Grzegorz
Dębiec
Regionalny Kierownik
ds. Sprzedaży
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Dawid B.:
Witam, ciepło - ciekawa dyskusja się wytworzyła :-)
@ Przemysław - nie ma problemu, nasze umowy są ogólnie dostępne w necie - poproszę Pańskie wzory umów i od razu odsyłam swoje aktualne d.brzozowski@pay-square.pl - taka kontrola krzyżowa :-)
@ Ryszard - instalujemy we wszystkich branżach - koszty występują wszędzie i u mnie i u Ciebie ale to klient decyduje, czy mu się terminal opłaci - najbardziej nieopłacalne jest nieinstalowanie w ogóle terminala mam nadzieję, że w tym aspekcie się zgadzamy wszyscy
@ Łukasz - zadaje Pan pytanie o pewien model terminala na forum, znajduje Pan firmę i sam sobie odpowiada na forum. Teraz zaczyna Pan pisać peany na cześć tej cudownie znalezionej firmy i już wie Pan o przyszłościowych rozwiązaniach przewidzianych w tym modelu terminala. Zna Pan czas autoryzacji poszczególnych modeli w Żabce, Tesco itd. Może dotarł Pan też do serwisu SIX Payment - pomogę: PAKIET SERWISOWY COPLETE czyli jak się uszkodzi terminal biegnę na pocztę aby go wysłać do serwisu.
LINK DO OPISU PAKIETU COMPLETE
Otwarcie na tym forum chwalimy swoje rozwiązania podając nazwę firmy bez owijania w "skarpetki".
Pozdrawiam - Dawid - PaySquare - tel. 691 894 788
Ciekawe ile czasu trwa u nich naprawa terminala, ale serwis masakra, mogą sobie na taką obsługę pozwolić chyba tylko osiedlowe warzywniaki w jakichś małych miasteczkach gdzie Klient z kartą pojawia się raz na jakiś czas. Nie wiem czy w dalszym ciągu tak jest ale kiedyś słyszałem że terminale bezpośrednio od SIX-a są dosyć drogie.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.12.14 o godzinie 20:07