konto usunięte

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam, ja od kilku miesięcy, może i dłużej, poszukuję dostawcy terminala. Firma mała ale coraz więcej klientów pyta, sam zresztą wszędzie płacę kartą. Do tego doładowania do telefonów (mieliśmy kiedyś zdrapki ale tu trzeba za dużo inwestować, a i większe ryzyko kradzieży), ale w większości jest dodatkowy abonament, co zjada większość zysku.

Dzwoniłem pytałem zdecydowałem się na Polcard (FirstData), przedstawicielka miła, odpowiadała na wszystkie maile, z cierpliwością i raczej wyczerpująco, dostałem nawet czyste wzory umów. Zdecydowałem się w końcu na umowę, przesłano mi ją kurierem i zacząłem czytanie. W zestawie dostałem dodatkowy załącznik którego wcześniej nie miałem a w nim był punkt z dodatkowymi opłatami, np 30 zł za niewyrobienie limitu (chyba 5000 zł), dodatkowo opłaty za DCI i inne. Dlaczego wcześniej mnie pani o tym nie informowała ? Nie wiem ale wczesniej miałem zapewnienia, że abo miesięczny tylko 50 zł i nic więcej. Gdy zapytałem w mailu co to za opłata , dostałem odp. że to mnie nie będzie dotyczyć, że to jest nieaktualne (?). Podziękowałem i raczej tam nie wrócę, nie lubię jak ktoś mnie robi w konia. Wolałbym, od razu dostać informację, że abo. 80 zł i może bym wziął. Do tego umowa też dziwnie skonstruowana. Umowa główna, do tego załączniki, do tego Aneks do umowy i Załączniki do aneksu. Normalny człowiek tego nie zrozumie, jak podpisze to pewnie mogą robić co chcą. Nie można jakoś normalnie ?

Zacząłem szukać dalej, trafiłem na PaySquare. Jako, że mBankowi ufam a oni ich promują, skontaktowałem się.
Podobało mi się z prowizją, 1% od wszystkiego, możemy miec dużo małych transakcji. Abo 50 zł też OK. Prosiłem też o ofertę doładowań, ale oni to robią przez Euronet więc umowa podpisywana bezpośrednio z nimi. W doładowaniach prowizje wysokie bo 5%, zapewnienia że nie ma żadnych limitów itp. Jak dostałem umowę to od razu widzę, że minimalny obrót to 1500 zł lub prowizja zjeżdża do 1%, jednostronnie mogą zmieniać stawki i wszystkie punkty umowy, o rozwiązaniu jej w takim przypadku nie ma nic. Mogą pobrać dodatkowe opłaty, sami z konta, gdy w ich opinii będzie taka konieczność, i jeszcze kilka ciekawostek bym znalazł. Nikt normalny chyba takiego czegoś nie podpisze.
Wracając do umowy głównej, to warunki były dobre, ale zapisy w umowie mnie zniechęciły. Zacytuję może fragment:

"PS jest uprawniony do jednostronnej zmiany wynagrodzenia PS w każdym czasie. O zmianie PS zawiadamia akceptanta. Zmiana wchodzi w życie z momentem określonym przez PS w zawiadomieniu, nie wcześniej niż 14 dni od wysłania zawiadomienia przez PS. Akceptant może sprzeciwić się podwyżce wynagrodzenia w terminie 7 dni od otrzymania zawiadomienia przez doręczenie sprzeciwu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Brak poprawnie zgłoszonego sprzeciwu uznaje się za akceptację zmian. Jeśli PS nie uwzględni sprzeciwu Akceptanta w terminie 7 dni od otrzymania sprzeciwu informując o tym Akceptanta, Akceptant może wypowiedzieć Umowę za jednomiesięcznym terminem wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego pod warunkiem wypowiedzenia pisemnie pod rygorem nieważności w terminie 7 dni od upływu terminu na poinformowanie o uwzględnieniu sprzeciwu przez PS. Brak informacji od PS w sprawie sprzeciwu w terminie 7 dni od otrzymania sprzeciwu oznacza nieuwzględnienie sprzeciwu przez PS. Jeśli zmiana dotyczy podwyższenia opłaty od każdej Płatności, zamiast sprzeciwu Akceptantowi przysługuje wyłącznie uprawnienie do natychmiastowego wypowiedzenia umowy w terminie 7 dni od otrzymania zawiadomienia przez wypowiedzenie w formie pisemnej pod rygorem nieważności listem poleconym. W każdym przypadku dotychczasowe wynagrodzenie stosuje się do upływu terminu na uwzględnienie sprzeciwu, a jeśli nastąpiło wypowiedzenie lub sprzeciw nie przysługuje – do końca okresu wypowiedzenia."

Nie wiem czy bym się odnalazł w tych terminach, nie można normalnie ? Jak jest podwyżka to albo się zgadzam, albo rozwiązuję umowę z dniem wejścia podwyżek. Tu tak naprawdę i tak łapię się na podwyżkę, do końca miesiąca. Jeszcze są inne dziwne zapisy ale nie będę już zanudzał.

Generalnie, jak nie znormalnieje to wszystko to ja chyba nie wezmę terminala.
Dawid Brzozowski

Dawid Brzozowski eCommerce Terminale
Płatnicze

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Panie Tom Gaj - ma Pan na forum człowieka z PaySquare a szuka Pan naokoło wyciągając niesłuszne wnioski :-)

Wywołać Brzozowskiego do tablicy niech tłumaczy się z fantazji prawników PaySquare :-)

1. W mojej wersji na doładowania mam 5% - 8% (GSMy na 5%) bez żadnych limitów, zniżek, kar.

Weszła właśnie promocja na 5,5% związana ze starterami więc jest bez limitów i bardzo korzystnie. Co do zapisów dotarł Pan do standardowej wersji umowy Euronetu ale ja mam inną - wniosek - brać u mnie.

2. Umowa PaySquare i zapisy o zmianach - standardowy zapis dotyczący zmiany stawek z którego nigdy nie skorzystano bo tylko teoretycznie istnieje ryzyko podwyżki opłat ponoszonych na rzecz Visa czy MasterCard przez centra rozliczeniowe. Na uspokojenie podam fakt, że zmiany warunków w PaySquare są na porządku dziennym ale zmiany na korzyść Klienta czyli obniżki - w drugą stronę nie ma szans.

P.S. w 2015 r jak wszystko pójdzie zgodnie z planem KE - wszystkich swoich Klientów zapraszam do kontaktu w styczniu - Klientów firm konkurencyjnych oczywiście też zapraszam!

Pozdrawiam - Dawid - PaySquare
Tel: 691 894 788
Grzegorz Dębiec

Grzegorz Dębiec Regionalny Kierownik
ds. Sprzedaży

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Tom G.:
Witam, ja od kilku miesięcy, może i dłużej, poszukuję dostawcy terminala. Firma mała ale coraz więcej klientów pyta, sam zresztą wszędzie płacę kartą. Do tego doładowania do telefonów (mieliśmy kiedyś zdrapki ale tu trzeba za dużo inwestować, a i większe ryzyko kradzieży), ale w większości jest dodatkowy abonament, co zjada większość zysku.

Dzwoniłem pytałem zdecydowałem się na Polcard (FirstData), przedstawicielka miła, odpowiadała na wszystkie maile, z cierpliwością i raczej wyczerpująco, dostałem nawet czyste wzory umów. Zdecydowałem się w końcu na umowę, przesłano mi ją kurierem i zacząłem czytanie. W zestawie dostałem dodatkowy załącznik którego wcześniej nie miałem a w nim był punkt z dodatkowymi opłatami, np 30 zł za niewyrobienie limitu (chyba 5000 zł), dodatkowo opłaty za DCI i inne. Dlaczego wcześniej mnie pani o tym nie informowała ? Nie wiem ale wczesniej miałem zapewnienia, że abo miesięczny tylko 50 zł i nic więcej. Gdy zapytałem w mailu co to za opłata , dostałem odp. że to mnie nie będzie dotyczyć, że to jest nieaktualne (?). Podziękowałem i raczej tam nie wrócę, nie lubię jak ktoś mnie robi w konia. Wolałbym, od razu dostać informację, że abo. 80 zł i może bym wziął. Do tego umowa też dziwnie skonstruowana. Umowa główna, do tego załączniki, do tego Aneks do umowy i Załączniki do aneksu. Normalny człowiek tego nie zrozumie, jak podpisze to pewnie mogą robić co chcą. Nie można jakoś normalnie ?

Zacząłem szukać dalej, trafiłem na PaySquare. Jako, że mBankowi ufam a oni ich promują, skontaktowałem się.
Podobało mi się z prowizją, 1% od wszystkiego, możemy miec dużo małych transakcji. Abo 50 zł też OK. Prosiłem też o ofertę doładowań, ale oni to robią przez Euronet więc umowa podpisywana bezpośrednio z nimi. W doładowaniach prowizje wysokie bo 5%, zapewnienia że nie ma żadnych limitów itp. Jak dostałem umowę to od razu widzę, że minimalny obrót to 1500 zł lub prowizja zjeżdża do 1%, jednostronnie mogą zmieniać stawki i wszystkie punkty umowy, o rozwiązaniu jej w takim przypadku nie ma nic. Mogą pobrać dodatkowe opłaty, sami z konta, gdy w ich opinii będzie taka konieczność, i jeszcze kilka ciekawostek bym znalazł. Nikt normalny chyba takiego czegoś nie podpisze.
Wracając do umowy głównej, to warunki były dobre, ale zapisy w umowie mnie zniechęciły. Zacytuję może fragment:

"PS jest uprawniony do jednostronnej zmiany wynagrodzenia PS w każdym czasie. O zmianie PS zawiadamia akceptanta. Zmiana wchodzi w życie z momentem określonym przez PS w zawiadomieniu, nie wcześniej niż 14 dni od wysłania zawiadomienia przez PS. Akceptant może sprzeciwić się podwyżce wynagrodzenia w terminie 7 dni od otrzymania zawiadomienia przez doręczenie sprzeciwu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Brak poprawnie zgłoszonego sprzeciwu uznaje się za akceptację zmian. Jeśli PS nie uwzględni sprzeciwu Akceptanta w terminie 7 dni od otrzymania sprzeciwu informując o tym Akceptanta, Akceptant może wypowiedzieć Umowę za jednomiesięcznym terminem wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego pod warunkiem wypowiedzenia pisemnie pod rygorem nieważności w terminie 7 dni od upływu terminu na poinformowanie o uwzględnieniu sprzeciwu przez PS. Brak informacji od PS w sprawie sprzeciwu w terminie 7 dni od otrzymania sprzeciwu oznacza nieuwzględnienie sprzeciwu przez PS. Jeśli zmiana dotyczy podwyższenia opłaty od każdej Płatności, zamiast sprzeciwu Akceptantowi przysługuje wyłącznie uprawnienie do natychmiastowego wypowiedzenia umowy w terminie 7 dni od otrzymania zawiadomienia przez wypowiedzenie w formie pisemnej pod rygorem nieważności listem poleconym. W każdym przypadku dotychczasowe wynagrodzenie stosuje się do upływu terminu na uwzględnienie sprzeciwu, a jeśli nastąpiło wypowiedzenie lub sprzeciw nie przysługuje – do końca okresu wypowiedzenia."

Nie wiem czy bym się odnalazł w tych terminach, nie można normalnie ? Jak jest podwyżka to albo się zgadzam, albo rozwiązuję umowę z dniem wejścia podwyżek. Tu tak naprawdę i tak łapię się na podwyżkę, do końca miesiąca. Jeszcze są inne dziwne zapisy ale nie będę już zanudzał.

Generalnie, jak nie znormalnieje to wszystko to ja chyba nie wezmę terminala.

Fajnie że opisał Pan jak to wygląda u konkurencji, przydadzą mi się te informacje.

Zapraszam do Elavon, od razu powiem o wszystkich kosztach,
wzór umowy również nie jest tajemnicą :).
Pozdrawiam,
grzegorz.debiec@elavon.com , 600-391-301Ten post został edytowany przez Autora dnia 25.10.14 o godzinie 21:37
Piotr Ficygowski

Piotr Ficygowski , Open Finance

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam,

proszę przedstawicieli firm o przesłanie oferty na terminal ze wszystkimi kosztami i draftami umów na pficygowski@gmail.com
Firma nowa, nie jestem w stanie określić miesięcznych obrotów.

pozdrawiam,
PF
Agata Syska

Agata Syska Recepcjonistka w
Courtyard by
Marriott Szczecin
City

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Dzień dobry,

Zbierając informacje na temat ofert związanych z terminalami płatniczymi trafiłam na to forum. Proszę przedstawicieli firm o przesłanie ofert na terminale do akceptacji kart płatniczych (a także wzory umów) . syskaagata@gmail.com.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.Ten post został edytowany przez Autora dnia 29.10.14 o godzinie 07:43
Dawid Brzozowski

Dawid Brzozowski eCommerce Terminale
Płatnicze

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Grzegorz D.:

Zapraszam do Elavon, od razu powiem o wszystkich kosztach,
wzór umowy również nie jest tajemnicą :).
Pozdrawiam,
grzegorz.debiec@elavon.com , 600-391-301


Panie Grzegorzu - jest jeden dość długi wątek na gazeta.pl - tam klienci Elavon omawiają dość szczegółowo cennik Elavon.

Opinie o Elavon

Proszę zdementować informacje z forum, że w Elavon są limity obrotowe, są opłaty za utrzymanie danych w systemie i obowiązkowe opłaty PCI po trzecim miesiącu - nawet do 755 zł / rocznie za sam brak certyfikatu (60 zł za brak certyfikatu przy terminalu IP + 35 zł opłaty rocznej administracyjnej) bo brzmi to jak horror rozliczeniowy...

Pozdrawiam - Dawid - PaySquare
Przemysław Redzik

Przemysław Redzik wlasciciel firmy

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam wszystkich zainteresowanych
postanowiliśmy ze wspólniczką wprowadzić w naszym sklepiku możliwość płatności kartą, dlatego postanowiłem poszukać informacji na ten temat.
A gdzie najlepiej sie czegoś dowiedzieć jak nie u źródła.
proszę o ofertę dla małego sklepiku osiedlowego miesięczna suma transakcji to około 5000 pln.
terminal gprs. (z netem bedzie ciezko bo bedziemy zmieniac lokal)

A tak poza tym mam dodatkowo pytania odnośnie współpracy z firmami
czy przy umowe niezbędne jest otwarcie dodatkowego konta w banku??

Pozdrawiam Redzik Przemysław
oferta@accountingcare.pl
Marta Gąsiorek

Marta Gąsiorek właścicielka,
Power4You

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam wszystkich Golden'ów a szczególnie serdecznie osoby z tego tematu. Czytam i czytam i już mi się w głowie kręci. Po kilkunastu latach malowania "na ulicy" w końcu otwieramy własną galerię - przydałby się terminal.
Nie spodziewamy się kokosów, sprzedaż głównie przez internet, ale jak już będzie galeria to terminal być powinien.
Konto mam w mBanku więc... na poprzedniej stronie kolega straszy że coś tam nie halo :(
Uprzejma prośba proszę o pomoc: w jakiej firmie brać terminal? Nie chcę kupować, zniosą wynajem, kwoty od kilkudziesięciu do kilku tys. zł. większość "dzieł" po kilkaset zł. Ilość transakcji od zera do czy ja wiem 20 miesięcznie.
Przy okazji jak ktoś ma gotowce to proszę przesyłać oferty - widzę że tu taki zwyczaj ;)
Marta Gąsiorek biuro@art-xxl.com
Z góry dziękuję za wszelkie informacje i oferty.
P.s. Najważniejsze w tej chwili nie mam w galerii prądu, ma być, ale... może za dwa tygodnie, a otwieram w przyszłym tygodniu :))
Grzegorz Dębiec

Grzegorz Dębiec Regionalny Kierownik
ds. Sprzedaży

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Dawid B.:
Grzegorz D.:

Zapraszam do Elavon, od razu powiem o wszystkich kosztach,
wzór umowy również nie jest tajemnicą :).
Pozdrawiam,
grzegorz.debiec@elavon.com , 600-391-301


Panie Grzegorzu - jest jeden dość długi wątek na gazeta.pl - tam klienci Elavon omawiają dość szczegółowo cennik Elavon.

Opinie o Elavon

Proszę zdementować informacje z forum, że w Elavon są limity obrotowe, są opłaty za utrzymanie danych w systemie i obowiązkowe opłaty PCI po trzecim miesiącu - nawet do 755 zł / rocznie za sam brak certyfikatu (60 zł za brak certyfikatu przy terminalu IP + 35 zł opłaty rocznej administracyjnej) bo brzmi to jak horror rozliczeniowy...

Pozdrawiam - Dawid - PaySquare


Już się robi :).

Limity obrotowe :

Minimalna suma prowizji dla większości branży to 30 pln , przy dzisiejszych prowizjach trzeba zrobić obrót
około 3000 -3500 pln aby Elavon nic nie doliczył. W przypadku mniejszego obrotu, gdy np. prowizja rzeczywista wyniesie 27 pln , Elavon doliczy 3 pln. Ja zawsze informuję o tym moich Klientów, nie mogę odpowiadać za innych handlowców.

PCI : Opłata za zgodność dla terminali GPRS wynosi 10 pln netto/mc , dla internetowych 25 pln netto/mc.
Brak zgodności - jeśli Klientowi nie chce się poświęcić 10 minut na wypełnienie prostego kwestionariusza online,
niestety opłaty są wyższe. Wypełnienie kwestionariusza jest proste, w razie problemów pomagam w tym moim Klientom.
+ 35 pln opłaty rocznej administracyjnej - opłata występuje wyłącznie jeżeli Klient zdecyduje się na uzyskanie certyfikatu zgodności z PCI za pośrednictwem firmy zewnętrznej nie współpracującej z nami, w innych przypadkach opłata nie występuje.

Zaraz tam horror , firma jest nastawiona na Klientów którzy robią obroty a nie mają terminal dla dekoracji wnętrza sklepu stąd minimalna suma prowizji. Jeśli chodzi o certyfikat zgodności z PCI osobiście sprzedaje prawie same terminale GPRS-owe , myślę że 10 pln netto/mc to nie majątek a w zamian Elavon daje Klientowi wsparcie prawne i finansowe do kwoty 280.000 pln za każdy incydent utraty danych osobowych Klientów płacących kartą w placówce Akceptanta. Tego nie oferuje konkurencja, jakby u Pana Klienta się przydarzył taki incydent Panie Dawidzie Klient zdany by był sam na siebie zarówno w kwestii wyjaśnień prawnych zaistniałej sytuacji jak również w przypadku ewentualnych roszczeń finansowych. Chyba że certyfikat wyrobił by sobie przez firmę zewnętrzną ale to wiązałoby się z dodatkowymi opłatami, pewnie wyższymi niż nasze opłaty :). To tak jak z ubezpieczeniem do kredytu np. od utraty pracy. W jednym banku jest to obowiązkowe, a w innym nie. Jak Klient straci pracę w tym w którym było to ubezpieczenie nie ma problemu w tym w którym nie było jest kiepsko bo kredyt trzeba płacić a nie ma z czego.

konto usunięte

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Grzegorz, dzięki temu że jesteście nastawieni na robienie obrotu my jako PaySquare korzystamy :D
Co do tej 10 minutowej certyfikacji - klienci mają inne zdanie na ten temat.

Powodzenia !
Dawid Brzozowski

Dawid Brzozowski eCommerce Terminale
Płatnicze

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Grzegorz D.:
Już się robi :).

Limity obrotowe :

Minimalna suma prowizji dla większości branży to 30 pln , przy dzisiejszych prowizjach trzeba zrobić obrót
około 3000 -3500 pln aby Elavon nic nie doliczył. W przypadku mniejszego obrotu, gdy np. prowizja rzeczywista wyniesie 27 pln , Elavon doliczy 3 pln. Ja zawsze informuję o tym moich Klientów, nie mogę odpowiadać za innych handlowców.

PCI : Opłata za zgodność dla terminali GPRS wynosi 10 pln netto/mc , dla internetowych 25 pln netto/mc.
Brak zgodności - jeśli Klientowi nie chce się poświęcić 10 minut na wypełnienie prostego kwestionariusza online,
niestety opłaty są wyższe. Wypełnienie kwestionariusza jest proste, w razie problemów pomagam w tym moim Klientom.
+ 35 pln opłaty rocznej administracyjnej - opłata występuje wyłącznie jeżeli Klient zdecyduje się na uzyskanie certyfikatu zgodności z PCI za pośrednictwem firmy zewnętrznej nie współpracującej z nami, w innych przypadkach opłata nie występuje.

Zaraz tam horror , firma jest nastawiona na Klientów którzy robią obroty a nie mają terminal dla dekoracji wnętrza sklepu stąd minimalna suma prowizji. Jeśli chodzi o certyfikat zgodności z PCI osobiście sprzedaje prawie same terminale GPRS-owe , myślę że 10 pln netto/mc to nie majątek a w zamian Elavon daje Klientowi wsparcie prawne i finansowe do kwoty 280.000 pln za każdy incydent utraty danych osobowych Klientów płacących kartą w placówce Akceptanta. Tego nie oferuje konkurencja, jakby u Pana Klienta się przydarzył taki incydent Panie Dawidzie Klient zdany by był sam na siebie zarówno w kwestii wyjaśnień prawnych zaistniałej sytuacji jak również w przypadku ewentualnych roszczeń finansowych. Chyba że certyfikat wyrobił by sobie przez firmę zewnętrzną ale to wiązałoby się z dodatkowymi opłatami, pewnie wyższymi niż nasze opłaty :). To tak jak z ubezpieczeniem do kredytu np. od utraty pracy. W jednym banku jest to obowiązkowe, a w innym nie. Jak Klient straci pracę w tym w którym było to ubezpieczenie nie ma problemu w tym w którym nie było jest kiepsko bo kredyt trzeba płacić a nie ma z czego.

Witam, jak widać Panie Grzegorzu nie taki Elavon straszny jak go malują... Szczerość u handlowca w podawaniu kosztów to często więcej niż nawet tańsza oferta o kilka złotych.

Z tym PCI u nas jest inaczej i nie trzeba w PaySquare mieć certyfikacji. Akceptanci nie przechowują danych z kart oraz nie zapisują ich poza naszym terminalem który oczywiście posiada najnowsze PCI bo inaczej nie byłby dopuszczony do akceptacji.

Terminal jak i aplikacja płatnicza ma PCI, bezpiecznym kanałem przesyła dane w momencie autoryzacji do Centrum Rozliczeniowego, które także posiada zabezpieczenia PCI. Klient lub ktokolwiek inny nie ma możliwości technicznej zdobyć dane, bo są zabezpieczone. Potwierdzeniem tego jest fakt, że nie mieliśmy ani jednego takiego incydentu więc w PaySquare takie zabezpieczenie nie jest po prostu wymagane.

Szkoda, że samo PCI w Elavon podwyższa sporo koszt dla terminali internetowych. Stałe łącze internetowe to to co Dawidy lubią i polecają najbardziej. Instaluję tego u Klientów naprawdę sporo - GPRS to zawsze dodatkowa kwestia zasięgu. Sam czas autoryzacji też ma znaczenie - szkoda cennych sekund na czekanie na odpowiedź banku co w części branży ma olbrzymie znaczenie.

Pozdrawiam - Dawid - PaySquare
Grzegorz Dębiec

Grzegorz Dębiec Regionalny Kierownik
ds. Sprzedaży

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

U nas z zasięgiem nie jest źle, jako jedyni na polskim rynku mamy karty sim-kpn.
Polega to na tym że karta nie jest przypisana do jednego operatora, terminal łapie zasięg sieci która ma najlepszy sygnał w danym miejscu, w przypadku przeciążenia sieci, awarii nadajnika lub innych problemów technicznych terminal sam przełączy się na inną sieć.

Odnośnie szybkości, jeden z naszych kluczowych Klientów, wielki koncert mający kilka tysięcy stacji benzynowych w Polsce, firma która przeszła do nas od konkurencji zmierzył średni czas autoryzacji transakcji GPRS u nas i u innych firm, wg ich niezależnych testów byliśmy najszybsi na rynku.

Średni czas autoryzacji dla transakcji na łączu GPRS wyniósł : 4,5 sekundy. ( transakcja zbliżeniowa )

To chyba nie jest tak źle z tą szybkością, w niektórych firmach jest tak że jak płacę kartą to zdążę czekając na autoryzację napisać bardzo długiego sms-a , sprawdzić e-maila na komórce czy odpisać Panu na Goldenline :).

Odnośnie internetu - w wielu punktach go po prostu nie ma a założenie tylko dla potrzeb terminala to
też dodatkowy koszt którego można uniknąć dając Klientowi GPRS.Ten post został edytowany przez Autora dnia 29.10.14 o godzinie 18:00
Grzegorz Dębiec

Grzegorz Dębiec Regionalny Kierownik
ds. Sprzedaży

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Panie Dawidzie, nie twierdzę że Pana firma jest zła, faktycznie dla Klienta który będzie robił
miesięcznie obroty rzędu 500 czy 1000 PLN u Pana będzie taniej, my celujemy po prostu trochę wyżej,
nasi Klienci więcej od nas wymagają niż tylko niskiej ceny.

Każdy w ekosystemie ma jakąś pozycję, są lwy które polują na apetyczne antylopy i hieny które zadowalają się odpadamy których lwy już nie chcą zjeść :) . Gdyby nie hieny mniej apetyczne kąski by się marnowały.

Proszę się nie obrazić za porównanie, to tak pół żartem pół serio.
Piotr Bochacz

Piotr Bochacz Specjalista ds.
testowania aplikacji
w Centrum
Elektronic...

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Tak sobie czytam i dochodzę do wniosku iż nie nikt tu chyba nie ma pojęcia co to jest PCI, od kogo zależy certyfikacja i kto za nią odpowiada jeśli chodzi o akceptację - proponuję się nieco doszkolić w tym zakresie :)
Dawid Brzozowski

Dawid Brzozowski eCommerce Terminale
Płatnicze

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Grzegorz D.:
Każdy w ekosystemie ma jakąś pozycję, są lwy które polują na apetyczne antylopy i hieny które zadowalają się odpadamy których lwy już nie chcą zjeść :) . Gdyby nie hieny mniej apetyczne kąski by się marnowały.

@Grzegorz
Hmmm, odważne stwierdzenie wobec Klientów o niewysokich obrotach - "odpady" - osobiscie zupełnie inaczej podchodzimy w PaySquare do obrotowości i Klientów. Każdy czy mały czy duży dostaje tak samo dobry sprzęt na takich samych warunkach. Mikrofirmy są siłą napędową gospodarki - wszystko jest kwestią skali. Można się zaczaić jak lew - Elavon - i czekać na nosorożca ale jak nie przyjdzie, lub przejdzie obok - takiemu łowcy grozi śmierć głodowa.

@Piotr
PCI-DSS dotyczy każdego użytkownia systemu kto przesyła, przetwarza lub zapisuje dane z kart płatniczych. Jest 12 wymagań aby przeciwdziałać utracie tych danych. W zależnoci od ilości transakcji wymagane są określone czasowo weryfikacje tych zabezpieczeń prowadzone przez specjalistyczne firmy. Akceptanci są pogrupowani na 4 typy w zależności od ilości akceptacji rocznie.
Jeśli w Pana firmie są inne standardy proszę nas oświecić i opisać z poziomu eksperta - po to jest to forum.

Pozdrawiam - Dawid - PaySquare
Grzegorz Dębiec

Grzegorz Dębiec Regionalny Kierownik
ds. Sprzedaży

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Zostałem trochę źle zrozumiały, to nie tak że nie szanujemy Klientów którzy robią małe obroty, że ich nie chcemy.

- chcemy
- szanujemy
- dajemy równie dobry sprzęt i obsługę co wielkim firmom.

Ale zarabiamy na obrotach naszych Klientów, gdyby nie było minimalnej sumy prowizji, tylko abonament to Klienci którzy nie generują obrotów byli by dla nas nie rentowni. Dzierżawa terminala pokrywa koszty urządzeń, serwisu, obsługi, zysku z dzierżawy praktycznie nie ma.
Kamil Słabosz

Kamil Słabosz Właściciel SABIS
Kamil Słabosz

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

"> Generalnie, jak nie znormalnieje to wszystko to ja chyba nie
wezmę terminala"

Z doświadczenia wiem, że i tak lepiej mieć terminal jak go nie mieć. U mnie po wprowadzeniu terminala obroty wzrosły. Wcześniej sporo klientów mnie omijało bo nie miało możliwości płacenia kartą. A pamiętać też należy, że banki zaczynają pobierać coraz wyższe prowizje za posiadanie karty jeśli nie zapłacimy nią min. np 200zł w miesiącu - więc klient częściej zaczyna nią płacić.
Najprawdopodobniej najlepsza oferta na terminal płatniczy - 30 dni okresu próbnegoTen post został edytowany przez Autora dnia 04.11.14 o godzinie 11:05
Rafał A.

Rafał A. Manager ds. obsługi
klientów; Wastes
Service Group Sp. z
...

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam,
Zamierzam wprowadzić terminal płatniczy do nowo otwieranego salonu fryzjerskiego. Poszukuję sensownej oferty.
Proszę osoby reprezentujące dostawców tego typu usług o kontakt na adres: r.adamik@op.pl

Bardzo proszę o uwzględnianie w ofertach wszelkich kosztów (również tych pozornie "ukrytych"), progów limitów itd... zaoszczędzimy sobie czasu, który w dzisiejszych czasach jest bardzo cenny.

W chwili obecnej nie jestem w stanie oszacować obrotów jakie będzie generował terminal..
Lokalizacja: Tychy, woj. śląskie
Tadeusz Lewandowski

Tadeusz Lewandowski Właściciel Placówki,
ALT sport

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam Wszystkich,

jest to mój pierwszy post, a dyskusja o terminalach sprowokowała mnie do rejestracji, zwłaszcza wypowiedź pana Grzegorza:
"PCI : Opłata za zgodność dla terminali GPRS wynosi 10 pln netto/mc , dla internetowych 25 pln netto/mc.
Brak zgodności - jeśli Klientowi nie chce się poświęcić 10 minut na wypełnienie prostego kwestionariusza online,
niestety opłaty są wyższe"

Jak nigdy mam przed sobą ostatnią f-rę z Elavon i spojrzałem na koszty:
1. dzierżawa - 50 netto
2. PCI - 20 netto (nawet nie wiedziałem, że mogę tego nie płacić, od ładnych paru lat)
3. prowizja - 789 netto (poza sezonem)

Szukam firmy, która pozwoli mi te koszty obniżyć, proszę o oferty na altsport@altsport.pl

P.S. Z terminalem, też były problemy. Najpierw łączył się telefonicznie (czas, koszty i zajęta linia), musieliśmy upomnieć się o możliwość łączenia przez internet (internet był od zawsze). Teraz nasz terminal straszy brakiem przyjmowania płatności zbliżeniowych, czy brakiem zasłony cyfr - nasi klienci zasłaniają je ręką, czy czymkolwiek, a my patrzymy w sufit. Obawiam się, że "lew" może stracić kąsek i stanie się on odpadem dla hien.

konto usunięte

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Panie Tadeuszu,

Oferta poszła na mail.

Pozdrawiam,



Wyślij zaproszenie do