Grzegorz Dębiec

Grzegorz Dębiec Regionalny Kierownik
ds. Sprzedaży

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Dawid B.:
Witam, ciepło - ciekawa dyskusja się wytworzyła :-)

@ Przemysław - nie ma problemu, nasze umowy są ogólnie dostępne w necie - poproszę Pańskie wzory umów i od razu odsyłam swoje aktualne d.brzozowski@pay-square.pl - taka kontrola krzyżowa :-)

@ Ryszard - instalujemy we wszystkich branżach - koszty występują wszędzie i u mnie i u Ciebie ale to klient decyduje, czy mu się terminal opłaci - najbardziej nieopłacalne jest nieinstalowanie w ogóle terminala mam nadzieję, że w tym aspekcie się zgadzamy wszyscy

@ Łukasz - zadaje Pan pytanie o pewien model terminala na forum, znajduje Pan firmę i sam sobie odpowiada na forum. Teraz zaczyna Pan pisać peany na cześć tej cudownie znalezionej firmy i już wie Pan o przyszłościowych rozwiązaniach przewidzianych w tym modelu terminala. Zna Pan czas autoryzacji poszczególnych modeli w Żabce, Tesco itd. Może dotarł Pan też do serwisu SIX Payment - pomogę: PAKIET SERWISOWY COPLETE czyli jak się uszkodzi terminal biegnę na pocztę aby go wysłać do serwisu.

LINK DO OPISU PAKIETU COMPLETE

Otwarcie na tym forum chwalimy swoje rozwiązania podając nazwę firmy bez owijania w "skarpetki".

Pozdrawiam - Dawid - PaySquare - tel. 691 894 788

Ciekawe ile czasu trwa u nich naprawa terminala, ale serwis masakra, mogą sobie na taką obsługę pozwolić chyba tylko osiedlowe warzywniaki w jakichś małych miasteczkach gdzie Klient z kartą pojawia się raz na jakiś czas. Nie wiem czy w dalszym ciągu tak jest ale kiedyś słyszałem że terminale bezpośrednio od SIX-a są dosyć drogie.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.12.14 o godzinie 20:07
Łukasz Kasprzak

Łukasz Kasprzak Właściciel firmy,
poszukiwacz dobrych
jakościowo,
niespot...

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

@Grzegorz
@Dawid

Dla Panów informacji oświadczam, iż nie mam nic wspólnego z firmą SIX Payment, nie jestem ich pracownikiem ani nie świadczę żadnych usług na rzecz tej firmy ani żadnej z nią powiązanej.
Widocznie tak formułuję swoje wypowiedzi, że są odbierane jako "lokowanie produktu", trudno.

Panowie jako przedstawiciele handlowi próbujecie nakłonić mnie to skorzystania z usług Waszej firmy, jeśli Elavon lub PaySquare posiadały by te terminale w swoim portfolio to z chęcią porozmawiał bym z Panami o konkretach i nawet nawiązał współpracę. Nie wiem czy klient, który dokładnie wie czego chce to dla Panów absolutna nowość, z resztą nie tylko dla Panów, większość ludzi dziwi się że przychodzi klient do sklepu po konkretną rzecz i ani myśli wdawać się w dywagacje ze sprzedawcą na temat wybranego produktu/usługi.

Dawid
zadaje Pan pytanie o pewien model terminala na forum, znajduje Pan firmę i sam sobie odpowiada na forum. >Teraz zaczyna Pan pisać peany na cześć tej cudownie znalezionej firmy i już wie Pan o przyszłościowych >rozwiązaniach przewidzianych w tym modelu terminala. Zna Pan czas autoryzacji poszczególnych modeli w Żabce, Tesco itd. Może dotarł Pan też do serwisu SIX Payment - pomogę: PAKIET SERWISOWY COPLETE czyli >jak się uszkodzi terminal biegnę na pocztę aby go wysłać do serwisu.

LINK DO OPISU PAKIETU COMPLETE

Otwarcie na tym forum chwalimy swoje rozwiązania podając nazwę firmy bez owijania w "skarpetki".


Otóż proszę przytoczyć w którym swoim poście gloryfikuję firmę Six ?

Cały czas mówię o terminalu, rozumiem, że jako przedstawiciel innej firmy nie mógł mi Pan podesłać oficjalnie,gdzie mogę znaleźć ten konkretny terminal, to też przed dedukcję i przy odrobinie szczęścia znalazłem ten terminal w jednym ze sklepów i po 2 godzinach szperania po internecie znalazłem firmę która go oferuje.

O przyszłościowych rozwiązaniach dowiedziałem się z YouTube:
wpisałem yomani w wyszukiwarkę i przeklikałem wyniki i oto co znalazłem:
https://www.youtube.com/watch?v=wL7_UEtJt4o
https://www.youtube.com/watch?v=dYXpQAZ6wUA

dlatego napisałem, że mają takie funkcje.

Co do czasu autoryzacji, Żabkę mam pod nosem i robię zakupy często, Tesco mam także blisko i też często ich odwiedzam, obie placówki korzystają z rozliczeń PeKaO i w moim subiektywnym odczuciu tam transakcje trwają zbyt długo. A skąd te 5 sekund, otóż poprosiłem mojego przyszłego wspólnika o zmierzenie czasu, żeby zweryfikować to co pisała firma Rea Card na swojej stronie, czy rzeczywiście będzie te 5 sekund.

Pakiet serwisowy COMPLETE to bodaj ich najniższy pakiet.
W pakiecie ADVACED piszą że przyjeżdżają ich magicy i albo naprawiają, albo wymieniają.

Co do kosztów to nie otrzymałem jeszcze oferty od nich.

Także to nie lokowanie produktu, ani podstępna kampania marketingowa tylko rzetelne podejście do tematu. Proszę mi wierzyć (albo nie), ale tak samo podchodzę do kwestii wyboru regałów do mojego sklepu, drukarki fiskalnej, systemu sprzedażowo-magazynowego, zatowarowania oraz całego layout`u. Nic na to nie poradzę, że jestem dociekliwy i drobiazgowy. Jedno co już wiem, to na pewno to że nie każdy lubi jak ich klient wie więcej niż powinien i nie uda się zrobić przynajmniej planu minimum.

Konkludując jeśli w Państwa firmach pojawi się terminal YOMANI, to z chęcią podejmę z Państwem współpracę.
Choć może z drugiej strony to ja jestem zbyt wymagającym klientem.

Aby później nie było wątpliwości, jeżeli SIX będzie chciało mnie 'wydymać" i zaproponują warunki, które będą dla mnie nie do przyjęcia to wtedy przyjdzie czas na weryfikację moich wyborów i szukanie innego rozwiązania.

PozdrawiamTen post został edytowany przez Autora dnia 10.12.14 o godzinie 22:39
Dawid Brzozowski

Dawid Brzozowski eCommerce Terminale
Płatnicze

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

@ Łukasz - cofam moje spiskowe teorie :-)

Yomani nie jest nowością na rynku - około 5 lat od premiery więc z tą rozwojowością byłbym ostrożny. XENTA z kolei czyli REA T4 to model starego typu bez NFC więc MasterCard może mieć pewne zastrzeżenia gdyby się ten model u kogoś pojawił (nowa instalacja) na ladze.

Design Yomani jest naprawdę ok - miałem kiedyś je w ofercie REA Card i osobiście uważam je za jedne z najładniejszych modeli na rynku. Trochę małe przyciski posiada oraz w wersji z PIN_PAD ten element jest od modelu XENTA i już nie powala designem. Na szczęście jest u kasjera wiec nie ma to większego znaczenia.

Ryszard zdaje się ma w ofercie SIX więc warto się do Niego zwrócić o szczegóły oferty.

Pozdrowienia - D.
Ryszard Mazurkiewicz

Ryszard Mazurkiewicz były Koordynator
Projektu, TopWork.pl

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

@Dawid
Dziękuję za polecenie - to nie tajemnica mam SIX a ,
Każdy z nas coś ma .
Terminale od 33 zł/miesiąc -prowizje 0,83% (bez jakiś dopłat groszowych) ,

Urząd Skarbowy wprowadza konieczność ewidencji sprzedaży za pomocą kas fiskalnych od stycznia 2015r ,wśród wielu grup zawodowych
: lekarze , auto usługi , serwisy opon , fryzjerzy , catering ,prawnicy i wielu innych .

Proponuję nasze rozwiązania : taniej niż u producenta .
Jedyna w Polsce kasa fiskalna z panelem dotykowym - najprostsza w obsłudze !!!

Elzab K10 - 1161 zł
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ac73ac101e600a8d.html

a o współpracy z zainteresowanymi mogę porozmawiać !

602 106 447
Ryszard.MTen post został edytowany przez Autora dnia 14.12.14 o godzinie 11:39
Kamil Słabosz

Kamil Słabosz Właściciel SABIS
Kamil Słabosz

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Czy design jest aż tak ważny jeśli chodzi o terminal? Chyba nie... :)

GWARANCJA obniżenia prowizji - Spodziewany termin wprowadzenia nowych stawek IF - maj 2015 r.
Najprawdopodobniej najlepsza oferta na terminal płatniczy - 30 dni okresu próbnego
Łukasz Kasprzak

Łukasz Kasprzak Właściciel firmy,
poszukiwacz dobrych
jakościowo,
niespot...

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Kamil S.:
Czy design jest aż tak ważny jeśli chodzi o terminal? Chyba nie... :)

GWARANCJA obniżenia prowizji - Spodziewany termin wprowadzenia nowych stawek IF - maj 2015 r.
Najprawdopodobniej najlepsza oferta na terminal płatniczy - 30 dni okresu próbnego

Póki nie może Pan sprostać moim oczekiwaniom, które mam konkretne i sprecyzowałem w pierwszym poście nie mamy o czym rozmawiać. Do prawdy, parcie na klienta macie prze ogromne... Ale w zaspokojeniu jego potrzeb już cienko

Pozdrawiam.

konto usunięte

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Panie Łukaszu,

w sumie od początku Pana wątku widać było że nie mamy jak sprostać Pana potrzebom :-)

Obawiam się, że ciężko będzie Panu znaleźć ten naprawdę ładny terminal.

Powodzenia !
Bartosz Hawryluk

Bartosz Hawryluk Student, Uniwersytet
Marii
Curie-Skłodowskiej w
Lublinie

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam,
czy mógłbym prosić przedstawicieli firm o przedstawienie oferty na terminal.
Sklep z markową odzieżą damską, typu outlet w niedużej galerii handlowej. Myślę, że najwięcej transakcji będzie oscylowało w granicach od 50 do 120 (może 150 zł). Mam stały dostęp do internetu, ale chyba wolałbym terminal na kartę sim.
Będę wdzięczny za każdą ofertę.
Pozdrawiam,
Bartosz Hawryluk
bartosz.hawryluk@o2.pl

konto usunięte

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam!

Z kontekstu prowadzonych tu dyskusji wynika jeden prosty wniosek: "To MY jesteśmy najlepsi, a konkurencja, czyli ONI się nie liczą!". Dla potencjalnego klienta Wasze kłótnie i przepychanki słowne nie mają żadnej wartości.

Ponadto, by dojść do sedna sprawy czytając umowę trzeba by być prawnikiem, księgowym i Bóg jeden wie kim jeszcze... :)

Poproszę zainteresowane firmy o ofertę handlową w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego na e-mail: artvonc77@wp.pl na:

1. terminale mobilne, wykorzystywane w transporcie taxi,
2. ilość: 20-30 sztuk,
3. operacje: 20-50/miesiąc o wartości 20-50 zł. każda,

Prosiłbym, by oferta zawierała opis terminala (parametry techniczne), miesięczny koszt dzierżawy terminala, serwis, gwarancja oraz CAŁKOWITY (!!!) koszt obsługi płatności, z uwzględnieniem już posiadanego konta w określonym banku.

Paradoksalnie... w biznesie cenię sobie rzetelność i uczciwość, więc uprzejmie proszę TYLKO i WYŁĄCZNIE o oferty spełniające ten istotny dla mnie warunek. ;P Dodatkowo informuję, iż nie biorę pod uwagę możliwości negocjacji warunków, więc prosiłbym o ostateczne skalkulowanie przedstawionych ofert.

W razie dodatkowych pytań służę uprzejmie pomocą. Z góry dziękuję i pozdrawiam!
Grzegorz Dębiec

Grzegorz Dębiec Regionalny Kierownik
ds. Sprzedaży

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Proponuję czytnik kart na własność.

Koszt zakupu : 289 pln netto

Brak abonamentu, jakichkolwiek stałych kosztów.

Prowizja : 1,95% + 5 gr ( wszystkie karty VISA, MASTERCARD, MAESTRO, VPAY )Ten post został edytowany przez Autora dnia 28.12.14 o godzinie 18:51

konto usunięte

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

witam!
@ Dawid
@ Ryszard
potrzebuję ofertę na obsługę kart płatniczych dla nie dużej restauracji w centrum Łodzi. jeden terminal mobilny. to nowo otwierany lokal, więc wartości operacji oraz ich liczba są szacunkowe: wartość średnia operacji 50-200 zł, ilość operacji miesięcznie ok. 100 na początek. w lokalu jest internet ze stałym IP, nie ma telefonu stacjonarnego.
poprosiłabym również o podanie w ofercie nazwy modelu proponowanego terminala.
wiem, że nie będę kluczowym klientem ;), ale oczywiście zależy mi na jak najlepszej ofercie i najlepszym stosunku jakości do ceny.

z góry dziękuję i pozdrawiam
Grzegorz Dębiec

Grzegorz Dębiec Regionalny Kierownik
ds. Sprzedaży

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Katarzyna C.:
witam!
@ Dawid
@ Ryszard
potrzebuję ofertę na obsługę kart płatniczych dla nie dużej restauracji w centrum Łodzi. jeden terminal mobilny. to nowo otwierany lokal, więc wartości operacji oraz ich liczba są szacunkowe: wartość średnia operacji 50-200 zł, ilość operacji miesięcznie ok. 100 na początek. w lokalu jest internet ze stałym IP, nie ma telefonu stacjonarnego.
poprosiłabym również o podanie w ofercie nazwy modelu proponowanego terminala.
wiem, że nie będę kluczowym klientem ;), ale oczywiście zależy mi na jak najlepszej ofercie i najlepszym stosunku jakości do ceny.

z góry dziękuję i pozdrawiam

Kluczowi Klienci też od czegoś zaczynali, może będzie Pani "Kluczowym Klientem" tylko nie od razu Kraków zbudowano :).
Moim zdaniem największe firmy odniosły sukces ponieważ wybierając Partnerów biznesowych brali pod uwagę przede wszystkim jakość, nie tylko najniższą możliwą cenę. Czasami więcej kosztuje firmę kilka dni bez terminala ( w oczekiwaniu na serwis ) niż z pozoru droższa o 10 czy 15 pln i 0,1% oferta.

Proponuję postawić na jakość i wybrać Elavon.Ten post został edytowany przez Autora dnia 31.12.14 o godzinie 00:52
Tomek Kosa

Tomek Kosa III, IIII

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Szanowni Państwo,

Szukam korzystnej oferty dot. zainstalowania terminala dla kart płatniczych do atelier fryzjerskiego w Warszawie. Proszę o oferty. Istotne dla mnie:
1) terminal z płatnościami paypass, payware,
2) terminal z płatnościami NFS,
3) terminal GPRS lub internetowy,
4) max. 1-2 dni oczekiwania na przelew śr. finansowych na nasz rachunek,
5) max. 1 dzień roboczy na serwis terminala wraz z opcją terminala zastępczego,
6) bez warunków umowie o limicie wykonanych płatności w ciągu miesiąca.

Salon już otwarty. Chcielibyśmy sprawę załatwić jak najszybciej.

Potrzebuje, także oferty do działalności cateringowej /pizza, obiady/. Sprzedaż przez internet + mobilne terminale dla dostawców. Punkt uruchomiony będzie w kwietniu.

tomek
Grzegorz Dębiec

Grzegorz Dębiec Regionalny Kierownik
ds. Sprzedaży

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Tomek K.:
Szanowni Państwo,

Szukam korzystnej oferty dot. zainstalowania terminala dla kart płatniczych do atelier fryzjerskiego w Warszawie. Proszę o oferty. Istotne dla mnie:
1) terminal z płatnościami paypass, payware,

STANDARD W TYM MOMENCIE
2) terminal z płatnościami NFS,

MOŻEMY ZAPROPONOWAĆ TAKIE ROZWIĄZANIE
3) terminal GPRS lub internetowy,

MOŻEMY ZAPROPONOWAĆ ZARÓWNO GPRS JAK I INTERNETOWY
4) max. 1-2 dni oczekiwania na przelew śr. finansowych na nasz rachunek,

JEDEN DZIEŃ ROBOCZY
5) max. 1 dzień roboczy na serwis terminala wraz z opcją terminala zastępczego,

SERWIS W CIĄGU MAX 24 H OD ZGŁOSZENIA, INFOLINIA SERWISOWA 24/7.
6) bez warunków umowie o limicie wykonanych płatności w ciągu miesiąca.

STANDARDOWE TERMINALE - 30 PLN/MC ( OBRÓT OKOŁO 4000 PLN ) A WIĘC WYSOKO NIE STAWIAMY POPRZECZKI. W PRZYPADKU MPOSA - BRAK MINIMALNYCH OBROTÓW.

Salon już otwarty. Chcielibyśmy sprawę załatwić jak najszybciej.

ZAŁATWIMY W 2-3 DNI OD PODPISANIA UMOWY
Potrzebuje, także oferty do działalności cateringowej /pizza, obiady/. Sprzedaż przez internet + mobilne terminale dla dostawców. Punkt uruchomiony będzie w kwietniu.

MOŻE MPOSY DLA DOSTAWCÓW, ZAKUP CZYTNIKA NA WŁASNOŚĆ, BRAK ABONAMENTU I INNYCH STAŁYCH KOSZTÓW, TYLKO PROWIZJE.

PŁATNOŚCI E-COMMERCE RÓWNIEŻ MAMY W NASZEJ OFERCIE.

tomek

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Proszę o oferty na terminal dla kart płatniczych do małego bistro w Krakowie do obsługi transakcji o niskiej wartości
1) terminal z obsługą płatności zbliżeniowych,
2) GPRS,
3) szybki przelew śr. finansowych na mój rachunek,
4) max. 1 dzień roboczy na serwis terminala wraz z opcją terminala zastępczego.
Grzegorz Dębiec

Grzegorz Dębiec Regionalny Kierownik
ds. Sprzedaży

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Marcin J.:
Proszę o oferty na terminal dla kart płatniczych do małego bistro w Krakowie do obsługi transakcji o niskiej wartości
1) terminal z obsługą płatności zbliżeniowych,
2) GPRS,
3) szybki przelew śr. finansowych na mój rachunek,
4) max. 1 dzień roboczy na serwis terminala wraz z opcją terminala zastępczego.

Odezwie się Pan do mnie : grzegorz.debiec@elavon.com lub 600-391-301
Zaproponuję Panu naprawdę dobrą ofertę, będzie Pan zadowolony :)
Pozdrawiam.

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Hello,
I'm looking for an offer for 1 POS for a clothes/accessories store in Krakow. Transactions will be between 10 - 100 EUR, expected monthly volume 1000 EUR.
You can contact me on anna.mihalich@gmail.com
Thanks!
Anna
Przemysław Lewandowski

Przemysław Lewandowski Card Terminal Expert
- Board Member

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam.
Mam pytanie do Panów z PaySquare: czy w Waszej firmie do prowizji od transakcji jest doliczany Vat?

Pozdrawiam.
Dawid Brzozowski

Dawid Brzozowski eCommerce Terminale
Płatnicze

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam, Panie Przemysławie - PaySquare jest firmą zarejestrowaną w Polsce i posiada polski NIP co pozwala na wystawianie standardowych FV za usługi.

Zgodnie z Art .43 ust 1 pkt 40 ustawy o VAT, opłaty za prowizje są zwolnione z VAT - tak jest w PaySquare

Panie Przemysławie a jak jest u Pana? Słyszałem, że centrum rozliczeniowe Six Payment Services nie posiada polskiego NIP (jest zarejestrowane w Luxemburgu) i w ogóle nie wystawia FV swoim klientom na pobrane prowizje.

Prośba o info dla forumowiczów aby wiedzieli jak później księgować prowizję i czy dostaną FV czy jej nie otrzymają w ogóle. U mnie w PaySquare każdy klient z automatu dostaje fakturę VAT.

Pozdrawiam - Dawid - PaySquare
Ryszard Mazurkiewicz

Ryszard Mazurkiewicz były Koordynator
Projektu, TopWork.pl

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Ciekawe pytanie Dawid - też chętnie usłyszę odpowiedż ?



Wyślij zaproszenie do