Maciej
Ż.
Meble biurowe jako
skuteczne narzędzie
pracy:
www.optymal...
Temat: PLAY - ostrzeżenie i zarazem prośba o pilną pomoc
Poniższy post jest ostrzeżeniem dla potencjalnych użytkowników PLAY i jednocześnie prośbą o pomoc:Nie wiem już z kim rozmawiać i kogo prosić o pomoc wobec nieudolności pracowników PLAY - już czwarty dzień jestem po urlopie, a PLAY nie potrafi wyłączyć usługi wizytówki głosowej, którą ustawiłem sobie na czas urlopu, aby nikt mi nie przeszkadzał. Skutek taki, że nikt nie może się do mnie dodzwonić!
Od trzech dni próby wyłączenia usługi odpowiednim SMSem oraz przez stronę wizytowka.play.pl za każdym razem kończą się komunikatem "wystąpiły problemy techniczne. spróbuj później". Problem zgłaszałem do BOK PLAY - dostałem suchą odpowiedź, że trzeba czekać. Ale ileż można czekać na rozwiązanie tak trywialnej sprawy, jak wyłączenie jednej usługi? TRZY DNI?
Domyślacie się chyba, czym dla właściciela firmy jest brak kontaktu z obecnymi i potencjalnymi klientami, współpracownikami, dostawcami, a także przyjaciółmi i rodziną?
Może będzie w stanie pomóc w rozwiązaniu tego problemu?
Tak na marginesie: pracownicy obsługujący Play4U na facebooku są po prostu źle wychowani - nie znają podstawowych słów, jak "dzień dobry", "przepraszamy", "proszę", od razu przechodzą na Ty, a przecież bardzo łatwo sprawdzić, że nie rozmawiają z nastolatkiem.