się nieskuteczna.

Usługa realizowana jest na wyraźnie zlecenie Akceptanta.

Opłata za 1 zlecenie usunięcia awarii Zestawu POS
250 zł
Dawid Brzozowski

Dawid Brzozowski eCommerce Terminale
Płatnicze

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Wg mnie z tego zapisu wynika wyraźnie, że jeśli Klient eService na wyraźne życzenie, skorzysta z opcji szybkiej pomocy (do 2 godzin to skandalicznie długo wg mnie) zapłaci za to 250 zł netto za każdą taką reakcję w eService.

Jeśli pomoc Klientowi z awarią na infolinii od razu po dodzwonieniu się jest usługą dodatkową i płatną, to niech forumowicze ocenią czy w ogóle można nazwać to serwisem.

Rozumiem, że eService ma więcej Klientów niż PaySquare ale na Boga, (piszemy wielką literą Panie Marcinie) można zatrudnić więcej ludzi a nie skazywać Klientów na czekanie do 8 godzin* na oddzwonienie.

*Serwis ekonomiczny w eService to gwarantowane usunięcie usterki do 8 godzin od zgłoszenia na infolinii a jak się nie uda to kolejne 48 h z wizytą serwisanta.

Widzicie drodzy Klienci co oznaczają "opłaty ukryte" ? System jest prosty - mydlimy oczy terminalem za 35 zł a następnie czekamy na telefon z wyraźnym życzeniem szybkiej naprawy.
Jedno takie zgłoszenie rocznie i terminal kosztuje 55 zł za każdy miesiąc. To nie magia - to skutek braku czytania warunków umowy.

Pozdrawiam - Dawid - PaySquare

Marcin P.:
wyciąg z mojej umowy, z tabeli usług DODATKOWYCH z których klient może skorzystać ale nie musi.

Opłata za jednorazową usługę gwarantowanego czasu obsługi serwisowej. Awaria zostanie usunięta w trybie telefonicznym w ciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez Akceptanta oraz w trybie wizyty Serwisanta w punkcie handlowo-usługowym Akceptanta w ciągu 6 godzin od momentu zakończenia telefonicznej próby usunięcia awarii, jeśli próba ta okaże się nieskuteczna.

Usługa realizowana jest na wyraźnie zlecenie Akceptanta.

Opłata za 1 zlecenie usunięcia awarii Zestawu POS
250 zł
Marcin Pycha

Marcin Pycha Szef Działu
Sprzedaży, pycha

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Proszę wskazać klienta eService który zapłacił za serwis 250 zł oraz takiego który czekał na naprawę dłużej niż 24 h.
Nie bijmy piany bo to i tak klient decyduje i wybierze partnera sprawdzonego, znanego i z ogromną listą referencyjną, proszę się rozejrzeć co 2 terminal to eService, myśli Pan ze Ci wszyscy ludzie nie umieją liczyć, czy raczej są zadowoleni ze świadczonych usług przez eService i chętnie z tą firmą współpracują (zresztą tak jak ja).
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Marcin P.:
Proszę wskazać klienta eService który zapłacił za serwis 250 zł oraz takiego który czekał na naprawę dłużej niż 24 h.
Nie bijmy piany bo to i tak klient decyduje i wybierze partnera sprawdzonego, znanego i z ogromną listą referencyjną, proszę się rozejrzeć co 2 terminal to eService, myśli Pan ze Ci wszyscy ludzie nie umieją liczyć, czy raczej są zadowoleni ze świadczonych usług przez eService i chętnie z tą firmą współpracują (zresztą tak jak ja).

Panie Marcinie,

używa Pan argumentacji, która pasuje tylko z tzw. zaszłości, przecież nie było takiej sytuacji, że wystartowało aby konkurować ze sobą 50 firm i zostało tylko 5 najlepszych z których prym wiedzie eSerwis, akurat było odwrotnie; kiedyś były tylko 3 firmy PolCard i eSerwis, był jeszcze CardPoint jak i 2 banki PKO BP i Pekao SA. To właśnie dzisiaj jest około 50 różnych firm czy banków, które oferują obsługę na takim samym a nawet wyższym poziomie, ale niestety w związku z tą sytuacją, że przez wiele lat byli sami, zdobyli trochę rynku i dlatego tych punktów mają więcej, Jeżeli spojrzymy na strukturę pod względem przyrostu klientów, to eSerwis ciągle traci na rzecz tych firm pozostałych. Rynek jak naczynia połączone dąży do równowagi, !!!
Dlatego eSerwis jak i PolCard w najbliższych latach zapewnią pracę między innymi dla takich firm jak PayTel.

Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Grzegorz Dębiec

Grzegorz Dębiec Regionalny Kierownik
ds. Sprzedaży

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Marcin P.:
Proszę wskazać klienta eService który zapłacił za serwis 250 zł oraz takiego który czekał na naprawę dłużej niż 24 h.
Nie bijmy piany bo to i tak klient decyduje i wybierze partnera sprawdzonego, znanego i z ogromną listą referencyjną, proszę się rozejrzeć co 2 terminal to eService, myśli Pan ze Ci wszyscy ludzie nie umieją liczyć, czy raczej są zadowoleni ze świadczonych usług przez eService i chętnie z tą firmą współpracują (zresztą tak jak ja).

Podpisałem umowę nawet z Klientem który czekał dwa tygodnie :).
Co prawda to już było jakiś czas temu, może teraz jest trochę lepiej, ostatnio faktycznie
takich a takich sytuacjach nie słyszałem ale jakiś czas temu się zdarzały, dzięki czemu udało się podpisać kilka umów :).
Grzegorz Dębiec

Grzegorz Dębiec Regionalny Kierownik
ds. Sprzedaży

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Gerard W.:
Marcin P.:
Proszę wskazać klienta eService który zapłacił za serwis 250 zł oraz takiego który czekał na naprawę dłużej niż 24 h.
Nie bijmy piany bo to i tak klient decyduje i wybierze partnera sprawdzonego, znanego i z ogromną listą referencyjną, proszę się rozejrzeć co 2 terminal to eService, myśli Pan ze Ci wszyscy ludzie nie umieją liczyć, czy raczej są zadowoleni ze świadczonych usług przez eService i chętnie z tą firmą współpracują (zresztą tak jak ja).

Panie Marcinie,

używa Pan argumentacji, która pasuje tylko z tzw. zaszłości, przecież nie było takiej sytuacji, że wystartowało aby konkurować ze sobą 50 firm i zostało tylko 5 najlepszych z których prym wiedzie eSerwis, akurat było odwrotnie; kiedyś były tylko 3 firmy PolCard i eSerwis, był jeszcze CardPoint jak i 2 banki PKO BP i Pekao SA. To właśnie dzisiaj jest około 50 różnych firm czy banków, które oferują obsługę na takim samym a nawet wyższym poziomie, ale niestety w związku z tą sytuacją, że przez wiele lat byli sami, zdobyli trochę rynku i dlatego tych punktów mają więcej, Jeżeli spojrzymy na strukturę pod względem przyrostu klientów, to eSerwis ciągle traci na rzecz tych firm pozostałych. Rynek jak naczynia połączone dąży do równowagi, !!!
Dlatego eSerwis jak i PolCard w najbliższych latach zapewnią pracę między innymi dla takich firm jak PayTel.

Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel

Z moich obserwacji wynika że eService radzi sobie dobrze z pozyskiwaniem nowych Klientów,
Polcard faktycznie się stacza, kiedyś byli liderem pod względem ilości Klientów dzisiaj z tego co wiem mają jakieś 18 % udziału w rynku :) Paytel i inne małe firmy raczej nie są zagrożeniem dla Polcardu czy eService, są w stanie odebrać tym firmom Klientów typu "Sklep Spożywczy Wujka Heńka " :) . Żadna duża sieć nie przejdzie do Paytel-a czy Paysquare , jeśli się mylę to podajcie jakie duże firmy korzystają z usług tych Operatorów :).
Dawid Brzozowski

Dawid Brzozowski eCommerce Terminale
Płatnicze

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Definicja Trola wg Wikipedii:

Trollowanie (trolling) – antyspołeczne zachowanie charakterystyczne dla forów dyskusyjnych i innych miejsc w Internecie, w których prowadzi się dyskusje. Osoby uprawiające trollowanie nazywane są trollami.

Trollowanie polega na zamierzonym wpływaniu na innych użytkowników w celu ich ośmieszenia lub obrażenia (czego następstwem jest wywołanie kłótni) poprzez wysyłanie napastliwych, kontrowersyjnych, często nieprawdziwych przekazów czy też poprzez stosowanie różnego typu zabiegów erystycznych. Podstawą tego działania jest upublicznianie tego typu wiadomości jako przynęty , która doprowadzić mogłaby do wywołania dyskusji.

Pozdrawiam - Dawid - PaySquare



Wyślij zaproszenie do