Grzegorz Dębiec

Grzegorz Dębiec Regionalny Kierownik
ds. Sprzedaży

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Natomiast nie o takie limity mi chodziło, proszę napisać na forum jaki min. obrót w miesiącu klient musi wykonać aby nie zapłacił tzw. opłaty wyrównawczej, no i proszę napisać ile ta opłata wynosi.

Minimalna suma prowizji wynosi 30 PLN.

Jakby Klient miał prowizję 1 % to musi zrobić obrót 3000 PLN w miesiącu
Jakby miał 2 % to musiałby zrobić obrót 1500 PLN
Jakby miał prowizję 0,5 % to musiałby zrobić obrót 6000 PLN w miesiącu.

Opłata wyrównawcza jak to Pan nazwał to różnica między faktyczną kwotą zapłaconych prowizji
a kwotą 30 pln.

NP. Klient płaci prowizję 1 % i zrobi obrót 2500 PLN,
W takiej sytuacji Klient zapłaci prowizję w wysokości 25 PLN
30 - 25 = 5 PLN

Z pierwszych transakcji w następnym miesiącu pobierzemy Klientowi 5 złotych :).

Podane wartości prowizyjne są przykładowe :)
Grzegorz Dębiec

Grzegorz Dębiec Regionalny Kierownik
ds. Sprzedaży

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Klienta w ELAVON spotykają jeszcze inne przykre niespodzianki, które pojawiają się jako pozycje na fakturze, np. dodatkowe 10 zł za jakąś "niezgodność z fakturą".
Podsumowując śmiało mogę napisać, że nie chodzi tutaj o różnicę tych 10 zł, ale klienci, którzy "przechodzą" z ELAVON do PayTel mają o połowę niższe rachunki, dlatego jeszcze raz o tym piszę, że zanim podpiszecie umowę to radzę o wszystko pytać i zawsze prosić o przesłanie wzorów umów, aby nożna było to wszystko wcześniej skonsultować.
Pierwsze słyszę o opłacie za niezgodność z fakturą.

Widzi Pan a ja przepisałem wielu Klientów z Paytel do Elavon i w Elavon dostali dużo tańszą ofertę.
Klienci w Paytel płacili prowizję np. 1,59 % a ja im zaproponowałem stawki grubo poniżej 1 %.

Pozdrawiam.
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Grzegorz D.:
Natomiast nie o takie limity mi chodziło, proszę napisać na forum jaki min. obrót w miesiącu klient musi wykonać aby nie zapłacił tzw. opłaty wyrównawczej, no i proszę napisać ile ta opłata wynosi.

Minimalna suma prowizji wynosi 30 PLN.

Jakby Klient miał prowizję 1 % to musi zrobić obrót 3000 PLN w miesiącu
Jakby miał 2 % to musiałby zrobić obrót 1500 PLN
Jakby miał prowizję 0,5 % to musiałby zrobić obrót 6000 PLN w miesiącu.

Opłata wyrównawcza jak to Pan nazwał to różnica między faktyczną kwotą zapłaconych prowizji
a kwotą 30 pln.

NP. Klient płaci prowizję 1 % i zrobi obrót 2500 PLN,
W takiej sytuacji Klient zapłaci prowizję w wysokości 25 PLN
30 - 25 = 5 PLN

Z pierwszych transakcji w następnym miesiącu pobierzemy Klientowi 5 złotych :).

Podane wartości prowizyjne są przykładowe :)

Panie Grzegorzu,

tutaj na pewno nie chodzi oto, czy ktoś czyta ze zrozumieniem, czy też nie, bardziej zależało mi na tym aby jeszcze raz opisał Pan mechanizm tzw. dopłat, które występują w ELAVON, a nie występują w PayTel. Jeszcze wczoraj miałem takie pytanie: "ile będzie wynosić miesięczna opłata, jeżeli w miesiącu nie będzie żadnej transakcji ?", ja nie wnikam, jaki może być tego powód, powody są różne. W PayTel będzie to tylko opłata za najem terminala i już, a w ELAVON będzie opłata za najem terminala i przynajmniej 2 bonusy : opłata za PCI + 8 zł i opłata wyrównawcza + 30 zł. Przy wariancie z terminalem stacjonarnym, (internetowym), którego najem w PayTel wynosi 33 zł, to same dopłaty w ELAVON są wyższe, nawet jakby najem terminala był za symboliczne 1 zł, ale tak dobrze tam nie jest.
Oczywiście ktoś powie po co komu terminal, jak nie robi obrotu, "ok" ale są klienci, którzy robią obroty na poziomie 2 -3 tysięcy, biorąc pod uwagę, że prowizja ciągle maleją, to ta dopłata 30 zł nabiera coraz to większego znaczenia, jak p. Grzegorz przytoczył przykład, że przy prowizji 0,5% potrzeba obrotu aż 6.000,00 zł, więc tacy klienci w ELAVON nie muszą walczyć o obniżenie prowizji, ponieważ nie będzie to miało wpływu na ponoszone koszty !!!
O ELAVON można by "pisać i pisać", jest to firma w której jest na pewno najwięcej bonusów na których zarabia, ale na pewno nie klient; jakieś testy na certyfikaty, nie zaliczysz - bonus, krótka umowa z regulaminem zawierającym, nie przesadzam KILKADZIESIĄT STRON !!! ciekawe czy kiedykolwiek ktokolwiek z klientów to przeczytał ;)
Co do przejęć z PayTel, tak jak pisałem wcześniej nie mogę odpowiadać za innych, w każdym razie ja nie miałem takiej sytuacji, że PayTel nie proponowałby nowych, lepszych warunków w sytuacji, gdy klient otrzymał lepszą ofertę od konkurencji.
Stawkę 1,59% to ja proponowałem klientom kilka lat wcześniej, proszę podać przykłady przejęcia klientów ze stawką np. 0,75%, ale takich pewno Pan nie ma.

Proszę zauważyć, że jeszcze nie poruszyliśmy tematu prowizji, gdzie podwójnym dnem konkurencji są groszowe dopłaty do każdej transakcji ...

Mail: isknet@op.pl

Kom: 605 325 020

Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Zdzisław Tenczar

Zdzisław Tenczar własna działalnośc,
właściciel
kawiarni/baru

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Panowie , proszę o draft umowy .
Najzwyczajniej w świecie chciałbym porównać propozycje i wynikające z nich korzyści krótko i długoterminowych...
Chciałbym oczywiście po "morderczym" wysiłku inwestycji (każdy ma oczywiście osobisty pułap) roztropnie inwestować w stałe opłaty ale też nie lekceważyć korzyści wynikających z długoterminowej współpracy.
Dlatego proszę złożyć propozycję na 12 i 24 miesięczną umowę.
Proszę przesłać je na maila : ztenczar@op.pl
Zdzisław Tenczar
NIP: 611 20 81 389
Do tej pory mam dwie propozycje a do soboty chciałbym sfinalizować formalności a po niedzieli instalować sprzęt.
Pozdrawiam - Zdzisław Tenczar
Grzegorz Dębiec

Grzegorz Dębiec Regionalny Kierownik
ds. Sprzedaży

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Gerard W.:
Grzegorz D.:
Natomiast nie o takie limity mi chodziło, proszę napisać na forum jaki min. obrót w miesiącu klient musi wykonać aby nie zapłacił tzw. opłaty wyrównawczej, no i proszę napisać ile ta opłata wynosi.

Minimalna suma prowizji wynosi 30 PLN.

Jakby Klient miał prowizję 1 % to musi zrobić obrót 3000 PLN w miesiącu
Jakby miał 2 % to musiałby zrobić obrót 1500 PLN
Jakby miał prowizję 0,5 % to musiałby zrobić obrót 6000 PLN w miesiącu.

Opłata wyrównawcza jak to Pan nazwał to różnica między faktyczną kwotą zapłaconych prowizji
a kwotą 30 pln.

NP. Klient płaci prowizję 1 % i zrobi obrót 2500 PLN,
W takiej sytuacji Klient zapłaci prowizję w wysokości 25 PLN
30 - 25 = 5 PLN

Z pierwszych transakcji w następnym miesiącu pobierzemy Klientowi 5 złotych :).

Podane wartości prowizyjne są przykładowe :)

Panie Grzegorzu,

tutaj na pewno nie chodzi oto, czy ktoś czyta ze zrozumieniem, czy też nie, bardziej zależało mi na tym aby jeszcze raz opisał Pan mechanizm tzw. dopłat, które występują w ELAVON, a nie występują w PayTel. Jeszcze wczoraj miałem takie pytanie: "ile będzie wynosić miesięczna opłata, jeżeli w miesiącu nie będzie żadnej transakcji ?", ja nie wnikam, jaki może być tego powód, powody są różne. W PayTel będzie to tylko opłata za najem terminala i już, a w ELAVON będzie opłata za najem terminala i przynajmniej 2 bonusy : opłata za PCI + 8 zł i opłata wyrównawcza + 30 zł. Przy wariancie z terminalem stacjonarnym, (internetowym), którego najem w PayTel wynosi 33 zł, to same dopłaty w ELAVON są wyższe, nawet jakby najem terminala był za symboliczne 1 zł, ale tak dobrze tam nie jest.
Oczywiście ktoś powie po co komu terminal, jak nie robi obrotu, "ok" ale są klienci, którzy robią obroty na poziomie 2 -3 tysięcy, biorąc pod uwagę, że prowizja ciągle maleją, to ta dopłata 30 zł nabiera coraz to większego znaczenia, jak p. Grzegorz przytoczył przykład, że przy prowizji 0,5% potrzeba obrotu aż 6.000,00 zł, więc tacy klienci w ELAVON nie muszą walczyć o obniżenie prowizji, ponieważ nie będzie to miało wpływu na ponoszone koszty !!!
O ELAVON można by "pisać i pisać", jest to firma w której jest na pewno najwięcej bonusów na których zarabia, ale na pewno nie klient; jakieś testy na certyfikaty, nie zaliczysz - bonus, krótka umowa z regulaminem zawierającym, nie przesadzam KILKADZIESIĄT STRON !!! ciekawe czy kiedykolwiek ktokolwiek z klientów to przeczytał ;)
Co do przejęć z PayTel, tak jak pisałem wcześniej nie mogę odpowiadać za innych, w każdym razie ja nie miałem takiej sytuacji, że PayTel nie proponowałby nowych, lepszych warunków w sytuacji, gdy klient otrzymał lepszą ofertę od konkurencji.
Stawkę 1,59% to ja proponowałem klientom kilka lat wcześniej, proszę podać przykłady przejęcia klientów ze stawką np. 0,75%, ale takich pewno Pan nie ma.

Proszę zauważyć, że jeszcze nie poruszyliśmy tematu prowizji, gdzie podwójnym dnem konkurencji są groszowe dopłaty do każdej transakcji ...

Mail: isknet@op.pl

Kom: 605 325 020

Pozdrawiam - Gerard z PayTel

Klienci robiący 2-3 tys mc to nie jest "target" firmy Elavon.
Przykłady podać, może jeszcze z nr NIP i telefonem kontaktowym do Właściciela :).

Pozdrawiam.

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Dzień dobry,

Proszę o ofertę na terminal płatniczy (stacjonarny, bez doładowań kart tel.), bez żadnych ukrytych opłat, zawierającą całkowity koszt obsługi płatności (prowizja, dzierżawa, serwis, instalacja itp.) z uwzględnieniem już posiadanego konta w określonym banku (BZ WBK) oraz wzorem umowy dla jednego punktu. Umowa na 12 i 24 miesiące.

Obiekt turystyczny (120 miejsc noclegowych), kwoty transakcji od kilkuset do kilku tysięcy, lokalizacja Krynica-Zdrój. W obiekcie jest dostęp do Internetu,
Proszę o podanie prowizji dla wszystkich obsługiwanych rodzajów kart.
Czy terminal można kupić na własność?
Czy otrzymam za usługi standardową FV wystawioną przez firmę zarejestrowaną w PL , posiadającą polski NIP
Jak szybko wpłaty klientów pojawiają się na rachunku firmowym ?

Oferty proszę wysyłać na maila:
zroberto@op.pl

Pozdrawiam
Andrzej Konieczny

Andrzej Konieczny Specjalista
Logistyk, NOKIA
Poland

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Ciekawą ofertę przedstawia http://www.ekspertfirmowy.pl/. Z tego, co wyczytałem w ich ofercie, proponują niską prowizję od transakcji dla wszystkich kart wydanych w Polsce i na świecie. Dużą zaletą powinna być elastyczna umowa, również na czas nieokreślony. Ciekawa oferta. Korzystał ktoś z Was z ich usług?
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Andrzej K.:
Ciekawą ofertę przedstawia http://www.ekspertfirmowy.pl/. Z tego, co wyczytałem w ich ofercie, proponują niską prowizję od transakcji dla wszystkich kart wydanych w Polsce i na świecie. Dużą zaletą powinna być elastyczna umowa, również na czas nieokreślony. Ciekawa oferta. Korzystał ktoś z Was z ich usług?

Witam ponownie,

"pierwsze słyszę" o tej firmie, po wstępnej ocenie oferty mogę powiedzieć, że nie jest aż taka atrakcyjna, chociaż niby nie ma tych opłat o których piszą inni, to za to ma inne opłaty dla przykładu:
- niby umowa na czas nieokreślony, a tu "niespodzianka" opłata instalacyjna 149 zł - komu to ma się opłacać ???
- stacjonarny terminal Ethernet 44 zł, umowa 24 m-ce, w PayTel 37 zł, przy umowie również na 24 m-ce,
- prowizja 0,65% to jest całkiem niezła stawka, ale w PayTel prowizje zaczynają się od 0,55%.

Cchyba jednak nie jest to taka dobra oferta.

Uważam, że firma która chce się "wbić" w rynek powinna mieć lepsze warunki od konkurencji, a w przedstawionych przykładach tak nie jest .

Mail: isknet@op.pl

Kom: 605 325 020

Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Łukasz Kasprzak

Łukasz Kasprzak Właściciel firmy,
poszukiwacz dobrych
jakościowo,
niespot...

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Jak zdążyłem zauważyć to lwia część akceptantów na polskim rynku korzysta z terminali francuskiej firmy Ingenico. I zazwyczaj są to wszystkim znane terminale serii ICT, IPP,


Obrazek


Z tego co ustaliłem są w obiegu od niespełna roku. Rozumiem, że Wasze firmy zamówiły horrendalne ilości tego sprzętu , ale zastanawia mnie kwestia:

Dlaczego żadna ze znanych mi firm nie oferuje nowszych, które Ingenico ma w swojej ofercie od listopada 2014 terminali takich jak np.:

LANE/5000

Obrazek


DESK/5000

Obrazek


czy też DESK/3000

Obrazek


I drugie pytanie, jak to jest z programowaniem terminali, który z akceptantów umożliwi wprowadzenie POLSKIEGO systemu lojalnościowego ZenCard do terminali, BTW chłopaki zrobili kawał dobrej roboty .

Pozdrawiam.
Piotr Bochacz

Piotr Bochacz Specjalista ds.
testowania aplikacji
w Centrum
Elektronic...

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Jeśli chodzi o sprzęt a tym bardziej Ingenico to ja odpowiem:
Od początku:
ICT2*0:
najwieksze firmy oferują je masowo od około 1,5 roku, czyli mniej wiecej się zgadza.
Generalnie cała platforma Telium2(w której skład wchodzi ICT) w Europie działa od około 5.

A teraz o nowościach:
LANE/5000 -> ten produkt nie wejdzie na Nasz rynek(możemy być tego pewni) ceny sa za duże/szt.
Jest IPP3*0 i jest to produkt pod wzgledem kosztów bardzo korzystny oraz niezwykle mało awaryjny(no może poza kilkoma kwestiami zwiazanymi z OS'em :) -> osoby które siedzą w temacie bedą wiedziały ocb.)
Generalnie Najwieksi klienci idą powoli w stronę mPosów, a nie dziwnych ustrojstw takich jak np:L5000.

Co do platformy Tetra(czyli kolejne dwa przyklady) - w sprzedaży w Polsce powinny się pojawić nie wcześniej niż pierwszy kwartał 2016.
Należy do tego dodać 2-3 miesiace testów certyfikacji itp. + pilot i w okolicach czerwaca przyszłego roku powinny być juyż widoczne u klientów z duzym obrotem.

"który z akceptantów umożliwi wprowadzenie POLSKIEGO systemu lojalnościowego ZenCard do terminali" - co do tej kwestii to pytanie raczej biznesowe, gdyż od strony programu lojalnościowego na terminalu(jesli juz jest takowa obsługa możliwa do uruchomienia) to wystarczy tylko zmiana konfiguracji i gotowe.Ten post został edytowany przez Autora dnia 24.07.15 o godzinie 07:03
Łukasz Kasprzak

Łukasz Kasprzak Właściciel firmy,
poszukiwacz dobrych
jakościowo,
niespot...

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Czy PaySquare będzie wdrażał płatność BLIK ?
Marcin Pycha

Marcin Pycha Szef Działu
Sprzedaży, pycha

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Dobre pytanie, na Swoich 20 klientach? Nierealne.
Grzegorz Dębiec

Grzegorz Dębiec Regionalny Kierownik
ds. Sprzedaży

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Gerard W.:
Andrzej K.:
Ciekawą ofertę przedstawia http://www.ekspertfirmowy.pl/. Z tego, co wyczytałem w ich ofercie, proponują niską prowizję od transakcji dla wszystkich kart wydanych w Polsce i na świecie. Dużą zaletą powinna być elastyczna umowa, również na czas nieokreślony. Ciekawa oferta. Korzystał ktoś z Was z ich usług?

Witam ponownie,

"pierwsze słyszę" o tej firmie, po wstępnej ocenie oferty mogę powiedzieć, że nie jest aż taka atrakcyjna, chociaż niby nie ma tych opłat o których piszą inni, to za to ma inne opłaty dla przykładu:
- niby umowa na czas nieokreślony, a tu "niespodzianka" opłata instalacyjna 149 zł - komu to ma się opłacać ???
- stacjonarny terminal Ethernet 44 zł, umowa 24 m-ce, w PayTel 37 zł, przy umowie również na 24 m-ce,
- prowizja 0,65% to jest całkiem niezła stawka, ale w PayTel prowizje zaczynają się od 0,55%.

Cchyba jednak nie jest to taka dobra oferta.

Uważam, że firma która chce się "wbić" w rynek powinna mieć lepsze warunki od konkurencji, a w przedstawionych przykładach tak nie jest .

Mail: isknet@op.pl

Kom: 605 325 020

Pozdrawiam - Gerard z PayTel

a Pan tylko cały czas o pieniądzach :) naprawdę są Klienci dla których nie ma znaczenia czy dzierżawa terminala jest 5 pln tańsza czy droższa :), cena nie zawsze jest głównym kryterium wyboru operatora.
Piotr Bochacz

Piotr Bochacz Specjalista ds.
testowania aplikacji
w Centrum
Elektronic...

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Łukasz K.:
Czy PaySquare będzie wdrażał płatność BLIK ?


BLIK to spory projekt, na pewno byłoby im łatwiej gdyby mieli np :IKO.
Bez tego będzie ciężko to wdrożyc na szybko.
Co nie zmienia faktu iż jest to możliwe(przynajmniej od strony technicznej) :)
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Grzegorz D.:
Gerard W.:
Andrzej K.:
Ciekawą ofertę przedstawia http://www.ekspertfirmowy.pl/. Z tego, co wyczytałem w ich ofercie, proponują niską prowizję od transakcji dla wszystkich kart wydanych w Polsce i na świecie. Dużą zaletą powinna być elastyczna umowa, również na czas nieokreślony. Ciekawa oferta. Korzystał ktoś z Was z ich usług?

Witam ponownie,

"pierwsze słyszę" o tej firmie, po wstępnej ocenie oferty mogę powiedzieć, że nie jest aż taka atrakcyjna, chociaż niby nie ma tych opłat o których piszą inni, to za to ma inne opłaty dla przykładu:
- niby umowa na czas nieokreślony, a tu "niespodzianka" opłata instalacyjna 149 zł - komu to ma się opłacać ???
- stacjonarny terminal Ethernet 44 zł, umowa 24 m-ce, w PayTel 37 zł, przy umowie również na 24 m-ce,
- prowizja 0,65% to jest całkiem niezła stawka, ale w PayTel prowizje zaczynają się od 0,55%.

Cchyba jednak nie jest to taka dobra oferta.

Uważam, że firma która chce się "wbić" w rynek powinna mieć lepsze warunki od konkurencji, a w przedstawionych przykładach tak nie jest .

Mail: isknet@op.pl

Kom: 605 325 020

Pozdrawiam - Gerard z PayTel

a Pan tylko cały czas o pieniądzach :) naprawdę są Klienci dla których nie ma znaczenia czy dzierżawa terminala jest 5 pln tańsza czy droższa :), cena nie zawsze jest głównym kryterium wyboru operatora.

Panie Grzegorzu,

a może od razu Pan napisze, że klienci którzy chcą korzystać z usług firmy ELAVON muszą zapłacić więcej i po problemie ;)

Mail: isknet@op.pl

Kom: 605 325 020

Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Piotr Bochacz

Piotr Bochacz Specjalista ds.
testowania aplikacji
w Centrum
Elektronic...

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Pamiętam jak w Pep'ie na początku wszystko było za free lub prawie za free ... i gdzie teraz jest Pep... prawie go nie widać na rynku, a start mieli dobry. Swoją droga nie ma co porównywac PayTel, czy PlanetPay(czyt. ITCARD), do(nie oszukujmy się) giganta międzynarodowego jakim jest Elavon.
Ich doświadczenie i obsługa posprzedażowa na 100% jest doskonalsza niż początkujących firm.
Wiem, wiem cukruje teraz konkurencji, ale takie są właśnie fakty.

Generalnie temat odszedł nieco od pierwotnego przeznaczenia.
Mam propozycje dla PH -> podajcie może SLA na poszczególne punkty sprzedażowe i posprzedażowe, bo to prawdopodobnie sie liczy dla potencjalnych klientów, a szczegóły dotyczące kosztów za instalacje itp. będziecie podawać na priv, bo to raczej indywidualna kwestia, do której podchodzi się per klient i jest uzalezniona od dalszych negocjacji.

Serdecznie pozdrawiam.Ten post został edytowany przez Autora dnia 28.07.15 o godzinie 07:13

konto usunięte

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Piotr B.:
>> "który z akceptantów umożliwi wprowadzenie POLSKIEGO systemu >> lojalnościowego ZenCard do terminali" -
co do tej kwestii to pytanie raczej biznesowe, gdyż od strony programu lojalnościowego na terminalu(jesli juz jest takowa obsługa możliwa do uruchomienia) to wystarczy tylko zmiana konfiguracji i gotowe.

Nie do końca biznesowe, sama integracja "lojalki" z wieloma różnymi aplikacjami płatniczymi jakie są w tej chwili na terminalach - to też wyzwanie (mniejsze lub większe, zależy od aplikacji) techniczne.
Przerabialiśmy kiedyś parę aplikacji dla Shella i Exxona (rynki poza PL) - tzn. "integrowaliśmy" z aplikacjami lojalnościowymi, nie będę mówił ile czasu to zajęło (a właściwie - o ile się przeciągnęło, choć akurat "lojalki" pochodziły od partnerów, gdyby były "nasze" to by tyle czasu to nie zajęło).

BTW - wspominasz Piotrze o mPOSach - widziałeś w Polsce jakiś "na żywo" ? Nawet będąc ostatnie pół roku w Anglii kontakt z mPOSami (poza pracą, w której miałem ich aż nadto) - ograniczył się do artykułu w The Sun (czy też Daily Mirror) dotyczącym żebraka zbierającego datki na mPOSie (brandowanym jako PayPal) ;)

Druga rzecz - Blik/IKO - sama implementacja na terminalu jest stosunkowo prosta, więcej chyba jest pracy po stronie hosta...
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Piotr B.:
Pamiętam jak w Pep'ie na początku wszystko było za free lub prawie za free ... i gdzie teraz jest Pep... prawie go nie widać na rynku, a start mieli dobry. Swoją droga nie ma co porównywac PayTel, czy PlanetPay(czyt. ITCARD), do(nie oszukujmy się) giganta międzynarodowego jakim jest Elavon.
Ich doświadczenie i obsługa posprzedażowa na 100% jest doskonalsza niż początkujących firm.
Wiem, wiem cukruje teraz konkurencji, ale takie są właśnie fakty.

Generalnie temat odszedł nieco od pierwotnego przeznaczenia.
Mam propozycje dla PH -> podajcie może SLA na poszczególne punkty sprzedażowe i posprzedażowe, bo to prawdopodobnie sie liczy dla potencjalnych klientów, a szczegóły dotyczące kosztów za instalacje itp. będziecie podawać na priv, bo to raczej indywidualna kwestia, do której podchodzi się per klient i jest uzalezniona od dalszych negocjacji.

Serdecznie pozdrawiam.

Panie Piotrze,

w żaden sposób nie mogę się zgodzić z Pana wypowiedzią, dokonuje Pan DZIWNYCH porównań, firmy Planet, PayTel, PEP czy ICard stawia Pan po jednej stronie, a po drugiej międzynarodowego giganta.

Po pierwsze porównywanie PayTel, że jest młodą firmą jak PEP nie jest na miejscu, proszę najpierw sprawdzić informację w KRS, a potem się wypowiadać, ponieważ to co Pan napisał nie jest zgodne ze stanem faktycznym !!!

A po drugie, porównywanie firmy Elavon działającej na terenie Niemiec z firmą Elavon działającej w Polsce, to jest tak samo jak byśmy porównali proszek PERSIL zakupiony w Polsce z proszkiem PERSIL zakupionym u naszych sąsiadów !!!

Dlatego różnica w obsłudze pomiędzy firmą Elavon działającą w Polsce a firmą PayTel jest na granicy błędu statystycznego, natomiast to klient decyduje o tym, czy rzeczywiście warto płacić kilkaset złotych więcej w skali roku, tylko dlatego aby na wydrukach drukowało się logo Elavon.

Mail: isknet@op.pl

Kom: 605 325 020

Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Grzegorz Dębiec

Grzegorz Dębiec Regionalny Kierownik
ds. Sprzedaży

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

A po drugie, porównywanie firmy Elavon działającej na terenie Niemiec z firmą Elavon działającej w Polsce, to jest tak samo jak byśmy porównali proszek PERSIL zakupiony w Polsce z proszkiem PERSIL zakupionym u naszych sąsiadów !!!

Dlatego różnica w obsłudze pomiędzy firmą Elavon działającą w Polsce a firmą PayTel jest na granicy błędu statystycznego, natomiast to klient decyduje o tym, czy rzeczywiście warto płacić kilkaset złotych więcej w skali roku, tylko dlatego aby na wydrukach drukowało się logo Elavon.
Standardy obsługi Klienta są w każdym kraju takie same.

Odnośnie różnic w obsłudze, nie zgodzę się, podpisywałem kiedyś umowy dla firmy
Paytel, teraz pracuję dla Elavon, wiem że różnica jest delikatnie mówiąc większa niż błąd statystyczny :).
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Grzegorz D.:
A po drugie, porównywanie firmy Elavon działającej na terenie Niemiec z firmą Elavon działającej w Polsce, to jest tak samo jak byśmy porównali proszek PERSIL zakupiony w Polsce z proszkiem PERSIL zakupionym u naszych sąsiadów !!!

Dlatego różnica w obsłudze pomiędzy firmą Elavon działającą w Polsce a firmą PayTel jest na granicy błędu statystycznego, natomiast to klient decyduje o tym, czy rzeczywiście warto płacić kilkaset złotych więcej w skali v
roku, tylko dlatego aby na wydrukach drukowało się logo Elavon.
Standardy obsługi Klienta są w każdym kraju takie same.

Odnośnie różnic w obsłudze, nie zgodzę się, podpisywałem kiedyś umowy dla firmy
Paytel, teraz pracuję dla Elavon, wiem że różnica jest delikatnie mówiąc większa niż błąd statystyczny :).

Panie Grzegorzu

Może kiedyś tak było ale ja tego nie pamiętam chociaż w PayTel pracuję ponad 4 lata. Porownojmy do tego jak jest teraz, a nie jak było wcześniej ;)

Pozdrawiam - Gerard z PayTel



Wyślij zaproszenie do