konto usunięte

Temat: Wypalenie.

Szkolę aktualnie firmę, która ma telemarketerów. Problem polega na tym, że centrala narzuca im do obdzwonienia bazę. Kiedy ją obdzwonią to mogą dale dzwonić gdzie chcą. No a co to za baza? Klienci, którzy już kupili dany produkt, klienci źle obsłużeni, klienci nie mający zdolności aby sprzedać im produkt na kredyt, klienci, do których dzwoniono już pięć razy w tym miesiącu... itp. W każdym razie 9 na 10 telefonów to klient, którego nie ma sensu umawiać. Jednak centrala wymusza na firmie by najpierw tę bazę obdzwonić. No i co wy na to??

konto usunięte

Temat: Wypalenie.

Istny kołchoz:)
A tak na serio, może kurczy im się baza?

konto usunięte

Temat: Wypalenie.

Kornel S.:
Istny kołchoz:)
A tak na serio, może kurczy im się baza?
Myślę, że to raczej sposób zarządzania. To jest firma, którą stać na zakup rozsądnej bazy.

konto usunięte

Temat: Wypalenie.

Wiem, że niektóre banki tak robią. W takim razie błąd popełnia ktoś, kto tym zarządza. Po dwóch godzinach takich rozmów ja bym wysiadł..
Ciekawe, jaka jest częstotliwość oddzwaniania do takich osób.Kornel S. edytował(a) ten post dnia 29.09.09 o godzinie 08:39

konto usunięte

Temat: Wypalenie.

Kornel S.:
Wiem, że niektóre banki tak robią. W takim razie błąd popełnia ktoś, kto tym zarządza. Po dwóch godzinach takich rozmów ja bym wysiadł..
Ciekawe, jaka jest częstotliwość oddzwaniania do takich osób.Kornel S. edytował(a) ten post dnia 29.09.09 o godzinie 08:39
Zdarza się dwa, trzy razy w miesiącu

konto usunięte

Temat: Wypalenie.

i pewnie bez uprzedzenia:)
no cóż, nic dodać, nic ująć..

konto usunięte

Temat: Wypalenie.

Zdarza się niejednokrotnie, że klient po zakupie dostanie telefon z propozycją zakupu tej usługi w ciągu kilku następnych dni :).

konto usunięte

Temat: Wypalenie.

:) czyli brak CRM:) to może jednak warto stworzyć taką bazę CRM, bynajmniej z Excela:)

konto usunięte

Temat: Wypalenie.

Kornel S.:
:) czyli brak CRM:) to może jednak warto stworzyć taką bazę CRM, bynajmniej z Excela:)
....nie, Oni wiedzą, że dzwonią do gościa piąty raz, ale ich centrala rozlicza z tego. Ma być wpis w CRM, że był do gościa telefon. Proszę nie pytaj mnie o sens takiego działania. Może mają jakiś międzynarodowy standard i w innych krajach się sprawdza. Nie wiem.

konto usunięte

Temat: Wypalenie.

Opisany przez Ciebie przypadek to dla mnie marnowanie potencjału i czasu konsultantów.
Czy ktoś z tej firmy jest w stanie powiedzieć jaka jest wartość dodana takiej strategii?
Czy konsultanci w ogóle wiedzą po co mają dzwonić do tych osób.
To dla mnie kluczowe, jeśli coś robię to wiem w jakim celu.

Następna dyskusja:

Wypalenie zawodowe - kogo s...




Wyślij zaproszenie do