cytat: "Konsumentom daje gwarancję jakości produktów i dostarcza wielu pozytywnych emocji. Producentom pozwala osiągnąć pierwszy bardzo poważny krok ku estymie własnej marki."
hmmmm, a coz to za zestaw wartosci, emocji itp. towarzyszy temu narodowemu produktowi? zakladam ze jest to wynik wielu dyskusji i analiz, badan ktore pozwola kazdemu poczuc sie dumnie, ze wybral polski produkt, ma wysoka jakosc, i wie co to znaczy ze kupil ten wlasnie produkt?
no chyba ze chodzi po prostu o przyklejenie ladnego znaczku na produkt i zaplacenie za to ze sie go uzywa czyt. inflacji znaczenia Teraz Polska
jakos jak na razie mam podobne odczucia jak Piotr ponizej
z calym szacunkiem dla idei marki "made in poland" ale moze nalezalo by zaczac od promocji marki "POLSKA" jako kraju (i to zarowno w Polsce(!) jak i za granica) a pozniej "made in poland"?
ciekawe jak kojarzy sie Polska jako marka samym Polakom?
jak na razie to Polska jako marka nie istnieje w swiadomosci zagranicznych klientow/konsumentow ewentualnie jest zbiorem stereotypow - komu dobrze sie kojarzy "made in china"? a boje sie to bedzie dokladnie ten sam kierunek
produkt "made in poland" nie moze byc dobry bo jest to produkt ktory pochodzi od pijacych wodke, zacofanych, smutnych ludzi z szarego i zimnego kraju - chcial bym sie mylic
nalezy promowac dobre polskie produkty ale robmy to z glowa a zarzut protekcjonizmu sam z siebie odpadnie