Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Grzegorz D.:
Gerard W.:
Grzegorz D.:
Zdzisław T.:
Jestem zainteresowany terminalem do małej kawiarni/baru we Wrocławiu.
Interesuje mnie urzadzenie , które pracowałoby na wifi i byłoby przenośne .
Interesuje mnie raczej sam fakt korzystania i oferowania moim przyszłym gościom możliwości płacenia kartą mniej jednak interesują mnie te "rozbudowane i niekączące się możliwości tych urządzeń, których później sie nie wykorzystuje w codziennej pracy"
Wolałbym rozwijać zakres funkcji a nie zwijać :-)
Pozdrawiam - Zdzisław Tenczar
U nas 51 pln netto przenośny terminal działający po wi-fi , + 8 PLN opłata za zgodność z PCI.
Przy umowie na 2 lata. Terminal z funkcją zbliżeniową, dużym kolorowym wyświetlaczem.
Jeżeli jest Pan zainteresowany proszę o kontakt : 600-391-301
W PayTel dużo taniej i większa funkcjonalność, terminale mobilne z kartą SIM działające wszędzie gdzie jest zasięg sieci T-Mobile, czy ORANGE.
Terminale bardzo popularne INGENICO IWL-250, bez problemu do sprawdzenia parametrów w internecie, przy umowie na 24 m-ce 49 zł, przy umowie na 36 m-cy 45 zł, oczywiście bez żadnych takich dodatkowych dopłat jak zgodność z PCI, czy min. limit sprzedaży.
Proszę o podanie mail 'a, tak abyśmy mieli możliwość przygotowania pełnej oferty w formie pisemnej oraz przesłania wzorów umów.
Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Jaka większa funkcjonalność ?
u nas karta SIM KPN :) czyli plus,orange,t-mobile w jednym.
"Limit sprzedaży" - 30 pln to myślę że poprzeczka nie jest postawiona zbyt wysoko :)
Dla Klienta który będzie i tak przekraczał magiczne 30 pln :) nasza oferta droższa tylko o 10 pln/mc
a może i nie bo jeśli chodzi o prowizje to jesteśmy w stanie dać niższe stawki.
Osobiście wolałbym płacić 10 pln miesięcznie więcej chociażby ze względu na serwis.
U nas w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, infolinia czynna 24/7 a nie od poniedziałku do piątku od 8 do 18.
Jeżeli w piątek o 19 popsuje się terminal u Pana Gerarda :) to czekamy ze zgłoszeniem do poniedziałku
a potem jeszcze 48 h na usunięcie usterki, więc nie mamy terminala od piątku do środy.
Pytanie ile stracimy nie mogąc przyjmować transakcji kartą od soboty do środy ? ( u nas w sobotę będzie serwisant )
Panie Grzegorzu,
jeżeli czegoś Pan nie wie to proszę nie pisać bzdur, przynajmniej nie na tym forum.
W
PayTel serwis pracuje od poniedziałku do soboty !!! w godzinach od 6.00 do 22.00 tak więc wypowiedzi Pana mijają się z prawdą. Z serwisem nie mamy żadnego problemu, klient nie nie musi czekać nie wiadomo ile czasu na wymianę terminala, a chciałbym zobaczyć jak serwis w ELAVON przygotowuje terminal na podmianę w niedzielę wielkanocną i dostarcza terminal klientowi w lany poniedziałek ...
Natomiast co do Pana oferty, to nawet nie wiedziałem, że jeszcze u Państwa coś takiego istnieje, jak uzależnienie opłaty od wysokości transakcji, nie wyobrażam sobie czegoś takiego, że jak klient płaci 30 zł to prowizja dla przykładu wynosi 0,75%, a jak płaci 10 zł to wynosi 1,00%, z Pana wypowiedzi to wynika, że w ELAVON "to normalne".
Natomiast nie o takie limity mi chodziło, proszę napisać na forum jaki min. obrót w miesiącu klient musi wykonać aby nie zapłacił tzw. opłaty wyrównawczej, no i proszę napisać ile ta opłata wynosi.
Klienta w ELAVON spotykają jeszcze inne przykre niespodzianki, które pojawiają się jako pozycje na fakturze, np. dodatkowe 10 zł za jakąś "niezgodność z fakturą".
Podsumowując śmiało mogę napisać, że nie chodzi tutaj o różnicę tych 10 zł, ale klienci, którzy "przechodzą" z ELAVON do PayTel mają o połowę niższe rachunki, dlatego jeszcze raz o tym piszę, że zanim podpiszecie umowę to radzę o wszystko pytać i zawsze prosić o przesłanie wzorów umów, aby nożna było to wszystko wcześniej skonsultować.
Mail:
isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel