Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Marcin P.:
Jakie ma znaczenie jaki terminal, chyba ważne żeby byl nizawodny, działał bez problemu.
Mam verifon 520 i nie ma problemu, z ingenico bywa różnie, chinski badziewie.

Jasne każdy ma prawo wyboru,

ale jeżeli mamy do wyboru w podobnej cenie STARĄ NOKIE i NOWEGO SAMSUNGA

to ja wybieram NOWEGO SAMSUNGA

Pozdrawiam - Gerard z PayTel

konto usunięte

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Marcin P.:
Jakie ma znaczenie jaki terminal, chyba ważne żeby byl nizawodny, działał bez problemu.
Mam verifon 520 i nie ma problemu, z ingenico bywa różnie, chinski badziewie.

Chińskie, wietnamskie - co za różnica. Wszyscy tam produkują od lat. No, może poza pewną firmą, z której "ustrojstwami" mam okazję pracować - a na których widnieje napis "Made in Poland" :)

A problemy mają i jedni i drudzy. Największe i tak są zawsze z aplikacjami, których dostawcą (w warunkach polskich) nie jest producent terminala.
Marcin Pycha

Marcin Pycha Szef Działu
Sprzedaży, pycha

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Pracując i na verifon i ingenico ten drugi ma o 30 % wiecej awarii przy tej sa,ej aplikacji firmy. Jak to wytlumaczysz.
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Marcin P.:
Pracując i na verifon i ingenico ten drugi ma o 30 % wiecej awarii przy tej sa,ej aplikacji firmy. Jak to wytlumaczysz.

30% awarii terminali INGENICO to może jest w eService, w innych firmach wygląda zupełnie to inaczej, dla przykładu:

Firma ELAVON na tych terminalach pracuje od lat i ja nie słyszałem, żeby klienci zmieniali operatora dlatego, że ich terminale są awaryjne, zmieniają dlatego, ze tam jest DROGO !!!

Sieci marketów budowlanych Castorama, LeroyMerlin pracują na systemach INGENICO i nie mają problemów.

Problem tkwi w oprogramowaniu operatora (eService) dla tych terminali i nad tym powinien się pochylić.

Porównanie, że na terminalach VeriFone i Ingenico pracują takie same aplikacje, to tak jak by napisać, że przeglądarka Fire Fox jest taka sama zarówno pracująca pod systemem LINUX jak i pod systemem WINDOWS - różnica może dla niektórych jest subtelna, ale dla programistów istotna, ponieważ zawiera zupełnie inne kody źródłowe i może zupełnie inaczej się zachowywać na takie same sytuacje awaryjne.

Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Damian Dobosz

Damian Dobosz Kancelaria Adwokacka
Adwokat Damian
Dobosz

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Jakieś fatum z tymi terminalami i operatorami....

PolCard: - umowa podpisana, załatwianie, dzwonienie .... po tym wszystkim przyjeżdża serwisant i stwierdza podczas instalacji, że nic nie wie o żadnych doładowaniach tel. i ku zdziwieniu (wszyscy przygotowani na szkolenie) kończy instalację po wcześniejszej konsultacji telefonicznej z infolinią.
Współpraca z PolCard po ciężkich rozmowach i pismach zakończona (tak przynajmniej myślałem). Oni chcieli wyjaśniać, dlaczego serwisant nie dokonał instalacji i kto zawinił. Niestety nie każdy ma czas na oczekiwanie i ustalanie dlaczego i ktoś ponosi winę (czy sam serwisant, czy infolinia, czy błąd w umowie).

Jeszcze nie odesłałem kurierem terminala, a już przysłali fakturkę na kwotę ok. 3 PLN - za używanie terminala. Szybko, zważywszy na to, iż nawet nie został on zainstalowany.

Terminal został odesłany do PolCard wedle ich wskazań. Jakież było moje zdziwienie, gdy przysłano mi 20 rolek papieru do terminala dwa dni temu. Co niby mam z tym papierem sobie zrobić ? :) Czy oni mają aż taki bałagan, czy robią to celowo ?

Z takim doświadczeniem już nigdy w przyszłości nie wezmę tej firmy nawet pod uwagę do jakiejkolwiek współpracy.

W międzyczasie - PaySquare:
Warunki nawet ok, wprawdzie mogły być niższe stawki i mniejsza cena za najem terminala, ale na plus to, że opłaty z dołu, miesiąc na przetestowanie i dwa pierwsze miesiące za darmo. Jest to kuszące - biorąc pod uwagę doświadczenie z nadgorliwym PolCard, (gdzie fakturę dostaje się już po pierwszej rozmowie z konsultantem :) )
Umowa popisana z małymi zmianami, ale praktycznie większość załatwione drogą mailową. Kontakt z opiekunem i infolinią bezproblemowy.
Kiedy już dotarł terminal - Ingenico ICT 250 to niestety okazało się, że w lokalu jest słaby zasięg w sieci T-Mobile.
Telefon na infolinię i wczoraj dosłali kartę Orange - nie jest lepiej, a wręcz jeszcze gorzej. W poniedziałek doślą Plusa.
To jest niestety minus, serwisant być może dysponowałby wszystkimi kartami od razu - a tak to trzeba bawić się w dosyłanie kolejnych kart....
Trzeba przyznać, że nie ma problemu z dodzwonieniem się, a na infolinii rzeczywiście jest ktoś, kto chce pomóc.
Ostatecznie zaproponowano rezygnację bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji.
Jednak nie o to mi chodzi, ażeby bawić się miesiącami w instalacje, tylko żeby to w końcu zaczęło działać.
Podejrzewam, że PLUS również sobie nie poradzi.
T-Mobile w urządzeniu Ingenico ma 3 kreski - czerwona, pomarańczowa i żółta, ale często zostają dwie. Nie można wówczas nawet wykonać połączenia testowego. Gdybym trzymał urządzenie na wysokości głowy, to można dokonać połączenia testowego, są stale 3 kreski.
Gdyby tylko była jedna kreska więcej przy urządzeniu leżącym na ladzie....

Mam w związku z tym pytanie: czy jest to wina sprzętu Ingenico ? Czy Verifone może mieć minimalnie lepszy sygnał ?

Czy pozostaje mi już tylko jedno: instalacja internetu w lokalu - przyznam, że jest to problematyczne, bo to dodatkowe kilkadziesiąt zł miesięcznie tylko po to, żeby terminal mógł łączyć się z serwerem.

Jeśli doszłoby to takiego finału, to i tak trzeba umownie rozwiązać kwestię wymiany terminala na inny (taki ze złączem internetowym) i być może żądać obniżenia ceny za najem takiego terminala.

Wchodzą w grę znowu wszystkie rozwiązania łącznie z innymi operatorami.
To zależy czy PaySquare obniży cenę za najem terminala po jego ewentualnej wymianie z uwagi na niemożność podłączenia modelu GPRS . Otrzymałem informację, że innych oprócz Ingenico nie posiadają.
Marcin Pycha

Marcin Pycha Szef Działu
Sprzedaży, pycha

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Ja srwiedzam fakty Panie Wszechwiedzacy Grzegorzu, pracuje na obydwu modelach, a Pan tylko sklonny jest szkalowac i krytykoeac najwieksza konkurencję.
Zaznaczam ja nie pracuje w eservice tylko prowadze swoja firmie plecam eservice .
Marcin Pycha

Marcin Pycha Szef Działu
Sprzedaży, pycha

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Panie Grzegorzu jakich klientów znane marki ma paytel???
Proszę sie nie chwalic ze te czy inne firmy pracują na terminalach ingenico tulko napisac nazwy firm.
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Marcin P.:
Panie Grzegorzu jakich klientów znane marki ma paytel???
Proszę sie nie chwalic ze te czy inne firmy pracują na terminalach ingenico tulko napisac nazwy firm.

Jak już to Gerardzie, lepiej brzmi :)

Myślę, że tym nie zaskoczę, ale do czerwca 2014 w większości były instalowane przez firmę PayTel terminale VeriFone i tych terminali jak na razie mamy najwięcej Ale jak wiadomo, że jeżeli ktoś stoi w miejscu to w zasadzie się cofa dlatego PayTel zdecydował, że od lipca 2014 zaprzestaje instalacji terminali Verifone i będzie instalował tylko terminale firmy Ingenico, natomiast zanim wprowadził te terminale do instalacji u klientów to 500 punktów brało udział w tzw. programie pilotażowym, myślę, że dalej o tym nie muszę pisać.

Z większych firm, które PayTel obsługuje już od wielu lat, jak pisałem wcześniej jest ORANGE Polska S.A.,
natomiast pomysł o umieszczaniu informacji o punktach obsługiwanych przez firmę PaTel nie jest nowy. Taka informacja znajdowała się na naszych stronach, ale firma zaprzestała aktualizacji, przyczyn na pewno jest wiele, natomiast żaden inny operator na swojej stronie nie wskazywał, ani nie wskazuje punktów instalacji terminali z nazwy i adresu. Operatorzy zamieszczają jedynie informacje ogólne, że obsługują np. Castorama, Auchan, Tesco itp., dlatego ja też nie zamierzam na forum podawać takich szczegółowych informacji, że np. nasz terminal Ingenico IWL-250 właśnie został zainstalowany w sklepie spożywczym na ul. Wiejskiej 4 w Warszawie.

Mail: isknet@op.pl

Kom: 605 325 020

Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Marcin Pycha

Marcin Pycha Szef Działu
Sprzedaży, pycha

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Prawda jesr brytalna ingenico sa o 30% tańsze od verifone ot cała prawda.
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Marcin P.:
Prawda jesr brytalna ingenico sa o 30% tańsze od verifone ot cała prawda.

Tak to prawda terminale Ingenico są o około 30% tańsze od VeriFone, ale na pewno nie można postawić znaku równości, że ponieważ są o 30% tańsze to na pewno o 30% bardziej awaryjne.

W przypadku terminali właśnie ich cena zadecydowała, że rynek płatności kartami zwrócił się w kierunku Ingenico, oczywiście stosując tę samą proporcję, ąle w zupełnie innym spojrzeniu.

Jeżeli można mieć za te same pieniądze terminale o 30% lepsze, to dlaczego nie wybrać Ingenico, wystarczy porównać funkcjonalność terminali Verifone Vx 520 i Ingenico ICT-220, ICT-250 mają już kolorowy wyświetlacz, a i tak są tańsze od VeriFone, porównywalne cenowo są dopiero z Ingenico IWL-250, ale funkcjonalność tych terminali nie jest porównywalna z VeriFone Vx 520, do Vx 510 nie porównywał bym żadnego z wymienionych terminali..

Tak więc to "rynek" zadecyduje jakich terminali będzie więcej, jeżeli firma VeriFone nie zmieni swojej polityki cenowej, to za parę lat w ogóle liczyć się nie będzie.

Pozdrawiam - Gerard z PayTel.

konto usunięte

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Marcin P.:
Pracując i na verifon i ingenico ten drugi ma o 30 % wiecej awarii przy tej sa,ej aplikacji firmy. Jak to wytlumaczysz.

Już Pan Gerard wyjaśnił - nie jest to ta sama aplikacja.
Swoją drogą - ciekawe jakie to są awarie ? Była wymiana terminala - czy wymiana aplikacji ?
Damian D.:
>Mam w związku z tym pytanie: czy jest to wina sprzętu Ingenico ? Czy Verifone może mieć minimalnie lepszy sygnał ?

A jak się sprawują "normalne" telefony w tym lokalu ?

Z nowych terminali z GPRSem chyba nie ma już żadnego, który miałby "klasyczną" antenę - taką jak kiedyś np. Vx610. Kiedyś w ogóle można było dostać terminal z zewnętrznym modemem GPRS (np. "510 GPRS" z Siemensem - najczęściej M35i - gdzie antenę można było podłączyć jaką się tylko chciało). Widziałem też Hypercom'y T2100, w których ktoś we własnym zakresie dorabiał gniazda pod zewnętrzne anteny.Ten post został edytowany przez Autora dnia 29.06.15 o godzinie 11:23
Dawid Brzozowski

Dawid Brzozowski eCommerce Terminale
Płatnicze

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam,

@ Damian - w PaySquare w przypadku przyczyn technicznych i tak jest bezpłatna rezygnacja niezależnie od testu 30 dniowego. Nie sądzę, że zmiana producenta np na Verifone przyniesie poprawę sygnału - jeśli wszyscy operatorzy zawiodą - pozostaje instalacja terminala IP podpiętego kablem do routera. Cena będzie niższa niż GPRS, wymiana oczywiście bezpłatna bo jest to przyczyna techniczna. Serwis w PaySquare jest ogólnie chwalony - odpuszczą dopiero gdy wyczerpią wszystkie możliwości pomocy Klientowi.

Pozdrawiam - Dawid - PaySquare
Piotr Bochacz

Piotr Bochacz Specjalista ds.
testowania aplikacji
w Centrum
Elektronic...

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Dawno mnie tu nie bylło, jednak widze że ekipa nadal ta sama :)
Panowie, jeśli chcecie dowiedzieć sie czegokolwiek na temat awaryjności urzadzeń dla platform Telium, Verix i EVO to zapraszam na priv.
Odnośnie tego co tu było pisane, to nie chcę byc niegrzeczny ale najmniej awaryjne są tylko nowe urządzenia :) i nie ma to znaczenia jaki producent i jka platforma :) Za pozostałe problemy odpowiada dostawca palikacji...
Dawid Brzozowski

Dawid Brzozowski eCommerce Terminale
Płatnicze

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam, w słoneczny piątkowy dzień,

PaySquare to spółka europejska licencjonowana - można to potwierdzić na stronie Visy czy w KNF do tego gdyby ktoś chciał z nami coś ustalać prawnie to fatyguje się do Warszawy nie do Holandii - swoją drogą bardzo ładny kraj ale tam raczej na urlop polecam.

Każdy nowy klient PaySquare z tego forum w lipcu otrzyma ode mnie pakiet rolek termicznych bezpłatnie. Na tych rolkach zupełnie bez opłat może drukować się LOGO Państwa firmy - skuteczna reklama swojego biznesu.

Zapraszam po oferty!

Pozdrawiam - Dawid - PaySquare

tel 691 894 788

d.brzozowski@pay-square.pl
Dominika Alicka

Dominika Alicka Sprzedawca,
ZdrowieJesz

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam.
Jestem właścicielem małego sklepu z ekologiczną żywnością .
Jako , że od 3 miesięcy borykam się z tym problemem, prosiłabym o pomoc.

Poszukuję terminala płatniczego do firmy - klienci już coraz częściej pytają :)
Zakres cen - od 2/3 zł do 100 zł
ilość transakcji jest mi nie znana- jednak lepiej byłoby mi bez minimalnego progu płatności.
Nie posiadam internetu stacjonarnego , posiadać w najbliższej przyszłości nie będę.
Zależy mi również na płatności zbliżeniowej , oraz na tym aby nie było ukrytych kosztów.
Wiem , że nie istnieją firmy które pracują bez umów lojalnościowych , jednak czytając wyżej o umowach 4 letnich dla mnie to bardzo dziwne.

kontakt: biuro@zdrowie-jesz.pl
Pozdrawiam, Dominika.
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam wszystkich uczestników forum,

zarówno klientów, jak i przedstawicieli firm konkurencyjnych, którzy w ostatnim czasie wykazali się dużą aktywnością.

Chciał bym wyrazić tutaj swoją opinię dotyczącą zawierania umów.
Przed podpisaniem zawsze staram się wczytać w treść umowy, aby zorientować się "co autor ma na myśli", natomiast zawsze u mnie "zapala się czerwona lampka", gdy w określeniu strony umowy znajduje się zapis, że główna siedziba firmy znajduje się POZA GRANICAMI PAŃSTWA POLSKIEGO, i w ogóle się nie zastanawiam, jeżeli chodzi o moje pieniądze, które mają być przekazywane na moje konto. Aby to sprawdzić wystarczy "wejść" na stronę Ministerstwa Sprawiedliwości www.ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu, wpisać NIP lub KRS i mamy najbardziej aktualny wypis z rejestru spółek prawa handlowego.

Natomiast mam pytanie do pana Dawida ?

aby odpowiedział na forum, iż mimo tego, że stawki prowizji w PaySquare są wyższe niż w PayTel, czy od pobieranej prowizji wystawiana jest faktura VAT, PayTel nie ma z tym żadnego problemu.

Natomiast pragnę dodać, iż konkurencja nie próbuje postępować w sposób uczciwy, dla przykładu:

firma PayTel proponuje prowizję od 0,55% to konkurencja powinna zaproponować prowizję niższą np. 045%, ale nie tylko "zaczyna się jazda, - "a bo PayTel, to, a bo PayTel tam to", wystarczy poczytać kilka wcześniejszych postów.

Myślę, że klienci to widzą, i potrafią czytać między wierszami.

Wszystkich zainteresowanych ofertą zapraszam do kontaktu.

Mail: isknet@op.pl

Kom: 605 325 020

Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Dawid Brzozowski

Dawid Brzozowski eCommerce Terminale
Płatnicze

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam,

Stawki IF niebawem będą wynosiły 0,2% dla kart debetowej oraz 0,3% dla kredytówki.

Pozdrawiam - Dawid - PaySquareTen post został edytowany przez Autora dnia 22.02.17 o godzinie 12:28
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Dawid B.:
Witam,

Pokażę forumowiczom prawdziwe oblicze PayTel posługując się instrukcją dla handlowców z oficjalnej strony PayTel - w ogóle tego nie ukrywają, że nastawieni są na agresywny zysk z osób, które podpiszą umowę i uwierzą w "tanią ofertę", którą lansuje Pan Gerard.

Link do tego cytatu - http://www.paytel.pl/2014

Wiesław Klimek
Dyrektor Sprzedaży w Sieci Dealerskiej
Departament Sprzedaży
PayTel S.A.

Cytat:
"W wynagrodzeniach miesięcznych premiować będziemy tych Partnerów którzy będą podpisywać umowy na terminale min. z wysokim czynszem, na długoterminowych umowach na czas określonych."

Co do PaySquare, oczywiście że wystawiamy standardowe polskie FV - jest ustawowe zwolnienie z VAT dla prowizji.

Polski NIP: 1080016391
Polski REGON: 14705390400000
Polski KRS: 0000493206

Dawid też jest z Polski, cała obsługa infolinii, techników - sami Polacy a jeśli było by inaczej - jakie to ma znaczenie?

Proponuję zakończyć wątek potyczki handlowców na forum - wszelkie pytania proponuję kierować jako wiadomości prywatne. Chwalmy swoje ale nie stosujmy przekłamań jako argumentów bo jest to po prostu nie fair.

Pozdrawiam - Dawid - PaySquare

Pan Dawid nie odpuszcza

Warunki, które przedstawiam są z tzw. grupy pierwszej tj. najkorzystniejszej dla klienta, nie mogę odpowiadać za innych, natomiast na pewno nie jest to tajemnicą, że prawie wszyscy tak funkcjonują, nie tylko w dziedzinie terminali, ale i w dziedzinie telefonów czy telewizji satelitarnej, im dłużej rozmawiasz tym lepsze warunki otrzymujesz..

Natomiast jeżeli opłata za terminal INGENICO ICT-220 (GPRS) przy umowie na 24 m-ce w PayTel wynosi 45,- zł i wg p. Dawida jest drogo, a w PaySQUARE przy takiej samej umowie jest więcej, to śmiało mogę napisać, że tam jest BARDZO DROGO !!!

Mail: isknet@op.pl

Kom: 605 325 020

Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Gerard Wnorowski

Gerard Wnorowski IT Administrator

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Panie Dawidzie,

proszę nie udowadniać, że oddział firmy jest zarejestrowany w Polsce bo to wynika z wpisu KRS. Pisałem, że siedziba firmy wpisanej w umowie z PaySquare mieści się w Holandii, może to świadczyć o tym, że w każdej chwili może z tej lokalizacji zrezygnować np. z powodu redukcji kosztów , a umowa NADAL BĘDZIE OBOWIĄZYWAĆ, jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić.

Mail: isknet@op.pl

Kom: 605 325 020

Pozdrawiam - Gerard z PayTel
Dawid Brzozowski

Dawid Brzozowski eCommerce Terminale
Płatnicze

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam, Panie Gerardzie pass, odpuszczam, nie będę reagował na rewelacje typu Warszawa leży w Holandii - Klienci nas ocenią. Mam kilka umów do sfinalizowania a piekielnie gorąco się zrobiło.

Pozdrawiam - Dawid - PaySquare



Wyślij zaproszenie do