Hanna
K.
redaktor prowadzący,
sekretarz redakcji,
organizatorka
Temat: Problemy z Ryanair - proszę pomóżcie
Witam,jestem zielona w temacie kupowania biletów przez internet i wczoraj próbowałam kupić bilety u Ryanair'a - po zaliczeniu wszystkich możliwych problemów technicznych (zawieszenie sesji, odrzucenie płatności, wygaśnięcie sesji etc.) w końcu dotarłam do przedostatniego ekranu, który miał się wyświetlać tylko 45 sek, ale wisiał dobre 30 minut, a potem już kliknęłam "cofnij", bo musiałam pilnie wyjść.
Czy jeśli nie dostałam potwierdzenia rezerwacji na maila ani nie ściągnęli kasy z konta to rezerwacji nie ma? (W "zarządzaj rezerwacją" po wpisaniu moich danych też nic nie ma, ale ogólnie widzę, że ta strona ma problemy sama ze sobą, więc nie ufam jej do końca...).
Chciałam spytać na infolinii o moją rezerwację, ale po wykręceniu numeru mam komunikat, że nie można połączyć, mimo że mam aktualny numer.
Nie wiem, co mam robić, bilety są 3 ostatnie, ale nie chcę ich kupować kolejny raz, jeśli miałoby się okazać, że transakcja poszła tylko mają opóźnienia w wysyłaniu potwierdzeń/ściąganiu płatności.
I jeszcze pytanie totalnego laika - jak dokładnie wygląda płatność kartą debetową? Tzn. jeśli wypełniłam całą tę stronę dot. płatności to już sobie automatycznie pobierają kasę z mojego konta, czy jeszcze na tym ostatnim ekranie, którego nie miałam okazji zobaczyć, trzeba to ostatecznie potwierdzić?
Będę przeogromnie wdzięczna za pomoc!