Temat: Reklamacja/ Skarga
Tomasz K.:
Marcin W.:
Kupiłem bilety lotnicze (2 osoby) poprzez stronę Ryanair, dostałem potwierdzenie rezerwacji na adres email, a pieniądze za przelot zostały pobrane z mojej karty kredytowej (ok 250zł).
Jakoś nie chce mi się w to wierzyć. W mailu masz 6-znakowy kod rezerwacji i wszystkie dane lotu?
też nie wierzyłem, kiedy okazało się że rezerwacja z maila nie istnieje.
poniżej to co otrzymałem w mailu:
"DZIĘKUJEMY ZA DOKONANIE REZERWACJI Z RYANAIR
Prosimy nie odpowiadać na poniższy e-mail.
NUMER POTWIERDZENIA REZERWACJI: LEC2KA
ABY ODBYĆ PODRÓŻ MUSZĄ PAŃSTWO DOKONAĆ ODPRAWY ONLINE I PRZEDSTAWIĆ WYDRUKOWANĄ KARTĘ(Y)POKŁADOWĄ(E) SŁUŻBOM KONTROLI NA LOTNISKU WRAZ Z WAŻNYM DOKUMENTEM PODRÓŻNYM. PASAŻEROWIE, KTÓRZY POJAWIĄ SIĘ BEZ KARTY POKŁADOWEJ, BĘDĄ MUSIELI UIŚCIĆ KARĘ ZA PONOWNE WYDRUKOWANIE KARTY POKŁADOWEJ W WYSOKOŚCI EURO40/GBP40. (Każda karta pokładowa musi być wydrukowana na oddzielnym papierze formatu A4).
Odprawy online można dokonać w okresie od 15 dni do 4 godzin przed zaplanowaną datą odlotu.
POTWIERDZENIE REZERWACJI – Wszystkie godziny lotu/ów podane są w czasie lokalnym.
WYLOT
z Katowice (KTW) do Londyn (Stansted) (STN)
Thu, 07Oct10 lot FR8169 wylot KTW o 20:25 i przylot STN o 21:45
PASAŻEROWIE
1. MR MARCIN WAWRZEń ADT 2. MR ŁUKASZ XXXXX ADT
SZCZEGÓŁY PŁATNOŚCI
*******173.40 PLN Cena początkowa
*********0.00 PLN Podatki i opłaty
********42.00 PLN Opłata: Opłata za odprawę online
********42.00 PLN Opłata: Opłata administracyjna
*******257.40 PLN Cena całkowita (...)"
niżej same bzdury.
Telefon do Ryanair nie wyjaśnił niczego, facet stwierdził że nie ma takiej i koniec tematu było.
przypomina mi się sytuacja z misia:
http://www.youtube.com/watch?v=2zJFhdZ6Ox4 :)
W tej chwili otrzymałem od mBanku (po 3 miesiącach i 2 reklamacjach) potwierdzenie obciążenia mojego rachunku.
Mam wreszcie podstawy aby napisać do Ryanair. Niestety potwierdzeni bank wydał w jęz. polskim i nie wiem czy tłumaczyć to na angielski czy wysłać w oryginale.
Reklamacje muszę przesłać faxem w jęz angielskim, innej formy kontaktu w taki wypadku Ryanair nie przewiduje.
Tomasz K.:
Co mi przychodzi na myśl, to zakup u jakiegoś pośrednika typu eSky, Aero.pl, itp. Marcin dostał potwierdzenie od nich, ale nie od Ryanaira.
Marcin, więc jak było?
rezerwacji dokonywałem na stronie Ryanair (nie na żadnej podróbce), robiłem to wielokrotnie i pierwszy raz spotkałem się z taką sytuacją.
Marcin W. edytował(a) ten post dnia 16.12.10 o godzinie 12:23